Zover ik weet kunnen alleen verzekering, politie etc een kenteken aan naam koppelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig hoor. ALs er een kenteken bekend is (en ja, dat is ie)....
Kindquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat er gewoon beelden zijn van mensen die gereanimeerd worden
Ik had het heel lang staan als Incident, tot ik net dat berichtje las dat het bevestigd was (zie laatste pagina's vorige topic)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mwah, dan nog vind ik 't heeel veel schade voor een paar dranghekken en personen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je dat een massa dat heeft om doorheen te gaan, is ooknog dun plaatwerk op die japanners duszal wel aardig kloppen hoor.
Dat werd op het nieuws gezegd hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Goede ogen heb jij dat je aan de hand van die vage foto kunt bepalen dat de bestuurder oud en blank was.
Vanavond gewoon de kroeg in, kan het zo weer leuk worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dit is hoe dan ook een grote smet
het is natuurlijk wel zo'n beetje de ultieme feestdag voor nederland. echt een hele grote domper op zoiets.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het echt zo erg he. Mensen zijn gewoon blij en enthousiast en dan zo'n mongool die het zo weet te verpesten. Echt heel erg.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Dromer het volgende:
Hier loopt het filmpje wat minder schokkerig. (wel net zo schokkend, dus weest gewaarschuwd als je het nog niet gezien hebt)
http://news.sky.com/skynews/Home/video/Netherlands-Holland-car-rams-royal-motorcade-reports-four-dead-many-injured/Video/200904415272548?lpos=video_Article_Related_Content_Region_1&lid=VIDEO_15272548_Netherlands%3A_Holland_car_rams_royal_motorcade_reports_four_dead_many_injured
90 km per uur denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef maril het volgende:
Kun je nagaan hoe hard hij heeft gereden.
Loop toch niet zo misplaatst politiek correct te doen gekkenhuis. Gelet op alle omstandigheden is een aanslag zeer waarschijnlijk. Boeien als morgen blijkt dat het een man was wiens migraine medicijnen een blackout veroorzaakte waardoor hij over honderden meters door diverse afzettingen heen reed en met de nauwkeurigheid van een zwitsers uurwerk op luttele meters van de complete koninklijke familie uitkwam. Dit is een internet forum en niet het ANP.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Weer met die kut topictitel.
Het is niet bekend of het met opzet was of een ongeluk, of misschien een aanslag, dus ga niet zelf je nieuws maken.
Misschien is het een aanslag geweest, misschien ook niet. Totdat je het zeker weet moet je je kop houden en een normale TT verzinnen.
lul
Nou ben ik het weer, alsof je die andere foto's ook nog geen 20x hebt gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Seriously, tief op. Hebben we nu wel gezien in elke post van je
En props voor de OP !
Ooit gezien hoe zo'n redelijk kleine auto eruitziet als er een hert opknalt?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog vind ik 't heeel veel schade voor een paar dranghekken en personen.
Deze misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Heeft iemand de eerste p2000 melding misschien???
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |