Nou ik vind het ongelooflijk sneu en overtrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Netjes van Danny (of een andere admin) om ons van oranje af te halen.
quote:BREDA – Ondanks het incident in Apeldoorn gaat de feestvreugde gewoon door in Breda. Dat laat de gemeente Breda weten in een reactie op het ongeval.
Iets ouder misschien nog zelfs zou ik hem schatten, jaar of 60-70.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik schat hem op eind 40, begin 50
Ja, op het politiebureau.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
De dader leeft dus nog?
Ik denk dat je niet helemaal snapt wat een stereotype is, of wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hébt geen stereotype terrorist..
sorry man.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk eens op TT106 zou ik zeggen
Voor de 30ste keer, dat is NIET DAT MEISJE!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, is dat wel zo? Op die laatste foto van Tommy zit ze rechtop: [ afbeelding ]
Is niet hetzelfde meisje volgens mij. Die had blote voeten nadat ze overhoop was geredenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, is dat wel zo? Op die laatste foto van Tommy zit ze rechtop: [ afbeelding ]
Ik snap daar nog steeds niets van. Volgens mij is het gewoon onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Tarabass het volgende:
Iemand al iets gehoord over de schoten die gelost zouden zijn?
Over een dag is iedereen het weer vergeten en lopen we te zuipen in de kroeg. Wedden?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef journeyoflife het volgende:
shocking.. koninginnendag zal misschien wel nooit meer hetzelfde zijn.. hoe word dat volgend jaar wel niet. mensen in de samenleving verpesten het feest.. drama dit..
Misschien heeft ie iets beters te doen???quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef magnifor het volgende:
Waar blijft Cohen nou op AT5?
Teletekst gaat uit van een jaar of 25...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets ouder misschien nog zelfs zou ik hem schatten, jaar of 60-70.
vertaling (het zijn een beetje kromme zinnen...en ook niet veel neiwuswaarde, maar voor wie t vertaadl wilde hebben...)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef greatgonzo het volgende:
voor wie goed is in fries: er was dus opzet:
By it slimme auto-ûngelok op Keninginnedei yn Apeldoarn wie opset yn it spul. Boargemaster De Graaf fan dy stêd hat dat tongersdei sein tsjin de organisaasje fan Keninginnedei.
De boargemaster die dizze útspraak achter sletten doarren. Omdat ien fan de organisatoren, in Fries-om-utens, in senderke fan Omrop Fryslân op hie, koe Omrop Fryslân-ferslachjouwer Auke Zeldenrust dizze útspraak hearre en opnimme. Letter op Keninginnedei wurdt mear bekend oer it slimme auto-ûngelok.
De boargemaster fertelde de organisatoren dat de bestjoerder fan de swarte auto tsjin de plysje sein hat dat hy 'mei opsetsin' it ûngelok feroarsake hie.
Nou, dat zijn er wel wat meer die dat kunnen. Maar die hebben wel allemaal ooit beloofd daar geen misbruik van te maken...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Zover ik weet kunnen alleen verzekering, politie etc een kenteken aan naam koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |