in de gegevens die circuleren van de NAW gegevens e.d. was de man 38 jaarquote:
Tief toch eens op met die opmerkingen dat agenten niets zouden doen. Als je de beelden bekijkt zie je de agenten allemaal aan de slag zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Happel het volgende:
Nog zo een agent die niets ziet...
http://upload.nieuws.be/1(...)PICTURE-13630385.jpg
Goedzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ook gewoon hoor.
Oei, die been van die manquote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
nsfw
http://www.nieuws.be/nieu(...)wonden_fb2e3e33.aspx
Oké, dat gebeurd er dus met je been als een swift overheen rijdt...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef MrLunk het volgende:
.
Videos en fotos van het 'ongeluk' danwel aanslag:
WAARSCHUWING ZEER SCHOKKENDE BEELDEN !
http://spacecat90.antville.org/stories/1899550/
.
Aboutaleb ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef MissJ het volgende:
Aboutalab aan de foon op RTL4
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Verstandige man is dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Burgemeester van Rotterdam nu aan de telefoon
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Foto van de bestuuder van de autoaan de kleding (trui en overhamd) te zien zou je zeggen dat het een oudere man is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alebtoula?quote:
Nederlandse mensen.quote:
Want een jonger iemand kan geen overhamd aan doen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
aan de kleding (trui en overhamd) te zien zou je zeggen dat het een oudere man is...
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Kun je stoppen met ALLES herhalen wat je op tv hoort? Vooral dingen die al een uur bekend zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Alle officiele activiteiten in rotterdam zijn afgelast
En ik las ergens dat de vlag half stok moetquote:Op donderdag 30 april 2009 14:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Goedzo.
Zoals ik al eerder aangaf. Natuurlijk is het erg wat er allemaal gebeurd is vandaag. Elke dode is 1 te veel. Maar met al die afgelaste activiteiten doen we alsof een hele menigte is omgekomen. Wat is de schade?
- Koninklijke familie heeft geen schrammetje
- Bus heeft geen schrammetje
- 12 gewonden.
- 2 doden volgens nu.nl
Kom op mensen? Hoeveel mensen waren aanwezig daar? Het had zomaar met paar honderd doden kunnen aflopen. Schade is zeer beperkt gebleven. Dat de activiteiten zijn afgelast in Apeldoon kan ik volkomen begrijpen, in andere steden niet.
Gewoon doorgaan met inhoudsloze postsquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht dat dit een leuke dag zou worden
Het begon ook gewoon leukquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht dat dit een leuke dag zou worden
OMFG! Bron! Link!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef greatgonzo het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
Net RTV gelderland nieuws: De burgemeester heeft onofficieel bekend gemaakt dat het inderdaad een aanslag is. Omroep Friesland volgde namelijk iemand, en had de gehele dag een microfoontje aan staan. Deze man stond naast de burgemeester toen, achter de schermen, werd gemeld dat de dader toegegeven heeft inderdaad de opzet had de stoet te willen raken.
Maar goed, dit zullen we straks rond 15.45 wel horen
Half drie horen we meerquote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Amsterdammers zijn asociaal. gewoon doorgaan hé.
niet geheel onterecht toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik las ergens dat de vlag half stok moet
In dat geval plegen blanke oude mannen dus ook aanslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef greatgonzo het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
Net RTV gelderland nieuws: De burgemeester heeft onofficieel bekend gemaakt dat het inderdaad een aanslag is. Omroep Friesland volgde namelijk iemand, en had de gehele dag een microfoontje aan staan. Deze man stond naast de burgemeester toen, achter de schermen, werd gemeld dat de dader toegegeven heeft inderdaad de opzet had de stoet te willen raken.
Maar goed, dit zullen we straks rond 15.45 wel horen
Hoe zou die auto er dan wel uit moeten zijn volgens jou?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die auto trouwens wel erg veel schade hebben voor wat dranghekken en een paar mensen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Alle officiele activiteiten in rotterdam zijn afgelast
hij heeft hiervoor nog een keer geprobeerd aanslag te doenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die auto trouwens wel erg veel schade hebben voor wat dranghekken en een paar mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |