Sterf kutkopquote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef karelp007 het volgende:
ja, nu weten we het wel, hou maar op.
Props om überhaupt iets van gegevens te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een aantal mensen kwamen met persoonsgegevens op de proppen waarvan men vermoedde dat deze van de bestuurder van de auto waren. Er zijn echter drie redenen waarom het ontoelaatbaar is om deze gegevens te publiceren:
1. Er bestaat geen zekerheid dat de persoonsgegevens daadwerkelijk behoren tot de bestuurder.
2. Er is geen duidelijkheid rondom de reden waarom deze man deze actie uithaalde (er kan een medische reden zijn, zoals een hartaanval).
3. Al zou het een bewuste daad zijn geweest, dan is het niet aan Jan en Alleman om voor eigen rechter te spelen of daartoe op te roepen (wat je natuurlijk doet bij het openbaren van dergelijke gegevens).
heel erg, maar dit dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Pas 350x.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost is.
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlSchokkende beelden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat dat een voordeel is
Zeer interessante beelden. Al die verschillende reacties, intrigerend.quote:
Iedere lul die de rechten heeft om bij het RDW te zoeken kan het zo vinden, hoef je geen hogere wiskunde voor gehad te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Props om überhaupt iets van gegevens te hebben.
Ja ik ga straks ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en wat is er mis mee? Vandaag is een dag om te feesten. Dat er een paar mensen gewond zijn en 4 doden zijn ofzo kan daar geen verandering aan brengen. Iedereen doet alsof er honderden doden zijn gevallen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egoïsme is ok.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en wat is er mis mee? Vandaag is een dag om te feesten. Dat er een paar mensen gewond zijn en 4 doden zijn ofzo kan daar geen verandering aan brengen. Iedereen doet alsof er honderden doden zijn gevallen ofzo.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Foto van de bestuuder van de autoLijkt me een wat oudere man, keurig gekleed in een overhemd met trui/spencer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gillen ookquote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost is.
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlSchokkende beelden.
doe normaal kneusquote:
Walgelijke lul.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
doe normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eens aan je medemens man.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Half 3 beslist Cohen of de boel door gaat of niet. Kom op Cohen, gewoon alles door laten gaan. Niet de dag laten verpesten door een noob aanslag.
Is meegenomen voor verhoor (bron: RTL site, politiewoordvoerder) dus die leeft nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
De bestuurder in die auto ziet eruit alsof ie dood is...
Er zijn duizenden mensen die de hele route willen volgen...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
als ze merken dat een auto de hele tijd de route volgt dan grijp je toch in? den ga je toch eens een praatje maken met die chauffeur?
Ja precies. Geen 25/26quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een wat oudere man, keurig gekleed in een overhemd met trui/spencer.
Sommige mensen trekken zich dit meer aan dan andere, denk daar eens aan.quote:
Nou, dat zal me een straf worden....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef Tim21 het volgende:
Burgemeester zegt dat dader opzet heeft verklaard.
Nee joh, zijn feestje wordt verpest door een paar mensen die platgereden zijn. Kan toch niet, stomme mensen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Kafka. het volgende:
Foto van de dader:Nou weten we het wel, wacht nou eerst maar eens af hoe het nou wel zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een noob aanslag waarbij er een aantal doden en nog meer gewonden zijn gevallenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Half 3 beslist Cohen of de boel door gaat of niet. Kom op Cohen, gewoon alles door laten gaan. Niet de dag laten verpesten door een noob aanslag.
quote:Bij het Lukasziekenhuis in Apeldoorn is een bus vol gewonden gearriveerd.
Je mag mijn tuinman worden, later als je groot bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Kafka. het volgende:
Foto van de dader:Tis een korpsbal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Niets, de auto heeft haar gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zal er nu door Beatrix doorheengaan?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |