quote:
Nee, ga je lekker feestvieren nu. Aso.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
Aantal activiteiten in Amsterdam zijn ook afgelast. Triest, zo toon je zwakheid.
Lekker boeiend als je alle reacties rondom zo'n gebeurtenis zo wil gaan classificeren ben je nog wel ff bezig. Niet elke reactie is bedoeld om iets zinnigs te melden aan de rest, soms (vaak) zijn het gewoon maar reacties.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent niet echt een helder licht of wel? Je herhaalt alles wat op tv is gezegd (en dat is ook al een uur oud).
Idd, ik zat ook te kijken. Bizar hoe zoiets ineens kan omslaanquote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik keek vanmorgen wel naar de tv, rond 10 uur, was wel leuk om te zien
Slaat inderdaad nergens op ....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrouw: "Ze konden niet eens meer zwaaien"
Pff, simpel wijf
No shit Sherlockquote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef Morendo het volgende:
Eerste, officiële verklaring van Balkenende: "zo gaan we in Nederland niet met elkaar om."
Je geeft toe aan zo'n idioot inderdaad. Maar aan de andere kant is het ook niet gepast om door te feesten. Zwakheid vind ik absoluut niet het goede woord.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
Aantal activiteiten in Amsterdam zijn ook afgelast. Triest, zo toon je zwakheid.
Duh, RTL Boulevard cameras stonden al overuren te draaien om weer twee weken lang gossip te kunnen verzorgen. Het is iets anders uitgepakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dos37 het volgende:
RTL is wel goed bezig
we hebben alleen nog geen duidelijke foto van zn hoofdquote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef OG-Loco het volgende:
Waarom de waarschuwing 'geen 06-nummers / adressen'? Waren we al zover op Fok! dat we wisten wie het gedaan heeft?
Echt he..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
"De koninklijke familie was ook heel aangeslagen. Ze konden niet eens meer zwaaien."
Precies, ik zou er helemaal geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ga je lekker feestvieren nu. Aso.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zagquote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
"De koninklijke familie was ook heel aangeslagen. Ze konden niet eens meer zwaaien."
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
nsfw
http://www.nieuws.be/nieu(...)wonden_fb2e3e33.aspx
Dude dat is niet leukquote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Nou, want als je respect toont voor de slachtoffers ben je zwak.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Misschien toch een ongeluk dusquote:Op donderdag 30 april 2009 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die kop had hij al toen hij door die massa heenreed, vaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, dat been inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dat been van die man... En bij zijn hoofd ziet het er ook niet goed uit
Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:58 schreef BoerBert het volgende:
Speculeren over de afkomst van de dader![]()
Zo vreemd is dat niet, of denk je dat de feestvierende massa's precies op de hoogte zijn van wat er gebeurd is? 99% weet van niks waarschijnlijk. Die moet je dan nodig gaan vertellen dat het feest erop zit, wordt érg gezellig danquote:Ik denk dat het aflasten van bijv. het feest op het museumplein alleen maar voor chaos zorgt. Anderzijds is het natuurlijk verschrikkelijk raar en vreemd om te gaan feesten enzo. Wat een moeilijke beslissing moet dat zijn.
die komt er snel genoeg denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben alleen nog geen duidelijke foto van zn hoofd
Lijkt me nog het meest waarschijnlijke nu ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Tim21 het volgende:
Senario: Man wil bus rammen, gaat door de hekken en wordt op dat moment onwel. Knalt (gelukkig) tegen de Naald aan.
rot op.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef karelp007 het volgende:
ja, nu weten we het wel, hou maar op.
Iedereen zit toch tegenwoordig op Hyves?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben alleen nog geen duidelijke foto van zn hoofd
karel nu is het wel genoeg gespam.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef karelp007 het volgende:
LIVE BEELDEN VAN HET ONGELUK!!!!! Zwarte Suzuki Swift doet een aanslag op de koninklijke familie. HEEL NEDERLAND STAAT OP ZIJN KOP!!!!
Wow, dat hadden we nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Stephan1237 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
zwaar belast maar doet het wel
is geen agent, en het zijn er 2quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Happel het volgende:
Nog zo een agent die niets ziet...
http://upload.nieuws.be/1(...)PICTURE-13630385.jpg
Ga ik ook doen en wat is er mis mee? Vandaag is een dag om te feesten. Dat er een paar mensen gewond zijn en 4 doden zijn ofzo kan daar geen verandering aan brengen. Iedereen doet alsof er honderden doden zijn gevallen ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ga je lekker feestvieren nu. Aso.
Weet niet of dit al gepost is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:54 schreef Mestras het volgende:
zijn er beelden van dat die auto inrijdt op de menigte? je ziet dat bij die rtl beelden in het begin eventjes.
het is echt verschrikkelijkzieke mensen
Tuurlijk. Aan de hand van 1 foto, 1/125seconde, kun je precies zien hoe iemand iemand het beleeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Happel het volgende:
Een aantal mensen kwamen met persoonsgegevens op de proppen waarvan men vermoedde dat deze van de bestuurder van de auto waren. Er zijn echter drie redenen waarom het ontoelaatbaar is om deze gegevens te publiceren:quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef OG-Loco het volgende:
Waarom de waarschuwing 'geen 06-nummers / adressen'? Waren we al zover op Fok! dat we wisten wie het gedaan heeft?
quote:Update 14:05:
Ooggetuigen melden dat ze geweerschoten hoorden.
Sterf kutkopquote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef karelp007 het volgende:
ja, nu weten we het wel, hou maar op.
Props om überhaupt iets van gegevens te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een aantal mensen kwamen met persoonsgegevens op de proppen waarvan men vermoedde dat deze van de bestuurder van de auto waren. Er zijn echter drie redenen waarom het ontoelaatbaar is om deze gegevens te publiceren:
1. Er bestaat geen zekerheid dat de persoonsgegevens daadwerkelijk behoren tot de bestuurder.
2. Er is geen duidelijkheid rondom de reden waarom deze man deze actie uithaalde (er kan een medische reden zijn, zoals een hartaanval).
3. Al zou het een bewuste daad zijn geweest, dan is het niet aan Jan en Alleman om voor eigen rechter te spelen of daartoe op te roepen (wat je natuurlijk doet bij het openbaren van dergelijke gegevens).
heel erg, maar dit dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Pas 350x.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost is.
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlSchokkende beelden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat dat een voordeel is
Zeer interessante beelden. Al die verschillende reacties, intrigerend.quote:
Iedere lul die de rechten heeft om bij het RDW te zoeken kan het zo vinden, hoef je geen hogere wiskunde voor gehad te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Props om überhaupt iets van gegevens te hebben.
Ja ik ga straks ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en wat is er mis mee? Vandaag is een dag om te feesten. Dat er een paar mensen gewond zijn en 4 doden zijn ofzo kan daar geen verandering aan brengen. Iedereen doet alsof er honderden doden zijn gevallen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egoïsme is ok.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:09 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en wat is er mis mee? Vandaag is een dag om te feesten. Dat er een paar mensen gewond zijn en 4 doden zijn ofzo kan daar geen verandering aan brengen. Iedereen doet alsof er honderden doden zijn gevallen ofzo.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Foto van de bestuuder van de autoLijkt me een wat oudere man, keurig gekleed in een overhemd met trui/spencer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gillen ookquote:Op donderdag 30 april 2009 14:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gepost is.
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlSchokkende beelden.
doe normaal kneusquote:
Walgelijke lul.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
doe normaal.
Denk eens aan je medemens man.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Half 3 beslist Cohen of de boel door gaat of niet. Kom op Cohen, gewoon alles door laten gaan. Niet de dag laten verpesten door een noob aanslag.
Is meegenomen voor verhoor (bron: RTL site, politiewoordvoerder) dus die leeft nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
De bestuurder in die auto ziet eruit alsof ie dood is...
Er zijn duizenden mensen die de hele route willen volgen...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
als ze merken dat een auto de hele tijd de route volgt dan grijp je toch in? den ga je toch eens een praatje maken met die chauffeur?
Ja precies. Geen 25/26quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een wat oudere man, keurig gekleed in een overhemd met trui/spencer.
Sommige mensen trekken zich dit meer aan dan andere, denk daar eens aan.quote:
Nou, dat zal me een straf worden....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef Tim21 het volgende:
Burgemeester zegt dat dader opzet heeft verklaard.
Nee joh, zijn feestje wordt verpest door een paar mensen die platgereden zijn. Kan toch niet, stomme mensen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Kafka. het volgende:
Foto van de dader:Nou weten we het wel, wacht nou eerst maar eens af hoe het nou wel zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een noob aanslag waarbij er een aantal doden en nog meer gewonden zijn gevallenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
Half 3 beslist Cohen of de boel door gaat of niet. Kom op Cohen, gewoon alles door laten gaan. Niet de dag laten verpesten door een noob aanslag.
quote:Bij het Lukasziekenhuis in Apeldoorn is een bus vol gewonden gearriveerd.
Je mag mijn tuinman worden, later als je groot bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef magnifor het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:12 schreef Kafka. het volgende:
Foto van de dader:Tis een korpsbal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Niets, de auto heeft haar gemist.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zal er nu door Beatrix doorheengaan?
in de gegevens die circuleren van de NAW gegevens e.d. was de man 38 jaarquote:
Tief toch eens op met die opmerkingen dat agenten niets zouden doen. Als je de beelden bekijkt zie je de agenten allemaal aan de slag zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef Happel het volgende:
Goedzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ook gewoon hoor.
Oei, die been van die manquote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
nsfw
http://www.nieuws.be/nieu(...)wonden_fb2e3e33.aspx
Oké, dat gebeurd er dus met je been als een swift overheen rijdt...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef MrLunk het volgende:
.
Videos en fotos van het 'ongeluk' danwel aanslag:
WAARSCHUWING ZEER SCHOKKENDE BEELDEN !
http://spacecat90.antville.org/stories/1899550/
.
Aboutaleb ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef MissJ het volgende:
Aboutalab aan de foon op RTL4
Verstandige man is dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Burgemeester van Rotterdam nu aan de telefoon
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef sunmoonstar het volgende:
Foto van de bestuuder van de autoaan de kleding (trui en overhamd) te zien zou je zeggen dat het een oudere man is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alebtoula?quote:
Nederlandse mensen.quote:
Want een jonger iemand kan geen overhamd aan doen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
aan de kleding (trui en overhamd) te zien zou je zeggen dat het een oudere man is...
Kun je stoppen met ALLES herhalen wat je op tv hoort? Vooral dingen die al een uur bekend zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Alle officiele activiteiten in rotterdam zijn afgelast
En ik las ergens dat de vlag half stok moetquote:Op donderdag 30 april 2009 14:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Goedzo.
Zoals ik al eerder aangaf. Natuurlijk is het erg wat er allemaal gebeurd is vandaag. Elke dode is 1 te veel. Maar met al die afgelaste activiteiten doen we alsof een hele menigte is omgekomen. Wat is de schade?
- Koninklijke familie heeft geen schrammetje
- Bus heeft geen schrammetje
- 12 gewonden.
- 2 doden volgens nu.nl
Kom op mensen? Hoeveel mensen waren aanwezig daar? Het had zomaar met paar honderd doden kunnen aflopen. Schade is zeer beperkt gebleven. Dat de activiteiten zijn afgelast in Apeldoon kan ik volkomen begrijpen, in andere steden niet.
Gewoon doorgaan met inhoudsloze postsquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht dat dit een leuke dag zou worden
Het begon ook gewoon leukquote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht dat dit een leuke dag zou worden
OMFG! Bron! Link!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef greatgonzo het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
Net RTV gelderland nieuws: De burgemeester heeft onofficieel bekend gemaakt dat het inderdaad een aanslag is. Omroep Friesland volgde namelijk iemand, en had de gehele dag een microfoontje aan staan. Deze man stond naast de burgemeester toen, achter de schermen, werd gemeld dat de dader toegegeven heeft inderdaad de opzet had de stoet te willen raken.
Maar goed, dit zullen we straks rond 15.45 wel horen
Half drie horen we meerquote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Amsterdammers zijn asociaal. gewoon doorgaan hé.
niet geheel onterecht toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik las ergens dat de vlag half stok moet
In dat geval plegen blanke oude mannen dus ook aanslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef greatgonzo het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
Net RTV gelderland nieuws: De burgemeester heeft onofficieel bekend gemaakt dat het inderdaad een aanslag is. Omroep Friesland volgde namelijk iemand, en had de gehele dag een microfoontje aan staan. Deze man stond naast de burgemeester toen, achter de schermen, werd gemeld dat de dader toegegeven heeft inderdaad de opzet had de stoet te willen raken.
Maar goed, dit zullen we straks rond 15.45 wel horen
Hoe zou die auto er dan wel uit moeten zijn volgens jou?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die auto trouwens wel erg veel schade hebben voor wat dranghekken en een paar mensen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Alle officiele activiteiten in rotterdam zijn afgelast
hij heeft hiervoor nog een keer geprobeerd aanslag te doenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef t-8one het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die auto trouwens wel erg veel schade hebben voor wat dranghekken en een paar mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |