quote:
Nee, ga je lekker feestvieren nu. Aso.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
Aantal activiteiten in Amsterdam zijn ook afgelast. Triest, zo toon je zwakheid.
Lekker boeiend als je alle reacties rondom zo'n gebeurtenis zo wil gaan classificeren ben je nog wel ff bezig. Niet elke reactie is bedoeld om iets zinnigs te melden aan de rest, soms (vaak) zijn het gewoon maar reacties.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent niet echt een helder licht of wel? Je herhaalt alles wat op tv is gezegd (en dat is ook al een uur oud).
Idd, ik zat ook te kijken. Bizar hoe zoiets ineens kan omslaanquote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik keek vanmorgen wel naar de tv, rond 10 uur, was wel leuk om te zien
Slaat inderdaad nergens op ....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vrouw: "Ze konden niet eens meer zwaaien"
Pff, simpel wijf
No shit Sherlockquote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef Morendo het volgende:
Eerste, officiële verklaring van Balkenende: "zo gaan we in Nederland niet met elkaar om."
Je geeft toe aan zo'n idioot inderdaad. Maar aan de andere kant is het ook niet gepast om door te feesten. Zwakheid vind ik absoluut niet het goede woord.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
Aantal activiteiten in Amsterdam zijn ook afgelast. Triest, zo toon je zwakheid.
Duh, RTL Boulevard cameras stonden al overuren te draaien om weer twee weken lang gossip te kunnen verzorgen. Het is iets anders uitgepakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Dos37 het volgende:
RTL is wel goed bezig
we hebben alleen nog geen duidelijke foto van zn hoofdquote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef OG-Loco het volgende:
Waarom de waarschuwing 'geen 06-nummers / adressen'? Waren we al zover op Fok! dat we wisten wie het gedaan heeft?
Echt he..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
"De koninklijke familie was ook heel aangeslagen. Ze konden niet eens meer zwaaien."
Precies, ik zou er helemaal geen zin meer in hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ga je lekker feestvieren nu. Aso.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zagquote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
"De koninklijke familie was ook heel aangeslagen. Ze konden niet eens meer zwaaien."
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:03 schreef wise het volgende:
nsfw
http://www.nieuws.be/nieu(...)wonden_fb2e3e33.aspx
Dude dat is niet leukquote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Nou, want als je respect toont voor de slachtoffers ben je zwak.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef magnifor het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |