abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68365351
Het vorige deel: Slank #682 - met aardbeien

Zonder plaatje, dit keer

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:49:42 #2
163650 Greys
pi_68365377
TT Ik was bang voor het plaatje in de OP toen ik het topic opende
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:50:41 #3
236335 neen
schone schijn
pi_68365396
Goeie TT
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:51:47 #4
163650 Greys
pi_68365411
Co, Nathalie van Idols gaat meedoen met Dancing With The Stars!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365416
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw vader heeft niet veel zelfbeheersing, PF... Wat had hem zo boos gemaakt?

*lang kutverhaal alert*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:52:28 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365424
Ik dacht bij de nieuwe TT aan "waar PF een bril nodig heeft" oid
pi_68365429
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar die schoenen moeten dus nog gewoon in huis zijn dus PF?
Ligt die andere niet onder de bank o.i.d.? Of heeft je moeder de andere schoen niet ergens gezien?
Die speelt doof stommetje en ging door met de afwas (om 1:30??)
En ik vroeg of ze wist waar m'n schoenen waren maar ze zei dat ze geen idee had waar ik het over heb.

Ouders
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:55:24 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365466
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

*lang kutverhaal alert*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus PF, ik zou ff uit de buurt blijven, laat het even rusten dan kan je pa ook even afkoelen
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:56:36 #9
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68365491
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

*lang verhaal*

Ik vind het maar naar en ik zou liever hebben dat we er gewoon over konden praten of zo.
Oh PieF wat een naar verhaal! Ik zit echt met verbazing te lezen, praat je vader echt zo tegen je? Kan me er niets bij voorstellen dat iemand zo tegen zijn kind praat... En dan de ignorance-treatment nu dan erbij. Hoop dat jullie het snel weer in orde hebben samen. *knuffel*
Prrrrr
pi_68365504
Pfff ik schrok me dood net, van dat gezin in Luxemburg.. mijn ouders + zusje zijn op vakantie, op weg naar Italie, en die belden om een uur of 9 dat ze in Luxemburg waren.

Dus ik lees dat bericht, meteen maar gebeld, maar ze zijn het gelukkig niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:59:04 #11
163650 Greys
pi_68365538
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365539
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen

GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
pi_68365550
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen

GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
He, wat naar allemaal. Sterkte ermee !

Hoewel ik wel met Greys eens ben, ik begrijp ook niet dat jij kwaad werd?
pi_68365562
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.

Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:01:07 #15
163650 Greys
pi_68365564
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?

Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365585
Ik heb gezegd: Godverdomme waarom zeg je dit nu ik al onderweg ben. Nu sta ik vast in een file.
"Ja je kan toch terug rijden"

Nee daar word ik blij van.
pi_68365590
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?

Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
Nou als je godverdomme vergelijkt met kankerhoer, dan wel.

Hij belde niet netjes. Hij belde hartstikke laat toen ik al lang en breed onderweg was.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:03:08 #18
163650 Greys
pi_68365596
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.

Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijk Dus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:04:08 #19
163650 Greys
pi_68365613
PF, ik val je niet aan he. Ik probeer het te begrijpen
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:04:59 #20
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365633
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijk Dus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
yep, daar zit wat in
pi_68365641
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrijdag middag, spits, file? Hij rijd er iedere dag in, dan weet je toch dat ik daar rekening mee hou.

Maar goed het probleem van die auto lenen is ook opgelost. Die leen ik dus nooit meer. (Dat was om dat matras te kopen.) En natuurlijk is het aardig dat ik die auto mag lenen, maar dat is ook alleen maar omdat hij te beroerd is om bijv te helpen met verhuizen heb ik ook allemaal zelf gedaan.
pi_68365674
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
Nee snap ik en ik probeer ook niet boos te doen maar ik ben gewoon heel boos.
Vooral omdat m'n moeder niet eens kan begrijpen dat niemand twee uur voor zijn plezier in de file staat. En dat ze ook nog eens boos is dat ik niet mee heb gegeten en de keuken niet op heb geruimd.

(Ik heb nooit gevraagd om mee te eten en waarom zou ik haar keuken opruimen als ik niet eens in haar huis ben geweest )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:07:04 #23
163650 Greys
pi_68365679
Het is in elk geval goed dat je op jezelf bent meissie, nu.
Wat meer afstand zal jullie goed doen denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365690
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

yep, daar zit wat in
Als ik die auto niet had dan was ik niet eens naar hun gegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:07:35 #25
163650 Greys
pi_68365692
Keuken opruimen als je er niet geweest bent slaat echt nergens op nee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:08:09 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365705
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zeg niet normaal meer
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:08:29 #27
163650 Greys
pi_68365715
Maar PFje, je hebt wel eens gezegd dat je ze af en toe zo mist als je ze een paar dagen niet hebt gezien.
Dat snap ik dan niet zo? Of mis je dan 'wat had kunnen zijn als het goed ging?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365721
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Het is in elk geval goed dat je op jezelf bent meissie, nu.
Wat meer afstand zal jullie goed doen denk ik.
Ben ik ook blij om. Normaal zei hij: Ik flikker je het huis uit.

En nu zei ik: Ik voel mij erg welkom hier Fijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:09:01 #29
163650 Greys
pi_68365727
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zeg niet normaal meer
Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik dat ook nooit zou pikken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365732
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Maar PFje, je hebt wel eens gezegd dat je ze af en toe zo mist als je ze een paar dagen niet hebt gezien.
Dat snap ik dan niet zo? Of mis je dan 'wat had kunnen zijn als het goed ging?'.
De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
pi_68365784
Ik ben ook geen engeltje of zo. Ik word ook wel eens heel kwaad en dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen, behalve mezelf tegen een boom rijden - maar dan bedenk ik weer dat die auto best een goede kreukelzone heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:11:12 #32
163650 Greys
pi_68365789
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef P.F het volgende:

[..]

De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Echt klote dat het zo gaat zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365811
PF dikke kus!
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,
-Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.

Tenzij je heel opdringerig bent (tien keer de hint niet snappen vijf keer de boodschap niet begrijpen)
Dan zou ik zeggen. JIJ-IK --> Gaat niet werken. Nu niet. Nooit niet. Si?
Ja dat zou normaal zijn maar collega van me deed het iets anders waardoor ik me beetje lullig voelde dat ik zo eerlijk geweest was vorige week
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:13:10 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365825
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik dat ook nooit zou pikken?
Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.
pi_68365833
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Echt klote dat het zo gaat zeg.
Nou ja het is al een jaar of zo niet "zo" gegaan.
Normaal als ik thuis kwam dan waren ze gewoon weg. En m'n broertje is game verslaafd dus die wil ook nooit iets leuks doen.

Dus ik kom maar iets van 1 dag in de 1-2 weken thuis.. Het is dat de BF het bij mij thuis zo leuk vind anders zou ik veel minder vaak gaan.

Ik ben altijd jaloers als er voor hem dan een welkoms comité voor de deur staat en dat zijn moeder haar werk speciaal verzet en zo. Als ik dan thuis kom is het zo van. Hallo? Hallo? Ooo.. Jullie zijn naar een bijeenkomst voor rotsplantjes liefhebbers. Oké. Nou. Dan volgende week maar weer een poging.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:14:59 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68365862
@ PF ik herken het wel een beetje, toen ik net op kamers ging ging eht alleen amar slechter met mij en mn ouders, weet niet precies waarom, maar het ging gewoon niet meer... en toen na een poosje ging eht juist beter. hoop dat t bij jou ook bijtrekt al snap ik niet echt hoe jouw ouders doen soms, wat je vertelt
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68365895
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.
Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.
En ik wil nog graag drie dingen scannen maar ik weet niet hoe de nieuwe scanner werkt.
En ik wil graag m'n telefoon in de auto opladen zodat ik foto's kan maken maar ik mag de auto niet echt meer in.

Dus ik heb hem uit praktische overwegingen wel nodig. Hmpf.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:17:12 #38
236335 neen
schone schijn
pi_68365913
Weet je, als mensen boos zijn zeggen ze wel eens dingen die ze eigenlijk niet menen. Ik maak me er zelf ook schuldig aan en anderen doen dat zeker ook, gewoon even laten berusten, het blijven natuurlijk ook wel je ouders.
pi_68365937
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef kwakveense het volgende:
@ PF ik herken het wel een beetje, toen ik net op kamers ging ging eht alleen amar slechter met mij en mn ouders, weet niet precies waarom, maar het ging gewoon niet meer... en toen na een poosje ging eht juist beter. hoop dat t bij jou ook bijtrekt al snap ik niet echt hoe jouw ouders doen soms, wat je vertelt
Ik ben echt niet de meest leuke persoon op aarde. Echt niet. Ik kan heel boos worden op de BF, maar ook weer niet in het onredelijke.

De BF denkt dat onze twee persoonlijkheden gewoon botsen. (Hij heeft alleen interesse in zichzelf - ik heb een hekel aan saaie slome mensen)

Het is op zich best fijn dat ik eindelijk WAT tegen gas krijg. De BF en huisgenootjes enz. behandelen mij een beetje als de kleine prinses/kleine dicator. Maar gaan nooit echt tegen mijn eisen in. Alle agressie en huilerigheid van de afgelopen weken is wel in een klap weg en ik voel mij goehoehoed. Dus dat is wel fijn ( )
Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_68366015
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.
En ik wil nog graag drie dingen scannen maar ik weet niet hoe de nieuwe scanner werkt.
En ik wil graag m'n telefoon in de auto opladen zodat ik foto's kan maken maar ik mag de auto niet echt meer in.

Dus ik heb hem uit praktische overwegingen wel nodig. Hmpf.
En daar pakt die je helaas op
pi_68366023
Ik wil nu best zeggen "O nee ik maak hier een P.F topic van en dat wil ik niet " maar ik heb daar niet echt een mening over. Wel is het zo dat dit topic wel erg veel posts over mij heeft en ik ben wel een beetje klaar met mij

En ik ga nu iedereens reactie nog eens rustig overlezen.

En ik heb een nieuwe mantra *met honing vang je meer vliegen dan azijn* en als ik die vaak genoeg murmel blijft ie vast hangen !
pi_68366037
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

En daar pakt die je helaas op
Ja !

Je kent het spelletje ?
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:22:48 #43
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68366051
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef neen het volgende:
Weet je, als mensen boos zijn zeggen ze wel eens dingen die ze eigenlijk niet menen. Ik maak me er zelf ook schuldig aan en anderen doen dat zeker ook, gewoon even laten berusten, het blijven natuurlijk ook wel je ouders.
Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige vent
pi_68366079
Ik dacht er aan om hem op te nemen en het naar zijn baas te mailen. (evol plan )
Moar toen dacht ik daar heb ik alleen mijzelf mee, en dat is ook kinderachtig.

Maar ik zou hem echt een keer moeten opnemen en het dan mailen. Als hij gedronken heeft en ik heb geen zin om 2 uur naar z'n stomme liedjes te luisteren. Als in: zitten en de tekst te analyseren. Dan gaat hij ook door het lint en haat hij mij 4 life en zo.

Dus ik kan hem sowieso niet echt meer serieus nemen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:25:37 #45
163650 Greys
pi_68366099
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook geen engeltje of zo. Ik word ook wel eens heel kwaad en dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen, behalve mezelf tegen een boom rijden - maar dan bedenk ik weer dat die auto best een goede kreukelzone heeft.
Nou niet van die enge dingen gaan zeggen hoor.
Natuurlijk wil je niet tegen een boom rijden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366149
Nee niet echt-echt-echt. Dan denk ik er over na wat de gevolgen zijn en dan denk ik, nee, dat is te attention whore. Slecht idee.
Maar dan heb ik zo veel boosheid en weet ik niet wat ik er mee moet doen. Praten lukt dan vaak niet, dan ga ik huilen en voel ik mij zwak waardoor ik NOG bozer word en vooral op mijzelf.

Ik denk dat ik misschien weer op kickboksen moet gaan, dat werkte echt super.
pi_68366155
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja !

Je kent het spelletje ?
Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ook . Maar bij jou is het nog wel wat vergaander.

Wat doet je vader kinderachtig. Als je ouders lelijke dingen over je zeggen, komt toch vaak vrij hard aan Laat die maar even afkoelen . Zou een tijdje wat afstand (en dan niet meteen contact verbreken) of wat leuks afspreken (dus speciaal iets gaan doen samen, zodat zij ook geen andere plannen hebben) de relatie verbeteren? Dat heb ik met mn moeder gedaan: samen zwemmen, is voor ons allebei ontspannend en zo ben je op een léuke manier bij elkaar ipv ruzie te maken. En als je even afleiding wil hebben: kunnen samen naar de stad gaan oid, ik ben toch thuis en over een halve week vakantie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:29:36 #48
163650 Greys
pi_68366194
Wat vindt de BF dan zo leuk bij jou thuis PF? Als je ouders er nooit zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:32:18 #49
163650 Greys
pi_68366241
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
Nee niet echt-echt-echt. Dan denk ik er over na wat de gevolgen zijn en dan denk ik, nee, dat is te attention whore. Slecht idee.
Maar dan heb ik zo veel boosheid en weet ik niet wat ik er mee moet doen. Praten lukt dan vaak niet, dan ga ik huilen en voel ik mij zwak waardoor ik NOG bozer word en vooral op mijzelf.

Ik denk dat ik misschien weer op kickboksen moet gaan, dat werkte echt super.
Ik ken dat gevoel hoor. Dat je zo vol frustratie zit dat je gewoon niet weet waar je met jezelf naartoe moet.

Maar als kickboksen super werkte, meteen gaan doen dan weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366244
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ook . Maar bij jou is het nog wel wat vergaander.

Wat doet je vader kinderachtig. Als je ouders lelijke dingen over je zeggen, komt toch vaak vrij hard aan Laat die maar even afkoelen . Zou een tijdje wat afstand (en dan niet meteen contact verbreken) of wat leuks afspreken (dus speciaal iets gaan doen samen, zodat zij ook geen andere plannen hebben) de relatie verbeteren? Dat heb ik met mn moeder gedaan: samen zwemmen, is voor ons allebei ontspannend en zo ben je op een léuke manier bij elkaar ipv ruzie te maken. En als je even afleiding wil hebben: kunnen samen naar de stad gaan oid, ik ben toch thuis en over een halve week vakantie .
Wil je nu naar de stad?

Hm.. Het enige wat mijn vader wil doen is uit eten: Dan drinken we 2 flessen wijn en gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen. Dan ben ik al zo gestresst dat ik geen hap door mijn keel krijg en chagrijnig van de honger. En uiteraard alleen bij een ge-wel-dig restaurant.

M'n moeder wil wel samen winkelen, maar ik heb geen geld en geen tijd om een hele dag weg te gaan.. Maar een middagje zou wel kunnen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:33:13 #51
236335 neen
schone schijn
pi_68366257
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige vent
Als hij het daadwerkelijk doet wel ja, als mijn vader tegen mij zou zeggen dat hij iets zou doen zou ik zeggen: "jaaaaaaaaaaa, doe maar" waarschijnlijk doet hij het toch niet.
pi_68366298
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja !

Je kent het spelletje ?
Ouders zien het als spelletje volgens mij maar ik noem het geen spelletje.

F8ck man dr is geen fluit te doen @ work
pi_68366307
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Wil je nu naar de stad?

Hm.. Het enige wat mijn vader wil doen is uit eten: Dan drinken we 2 flessen wijn en gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen. Dan ben ik al zo gestresst dat ik geen hap door mijn keel krijg en chagrijnig van de honger. En uiteraard alleen bij een ge-wel-dig restaurant.

M'n moeder wil wel samen winkelen, maar ik heb geen geld en geen tijd om een hele dag weg te gaan.. Maar een middagje zou wel kunnen.
Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bent . Als je nu niets te doen hebt tenminste .

Winkelen kan ook zonder iets te kopen, samen lekker rondlopen en passen (maar niets kopen). Zelf vind ik dat wel een wat lastigere activiteit: je bent heel duidelijk samen. Ik ging liever skaten/zwemmen: als je het praten zat bent kan je ook even je mond houden en concentreren op zwemmen/de natuur om je heen. Maar mijn moeder houdt ook van dat soort sporten .

En weer op kickboksen gaan . Hoe vaak ik frustraties niet uitgeleefd heb op een kussen weet ik niet, maar ik ben er irl een stuk rustiger en beheerster van geworden.
pi_68366315
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Wat vindt de BF dan zo leuk bij jou thuis PF? Als je ouders er nooit zijn?
Als hij er bij is doen ze poeslief. En we gaan meestal samen in het twee persoonsbubbelbad. Of chillen in de tuin met 3 terrassen dus op ieder moment van de dag zon. Of op een ligkleed en drinken de hele dag vodka.

En de BF vind de 50 inch ingebouwde plasma van mijn vader ge-wel-dig. En dat vind ik alleen maar irritant want dan gaan ze samen stomme films of voetbal kijken en dan ga ik maar op m'n kamer internetten of zo omdat ik mij daar nooit zo welkom voel

Of de BF gaat met mijn broertje praten over zijn/hun favoriete boeken of over fitness en eiwitshakes.

Of de BF gaat opeens mij moeder helpen met koken?? Zodat ze zijn lievelings eten gaat koken.

Of de BF gaat mijn vader uithoren over zijn ingenieuze netwerk systeem waar iets van >10 computers (in huis) op staan aangesloten.

Of de BF gaat mijn vader uithoren over zijn uber snelle motor die hij zelf heeft gemodificeerd

Offf de BF gaat amazed zijn over de ubergrote schuur met draaiplatau net als de batcave die mijn vader zelf heeft bedacht.

Of de BF gaat samen met m'n vader de zelfgebrande/gemalen/gezette koffie adoreren

En ik word altijd heel chago van de BF want als hij zo graag met iedereen wil praten dan met mij moet hij maar met hun afspreken en niet met mij !

[ Bericht 9% gewijzigd door P.F op 25-04-2009 14:41:39 ]
pi_68366340
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bent . Als je nu niets te doen hebt tenminste .

Winkelen kan ook zonder iets te kopen, samen lekker rondlopen en passen (maar niets kopen). Zelf vind ik dat wel een wat lastigere activiteit: je bent heel duidelijk samen. Ik ging liever skaten/zwemmen: als je het praten zat bent kan je ook even je mond houden en concentreren op zwemmen/de natuur om je heen. Maar mijn moeder houdt ook van dat soort sporten .

En weer op kickboksen gaan . Hoe vaak ik frustraties niet uitgeleefd heb op een kussen weet ik niet, maar ik ben er irl een stuk rustiger en beheerster van geworden.
Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets ( ) Lijkt mij leuk! Offff ik neem al mijn jurkjes mee die ik niet meer draag en als je er een vet vindt mag je hem hebben
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:39:07 #56
163650 Greys
pi_68366351
PF, koop dan een oplader voor je telefoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366353
Oh ja, ik kon ook zo onbeschrijfelijk woedend worden op mijn ouders. Heb ik soms nu nog, als ik plannen heb voor het 1 of ander dat MOET en dat er dan van die dingen tussendoor komen fietsen, of dat we een afspraak hebben die dan heel gemakkelijk opzij geschoven wordt.

Ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop, ik had gezegd dat ik zou komen, "Oh wat leuk!" nog gebeld toen ik in de stad was " Dus je komt zo???" . Ben ik hier, zitten ze in de tuin om de overkapping af te maken en ondertussen mijn moeder maar zuchten dat ze eigenlijk moest poetsen enzo.

Nu had ik zelf totaal geen plannen, maar als dat wel zo was geweest was ik niet blij En ik ga niet helpen poetsen, ik moet m'n eigen huis ook altijd alleen doen EN ik ben volgende week vier hele dagen hier met de hond en dan poets ik altijd zodat ze terugkomen in een schoon huis.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68366377
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets ( ) Lijkt mij leuk! Offff ik neem al mijn jurkjes mee die ik niet meer draag en als je er een vet vindt mag je hem hebben
Ghehe . Je kan ook hierheen komen om je stijltang uit te proberen . Dit keer geen broertjes die je niet binnen laten.
pi_68366387
Ik zit hier echt met mijn mond open van verbazing te lezen PF.....
*Knuffel* en
pi_68366399
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat voor telefoon heeft PF? Ik heb hier meerdere soorten laders (Samsung, Nokia, Sony ericson dacht ik) liggen die ik niet weg mag geven, maar die ze wel even kan gebruiken .
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:42:32 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68366408
Zucht, ouders ...
Herkenbare shit, totaal verschillende golflengtes, een mega afstand in beleving en totaal andere opvattingen.
Zo heb ik een keer vechtend in de gang gelegen met m´n pa omdat ik ´m so-called had geschopt bij het ophangen van een jas.
pi_68366429
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, ik kon ook zo onbeschrijfelijk woedend worden op mijn ouders. Heb ik soms nu nog, als ik plannen heb voor het 1 of ander dat MOET en dat er dan van die dingen tussendoor komen fietsen, of dat we een afspraak hebben die dan heel gemakkelijk opzij geschoven wordt.

Ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop, ik had gezegd dat ik zou komen, "Oh wat leuk!" nog gebeld toen ik in de stad was " Dus je komt zo???" . Ben ik hier, zitten ze in de tuin om de overkapping af te maken en ondertussen mijn moeder maar zuchten dat ze eigenlijk moest poetsen enzo.

Nu had ik zelf totaal geen plannen, maar als dat wel zo was geweest was ik niet blij En ik ga niet helpen poetsen, ik moet m'n eigen huis ook altijd alleen doen EN ik ben volgende week vier hele dagen hier met de hond en dan poets ik altijd zodat ze terugkomen in een schoon huis.
Hihi! Ja zo gaat het ongeveer

En ik "moet" altijd ook de keuken opeens helpen schoonmaken, natuurlijk vind ik het niet erg om te helpen maar niet als ik even 5 minuutjes langswip. Ik heb m'n eigen keuken (En een huisgenoot met semi smetvrees )
pi_68366439
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb twee laders! De gewone ligt thuis, de autolader heb ik hier maar ik mag niet in de auto ( )
pi_68366467
Voor diegene die trouwens Hollands got Talent kijken, vanavond komt mijn hiphoplerares met haar demoteam Pure Energy.
Ben benieuwd
pi_68366476
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ghehe . Je kan ook hierheen komen om je stijltang uit te proberen . Dit keer geen broertjes die je niet binnen laten.
Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.
pi_68366494
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.
Ok .
pi_68366509
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit hier echt met mijn mond open van verbazing te lezen PF.....
*Knuffel* en
Dank je! Ja het klinkt echt wazig, heb de BF wel vanacht gebeld en hij kon het bijna niet geloven. Maar had wel heel veel begrip (Hij was stoned, dan kan ik altijd uren tegen hem aanlullen en dan luistert hij ademloos, kon ik wel even gebruiken Nuchter komt hij met oplossingen. Kerels komen altijd met oplossingen. En vrouwen willen begrip)
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:49:55 #68
331 Merel
Be here now.
pi_68366544
PF gaan we dinsdag nog afspreken of niet? Ik ga zo weekboodschappen doen dus ik moet even weten wat m'n plannen voor dinsdag worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68366547
Oh ik heb mijn " OMG ik ben VET"-dip die ik had na het zien van mijn ex ook al opgelost, ik heb thuis een grotere maat broek aangetrokken En bij de H&M had ik een rokje van de kinderafdeling aan Maat 170 en het paste best, alleen ging mijn onderbroek mee toen ik het weer uittrok dus ik heb het maar niet gekocht.

En nu verveel ik me. Mijn vader is motorracen aan het kijken.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:05 #70
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68366612
Ik was net ook écht boos op mijn oudste zoon (nou is die natuurlijk 11 en niet 24 dus das anders maar ik was wel echt boos) maar dan ga ik echt niet schelden tegen hem, dan roep ik dat ie maar snel weg moet gaan (hoepel een end op, is dan wel het ergste wat ik zeg) en dan ga ik als ik afgekoeld ben wel mopperen.

Ouders moeten niet ruzie maken met hun kind zoals ze dat met een andere volwassene zouden doen. Niemand hoort eigenlijk zulk soort woorden naar anderen te roepen, zelfs eigenlijk vind ik. En al helemaal niet tegen zijn kind.
Prrrrr
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:18 #71
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68366622
Goed opgelost Syrena!
Prrrrr
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:56:48 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366641
ik ga nog even terug naar de hema, had een jurkje gekocht (zomerjurkje) maar hij is een beetje te groot
pi_68366649
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:55 schreef mspoez het volgende:
Ik was net ook écht boos op mijn oudste zoon (nou is die natuurlijk 11 en niet 24 dus das anders maar ik was wel echt boos) maar dan ga ik echt niet schelden tegen hem, dan roep ik dat ie maar snel weg moet gaan (hoepel een end op, is dan wel het ergste wat ik zeg) en dan ga ik als ik afgekoeld ben wel mopperen.

Ouders moeten niet ruzie maken met hun kind zoals ze dat met een andere volwassene zouden doen. Niemand hoort eigenlijk zulk soort woorden naar anderen te roepen, zelfs eigenlijk vind ik. En al helemaal niet tegen zijn kind.
Vind ik ook hoor, zo'n agressie moet je tegen niemand tonen maar al helemaal niet tegen je dochter natuurlijk.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:57:10 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366653
oh en lijstje:

o- matze met plakje leverworst NOM! 10 uur
t- de hele stad doorgecrosst om een bankrekening te openen met de stichting en daarna boodschappen doen
l- tomatensoep met balletjes (homemade jeweets) en stokbrood 14 uur
t- een perenijsje, misschien wat uitjes en gurkjes
d- vissticks uit de oven, veel groentes 18 uur.
t- inhouden op een housewarming. een paar hapjes van iets als ik iets gheel erg lekkers zie. medium lekkere dingen komen er niet in.
pi_68366662
Oh help, ik nodig PF uit, maar mn kamer is een bende . Ik ben even opruimen (ha! Dat moest ik toch sowieso doen dit weekend)
pi_68366670
Bah, ik zit verdikkeme nog steeds te brullen. En mijn zwager komt zo
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:00:28 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366711
voor CF
pi_68366728
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds door die ruzie?

En niemand die Hollands got Talent kijkt?
pi_68366812
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef Merel het volgende:
PF gaan we dinsdag nog afspreken of niet? Ik ga zo weekboodschappen doen dus ik moet even weten wat m'n plannen voor dinsdag worden
Ja is goed! hoelaat?
pi_68366826
quote:
Cfje toch! *aai* I wish I could give you a happee!
pi_68366829
Chico ik kom jouw kant op, maar heb ik je adres nog?
pi_68366834
Nee, ik kijk geen TV.

En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut door Wat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:07:21 #83
163650 Greys
pi_68366837
quote:
Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doen Komt je man je niet even troosten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366840
quote:
Sorry kom ik met m'n kutverhaal.

Heb je niet een lelijk servies van je schoonmoeder wat stuk kan?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:07:38 #85
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68366847
quote:
Waar brul je om
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:08:04 #86
163650 Greys
pi_68366856
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
En heb je het adres van Cootje waar je straks heen gaat?
Want zonder oplader wordt het lastig bellen als je het niet kunt vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366884
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doen Komt je man je niet even troosten?
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it is Lekker makkellijk, met dikke rooie ogen
pi_68366898
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
Als je belooft niet op de troep te letten . Want dat krijg ik nooit allemaal meer weggewerkt voordat jij hier bent. Ik gooi het wel op de grond ofzo.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:10:57 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68366917
quote:

en ik herken de situatie van PF wel. Niet met mezelf, maar met m'n middelste zusje....die kon op een gegeven moment niet meer door een deur of in een ruimte zijn met m'n moeder. ERg lastig, voor iedereen. En op eeng egeven moment lopen de spanningen zo hoog op dat mensen dingen zeggen die ze niet menen. Van beide kanten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68366930
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.

En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut door Wat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.

Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??

Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS (ja achteraf weet ik altijd wel iets terug te zeggen ja )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:12:03 #91
163650 Greys
pi_68366935
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it is Lekker makkellijk, met dikke rooie ogen
Fris jezelf even lekker op. Plensje koud water hier en daar, mascaraatje opnieuw
Dan voel je je vanzelf ook beter. Echt. Beloofd Ook al is het 'probleem' er niet mee opgelost, je kunt er in elk geval beter mooi weer door spelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366951
CF:

wat heeft hij in godsnaam gezegd???
pi_68366964
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat rot.

Zeg dat je een plotselinge aanval hebt van hooikoorts .
pi_68366971
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.

Helemaal nooit?
En heb je sindsdien wel weer met je vriend gepraat?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:14:20 #95
163650 Greys
pi_68366989
De mannen doen het wel goed dit topic he?

Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet ) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367003
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.

Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??

Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS (ja achteraf weet ik altijd wel iets terug te zeggen ja )
Ik deel je haat voor A. Grunberg en watte, lul, zangeressen, huh??
pi_68367013
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
pi_68367023
quote:

[..]

Is het nu je ex of ben jij een zangeres of heb ik gewoon een heel verhaal gemist?
pi_68367026
quote:

[..]

Grapje toch? Er was toch alleen een leuke zangeres?
pi_68367047
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry kom ik met m'n kutverhaal.

Heb je niet een lelijk servies van je schoonmoeder wat stuk kan?
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijne
SPOILER
pi_68367049
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:

Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet ) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk

De mijne is ook lief....nouja heb hem nu al een week niet gezien maar daarom geloof ik juist dat het vanavond erg leuk gaat zijn
En maandag eindelijk ons weekje weg samen
pi_68367093
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijne
SPOILER
Wat een lompe boer zeg ........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
pi_68367121
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
Je bent hier gelukkig al eerder geweest. Handige route: door kromslootpark, langs Trinitas (die school + sportdingen) over het fietspad, en dan kom je langs mijn huis .
pi_68367125
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:

Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg .
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam
Ik snap er nog steeds helemaal niks van ook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels , maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
pi_68367155
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat een lompe boer zeg ........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
pi_68367168
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg .
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam
Ik snap er nog steeds helemaal niks van ook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels , maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
Ik snap echt niks van je verhaal

Ik heb lekker een ijsje gehad net, post-verjaardagtraktatie (Ik heb niet eens taart gehad gister! )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68367177
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
Ja, kan ik me voorstellen Maar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:24:32 #108
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68367197
Is druk hier ineens
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:26:07 #109
163650 Greys
pi_68367232
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaar Het heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367234
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, kan ik me voorstellen Maar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
pi_68367284
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef Greys het volgende:

[..]

De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaar Het heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
Lijkt me echt super om inderdaad die auto's bij elkaar te zien. En lief dat je meegaat
Hopelijk hebben jullie een beetje fijn weer!

En CF ik vind ook echt dat je niet zo moet denken hoor en logisch vind ik het ook niet.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:30:05 #112
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68367312
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
Prrrrr
pi_68367367
CF: voor wat het waard is: ik vind dat jij momenteel juist ontzettend goed bezig bent met afvallen. Niet je focussen op zo weinig mogelijk eten, maar door veel te sporten en door genoegen te nemen met langzaam maar zeker afvallen ipv te crashen. Ik denk echt dat je mister er niet zoveel akeligs mee bedoelde. Het kwam er alleen wat ongelukkig uit en mannen denken nu eenmaal praktisch soms. Misschien baalde hij wel van het feit dat die auto net 1000 euro had gekost en dat hij nu moest zeggen dat een jurkje er even niet inzat.

zaterdag 25 april 2009 @ 15:32:32 #114
252431 Louis1988
i.v.m. AZ mijn achternaam óók
pi_68367373
de vrouw effe net alsof de verkrachter zijn gang kan gaan
die man word op dát moment wel ERG kwetsbaar
als die dan echt denk dat hij succes gaat krijgen
effe een giga harde klap op zijn noten en.........
mountainbike is mijn hobby en ik ben ontzettend Ajacied
pi_68367392
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
Stel je voor, het is je eigen schuld dat je bent aangekomen. Nou en! Om het weer af te vallen is zoveel meer doorzettingsvermogen en inzet nodig. Dáár mag je zeker wel voor beloond worden . Ik vind het vooral knap, dat je de strijd bent aangegaan en het gewicht er met bloed, zweet en tranen weer vanaf krijgt.
pi_68367400
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.
SPOILER
pi_68367401
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
+1 scherp, MsPoez.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:35:57 #118
163650 Greys
pi_68367445
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.
SPOILER
Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367465
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
Ja, ik ben er blij mee en dankjewel
Ben jij er nog terug voor gegaan?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:44:14 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68367639
Lieverd, dikke knuffel voor wie dat kan gebruiken... Ik lees soms dingen, bah!

LIjst:
O: 2 boterhammen, osseworst en gekookt ei
T: appel, sinaasappel
L: boterham met kipfilet, sla,tomaat, komkommer, ei, zout en peper
S: 2 uur wandelen
T: 3 toastjes met ham/prei salade
D: Roergebakken paksoi met soja en kruiden, knoflook met varkenslapje
De rest (kinderen zijn er ook weer) eet nasi.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:47:52 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68367711
quote:
so agree. En ik kan me ook niet voorstellen dat Los dat zo bedoelde...ga die vent van je eens fijn knuffelen, stap even onder de douche, en kijk uit naar vanavond!
pi_68367942
quote:
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, dames Mijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 16:01:09 #123
163650 Greys
pi_68368001
Had je dat er bij gezegd dan CF!?
Maar dat hartelijk uitlachen was toch wel schattig bedoeld he?
Fijne dag mop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:01:55 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68368016
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
wil je je meneer de virtuele groetjes van me doen? als de ruzie weer over is natuurlijk he!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:02:17 #125
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68368031
Goedzo CF.
Prrrrr
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:05:38 #126
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68368098
Tis vet suf hier op werk maar door de vele gesprekken met collega's vergeet ik het hier te volgen
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:08:39 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68368151
Hoi .

De zon is weg . Wat een horrorverhaal zeg, Greys. Ik zie die kindjes zo staan, achter de vangrail, terwijl hun ouders door de lucht vliegen .
* Viking84 probeert snel weer aan iets anders te denken.

Lijstje van vandaag:

O: 225 gr citroenkwark
T: nada
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
T: boterham met pindakaas
T: citroenijsje
D: eten bij Van der valk (dat wordt een spies Groningen (biefstuk aan een spies) met wat frietjes, geen toetje)

Ik ga deze week m'n ramen ook eens lappen btw .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:01 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68368250
Gets, wat een narigheid allemaal

voor PF en CF.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68368258
Leuke foto, Miss_S!
En een voor CF en PF. Echt niet normaal hoe je vader tegen je praat... .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:18:19 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68368337
Beurs was vermoeiend...

Het ge-wel-dige lijstje, so far:

O: 2 boterhammen; appelstroop + vruchtenhagel
T: 1 liga
L: 1 liga + 1banaan

En nu ga ik zoute sticks eten
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68368487
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Leuke foto, Miss_S!
Thanks
Net voor het eerst op huizen gereageerd eens kijken hoe dat werkt op die woningsites.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:29:46 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368576
zo, ik ben er dus weer: jurkje geruild - bleek dat ze bij de vorige vanochtend vergeten waren me 8 euro!! korting te geven. dus ik kreeg nog geld terug ook! jeej!

gisteren trouwens meneer Ex weer gezien, en het was verdomme weer reuze gezellig en t klikte als een gek, en toen was ik er helemaal verdrieitg van, omdat ik wéét dat ie een vriendinnetje heeft. een echte. want hij gaat meespelen in haar voorspeelklas van vioolles enzo en toen voelde ik me ineens heel erg alsof ik nooit heb meegeteld... maar ik heb er niks van laten merken. ik voelde me alleen maar van binnen heel klein...
pi_68368684
Kwak kan je niet proberen het contact als je hem ziet dan tot een vriendelijke begroeting te laten en dan weer verder?
Of wachten tot jij natuurlijk over een super leuk vriendje kan vertellen
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:36:38 #134
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68368741

nog steeds muzikaal goed maar tekst gaat nergens over vind ik nu. Alleen toen niet vrees ik!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:38:45 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368791
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Miss_S het volgende:
Kwak kan je niet proberen het contact als je hem ziet dan tot een vriendelijke begroeting te laten en dan weer verder?
Of wachten tot jij natuurlijk over een super leuk vriendje kan vertellen
dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...

en ik ben aan het werk met internetdaten jeweets dat helpt ook echt wel!
pi_68368842
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:38 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...

en ik ben aan het werk met internetdaten jeweets dat helpt ook echt wel!
Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwak
Het klinkt ook alsof hij vooral even kwijt moet hoe geweldig hij het nu heeft. Maar heb je hem inderdaad ook over die jongens vertelt?
  Vis een optie? zaterdag 25 april 2009 @ 16:45:15 #137
70532 loveli
N
pi_68368934
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En helemaal omdat je die periode waar je het in die spoiler over had hebt overleefd! Kan me wel voorstellen dat het nog een gevoelig punt is, zeker als je meneer zoiets eruit flapt.

En ik zie het een beetje voor me hoe hij je uitlacht, je hebt (ondanks de botte blunder) een toffe meneer.
crap in = crap out
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:45:34 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368940
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwak
Het klinkt ook alsof hij vooral even kwijt moet hoe geweldig hij het nu heeft. Maar heb je hem inderdaad ook over die jongens vertelt?
nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.
vervolgesn zag ik ze samen in de pauze, dat heeft hij ook gezien...

daarna in de kroeg liet ik even iets vallen waardoor hij weet dat ikw eet dat ie met haar is...

en toen op een gegeven mometn kwam het eroip dat hij niet mee kon met weekend van ons orkest omdat hij twee andere concerten had. ik vroeg wat voor concerten, en toen duurde hete eventjes voor hij drufde te zeggen dat hij bij haar concertje ging begeleiden...

dus hij loopt er niet mee te koop. het is geheel en al mijn interpretatie... en ik weet dat die er niet ver naast zit - ik heb zijn ouders nooit ontmoet bijvorbeeld en zij kent ze al van concerten met hun orkest etc...nou ja. dat is dus meer t probleem. dat ik me achteraf rot voel over onze relatie...alsf t niet meetelt...
pi_68368998
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.
vervolgesn zag ik ze samen in de pauze, dat heeft hij ook gezien...

daarna in de kroeg liet ik even iets vallen waardoor hij weet dat ikw eet dat ie met haar is...

en toen op een gegeven mometn kwam het eroip dat hij niet mee kon met weekend van ons orkest omdat hij twee andere concerten had. ik vroeg wat voor concerten, en toen duurde hete eventjes voor hij drufde te zeggen dat hij bij haar concertje ging begeleiden...

dus hij loopt er niet mee te koop. het is geheel en al mijn interpretatie... en ik weet dat die er niet ver naast zit - ik heb zijn ouders nooit ontmoet bijvorbeeld en zij kent ze al van concerten met hun orkest etc...nou ja. dat is dus meer t probleem. dat ik me achteraf rot voel over onze relatie...alsf t niet meetelt...
Ok dus het is niet helemaal zijn schuld maar ik begrijp niet zo goed waarom je gezellig met iemand zou moeten doen als je daarna met een rotgevoel zit. Maar misschien denk ik daar ook gewoon te simpel in.
In dat geval is het inderdaad fijn dat je niet meer erom gehuild hebt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:53:23 #140
33954 ElisaB
pi_68369097
quote:
KNIP
Auw

zaterdag 25 april 2009 @ 16:53:58 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68369109
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind. niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...

ik liep dus voornamelijk op mezelf te klagen bedenk ik me nu
pi_68369156
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind. niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...

Je moet niet klagen op jezelf (behalve dan dat je nog vriendjes met hem wil zijn op een moment dat dat nog even niet gaat)
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:56:16 #143
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68369160
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:

dat mag dat weet je
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:03:40 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68369340
oh wat ik net nog wilde zeggen tegen CF:

niet zo naar over jezelf denken, das zo zonde! natuurlijk heb je het er zelf inderdaad fysiek aangegeten, maar dat is niet een kwestie van "dom" of "slecht" of "expres" -- als mensen een burn out hebben zeggen we toch ook neit als ze blij zijn dat ze weer aan t werk kunnen "ja, nou ja, het was ook je eigen schuld dat je een burnout had dus wees nou maar niet zo overdreven blij dat t over is"

je dik eten is net zoiets destructiefs als teveel drinken of te weinig eten of drugsgebruik, maar op de een of andere manier word je het idee soms opgedrongen dat je als je jezelf dik eet je dat op de een of andere manier gedaan het omdat je dat leuk vond en je het daarna maar zelf uit moet zoeken (en dat idee hebben mensen die overgewicht hebben (gehad) zelf soms ook)

ik heb t dus niet over een paar kilo teveel, maar over eenstructureel probleem met voedsel...

nou ja, het punt dat ik probeer te maken is dat je best trots mag zijn, en een beetje lief voor jezelf.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:08:55 #145
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369452
Over ouders gesproken, bel je ze op om te vragen of ze 2 pakken Spa fruit mee kunnen nemen, denkt m'n pa weer eens de boel beter te weten (je zit in de bijstand dús hier de bespaartips van pa ) en die haalt een eigen merk vruchten zooitje.
Laat daar nou net koolzuur en andere ongein in zitten waar m'n vriendin niet tegen kan (weet ie), goedkoop is dus weer eens duurkoop gebleken hier.

Onder het mom van minder ingrijpende problemen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:13:06 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369545
Oja en m'n vriendin kan dat ook zo heerlijk, dat onbedoeld negatief uit de hoek komen waardoor je gelijk een pesthumeur hebt.
Zo kan ze altijd zo heerlijk Rotterdams sarcastisch negatief doen, wat best irritant is wanneer je je al niet al te lekker voelt.

"Ik ga even sporten schat "
- Alsof t verschil maakt, je hebt nog steeds een dikke pens"
" "

Zelfde met m'n vermoeidheidsklachten, moet ik weer eens voor onderzoek naar het ziekenhuis steekt ze nog net geen kaarsjes aan om extra krachten aan te roepen maar zodra daar weer eens niets is uitgekomen komen de grappen weer.
"Wil jij de hond uitlaten, ben verrot"
- Haha je bent gewoon lui.
" "

Achja, normaliter ben ik zelf ook zo'n lompe lul dus wat dat betreft kan ik er meestal wel tegen.
Maar je hebt zo van die dagen ...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 17:19:02 #147
163650 Greys
pi_68369669
Lekker supportive inderdaad Lastpost, als je gaat sporten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68369708
Apart gevoel voor humor heeft ze dan Lastpost? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat tegen iemand zou durven te zeggen, maar goed ik ken inderdaad wel mensen die dan denken dat ze grappig zijn.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:26:54 #149
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369870
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Miss_S het volgende:
Apart gevoel voor humor heeft ze dan Lastpost? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat tegen iemand zou durven te zeggen, maar goed ik ken inderdaad wel mensen die dan denken dat ze grappig zijn.
Dat is echt typisch iets Rotterdams.
Betrap mezelf er ook op hoor en als er echt iets serieus aan de hand is klappen we dicht en weten we niet hoe we met emoties om moeten gaan.
pi_68369906
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is echt typisch iets Rotterdams.
Betrap mezelf er ook op hoor en als er echt iets serieus aan de hand is klappen we dicht en weten we niet hoe we met emoties om moeten gaan.
Die mensen die ik kende die dat doen komen in ook toevallig allemaal uit die regio
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:33:19 #151
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68370042
I love Rotterdam
pi_68370169
PF is op weg naar je Co! Maar ze was hier wat laat weg, dus ze weet niet of ze nog op tijd komt .

En ze had allemaal supertoffe kleren voor me, ik heb nu een verdubbeling van mn klerenkast oid . Zooooooo tof . Zelfs jurkjes en een skinny .
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:39:30 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68370190
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Oja en m'n vriendin kan dat ook zo heerlijk, dat onbedoeld negatief uit de hoek komen waardoor je gelijk een pesthumeur hebt.
Zo kan ze altijd zo heerlijk Rotterdams sarcastisch negatief doen, wat best irritant is wanneer je je al niet al te lekker voelt.

"Ik ga even sporten schat "
- Alsof t verschil maakt, je hebt nog steeds een dikke pens"
" "

Zelfde met m'n vermoeidheidsklachten, moet ik weer eens voor onderzoek naar het ziekenhuis steekt ze nog net geen kaarsjes aan om extra krachten aan te roepen maar zodra daar weer eens niets is uitgekomen komen de grappen weer.
"Wil jij de hond uitlaten, ben verrot"
- Haha je bent gewoon lui.
" "

Achja, normaliter ben ik zelf ook zo'n lompe lul dus wat dat betreft kan ik er meestal wel tegen.
Maar je hebt zo van die dagen ...
Wat is dan jouw reactie?

"krijgt de pest-pokke-tering en kom zelluf met je luie reet van de bank af!"
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:40:54 #154
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68370230
ik heb even een broodje troost voor mezelf gemaakt
pi_68370257
Volgens de ov ben ik er om 18:50
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:42:17 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68370266
Mijn reactie? Meestal begint 't inderdaad toch wel met het 'Krijg toch ..' en zo heel af en toe stoor ik me er niet aan en loop ik zo sarcastisch lachend weg.
Niet te verwarren met deze gezichtsexpressie trouwens:
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:45:23 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68370342
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Lastpost het volgende:
Mijn reactie? Meestal begint 't inderdaad toch wel met het 'Krijg toch ..' en zo heel af en toe stoor ik me er niet aan en loop ik zo sarcastisch lachend weg.
Niet te verwarren met deze gezichtsexpressie trouwens:
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:46:32 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68370381
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
Nee, nog steeds dezelfde.
Verder is ze geweldig hoor, iedere gek heeft z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Woon er trouwens inmiddels al mee samen, al zegt dat bij mij niet zo heel erg veel trouwens.
pi_68370514
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:53:54 #160
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68370550
Ben ook weer thuis
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:56:35 #161
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68370611
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:46 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Nee, nog steeds dezelfde.
Verder is ze geweldig hoor, iedere gek heeft z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Woon er trouwens inmiddels al mee samen, al zegt dat bij mij niet zo heel erg veel trouwens.
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:19:41 #162
252431 Louis1988
i.v.m. AZ mijn achternaam óók
pi_68371182
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

jij bent net eh..........nou ja,
ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
mountainbike is mijn hobby en ik ben ontzettend Ajacied
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 18:27:32 #163
163650 Greys
pi_68371345
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:

[..]

ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
Pardon? Wat heb jij tegen Kaas?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 18:28:22 #164
163650 Greys
pi_68371367
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb even een broodje troost voor mezelf gemaakt
Wat is een broodje troost en waarmee moet je getroost worden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:30:14 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68371404
quote:

[..]

Geen idee wie jij bent maar die mtb/fietsfoto in je fobo is echt
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:31:32 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68371437
quote:

[..]

En wie ben jij nou weer dan? . Zoek een vriendin ofzo ipv hier te gaan zitten klieren .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:35:24 #167
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68371531
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En wie ben jij nou weer dan? . Zoek een vriendin ofzo ipv hier te gaan zitten klieren .
Ik voelde me anders niet aangesproken hoor Ik weet niet wat hij bedoelt
  zaterdag 25 april 2009 @ 18:38:29 #168
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68371600
Ik dacht dat ik de leipste hier was, maar helaas dr is iemand op mijn troon uit
pi_68371770
De paaseitjes gingen voor 50 cent per zakje weg
En zakje leegeten valt zeker niet onder doe normaal? Of anderhalf

Rest van het menu / de dag:

• brinta
  • uur hardlopen interval
  • bak witte rijst met pindakaas, sambal, ketjap
  • 2 uur spitten / harken
  • bak gekookte groente met 2 geklutste eieren
  • 20 km fietsen
  • (chocoladeeieren)
  • 5 stukjes opgerolde tortilla-met-vulling
  • Avondeten wordt lauwe pastasalalde (doperwtjes, mais sperziebonen, ui, knoflook, mosterdressing) en een lamsworstje van de barbeque.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_68371772
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef P.F het volgende:
    Volgens de ov ben ik er om 18:50
    Veel plezier samen .
    pi_68371963
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Pardon? Wat heb jij tegen Kaas?
    Ja zeg Wij slankies zijn zuinig op onze mannelijke knuffelberen. Zeker nu McAbba in India zit
    pi_68372047
    Ik zie in FB dat ie in het H&M topic ook al offtopic heeft lopen blaten, zal zich vervelen ofzo .
    pi_68372071
    Ooh wordt Kaas gepest? Gewoon terugpesten hoor, laat niet over je heenlopen!

Ik ben net terug van de Ronde van Noordholland en heb 'n best mooie rit gemaakt (al zeg ik het zelf, hahaha)
    160 km, met een gemiddelde van 29.4

Wat hebben we een bijzondere TT trouwens?
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 18:58:19 #174
    163650 Greys
    pi_68372086
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
    De paaseitjes gingen voor 50 cent per zakje weg
    En zakje leegeten valt zeker niet onder doe normaal? Of anderhalf
    Als je er maar van genóóóten hebt dan
    Ik geef echt niets om paaseitjes. Er ligt hier nog een hele doos.

De bolognesechips en jellybeans daarentegen....
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja zeg Wij slankies zijn zuinig op onze mannelijke knuffelberen. Zeker nu McAbba in India zit
    Jij snapt het!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:00:01 #175
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_68372137
    Yey! Ik pas weer in mijn strakste jeans
    pi_68372143
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef TJDoornbos het volgende:
    Ik dacht dat ik de leipste hier was, maar helaas dr is iemand op mijn troon uit
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_68372193
    Pff. Net een tochtje supermarktinkopenvoorverjaardagmorgen overleefd . En aan het einde gewoon maar besloten dat ik helemaal niet perfecte zelfgemaakte dingen hoef te hebben en dat ze maar blij moeten zijn dat ze eten krijgen. Zo.

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 19:03:00 #178
    163650 Greys
    pi_68372211
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wat tof!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68372226
    quote:
    Super!
    pi_68372285
    quote:
    Yeah.
    pi_68372298
    Dag dames. Dikke knuffel voor PF en CF. .

CF, for what it's worth: ik vind ook dat je het geweldig doet en heel verstandig met je eten en beweging om gaat. Ik ben trots op je!

M'n vriend is pannenkoeken aan het bakken. . Eerst moest ik hem het verschil uitleggen tussen zelfrijzend bakmeel en bloem, toen wist 'ie niet hoe de keukenweegschaal werkte, daarna kreeg 'ie niet uitgevogeld welke pan 'ie moest gebruiken, en ik hoor 'm net roepen dat 'ie geen tien pannenkoeken uit het beslag krijgt, dus ik ben benieuwd wat voor dikke dingen dat gaan worden. Mijn schatje. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_68372327
    Way to go XM!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_68372429
    Heb even terug gelezen, een jeetje PF en CF, wat een verhalen en narigheid... voor jullie allebei..
    pi_68372467
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
    Pff. Net een tochtje supermarktinkopenvoorverjaardagmorgen overleefd . En aan het einde gewoon maar besloten dat ik helemaal niet perfecte zelfgemaakte dingen hoef te hebben en dat ze maar blij moeten zijn dat ze eten krijgen. Zo.

Zo. Inderdaad! Way to go, is de druk er weer een beetje vanaf nu
    Je hoeft ook zeker niet altijd alles zelf te bakken, ze komen toch voor de jarige, en niet om het eten?
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:13:39 #185
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68372479
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik voelde me anders niet aangesproken hoor Ik weet niet wat hij bedoelt
    Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar.
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:15:36 #186
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_68372544
    Thnx ladies

De laatste keer dat ik 'm aantrok, zei meneer XM: "euh.. lieverd, misschien is het beter als je een andere broek aandoet... "

Ik:

En nu past 'ie weer . Nog wel bééééééétje muffin top, maar als ik 'm weer ff aan heb gehad, is ie uitgelopen en zit ie weer prima .
    pi_68372845
    Ik moest even zeggen dat ik er ben ! (P.F)
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:29:28 #188
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68372919
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
    maar als ik 'm weer ff aan heb gehad, is ie uitgelopen en zit ie weer prima .
    Haha geweldige gedachtengang.
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:30:15 #189
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_68372941
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Haha geweldige gedachtengang.
    Nouja, jeans die uit de was komt, zit altijd weer strakker Dus zo gek is het toch niet
    pi_68373015
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef conleche het volgende:
    Je bent veilig aangekomen .
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:34:44 #191
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68373080
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, jeans die uit de was komt, zit altijd weer strakker Dus zo gek is het toch niet
    Nee, daar doel ik ook niet zozeer op.
    Die eeuwige overwinning op de kledingstukken van weleer, zou het haast fascinerend noemen om te zien hoe vrouwen daar mee omgaan in z'n algemeenheid.

Overigens goed werk, dat strakke shirt wat hier in de kast ligt pást wel, maar voordat de term pasvorm uit de kast gehaald wordt door m'n vriendin ligt het shirt er al weer in.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 19:35:34 #192
    163650 Greys
    pi_68373117
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef conleche het volgende:
    Veel plezier liefjes!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68373164
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Zo. Inderdaad! Way to go, is de druk er weer een beetje vanaf nu
    Je hoeft ook zeker niet altijd alles zelf te bakken, ze komen toch voor de jarige, en niet om het eten?
    Ja, ik weet het, maar ik kan het toch nooit van me af zetten. Gister (op m'n verjaardag ja ) zelfs nog ruzie over gehad met m'n vriend. Het is namelijk niet zo zeer dat ik die druk ervaar van af mijn kant van de familie zegmaar.
    pi_68373175
    Veel plezier Co en PF
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:39:54 #195
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68373246
    Hooi!

Een dikke knuffel voor CF en PF! En veel plezier PF! En ik vind ook dat CF het goed doet, al was mijn strenge blik laatst te laat Nee maar echt! Je sport en eet gevarieerd en gezond (niet uit pakjes enzo) dus je doet moeite voor jezelf en da's goed

Evy 10 ging niet zo heel geweldig als gehoopt maar wel afgemaakt, en ik had vanochtend een dipje maar nu ben ik met het vriendje de stad in geweest en ben ik twee armbandjes, 3 rokjes en een sportbroek rijker Waahaa, materialistische trut die ik ben af en toe, opfleuren van toffe dingen kopen Karl Marx doet een pirouette in z'n graf.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:42:04 #196
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68373312
    Ah goed zo, Goodbye! Het is jouw verjaardag en ze komen voor jou, niet om je culinaire skillzors! Had je mn feli-post nog gelezen overigens? (die te laat was enzo ) en anders hierbij nogmaals een virtuele verjaardags-huggle

Ik heb dat trouwens ook, het idee hebben dat ik dan allemaal lekkere dingen kan maken. Ik word later ook zo'n koekjes-oma ben ik bang bezoek volproppen vind ik stiekem heel leuk. Maar dat moet eigenlijk helemaal niet
    pi_68373365
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ah goed zo, Goodbye! Het is jouw verjaardag en ze komen voor jou, niet om je culinaire skillzors! Had je mn feli-post nog gelezen overigens? (die te laat was enzo ) en anders hierbij nogmaals een virtuele verjaardags-huggle

Ik heb dat trouwens ook, het idee hebben dat ik dan allemaal lekkere dingen kan maken. Ik word later ook zo'n koekjes-oma ben ik bang bezoek volproppen vind ik stiekem heel leuk. Maar dat moet eigenlijk helemaal niet
    Ik heb (nog) niet echt goed terug- en bijgelezen vandaag, dus nee. Maar thanks Mariaatje

Ja nouja, ik hou het makkelijk morgen, want ik heb gewoon zin om zelf ook nog te kunnen zitten in plaats van de hele tijd te koken e.d. (avondeten).
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:47:04 #198
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68373465
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat iemand Kaas pest en totaal niet spoort
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:47:31 #199
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68373478
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb (nog) niet echt goed terug- en bijgelezen vandaag, dus nee. Maar thanks Mariaatje

Ja nouja, ik hou het makkelijk morgen, want ik heb gewoon zin om zelf ook nog te kunnen zitten in plaats van de hele tijd te koken e.d. (avondeten).
    En daar heb je groot gelijk in! Dat bedoelde ik dus ook! Ik had laatst ook bezoek en ik had bedacht allemaal pannekoeken te bakken enzo, met ananas en weetikveel. En toen stond ik de hele tijd te bakken voor iedereen en mensen: "moeten we helpen?" en ik: "nee hoor! Ik heb toch maar 1 pan!" *bak bak bak*

Achteraf vriendje: "Volgende keer maar geen pannekoeken he. Ze komen ook voor jou"

Jaaa
    pi_68373503
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dat iemand Kaas pest en totaal niet spoort
    Ja, dat begreep ik toen ik even een stukje teruglas.Vergeten mijn post aan te passen, sorry!
      zaterdag 25 april 2009 @ 19:50:05 #201
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68373582
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik toen ik even een stukje teruglas.Vergeten mijn post aan te passen, sorry!
    No Problemo
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:01:07 #202
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68373964

Ik zweer je dat beest van ons spoort niet. Reageert zo raar op die vissen als die daar zit/staat te kijken.
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:03:10 #203
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68374054
    Ik krijg hier in huis haast moordneigingen, wie verzint het om 2 dwerghamsters te kopen.
    Die beesten zijn verdomde hyper, echt al 2 uur lang achter elkaar in zo'n piepend draaimolentje.
    * Lastpost denkt dat ie toch z'n ritalin recept een keer ophaal bij de apotheek.
    pi_68374134
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik zweer je dat beest van ons spoort niet. Reageert zo raar op die vissen als die daar zit/staat te kijken.
    Whehe. Het is een kát he. Die houden van vissen (mijn kat gaat ook maf doen als ie vogeltjes voor het raam ziet zitten).

@Lastpost: misschien kan je beter een flesje olie halen en het draaimolentje smeren . Of er een nichtje/neefje/klein kind blij mee maken (en de ouders wat minder blij).
    pi_68374147
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef Lastpost het volgende:
    Ik krijg hier in huis haast moordneigingen, wie verzint het om 2 dwerghamsters te kopen.
    Die beesten zijn verdomde hyper, echt al 2 uur lang achter elkaar in zo'n piepend draaimolentje.
    * Lastpost denkt dat ie toch z'n ritalin recept een keer ophaal bij de apotheek.
    pi_68374197
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whehe. Het is een kát he. Die houden van vissen (mijn kat gaat ook maf doen als ie vogeltjes voor het raam ziet zitten).

@Lastpost: misschien kan je beter een flesje olie halen en het draaimolentje smeren . Of er een nichtje/neefje/klein kind blij mee maken (en de ouders wat minder blij).
    Mijne sprong laatst in volle overtuiging naar buiten. Dacht ze, want de schuifpui zat dicht
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:08:22 #207
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68374238
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijne sprong laatst in volle overtuiging naar buiten. Dacht ze, want de schuifpui zat dicht

You made me lol
    pi_68374253
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijne sprong laatste anderhalve meter hoog, tegen het raam, om een bromvlieg te vangen . Ze had beet en heeft hem met smaak opgegeten.
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:10:57 #209
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68374348
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

misschien kan je beter een flesje olie halen en het draaimolentje smeren . Of er een nichtje/neefje/klein kind blij mee maken (en de ouders wat minder blij).
    Dat ding staat er net 2 dagen (en bijbehorende gevallen), maar zal er eens naar kijken.
    En anders loopt ie maar de trappetjes op en af, ook zat beweging zou ik zeggen.
    Ik ben altijd te soft als het om huisdieren gaat, hebben nu al vissen, een kat, een berner sennen/sint bernard kruising, een vogel en nu dus ook twee dwerghamsters en enkel de hond en de kat zijn van mij.
    Ga bij de volgende slijmpoging voor een cavia/konijn/extra hond enz. toch eens nee proberen te zeggen.
    pi_68374367
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You made me lol
    Oh je had zo gelachen als je haar in huis had gehad Had je het indeslootval verhaal nog meegekregen?
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:13:17 #211
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68374409
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh je had zo gelachen als je haar in huis had gehad Had je het indeslootval verhaal nog meegekregen?
    Don't think so! Link?
    pi_68374410
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh ja die is ook leuk .
    pi_68374568
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Don't think so! Link?
    Oh gut, geen idee meer wanneer ik dat gepost heb hoor In een notendop: Poes valt in baggerslootje achter ons huis, sjeest als een gek het huis in (en maakt een sliding hoorde ik van vriendlief vandaag ). He-le-maal zwart, op d'r koppie na. En ze had nog nooit zo zielig gekeken zij m'n vriend En toen heeft hij haar vijf minuten onder de kraan moeten houden om weer schoon te maken
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:26:52 #214
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68374783
    Poor, silly kitty

Ik wil ook zo'n maf huisdier
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:38:41 #215
    236335 neen
    schone schijn
    pi_68375211
    Nou nou nou nou nou,

O: half kommetje stevige soep en volkoren bol met gekookt eitje
    T: koffie, lempers, spekkoek
    D: beetje rijst, beetje groente, wat rendang, beetje ayam assar, beetje babi ketchap beetje dit, beetje dat, beetje ijs, glaasje water

zaterdag 25 april 2009 @ 20:41:44 #216
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_68375317
    Ik heb compleet nasi met pakjes laten mislukken... hoe is het in godsnaam mogelijk?
    Pfff, volgende keer kookt papa maar hoor, bah, probeer je het toch goed maar dan gaat het nog mis.
    Ben blij dat ik zelf geen kinderen heb, schuif het eetgebeuren ook maar door naar hem
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:43:20 #217
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68375371
    Neen: zorg voor jezelf damn it! Eet als een vent! Het gezonde Frieske menneke dat ge zijt! Ofzo!

Uniek: met een beetje goede wil kan alles
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:44:13 #218
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68375412
    Dames (en enkele heer): Ik vrees dat mn ogen slechter zijn geworden nu heb ik aan de hand daarvan een paar vragen:

• Hoevaak moet je eigenlijk naar Opticien?

• Wat is een goede Opticien

• Hoeveel slechter kan een oog worden op jaar basis?
  • pi_68375480
    Met zachte lenzen officieel ieder halfjaar (om te controleren op infecties), met bril ga ik ieder jaar. Even sterkte controleren en kijken of er geen afwijkingen zijn ontstaan. En na een jaar is mijn sterkte meestal ook wel veranderd.

Goede opticien: de 'echte' gespecialiseerde zijn vaak beter. Hans Anders ed zou ik afraden. Sowieso opticiens waar de oogmeting alleen digitaal gebeurt: met glaasjes is vaak beter.

Geen idee, zal per persoon verschillen?
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:46:52 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_68375504
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef TJDoornbos het volgende:
    Dames (en enkele heer): Ik vrees dat mn ogen slechter zijn geworden nu heb ik aan de hand daarvan een paar vragen:

• Hoevaak moet je eigenlijk naar Opticien?

• Wat is een goede Opticien

• Hoeveel slechter kan een oog worden op jaar basis?
  • Hey lieverd.

als je lenzen hebt dan om het jaar, is het advies.
    Als je een bril hebt hoef je pas als je denkt dat het nodig is.
    Een goede opticien kan je pas bepalen voor jezelf als je een paar hebt gehad... Het kan een dure zijn in vlak bij je in de buurt of gewoon de Pearl ofzo...

Een oog kan ineens slechter worden maar dat komt niet vaak voor als je ouder bent dan 21
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:52:10 #221
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68375686
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hey lieverd.

als je lenzen hebt dan om het jaar, is het advies.
    Als je een bril hebt hoef je pas als je denkt dat het nodig is.
    Een goede opticien kan je pas bepalen voor jezelf als je een paar hebt gehad... Het kan een dure zijn in vlak bij je in de buurt of gewoon de Pearl ofzo...

Een oog kan ineens slechter worden maar dat komt niet vaak voor als je ouder bent dan 21
    Heej schat,

heb geen lenzen. Heb het destijds geprobeerd maar kreeg ze niet makkelijk in. Nou als ik in De Kuip het voetbal vanaf mijn plekkie aan de andere kant niet prima meer kan zien word het wel tijd lijkt me.

Ik vond dat plan van Hans Anders eigenlijk wel leuk klinken qua geld
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:53:07 #222
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68375718
    Lieverd? Schat?

hebbikietsgemist?
      zaterdag 25 april 2009 @ 20:58:56 #223
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_68375911
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Lieverd? Schat?

hebbikietsgemist?
    Ja
    Ik moet eigenlijks naar bed maar nog geen zin..morgen begint de werkweek weer
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:00:25 #224
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68375962
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja
    *raadt*

TJ is je man en de vader van eerdergenoemde kinderen! Op Fok! Doet ie zich voor als een jonger iemand but that iz a lieeeee.

Of!

No, I ran out of options.
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:03:47 #225
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_68376060
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*raadt*

TJ is je man en de vader van eerdergenoemde kinderen! Op Fok! Doet ie zich voor als een jonger iemand but that iz a lieeeee.

Of!

No, I ran out of options.
    Ja.................. Of!.... dat is de juiste keuze !
    Laat ons met rust

zaterdag 25 april 2009 @ 21:04:47 #226
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68376091
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Lieverd? Schat?

hebbikietsgemist?
    ik zeg niks
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:09:10 #227
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_68376262
    TJ was ook bij de juwelier waar je je trouwring ging kopen met je nieuwe lief en je bent spontaan op hem gevallen?
    Prrrrr
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:13:17 #228
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_68376394
    Sommige mogen niet meer raden

Lieverds welterusten, nog een hele fijne avond, geniet ervan
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:14:00 #229
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68376416
    truste Uniek
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:16:25 #230
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68376482
    Kunnen we terug naar mn vragen

Mijn liefdesleven met Uniek is niet geschikt voor openbare plaatsing
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:36:58 #231
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_68377082
    Dag schaapjes van me
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_68377176
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
    Dag schaapjes van me
    Hoi troetelbeertje

zaterdag 25 april 2009 @ 21:40:47 #233
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68377188
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef Muis006 het volgende:
    Dag schaapjes van me
    Baaa!

Lekker gehad in greet brittun?
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:41:49 #234
    148689 Muis006
    pi_68377214
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoi troetelbeertje

[ afbeelding ]
    STRAAL!

Lijstje:

O: 2 boterhammen met paté
    L: een hamburger, medium friet en 1 frietsaus
    D: zalm, zilveruitjes, komkommer, gekookt eitje met wat mayo
    T: chocolade sundae met nootjes

S: gewerkt van 14.00 tot 20.45
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:45:05 #235
    236335 neen
    schone schijn
    pi_68377298
    In Engeland zitten ze al vroeg aan het bier.
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:51:16 #236
    148689 Muis006
    pi_68377470
    Waarom hebben zowel dit topic als de vorige 682 als nummer?
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:52:36 #237
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
      zaterdag 25 april 2009 @ 21:54:20 #238
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68377553
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
    Waarom hebben zowel dit topic als de vorige 682 als nummer?
    vraag het TS
      zaterdag 25 april 2009 @ 22:22:23 #239
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68378429
    Godver stroom in de flat viel weg! Zie geen reet.....
      zaterdag 25 april 2009 @ 22:59:18 #240
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68379481
    'navond.

Vandaag ultiem goor gegeten in een mexicaans restaurant. Op de schaal van ranzigheid de nummer 2 (na die braaktent in Utrecht). Vind ik altijd zo zonde van het geld en de kcal

Verder wil ik iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel geven. Het is niet altijd leuk om begin 20 te zijn.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 23:00:50 #241
    163650 Greys
    pi_68379523
    Tink, wat zonde inderdaad! Heb je er wat van durven zeggen?

Muisssssssssss! Ik heb GA gekeken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 25 april 2009 @ 23:03:09 #242
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_68379580
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Greys het volgende:

Ja. Ik zei dat het vlees wat eh.. apart van smaak was en dat we een aantal andere gerechten ook niet zo lekker vonden. We hadden ook bijna alles laten liggen. Maar denk maar niet dat er een sorry vanaf kon hoor! Laat staan dat er wat van de rekening af ging
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      zaterdag 25 april 2009 @ 23:08:44 #243
    148689 Muis006
    pi_68379737
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Greys het volgende:

Ik nog niet hopelijk morgen!

Lijstje voor morgen:

O: 2 boterhammen met pindakaas
    L: gebak (weet nog niet welke, moet morgen nog bakken)
    T: niks
    D: nacho's met salsa en gesmolten kaas, een t bone steak met een gepofte aardappel met kruidenboter, salade, ijs

Verjaardag van mijn opa
      zaterdag 25 april 2009 @ 23:21:44 #244
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_68380037
    Hopelijk was je eten niet uit Mexico geïmporteerd Tink

Lijstje, hopeloos door beursdag en algehele gaarheid

O: 2 boterhammen, appelstroop/vruchtenhagel
    T: liga
    L: liga2 + banaan
    T: zoute sticks *veel*
    D: griekse salade en 125 gr ovenfriet
    T: halve eierkoek

Morgen kijken of er verbetering in zit. Ik geef geen garanties .
      zondag 26 april 2009 @ 00:23:40 #245
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68381332
    Ik ben ook uit eten geweest dus. Heb een spies Groningen gehad (biefstuk met ui en gegrilde tomaat) en een paar patatjes. En thee na.
    Reacties: "Wat eet je weinig zeg!". Nou ik zat de hele avond vol, dusseh... .

Nu snel slapen, want ik ben doodop (lig er normaal om 22 uur al in).

O ja, ben ook nog naar de bios geweest, naar Defiance. Wel een 'vermakelijk' filmpje, maar niet één die blijft hangen.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_68381344
    Ik vond het erg gezellig met Bolletje vanavond!!
    pi_68382165
    Ik ben weer thuis!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:08:53 #248
    163650 Greys
    pi_68382204
    Tof dat het gezellig was, meissies!
    Nog foto's gemaakt?

Ik heb 'Two Lovers' gekeken met Joaquin Phoenix en Gwyneth Paltrow.
    Aparte film, best goed maar wel een tikkie voorspelbaar helaas.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 26 april 2009 @ 01:13:31 #249
    33954 ElisaB
    pi_68382278
    Ik heb Hyves ontdekt; mijn hele jeugd is de afgelopen twee dagen langsgekomen
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:15:54 #250
    163650 Greys
    pi_68382320
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
    Ik heb Hyves ontdekt; mijn hele jeugd is de afgelopen twee dagen langsgekomen
    En je hebt mij nog niet toegevoegd?

*jank*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68382358
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef Greys het volgende:

[..]

*jank*
    *meehuilt*
    pi_68382388
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
    Tof dat het gezellig was, meissies!
    Nog foto's gemaakt?

Ik heb 'Two Lovers' gekeken met Joaquin Phoenix en Gwyneth Paltrow.
    Aparte film, best goed maar wel een tikkie voorspelbaar helaas.
    Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!

Die Joaquin, hebbie die tegenwoordig wel eens gezien? Je schrikt je dood!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:19:53 #253
    163650 Greys
    pi_68382399
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:17 schreef conleche het volgende:

[..]

*meehuilt*
    Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:21:16 #254
    163650 Greys
    pi_68382429
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!

Die Joaquin, hebbie die tegenwoordig wel eens gezien? Je schrikt je dood!
    Nah! Volgende keer wel doen hoor!

En ja, gezien! Het lijkt wel een doorgedraaide hippie met die ogen en die baard!
    Eeuwig zonde van zo'n jongen!
    Hij was altijd wel een soort van mysterieus sekseh.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68382498
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?
    Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!
    pi_68382553
    Zooo.. Ben ik weer helemaal. Ik liep de verkeerde kant op waardoor ik net de tram weg zag rijden. Toen liep ik maar een stuk verder en nam uiteindelijk pas om 0:30 de tram. (2 haltes )

Daarna zag ik bij de metro "laatste rit" en toen heb ik van amstel naar 't huis van de BF gelopen
    En onderweg zag ik de metro toch rijden

Maar ik ben thuis en het was leuk !!
    pi_68382565
    Geen idee waarom ik verslag doe van de terug reis
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:31:05 #258
    163650 Greys
    pi_68382575
    Whehehe PF, je hebt er weer een potje van gemaakt van die terugweg!
    Wat hebben jullie gegeten? En is er nog gezopen?
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!
    You know it baby! Feel the force!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:31:43 #259
    163650 Greys
    pi_68382583
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:30 schreef P.F het volgende:
    Geen idee waarom ik verslag doe van de terug reis
    Om ons te entertainen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68382611
    En koekie was echt mini. Echt mini mini. !
    pi_68382620
    Wij staan alle drie op niet weergeven of we online zijn !
    pi_68382641
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Om ons te entertainen
    Oke Er is zeker niks leuks op tv op dit uur..
      zondag 26 april 2009 @ 01:39:14 #263
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68382662

net een hele avond spelletjes gespeeld en wijn en bier gedronken...

Nu ben ik eigenlijk nog helemaal niet moe, maar duik er toch maar wel in. Heb het spelltje gewonnen, en daarna nog heerlijk zitten kletsen met 2 vriendinnen toen de andere mensen weg waren...
    pi_68382680
    Jeetje, dan heb je echt ver gelopen op die hakken en best een nare buurt daar bij het Amstel om in je eentje te lopen ook!!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:41:17 #265
    163650 Greys
    pi_68382692
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:34 schreef P.F het volgende:
    En koekie was echt mini. Echt mini mini. !
    Sweet he?
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef P.F het volgende:
    Wij staan alle drie op niet weergeven of we online zijn !
    Wat zijn we toch mysterieuze wezens
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:39 schreef AKnynke het volgende:

net een hele avond spelletjes gespeeld en wijn en bier gedronken...

Nu ben ik eigenlijk nog helemaal niet moe, maar duik er toch maar wel in. Heb het spelltje gewonnen, en daarna nog heerlijk zitten kletsen met 2 vriendinnen toen de andere mensen weg waren...
    Klinkt als een heerlijk kneuterige (maar dan in de goede zin!) avond!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68382718
    Laat ik eens gaan slapen!! Ik moet morgen weer werken!! Weltrusten popjes!!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 april 2009 @ 01:46:04 #267
    163650 Greys
    pi_68382755
    Slaap lekker Co!
    Ik huil nog even een beetje verder om ElisaB.

*snik*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_68382781
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef conleche het volgende:
    Jeetje, dan heb je echt ver gelopen op die hakken en best een nare buurt daar bij het Amstel om in je eentje te lopen ook!!
    Ja, was echt suf, als ik meteen goed was gelopen had ik amper moeten lopen.
    pi_68382855
    quote:

[..]

SPOILER
    He wat naar.. !
    pi_68383004
    Lijstje voor de vorm
    O: 2 boterhammen pindakaaas
    T: 5 gedroogde abrikozen
    L: 2 boterhammen pindakaas
    T: 2 bananen + 3/4 glazen clear green
    D: mozzie/tomaat/basilicum. aardappeltjes/boontjes/kipfilet. citroenmouse. prosseco en rode wijn.
      zondag 26 april 2009 @ 06:08:36 #271
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_68383956
    dit wachtwoord weet ik nog wel :")

ik heb ook bier gedronken
    Bernie en ik zijn tof.
      zondag 26 april 2009 @ 08:01:16 #272
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_68384150
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:

Ook een goede morgen.
    Zo maar weer aan het volkorenbrood met broodbeleg terwijl m'n vriendin omelet en wentelteefjes naar binnen zit te werken.
      zondag 26 april 2009 @ 08:30:06 #273
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_68384253
    quote:

[..]

*meehuilt*
    huilt ook mee.
    pi_68384287
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:

Hoi neen!

zondag 26 april 2009 @ 08:59:40 #275
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_68384386
    Goedemorgen!
    Prrrrr
    pi_68384565
    Goedemorgen!

Ik moet zo spinning geven, dat wordt echt een hel na die 160km van gister
    Denk dat het een uurtje van meer schreeuwen dan fietsen wordt voor mij
    pi_68384611
    Gezellig gehad gister, Co en PieF? Leuk hoor! Ik had trouwens exact hetzelfde kunnen doen op de terugreis, dat soort dingen overkomt (lekker passief) mij altijd
    pi_68384675
    Goedemorgen

Ben helemaal gebroken. Was gisteren met vriendinnen een dagje bijkletsen, wij prima op tijd weg (kwart voor 10) zodat ik ook nog op tijd thuis zou zijn. Ik zou onderweg twee vriendinnen thuis afzetten. Ben ik bijna bij het huis van de tweede, wordt ze gebeld dat mijn telefoon en portemonnee nog bij de vriendin thuis liggen Kon ik weer helemaal terug van Zaanstad naar Amersfoort en ik was al zo moe Toen was ik dus pas om half 1 thuis.. Vandaag ophalen was geen optie omdat ik vandaag al genoeg moet doen, heb vandaag geen anderhalf uur de tijd om op en neer te rijden En nu ben ik moeee

Voordeel: waarschijnlijk slaap ik vanavond wel vroeg, zodat ik morgen geen halve zombie ben als ik er om 04.00/04.15 uit ga
      zondag 26 april 2009 @ 09:50:26 #279
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68384835
    Goeiemorgen .

Waarom moet je er morgen om 4:00/4:15 uit, Daph_? Ga je op vakantie ofzo? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_68384876
    Mogguh Viking

Ja maandag vertrekken we naar London voor 5 dagen Dit keer gekozen voor de trein via Brussel, dus moeten we om 06.10 de trein hebben
      zondag 26 april 2009 @ 09:56:27 #281
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_68384899
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
    Mogguh Viking

Ja maandag vertrekken we naar London voor 5 dagen Dit keer gekozen voor de trein via Brussel, dus moeten we om 06.10 de trein hebben
    Leuk! (al ben ik niet zo'n fan van Londen). Ik slaap zelf toch nooit / slecht de nacht voor we op vakantie gaan, dus ik zou er niet zo'n probleem mee hebben om zo vroeg te vertrekken .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_68384994
    Nee daar heb je ook wel gelijk in. Meestal slaap ik ook slecht, zeker als we vroeg moeten vertrekken, maar dan ben ik altijd een soort zombie omdat ik net in slaap ben gevallen voordat ik weer m'n bed uit moet
      zondag 26 april 2009 @ 10:14:23 #283
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_68385089
    Mmm lekker Daph_, Londen is leuk, vind ik, je kan er zo lekker mensen kijken.
    Succes Flietsmeisje, laat ze maar flink zweten! Ik wilde ook maar de beide spinninglessen zaten vol . Ben ik eens een keer actief en enthousiast, krijgen we dit!
    Prrrrr
    pi_68385107
    quote:
    Mogguh Viking

Oh, dat wil ik ook nog eens doen. Ik vond met de Thalys naar Parijs al lekker reizen.
    Veel plezier!
      zondag 26 april 2009 @ 10:17:01 #285
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68385124
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Sweet he?
    [..]

Wat zijn we toch mysterieuze wezens
    [..]

Klinkt als een heerlijk kneuterige (maar dan in de goede zin!) avond!
    ja, heerlijk kneuterig, maar wel veel gelachen!

En vanmorgen heb ik het er heerlijk van genomen en uitgeslapen...zometeen eens starten met een brood bakken en dan ontbijten en de dag beginnen. Vanavond zijn m'n ouders hier!
      zondag 26 april 2009 @ 10:17:52 #286
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68385138
    quote:
    Mogguh Viking

oeh, tof! Mijn 2e favoriete europese stad...
    pi_68385418
    Goodmorning
      zondag 26 april 2009 @ 10:50:35 #288
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_68385557
    Goedemorgen
    pi_68385668
    Ik ga zo maar eens studeren. En daarna met een vriendinnetje eten !!
    pi_68385833
    Het regent hier ineens keihard . En ik heb vanmiddag op het terras afgesproken .
      zondag 26 april 2009 @ 11:19:24 #292
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_68385992
      zondag 26 april 2009 @ 11:21:33 #293
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_68386028
    Hier is het ook zwaar bewolkt
    pi_68386060
    Thanks all Heb er zin in! Hopelijk wordt het wel beter weer dan nu verwacht wordt

http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL286&q=weer+londen&meta=lr%3D
    pi_68386177
    Hier regent het, terwijl ik zo'n zin had in een verjaardag in de tuin
    pi_68386240
    Arme GB! Geen party tenten beschikbaar?
    pi_68386414
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef P.F het volgende:
    Arme GB! Geen party tenten beschikbaar?
    Nee, ik vier het wel gewoon binnen. Vind het alleen balen dat na wéken van mooi weer het juist vandaag kut moet zijn Ik vind in de tuin zitten veel fijner en ongedwongener
      zondag 26 april 2009 @ 11:42:33 #298
    33954 ElisaB
    pi_68386471
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef Greys het volgende:

*jank*
    Alsof ik je weet te vinden
    quote:
    *meehuilt*
    Alsof ik je weet te vinden

En ik ben ook lid van een Hyves waar ik geen lid van wilde worden
    Ik ben er nog een beetje te dom voor. Komt goed; ik snor jullie wel op
      zondag 26 april 2009 @ 11:43:30 #299
    236335 neen
    schone schijn
    pi_68386497
    *vroeg uit de veren want ik moet zo fietsen! Geen kater want ik heb op m'n bierconcumptie gelet
      zondag 26 april 2009 @ 11:49:03 #300
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_68386636
    hA! Eindelijk is het andersom, de zon schijnt hier!! En daar lekker niet.
      zondag 26 april 2009 @ 11:53:22 #301
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_68386747
    post de laatste tijd niets,
    maar moet van mezelf echt ff reageren...

want wat een naar verhaal PF... lijkt me echt heel naar om zulke issues met je ouders (of voornamelijk je vader) te hebben...
    wil je toch ff een enorm dikke knuffel geven!
    ben blij dat je toch gister een toffe avond hebt gehad met chico en cootje

(en stiekem ben ik benieuwd naar chico in kleren van PF )

en voor coldfeet ook een dikke knuffel... ik snap je frustratie en wat een oneerlijke manier om om te gaan met je strijd... (zowel toen je in die emotioneel slechte periode als nu je zoveel bent afgevallen).
    Ik ben WEL trots op je, en je mag ook echt trots op jezelf zijn!
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')