No Problemoquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik toen ik even een stukje teruglas.Vergeten mijn post aan te passen, sorry!
Whehe. Het is een kát he. Die houden van vissen (mijn kat gaat ook maf doen als ie vogeltjes voor het raam ziet zitten).quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer je dat beest van ons spoort niet. Reageert zo raar op die vissen als die daar zit/staat te kijken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:03 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg hier in huis haast moordneigingen, wie verzint het om 2 dwerghamsters te kopen.
Die beesten zijn verdomde hyper, echt al 2 uur lang achter elkaar in zo'n piepend draaimolentje.
* Lastpost denkt dat ie toch z'n ritalin recept een keer ophaal bij de apotheek.
Mijne sprong laatst in volle overtuiging naar buiten. Dacht ze, want de schuifpui zat dichtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe. Het is een kát he. Die houden van vissen (mijn kat gaat ook maf doen als ie vogeltjes voor het raam ziet zitten).
@Lastpost: misschien kan je beter een flesje olie halen en het draaimolentje smeren. Of er een nichtje/neefje/klein kind blij mee maken (en de ouders wat minder blij).
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne sprong laatst in volle overtuiging naar buiten. Dacht ze, want de schuifpui zat dicht
Mijne sprong laatste anderhalve meter hoog, tegen het raam, om een bromvlieg te vangenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne sprong laatst in volle overtuiging naar buiten. Dacht ze, want de schuifpui zat dicht
Dat ding staat er net 2 dagen (en bijbehorende gevallen), maar zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
misschien kan je beter een flesje olie halen en het draaimolentje smeren. Of er een nichtje/neefje/klein kind blij mee maken (en de ouders wat minder blij).
Oh je had zo gelachen als je haar in huis had gehadquote:
Don't think so! Link?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh je had zo gelachen als je haar in huis had gehadHad je het indeslootval verhaal nog meegekregen?
Oh ja die is ook leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh je had zo gelachen als je haar in huis had gehadHad je het indeslootval verhaal nog meegekregen?
Oh gut, geen idee meer wanneer ik dat gepost heb hoorquote:
Hey lieverd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Dames (en enkele heer): Ik vrees dat mn ogen slechter zijn geworden nu heb ik aan de hand daarvan een paar vragen:Hoevaak moet je eigenlijk naar Opticien? Wat is een goede Opticien Hoeveel slechter kan een oog worden op jaar basis?
Heej schat,quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey lieverd.
als je lenzen hebt dan om het jaar, is het advies.
Als je een bril hebt hoef je pas als je denkt dat het nodig is.
Een goede opticien kan je pas bepalen voor jezelf als je een paar hebt gehad... Het kan een dure zijn in vlak bij je in de buurt of gewoon de Pearl ofzo...
Een oog kan ineens slechter worden maar dat komt niet vaak voor als je ouder bent dan 21
Jaquote:
*raadt*quote:
Ja.................. Of!.... dat is de juiste keuze !quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*raadt*
TJ is je man en de vader van eerdergenoemde kinderen! Op Fok! Doet ie zich voor als een jonger iemand but that iz a lieeeee.
Of!
No, I ran out of options.
Hoi troetelbeertjequote:
STRAAL!quote:
vraag het TSquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Waarom hebben zowel dit topic als de vorige 682 als nummer?
Ja. Ik zei dat het vlees wat eh.. apart van smaak was en dat we een aantal andere gerechten ook niet zo lekker vonden. We hadden ook bijna alles laten liggen. Maar denk maar niet dat er een sorry vanaf kon hoor! Laat staan dat er wat van de rekening af gingquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Tink, wat zonde inderdaad!Heb je er wat van durven zeggen?
Muisssssssssss! Ik heb GA gekeken!
Ik nog nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Tink, wat zonde inderdaad!Heb je er wat van durven zeggen?
Muisssssssssss! Ik heb GA gekeken!
En je hebt mij nog niet toegevoegd?quote:Op zondag 26 april 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb Hyves ontdekt; mijn hele jeugd is de afgelopen twee dagen langsgekomen
*meehuilt*quote:Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt mij nog niet toegevoegd?
*jank*
Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!quote:Op zondag 26 april 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
Tof dat het gezellig was, meissies!
Nog foto's gemaakt?
Ik heb 'Two Lovers' gekeken met Joaquin Phoenix en Gwyneth Paltrow.
Aparte film, best goed maar wel een tikkie voorspelbaar helaas.
Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?quote:
Nah! Volgende keer wel doen hoor!quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!
Die Joaquin, hebbie die tegenwoordig wel eens gezien? Je schrikt je dood!
Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?
You know it baby! Feel the force!quote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!
Om ons te entertainenquote:Op zondag 26 april 2009 01:30 schreef P.F het volgende:
Geen idee waarom ik verslag doe van de terug reis
Sweet he?quote:
Wat zijn we toch mysterieuze wezensquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef P.F het volgende:
Wij staan alle drie op niet weergeven of we online zijn![]()
!
Klinkt als een heerlijk kneuterige (maar dan in de goede zin!) avond!quote:Op zondag 26 april 2009 01:39 schreef AKnynke het volgende:
net een hele avond spelletjes gespeeld en wijn en bier gedronken...
Nu ben ik eigenlijk nog helemaal niet moe, maar duik er toch maar wel in. Heb het spelltje gewonnen, en daarna nog heerlijk zitten kletsen met 2 vriendinnen toen de andere mensen weg waren...
Ja, was echt suf, als ik meteen goed was gelopen had ik amper moeten lopen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef conleche het volgende:
Jeetje, dan heb je echt ver gelopen op die hakken en best een nare buurt daar bij het Amstel om in je eentje te lopen ook!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijneHe wat naar.. !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een goede morgen.quote:Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:
dit wachtwoord weet ik nog wel :")
ik heb ook bier gedronken
Hoi neen!quote:Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:
dit wachtwoord weet ik nog wel :")
ik heb ook bier gedronken
Leuk!quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Viking
Ja maandag vertrekken we naar London voor 5 dagenDit keer gekozen voor de trein via Brussel, dus moeten we om 06.10 de trein hebben
Oh, dat wil ik ook nog eens doen. Ik vond met de Thalys naar Parijs al lekker reizen.quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Viking
Ja maandag vertrekken we naar London voor 5 dagenDit keer gekozen voor de trein via Brussel, dus moeten we om 06.10 de trein hebben
ja, heerlijk kneuterig, maar wel veel gelachen!quote:Op zondag 26 april 2009 01:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweet he?
[..]
Wat zijn we toch mysterieuze wezens![]()
![]()
[..]
Klinkt als een heerlijk kneuterige (maar dan in de goede zin!) avond!
oeh, tof! Mijn 2e favoriete europese stad...quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh Viking
Nee, ik vier het wel gewoon binnen. Vind het alleen balen dat na wéken van mooi weer het juist vandaag kut moet zijnquote:
Alsof ik je weet te vindenquote:
Alsof ik je weet te vindenquote:Op zondag 26 april 2009 01:17 schreef conleche het volgende:
*meehuilt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |