Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?![]()
Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijneWat een lompe boer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......... ook nooit overgewicht gehad zeker?
Je bent hier gelukkig al eerder geweest. Handige route: door kromslootpark, langs Trinitas (die school + sportdingen) over het fietspad, en dan kom je langs mijn huisquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?![]()
Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat een lompe boer zeg........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
Ik snap echt niks van je verhaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg.
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam![]()
Ik snap er nog steeds helemaal niks vanook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels
, maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellenMaar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
Lijkt me echt super om inderdaad die auto's bij elkaar te zien. En lief dat je meegaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaarHet heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
Stel je voor, het is je eigen schuld dat je bent aangekomen. Nou en! Om het weer af te vallen is zoveel meer doorzettingsvermogen en inzet nodig. Dáár mag je zeker wel voor beloond wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 scherp, MsPoez.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.Ik vind het ook een leuke spontane foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt het H&M bloesje aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ik ben er blij meequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
so agree. En ik kan me ook niet voorstellen dat Los dat zo bedoelde...ga die vent van je eens fijn knuffelen, stap even onder de douche, en kijk uit naar vanavond!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
wil je je meneer de virtuele groetjes van me doen? als de ruzie weer over is natuurlijk he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, damesMijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Miss_S het volgende:
Kwak kan je niet proberen het contact als je hem ziet dan tot een vriendelijke begroeting te laten en dan weer verder?
Of wachten tot jij natuurlijk over een super leuk vriendje kan vertellen
Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwakquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...
en ik ben aan het werk met internetdaten jeweetsdat helpt ook echt wel!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, damesMijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwak![]()
Het klinkt ook alsof hij vooral even kwijt moet hoe geweldig hij het nu heeft. Maar heb je hem inderdaad ook over die jongens vertelt?
Ok dus het is niet helemaal zijn schuld maar ik begrijp niet zo goed waarom je gezellig met iemand zou moeten doen als je daarna met een rotgevoel zit. Maar misschien denk ik daar ook gewoon te simpel in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.
vervolgesn zag ik ze samen in de pauze, dat heeft hij ook gezien...
daarna in de kroeg liet ik even iets vallen waardoor hij weet dat ikw eet dat ie met haar is...
en toen op een gegeven mometn kwam het eroip dat hij niet mee kon met weekend van ons orkest omdat hij twee andere concerten had. ik vroeg wat voor concerten, en toen duurde hete eventjes voor hij drufde te zeggen dat hij bij haar concertje ging begeleiden...
dus hij loopt er niet mee te koop. het is geheel en al mijn interpretatie... en ik weet dat die er niet ver naast zit - ik heb zijn ouders nooit ontmoet bijvorbeeld en zij kent ze al van concerten met hun orkest etc...nou ja. dat is dus meer t probleem. dat ik me achteraf rot voel over onze relatie...alsf t niet meetelt...
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind.niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...
ik liep dus voornamelijk op mezelf te klagenbedenk ik me nu
dat mag dat weet jequote:Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind.niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...
ik liep dus voornamelijk op mezelf te klagenbedenk ik me nu
Dat is echt typisch iets Rotterdams.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Miss_S het volgende:
Apart gevoel voor humor heeft ze dan Lastpost? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat tegen iemand zou durven te zeggen, maar goed ik ken inderdaad wel mensen die dan denken dat ze grappig zijn.
Die mensen die ik kende die dat doen komen in ook toevallig allemaal uit die regioquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is echt typisch iets Rotterdams.![]()
Betrap mezelf er ook op hoor en als er echt iets serieus aan de hand is klappen we dicht en weten we niet hoe we met emoties om moeten gaan.
Wat is dan jouw reactie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Oja en m'n vriendin kan dat ook zo heerlijk, dat onbedoeld negatief uit de hoek komen waardoor je gelijk een pesthumeur hebt.
Zo kan ze altijd zo heerlijk Rotterdams sarcastisch negatief doen, wat best irritant is wanneer je je al niet al te lekker voelt.
"Ik ga even sporten schat"
- Alsof t verschil maakt, je hebt nog steeds een dikke pens"
""
Zelfde met m'n vermoeidheidsklachten, moet ik weer eens voor onderzoek naar het ziekenhuis steekt ze nog net geen kaarsjes aan om extra krachten aan te roepen maar zodra daar weer eens niets is uitgekomen komen de grappen weer.
"Wil jij de hond uitlaten, ben verrot"
- Haha je bent gewoon lui.
""
Achja, normaliter ben ik zelf ook zo'n lompe lul dus wat dat betreft kan ik er meestal wel tegen.
Maar je hebt zo van die dagen ...
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Lastpost het volgende:
Mijn reactie? Meestal begint 't inderdaad toch wel met het 'Krijg toch ..' en zo heel af en toe stoor ik me er niet aan en loop ik zo sarcastisch lachend weg.
Niet te verwarren met deze gezichtsexpressie trouwens:
Nee, nog steeds dezelfde.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee, nog steeds dezelfde.![]()
Verder is ze geweldig hoor, iedere gek heeft z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Woon er trouwens inmiddels al mee samen, al zegt dat bij mij niet zo heel erg veel trouwens.
jij bent net eh..........nou ja,quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
Pardon? Wat heb jij tegen Kaas?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
jij bent net eh..........nou ja,
ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
Wat is een broodje troost en waarmee moet je getroost worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb even een broodje troost voor mezelf gemaakt
Geen idee wie jij bent maar die mtb/fietsfoto in je fobo is echtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
En wie ben jij nou weer dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
Ik voelde me anders niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer dan?. Zoek een vriendin ofzo ipv hier te gaan zitten klieren
.
Veel plezier samenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
De paaseitjes gingen voor 50 cent per zakje weg![]()
En zakje leegeten valt zeker niet onder doe normaal? Of anderhalf![]()
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja zegWij slankies zijn zuinig op onze mannelijke knuffelberen. Zeker nu McAbba in India zit
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik dacht dat ik de leipste hier was, maar helaas dr is iemand op mijn troon uit
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yey! Ik pas weer in mijn strakste jeans
Super!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Inderdaad! Way to go, is de druk er weer een beetje vanaf nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Pff. Net een tochtje supermarktinkopenvoorverjaardagmorgen overleefd. En aan het einde gewoon maar besloten dat ik helemaal niet perfecte zelfgemaakte dingen hoef te hebben en dat ze maar blij moeten zijn dat ze eten krijgen. Zo.
![]()
![]()
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik voelde me anders niet aangesproken hoorIk weet niet wat hij bedoelt
Haha geweldige gedachtengang.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
maar als ik 'm weer ff aan heb gehad, is ie uitgelopen en zit ie weer prima.
Nouja, jeans die uit de was komt, zit altijd weer strakkerquote:
Je bent veilig aangekomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef conleche het volgende:
Ik moest even zeggen dat ik er ben! (P.F)
Nee, daar doel ik ook niet zozeer op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, jeans die uit de was komt, zit altijd weer strakkerDus zo gek is het toch niet
Veel plezier liefjes!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef conleche het volgende:
Ik moest even zeggen dat ik er ben! (P.F)
Ja, ik weet het, maar ik kan het toch nooit van me af zetten. Gister (op m'n verjaardag jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zo. Inderdaad! Way to go, is de druk er weer een beetje vanaf nu![]()
Je hoeft ook zeker niet altijd alles zelf te bakken, ze komen toch voor de jarige, en niet om het eten?
Ik heb (nog) niet echt goed terug- en bijgelezen vandaag, dus nee. Maar thanks Mariaatjequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah goed zo, Goodbye! Het is jouw verjaardag en ze komen voor jou, niet om je culinaire skillzors! Had je mn feli-post nog gelezen overigens? (die te laat was enzo) en anders hierbij nogmaals een virtuele verjaardags-huggle
![]()
Ik heb dat trouwens ook, het idee hebben dat ik dan allemaal lekkere dingen kan maken. Ik word later ook zo'n koekjes-oma ben ik bangbezoek volproppen vind ik stiekem heel leuk. Maar dat moet eigenlijk helemaal niet
En daar heb je groot gelijk in! Dat bedoelde ik dus ook! Ik had laatst ook bezoek en ik had bedacht allemaal pannekoeken te bakken enzo, met ananas en weetikveel. En toen stond ik de hele tijd te bakken voor iedereen en mensen: "moeten we helpen?" en ik: "nee hoor! Ik heb toch maar 1 pan!" *bak bak bak*quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niet echt goed terug- en bijgelezen vandaag, dus nee. Maar thanks Mariaatje![]()
Ja nouja, ik hou het makkelijk morgen, want ik heb gewoon zin om zelf ook nog te kunnen zitten in plaats van de hele tijd te koken e.d. (avondeten).
Ja, dat begreep ik toen ik even een stukje teruglas.Vergeten mijn post aan te passen, sorry!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat iemand Kaas pest en totaal niet spoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |