Wat is dan jouw reactie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Oja en m'n vriendin kan dat ook zo heerlijk, dat onbedoeld negatief uit de hoek komen waardoor je gelijk een pesthumeur hebt.
Zo kan ze altijd zo heerlijk Rotterdams sarcastisch negatief doen, wat best irritant is wanneer je je al niet al te lekker voelt.
"Ik ga even sporten schat"
- Alsof t verschil maakt, je hebt nog steeds een dikke pens"
""
Zelfde met m'n vermoeidheidsklachten, moet ik weer eens voor onderzoek naar het ziekenhuis steekt ze nog net geen kaarsjes aan om extra krachten aan te roepen maar zodra daar weer eens niets is uitgekomen komen de grappen weer.
"Wil jij de hond uitlaten, ben verrot"
- Haha je bent gewoon lui.
""
Achja, normaliter ben ik zelf ook zo'n lompe lul dus wat dat betreft kan ik er meestal wel tegen.
Maar je hebt zo van die dagen ...
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Lastpost het volgende:
Mijn reactie? Meestal begint 't inderdaad toch wel met het 'Krijg toch ..' en zo heel af en toe stoor ik me er niet aan en loop ik zo sarcastisch lachend weg.
Niet te verwarren met deze gezichtsexpressie trouwens:
Nee, nog steeds dezelfde.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee, nog steeds dezelfde.![]()
Verder is ze geweldig hoor, iedere gek heeft z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Woon er trouwens inmiddels al mee samen, al zegt dat bij mij niet zo heel erg veel trouwens.
jij bent net eh..........nou ja,quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die chick die je tegenkwam toen je 's nachts zat te tekenen of heb je een andere nu?
Pardon? Wat heb jij tegen Kaas?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
jij bent net eh..........nou ja,
ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
Wat is een broodje troost en waarmee moet je getroost worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb even een broodje troost voor mezelf gemaakt
Geen idee wie jij bent maar die mtb/fietsfoto in je fobo is echtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
ook zo'n nutteloos geval waarvan je eigenlijk moet zeggen: ......... (ja dan word ik wéér verbannen)..........
En wie ben jij nou weer dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
Ik voelde me anders niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer dan?. Zoek een vriendin ofzo ipv hier te gaan zitten klieren
.
Veel plezier samenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:45 schreef sigme het volgende:
De paaseitjes gingen voor 50 cent per zakje weg![]()
En zakje leegeten valt zeker niet onder doe normaal? Of anderhalf![]()
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja zegWij slankies zijn zuinig op onze mannelijke knuffelberen. Zeker nu McAbba in India zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |