abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68367049
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?

Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet ) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk

De mijne is ook lief....nouja heb hem nu al een week niet gezien maar daarom geloof ik juist dat het vanavond erg leuk gaat zijn
En maandag eindelijk ons weekje weg samen
pi_68367093
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lompe boer zeg ........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
pi_68367121
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
Je bent hier gelukkig al eerder geweest. Handige route: door kromslootpark, langs Trinitas (die school + sportdingen) over het fietspad, en dan kom je langs mijn huis .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68367125
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?

Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet ) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg .
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam
Ik snap er nog steeds helemaal niks van ook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels , maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68367155
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat een lompe boer zeg ........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
pi_68367168
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg .
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam
Ik snap er nog steeds helemaal niks van ook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels , maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
Ik snap echt niks van je verhaal

Ik heb lekker een ijsje gehad net, post-verjaardagtraktatie (Ik heb niet eens taart gehad gister! )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68367177
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
Ja, kan ik me voorstellen Maar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:24:32 #108
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68367197
Is druk hier ineens
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:26:07 #109
163650 Greys
pi_68367232
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaar Het heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367234
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, kan ik me voorstellen Maar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
pi_68367284
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef Greys het volgende:

[..]

De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaar Het heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
Lijkt me echt super om inderdaad die auto's bij elkaar te zien. En lief dat je meegaat
Hopelijk hebben jullie een beetje fijn weer!

En CF ik vind ook echt dat je niet zo moet denken hoor en logisch vind ik het ook niet.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:30:05 #112
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68367312
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
Prrrrr
pi_68367367
CF: voor wat het waard is: ik vind dat jij momenteel juist ontzettend goed bezig bent met afvallen. Niet je focussen op zo weinig mogelijk eten, maar door veel te sporten en door genoegen te nemen met langzaam maar zeker afvallen ipv te crashen. Ik denk echt dat je mister er niet zoveel akeligs mee bedoelde. Het kwam er alleen wat ongelukkig uit en mannen denken nu eenmaal praktisch soms. Misschien baalde hij wel van het feit dat die auto net 1000 euro had gekost en dat hij nu moest zeggen dat een jurkje er even niet inzat.

zaterdag 25 april 2009 @ 15:32:32 #114
252431 Louis1988
i.v.m. AZ mijn achternaam óók
pi_68367373
de vrouw effe net alsof de verkrachter zijn gang kan gaan
die man word op dát moment wel ERG kwetsbaar
als die dan echt denk dat hij succes gaat krijgen
effe een giga harde klap op zijn noten en.........
mountainbike is mijn hobby en ik ben ontzettend Ajacied
pi_68367392
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
Stel je voor, het is je eigen schuld dat je bent aangekomen. Nou en! Om het weer af te vallen is zoveel meer doorzettingsvermogen en inzet nodig. Dáár mag je zeker wel voor beloond worden . Ik vind het vooral knap, dat je de strijd bent aangegaan en het gewicht er met bloed, zweet en tranen weer vanaf krijgt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68367400
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68367401
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
+1 scherp, MsPoez.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:35:57 #118
163650 Greys
pi_68367445
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.
SPOILER
Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367465
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
Ja, ik ben er blij mee en dankjewel
Ben jij er nog terug voor gegaan?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:44:14 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68367639
Lieverd, dikke knuffel voor wie dat kan gebruiken... Ik lees soms dingen, bah!

LIjst:
O: 2 boterhammen, osseworst en gekookt ei
T: appel, sinaasappel
L: boterham met kipfilet, sla,tomaat, komkommer, ei, zout en peper
S: 2 uur wandelen
T: 3 toastjes met ham/prei salade
D: Roergebakken paksoi met soja en kruiden, knoflook met varkenslapje
De rest (kinderen zijn er ook weer) eet nasi.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:47:52 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68367711
quote:
so agree. En ik kan me ook niet voorstellen dat Los dat zo bedoelde...ga die vent van je eens fijn knuffelen, stap even onder de douche, en kijk uit naar vanavond!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68367942
quote:
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, dames Mijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 16:01:09 #123
163650 Greys
pi_68368001
Had je dat er bij gezegd dan CF!?
Maar dat hartelijk uitlachen was toch wel schattig bedoeld he?
Fijne dag mop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:01:55 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68368016
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, dames Mijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
wil je je meneer de virtuele groetjes van me doen? als de ruzie weer over is natuurlijk he!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:02:17 #125
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68368031
Goedzo CF.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')