Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?![]()
Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijneWat een lompe boer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......... ook nooit overgewicht gehad zeker?
Je bent hier gelukkig al eerder geweest. Handige route: door kromslootpark, langs Trinitas (die school + sportdingen) over het fietspad, en dan kom je langs mijn huisquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
De mannen doen het wel goed dit topic he?![]()
Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat een lompe boer zeg........ ook nooit overgewicht gehad zeker?
Ik snap echt niks van je verhaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders.
En dat van die lul, hij heeft altijd gezegd dat noooooit te doen (en toen had ie het zijn ex al geflikt maar dat mij niet verteld uiteraard) en ik had ook echt kunnen zweren dat hij nooit zoiets zou doen. Tot ik dat mailtje kreeg.
Ik krijg nu nog wel de bibbers als ik mail heb van iemand met een onbekende, rare naam![]()
Ik snap er nog steeds helemaal niks vanook omdat ik toen hij weg was uitgekeken heb naar andere kerels
, maar ze waren allemaal stom en alleen het idee al dat ik iets achter zijn rug om zou doen.... huuuu
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, hij is normaalgesproken echt heel supportive, hoor. Het kwam er even lullig uit, hij heeft echt ontieglijk spijt. Maar ja, nu is er iets in mij dat steeds maar blijft zeggen 'als hij het ook denkt, dan is het blijkbaar zo'.
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een kever-puzzelrit? Dat klinkt zo leuk
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellenMaar hoe kan zoiets nou ook in zijn hoofd op komen dat begrijp ik niet
Lijkt me echt super om inderdaad die auto's bij elkaar te zien. En lief dat je meegaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste is leuk. De tweede ook. Maar de 13e wordt al wat minder hoor
Maar ik doe hem er een groot plezier mee en stiekem vind ik het ook wel grappig en kneuterig en het heeft wel iets, al die oude gebakkies bij elkaarHet heet de Bloembollenrit, dus we gaan heel truttig langs bollenvelden rijden enzo. Hihi. En als ik niet mee ben moet hij rijden en zoeken en puzzelen tegelijk en da's ook zo lullig. Zijn ouders hebben ook een oude kever-voor-de-leuk-erbij en die doen ook mee
Stel je voor, het is je eigen schuld dat je bent aangekomen. Nou en! Om het weer af te vallen is zoveel meer doorzettingsvermogen en inzet nodig. Dáár mag je zeker wel voor beloond wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ergens is het wel een logische gedachte, denk ik. Maar ik wil niet zo denken, omdat het me verschrikkelijk demotiveert om te sporten/af te vallen en ik ook niet zo negatief naar mezelf wil kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 scherp, MsPoez.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendin stuurde een foto van mijn vriend en mij door van haar verjaardag. We staan er allebei een beetje raar op maar toch vind ik het eigenlijk een leuke foto.Ik vind het ook een leuke spontane foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt het H&M bloesje aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ik ben er blij meequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke spontane foto!
En je hebt het H&M bloesje aan!
so agree. En ik kan me ook niet voorstellen dat Los dat zo bedoelde...ga die vent van je eens fijn knuffelen, stap even onder de douche, en kijk uit naar vanavond!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
CF hij heeft ontiegelijke spijt, jij wil je niet kut voelen. Kiss and make up, je wil nu niet door hem getroost worden maar als ie je eenmaal vast heeft dan wil je het vast weer wel (zo ging dat bij mij altijd) en dan kan je zometeen gezellig met je zwager zijn en vanavond met meneer goedmaakdaten!
Je verdient dat jurkje absoluut, dus dat komt er ook. Bikkeltje jij, zoveel al weer er af!
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef mspoez het volgende:
wil je je meneer de virtuele groetjes van me doen? als de ruzie weer over is natuurlijk he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, damesMijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |