abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:05:38 #126
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68368098
Tis vet suf hier op werk maar door de vele gesprekken met collega's vergeet ik het hier te volgen
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:08:39 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68368151
Hoi .

De zon is weg . Wat een horrorverhaal zeg, Greys. Ik zie die kindjes zo staan, achter de vangrail, terwijl hun ouders door de lucht vliegen .
* Viking84 probeert snel weer aan iets anders te denken.

Lijstje van vandaag:

O: 225 gr citroenkwark
T: nada
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel
T: boterham met pindakaas
T: citroenijsje
D: eten bij Van der valk (dat wordt een spies Groningen (biefstuk aan een spies) met wat frietjes, geen toetje)

Ik ga deze week m'n ramen ook eens lappen btw .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:01 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68368250
Gets, wat een narigheid allemaal

voor PF en CF.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68368258
Leuke foto, Miss_S!
En een voor CF en PF. Echt niet normaal hoe je vader tegen je praat... .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:18:19 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68368337
Beurs was vermoeiend...

Het ge-wel-dige lijstje, so far:

O: 2 boterhammen; appelstroop + vruchtenhagel
T: 1 liga
L: 1 liga + 1banaan

En nu ga ik zoute sticks eten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68368487
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Leuke foto, Miss_S!
Thanks
Net voor het eerst op huizen gereageerd eens kijken hoe dat werkt op die woningsites.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:29:46 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368576
zo, ik ben er dus weer: jurkje geruild - bleek dat ze bij de vorige vanochtend vergeten waren me 8 euro!! korting te geven. dus ik kreeg nog geld terug ook! jeej!

gisteren trouwens meneer Ex weer gezien, en het was verdomme weer reuze gezellig en t klikte als een gek, en toen was ik er helemaal verdrieitg van, omdat ik wéét dat ie een vriendinnetje heeft. een echte. want hij gaat meespelen in haar voorspeelklas van vioolles enzo en toen voelde ik me ineens heel erg alsof ik nooit heb meegeteld... maar ik heb er niks van laten merken. ik voelde me alleen maar van binnen heel klein...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68368684
Kwak kan je niet proberen het contact als je hem ziet dan tot een vriendelijke begroeting te laten en dan weer verder?
Of wachten tot jij natuurlijk over een super leuk vriendje kan vertellen
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:36:38 #134
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68368741

nog steeds muzikaal goed maar tekst gaat nergens over vind ik nu. Alleen toen niet vrees ik!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:38:45 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368791
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Miss_S het volgende:
Kwak kan je niet proberen het contact als je hem ziet dan tot een vriendelijke begroeting te laten en dan weer verder?
Of wachten tot jij natuurlijk over een super leuk vriendje kan vertellen
dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...

en ik ben aan het werk met internetdaten jeweets dat helpt ook echt wel!
pi_68368842
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:38 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat zou misschien verstandig zijn. maar ik vind het stom om hem te negeren want we kunnen geoon goed met elkaar opschieten. het rotgevoel wordt wel elke keer minder heftig - ik heb er nu niet om gehuild...

en ik ben aan het werk met internetdaten jeweets dat helpt ook echt wel!
Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwak
Het klinkt ook alsof hij vooral even kwijt moet hoe geweldig hij het nu heeft. Maar heb je hem inderdaad ook over die jongens vertelt?
  Vis een optie? zaterdag 25 april 2009 @ 16:45:15 #137
70532 loveli
N
pi_68368934
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meneer heeft me net hartelijk uitgelachen 'dat je het goed komt maken omdat ze dat op Fok! zeggen'.
Dank voor de moral support, dames Mijn labielerigheid is alweer over, denk ik.
En helemaal omdat je die periode waar je het in die spoiler over had hebt overleefd! Kan me wel voorstellen dat het nog een gevoelig punt is, zeker als je meneer zoiets eruit flapt.

En ik zie het een beetje voor me hoe hij je uitlacht, je hebt (ondanks de botte blunder) een toffe meneer.
crap in = crap out
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:45:34 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68368940
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, maar een minder rotgevoel klinkt nog steeds niet echt goed Kwak
Het klinkt ook alsof hij vooral even kwijt moet hoe geweldig hij het nu heeft. Maar heb je hem inderdaad ook over die jongens vertelt?
nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.
vervolgesn zag ik ze samen in de pauze, dat heeft hij ook gezien...

daarna in de kroeg liet ik even iets vallen waardoor hij weet dat ikw eet dat ie met haar is...

en toen op een gegeven mometn kwam het eroip dat hij niet mee kon met weekend van ons orkest omdat hij twee andere concerten had. ik vroeg wat voor concerten, en toen duurde hete eventjes voor hij drufde te zeggen dat hij bij haar concertje ging begeleiden...

dus hij loopt er niet mee te koop. het is geheel en al mijn interpretatie... en ik weet dat die er niet ver naast zit - ik heb zijn ouders nooit ontmoet bijvorbeeld en zij kent ze al van concerten met hun orkest etc...nou ja. dat is dus meer t probleem. dat ik me achteraf rot voel over onze relatie...alsf t niet meetelt...
pi_68368998
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, hij heeft het er met mijj júist niet over. daardoor kreeg ik eerst ook een verkeerde indruk, maar avnzijn bestuursgnoot weet ik dat hij een vriendin heeft.
vervolgesn zag ik ze samen in de pauze, dat heeft hij ook gezien...

daarna in de kroeg liet ik even iets vallen waardoor hij weet dat ikw eet dat ie met haar is...

en toen op een gegeven mometn kwam het eroip dat hij niet mee kon met weekend van ons orkest omdat hij twee andere concerten had. ik vroeg wat voor concerten, en toen duurde hete eventjes voor hij drufde te zeggen dat hij bij haar concertje ging begeleiden...

dus hij loopt er niet mee te koop. het is geheel en al mijn interpretatie... en ik weet dat die er niet ver naast zit - ik heb zijn ouders nooit ontmoet bijvorbeeld en zij kent ze al van concerten met hun orkest etc...nou ja. dat is dus meer t probleem. dat ik me achteraf rot voel over onze relatie...alsf t niet meetelt...
Ok dus het is niet helemaal zijn schuld maar ik begrijp niet zo goed waarom je gezellig met iemand zou moeten doen als je daarna met een rotgevoel zit. Maar misschien denk ik daar ook gewoon te simpel in.
In dat geval is het inderdaad fijn dat je niet meer erom gehuild hebt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:53:23 #140
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68369097
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
KNIP
Auw

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:53:58 #141
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68369109
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind. niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...

ik liep dus voornamelijk op mezelf te klagen bedenk ik me nu
pi_68369156
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
omdat ik hardleers ben en hem gewoon nog steeds een leuke jongen vind. niet dat ik nog iets met hem wil, echt niet. maar ik kan leuk met hem kletsen en ik wil dat kunnen zonder me stom te voelen - t is iets in míj dat moet veradneren, niet aan hem. hij heeft alle recht om een vriendin te hebben antuurlijk...

Je moet niet klagen op jezelf (behalve dan dat je nog vriendjes met hem wil zijn op een moment dat dat nog even niet gaat)
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:56:16 #143
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68369160
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:

dat mag dat weet je
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:03:40 #144
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68369340
oh wat ik net nog wilde zeggen tegen CF:

niet zo naar over jezelf denken, das zo zonde! natuurlijk heb je het er zelf inderdaad fysiek aangegeten, maar dat is niet een kwestie van "dom" of "slecht" of "expres" -- als mensen een burn out hebben zeggen we toch ook neit als ze blij zijn dat ze weer aan t werk kunnen "ja, nou ja, het was ook je eigen schuld dat je een burnout had dus wees nou maar niet zo overdreven blij dat t over is"

je dik eten is net zoiets destructiefs als teveel drinken of te weinig eten of drugsgebruik, maar op de een of andere manier word je het idee soms opgedrongen dat je als je jezelf dik eet je dat op de een of andere manier gedaan het omdat je dat leuk vond en je het daarna maar zelf uit moet zoeken (en dat idee hebben mensen die overgewicht hebben (gehad) zelf soms ook)

ik heb t dus niet over een paar kilo teveel, maar over eenstructureel probleem met voedsel...

nou ja, het punt dat ik probeer te maken is dat je best trots mag zijn, en een beetje lief voor jezelf.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:08:55 #145
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369452
Over ouders gesproken, bel je ze op om te vragen of ze 2 pakken Spa fruit mee kunnen nemen, denkt m'n pa weer eens de boel beter te weten (je zit in de bijstand dús hier de bespaartips van pa ) en die haalt een eigen merk vruchten zooitje.
Laat daar nou net koolzuur en andere ongein in zitten waar m'n vriendin niet tegen kan (weet ie), goedkoop is dus weer eens duurkoop gebleken hier.

Onder het mom van minder ingrijpende problemen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:13:06 #146
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369545
Oja en m'n vriendin kan dat ook zo heerlijk, dat onbedoeld negatief uit de hoek komen waardoor je gelijk een pesthumeur hebt.
Zo kan ze altijd zo heerlijk Rotterdams sarcastisch negatief doen, wat best irritant is wanneer je je al niet al te lekker voelt.

"Ik ga even sporten schat "
- Alsof t verschil maakt, je hebt nog steeds een dikke pens"
" "

Zelfde met m'n vermoeidheidsklachten, moet ik weer eens voor onderzoek naar het ziekenhuis steekt ze nog net geen kaarsjes aan om extra krachten aan te roepen maar zodra daar weer eens niets is uitgekomen komen de grappen weer.
"Wil jij de hond uitlaten, ben verrot"
- Haha je bent gewoon lui.
" "

Achja, normaliter ben ik zelf ook zo'n lompe lul dus wat dat betreft kan ik er meestal wel tegen.
Maar je hebt zo van die dagen ...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 17:19:02 #147
163650 Greys
pi_68369669
Lekker supportive inderdaad Lastpost, als je gaat sporten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68369708
Apart gevoel voor humor heeft ze dan Lastpost? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat tegen iemand zou durven te zeggen, maar goed ik ken inderdaad wel mensen die dan denken dat ze grappig zijn.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:26:54 #149
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68369870
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Miss_S het volgende:
Apart gevoel voor humor heeft ze dan Lastpost? Kan me echt niet voorstellen dat ik dat tegen iemand zou durven te zeggen, maar goed ik ken inderdaad wel mensen die dan denken dat ze grappig zijn.
Dat is echt typisch iets Rotterdams.
Betrap mezelf er ook op hoor en als er echt iets serieus aan de hand is klappen we dicht en weten we niet hoe we met emoties om moeten gaan.
pi_68369906
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is echt typisch iets Rotterdams.
Betrap mezelf er ook op hoor en als er echt iets serieus aan de hand is klappen we dicht en weten we niet hoe we met emoties om moeten gaan.
Die mensen die ik kende die dat doen komen in ook toevallig allemaal uit die regio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')