*meehuilt*quote:Op zondag 26 april 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt mij nog niet toegevoegd?
*jank*
Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!quote:Op zondag 26 april 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
Tof dat het gezellig was, meissies!
Nog foto's gemaakt?
Ik heb 'Two Lovers' gekeken met Joaquin Phoenix en Gwyneth Paltrow.
Aparte film, best goed maar wel een tikkie voorspelbaar helaas.
Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?quote:
Nah! Volgende keer wel doen hoor!quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee we hebben geeneens foto's gemaakt!
Die Joaquin, hebbie die tegenwoordig wel eens gezien? Je schrikt je dood!
Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!quote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat schept een bánd, vind je niet? Dat samen hysterisch huilen om mevroi ElisaB?
You know it baby! Feel the force!quote:Op zondag 26 april 2009 01:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou!! Ow wacht, die band hadden we al!!
Om ons te entertainenquote:Op zondag 26 april 2009 01:30 schreef P.F het volgende:
Geen idee waarom ik verslag doe van de terug reis
Sweet he?quote:
Wat zijn we toch mysterieuze wezensquote:Op zondag 26 april 2009 01:35 schreef P.F het volgende:
Wij staan alle drie op niet weergeven of we online zijn![]()
!
Klinkt als een heerlijk kneuterige (maar dan in de goede zin!) avond!quote:Op zondag 26 april 2009 01:39 schreef AKnynke het volgende:
net een hele avond spelletjes gespeeld en wijn en bier gedronken...
Nu ben ik eigenlijk nog helemaal niet moe, maar duik er toch maar wel in. Heb het spelltje gewonnen, en daarna nog heerlijk zitten kletsen met 2 vriendinnen toen de andere mensen weg waren...
Ja, was echt suf, als ik meteen goed was gelopen had ik amper moeten lopen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:40 schreef conleche het volgende:
Jeetje, dan heb je echt ver gelopen op die hakken en best een nare buurt daar bij het Amstel om in je eentje te lopen ook!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijneHe wat naar.. !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een goede morgen.quote:Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:
dit wachtwoord weet ik nog wel :")
ik heb ook bier gedronken
Hoi neen!quote:Op zondag 26 april 2009 06:08 schreef mordradead het volgende:
dit wachtwoord weet ik nog wel :")
ik heb ook bier gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |