Nog steeds door die ruzie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Bah, ik zit verdikkeme nog steeds te brullen. En mijn zwager komt zo
Ja is goed! hoelaat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef Merel het volgende:
PF gaan we dinsdag nog afspreken of niet? Ik ga zo weekboodschappen doen dus ik moet even weten wat m'n plannen voor dinsdag worden
Cfje toch!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sorry kom ik met m'n kutverhaal.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Waar brul je omquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
En heb je het adres van Cootje waar je straks heen gaat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
Chico ik kom jouw kant op, maar heb ik je adres nog?
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it isquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doenKomt je man je niet even troosten?
Als je belooft niet op de troep te lettenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
Chico ik kom jouw kant op, maar heb ik je adres nog?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.
En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut doorWat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
Fris jezelf even lekker op. Plensje koud water hier en daar, mascaraatje opnieuwquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it isLekker makkellijk, met dikke rooie ogen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it isLekker makkellijk, met dikke rooie ogen
Helemaal nooit?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.
En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut doorWat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
Ik deel je haat voor A. Grunberg en watte, lul, zangeressen, huh??quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.
Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??
Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS![]()
(ja achteraf weet ik altijd wel iets terug te zeggen ja
)
Is het nu je ex of ben jij een zangeres of heb ik gewoon een heel verhaal gemist?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.
Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??
Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS![]()
)
Grapje toch? Er was toch alleen een leuke zangeres?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
)
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijnequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry kom ik met m'n kutverhaal.
Heb je niet een lelijk servies van je schoonmoeder wat stuk kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |