abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68366670
Bah, ik zit verdikkeme nog steeds te brullen. En mijn zwager komt zo
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:00:28 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366711
voor CF
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68366728
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds door die ruzie?

En niemand die Hollands got Talent kijkt?
pi_68366812
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef Merel het volgende:
PF gaan we dinsdag nog afspreken of niet? Ik ga zo weekboodschappen doen dus ik moet even weten wat m'n plannen voor dinsdag worden
Ja is goed! hoelaat?
pi_68366826
quote:
Cfje toch! *aai* I wish I could give you a happee!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68366829
Chico ik kom jouw kant op, maar heb ik je adres nog?
pi_68366834
Nee, ik kijk geen TV.

En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut door Wat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:07:21 #83
163650 Greys
pi_68366837
quote:
Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doen Komt je man je niet even troosten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366840
quote:
Sorry kom ik met m'n kutverhaal.

Heb je niet een lelijk servies van je schoonmoeder wat stuk kan?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:07:38 #85
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68366847
quote:
Waar brul je om
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:08:04 #86
163650 Greys
pi_68366856
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
En heb je het adres van Cootje waar je straks heen gaat?
Want zonder oplader wordt het lastig bellen als je het niet kunt vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366884
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ow wat klote. Dan moet je mooi weer gaan spelen zometeen en als ik ergens een hekel aan heb om te moeten doen Komt je man je niet even troosten?
Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it is Lekker makkellijk, met dikke rooie ogen
pi_68366898
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:06 schreef P.F het volgende:
Als je belooft niet op de troep te letten . Want dat krijg ik nooit allemaal meer weggewerkt voordat jij hier bent. Ik gooi het wel op de grond ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:10:57 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68366917
quote:

en ik herken de situatie van PF wel. Niet met mezelf, maar met m'n middelste zusje....die kon op een gegeven moment niet meer door een deur of in een ruimte zijn met m'n moeder. ERg lastig, voor iedereen. En op eeng egeven moment lopen de spanningen zo hoog op dat mensen dingen zeggen die ze niet menen. Van beide kanten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68366930
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.

En ja, nog steeds door die ruzie. Of eigenlijk door wat Meneer zei; we hebben niet echt ruzie meer ofzo. Maar ik voel me er zo kut door Wat kun je het jezelf toch moeilijk maken he
Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.

Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??

Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS (ja achteraf weet ik altijd wel iets terug te zeggen ja )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:12:03 #91
163650 Greys
pi_68366935
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen behoefte aan om door hem getroost te worden. Nou ja, mooi weer spelen it is Lekker makkellijk, met dikke rooie ogen
Fris jezelf even lekker op. Plensje koud water hier en daar, mascaraatje opnieuw
Dan voel je je vanzelf ook beter. Echt. Beloofd Ook al is het 'probleem' er niet mee opgelost, je kunt er in elk geval beter mooi weer door spelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366951
CF:

wat heeft hij in godsnaam gezegd???
pi_68366964
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat rot.

Zeg dat je een plotselinge aanval hebt van hooikoorts .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68366971
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik kijk geen TV.

Helemaal nooit?
En heb je sindsdien wel weer met je vriend gepraat?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 15:14:20 #95
163650 Greys
pi_68366989
De mannen doen het wel goed dit topic he?

Die van mij was heel lief vandaag.
Die twee uur dat ik hem gezien heb dan. Nu is hij weer zijn lul in zangeressen aan het steken(oh nee dat doet die van mij niet ) met de band weg. Die zie ik vannacht wel weer. En morgen... ja morgen... hebben we een kever-puzzelrit. Oh joy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68367003
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja maar dat krijg je als iemand net datgene hardop zegt wat je het meest dwarszit aan jezelf.

Zo zei de mijne laatst (toen ik commentaar had op Arnon Grunberg, dat ie stomme boeken schreef) dat ik mijn mond moest houden, want waar bleef mijn boek eigenlijk??

Dat vond ik zo gemeen dat ik niet eens antwoord gegeven heb geloof ik. Meneer de muzikant die alleen zijn lul in zangeressen kan steken en verder NIKS (ja achteraf weet ik altijd wel iets terug te zeggen ja )
Ik deel je haat voor A. Grunberg en watte, lul, zangeressen, huh??
pi_68367013
Ik ben er denk ik over een half uur, met mijn fiets en zoek skills
pi_68367023
quote:

[..]

Is het nu je ex of ben jij een zangeres of heb ik gewoon een heel verhaal gemist?
pi_68367026
quote:

[..]

Grapje toch? Er was toch alleen een leuke zangeres?
pi_68367047
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry kom ik met m'n kutverhaal.

Heb je niet een lelijk servies van je schoonmoeder wat stuk kan?
Nee joh, popje, ben je mal. Jouw probleem is wel een tandje reeler dan het mijne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')