Als hij het daadwerkelijk doet wel ja, als mijn vader tegen mij zou zeggen dat hij iets zou doen zou ik zeggen: "jaaaaaaaaaaa, doe maar" waarschijnlijk doet hij het toch niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige vent
Ouders zien het als spelletje volgens mij maar ik noem het geen spelletje.quote:
Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Wil je nu naar de stad?
Hm.. Het enige wat mijn vader wil doen is uit eten: Dan drinken we 2 flessen wijn en gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen. Dan ben ik al zo gestresst dat ik geen hap door mijn keel krijg en chagrijnig van de honger. En uiteraard alleen bij een ge-wel-dig restaurant.
M'n moeder wil wel samen winkelen, maar ik heb geen geld en geen tijd om een hele dag weg te gaan.. Maar een middagje zou wel kunnen.
Als hij er bij is doen ze poeslief. En we gaan meestal samen in het twee persoonsbubbelbad. Of chillen in de tuin met 3 terrassen dus op ieder moment van de dag zon. Of op een ligkleed en drinken de hele dag vodka.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Wat vindt de BF dan zo leuk bij jou thuis PF? Als je ouders er nooit zijn?
Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets (quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bent. Als je nu niets te doen hebt tenminste
.
Winkelen kan ook zonder iets te kopen, samen lekker rondlopen en passen (maar niets kopen). Zelf vind ik dat wel een wat lastigere activiteit: je bent heel duidelijk samen. Ik ging liever skaten/zwemmen: als je het praten zat bent kan je ook even je mond houden en concentreren op zwemmen/de natuur om je heen. Maar mijn moeder houdt ook van dat soort sporten.
En weer op kickboksen gaan. Hoe vaak ik frustraties niet uitgeleefd heb op een kussen weet ik niet, maar ik ben er irl een stuk rustiger en beheerster van geworden.
Ghehequote:Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets () Lijkt mij leuk! Offff ik neem al mijn jurkjes mee die ik niet meer draag en als je er een vet vindt mag je hem hebben
Wat voor telefoon heeft PF? Ik heb hier meerdere soorten laders (Samsung, Nokia, Sony ericson dacht ik) liggen die ik niet weg mag geven, maar die ze wel even kan gebruikenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
PF, koop dan een oplader voor je telefoon
Hihi! Ja zo gaat het ongeveerquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, ik kon ook zo onbeschrijfelijk woedend worden op mijn ouders. Heb ik soms nu nog, als ik plannen heb voor het 1 of ander dat MOET en dat er dan van die dingen tussendoor komen fietsen, of dat we een afspraak hebben die dan heel gemakkelijk opzij geschoven wordt.
Ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop, ik had gezegd dat ik zou komen, "Oh wat leuk!" nog gebeld toen ik in de stad was " Dus je komt zo???" . Ben ik hier, zitten ze in de tuin om de overkapping af te makenen ondertussen mijn moeder maar zuchten dat ze eigenlijk moest poetsen enzo.
Nu had ik zelf totaal geen plannen, maar als dat wel zo was geweest was ik niet blijEn ik ga niet helpen poetsen, ik moet m'n eigen huis ook altijd alleen doen EN ik ben volgende week vier hele dagen hier met de hond en dan poets ik altijd zodat ze terugkomen in een schoon huis.
Ik heb twee laders! De gewone ligt thuis, de autolader heb ik hier maar ik mag niet in de auto (quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
PF, koop dan een oplader voor je telefoon
Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ghehe. Je kan ook hierheen komen om je stijltang uit te proberen
. Dit keer geen broertjes die je niet binnen laten.
Okquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.
Dank je! Ja het klinkt echt wazig, heb de BF wel vanacht gebeld en hij kon het bijna niet geloven. Maar had wel heel veel begrip (Hij was stoned, dan kan ik altijd uren tegen hem aanlullen en dan luistert hij ademloos, kon ik wel even gebruikenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit hier echt met mijn mond open van verbazing te lezen PF.....
*Knuffel* en
Vind ik ook hoor, zo'n agressie moet je tegen niemand tonen maar al helemaal niet tegen je dochter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:55 schreef mspoez het volgende:
Ik was net ook écht boos op mijn oudste zoon (nou is die natuurlijk 11 en niet 24 dus das anders maar ik was wel echt boos) maar dan ga ik echt niet schelden tegen hem, dan roep ik dat ie maar snel weg moet gaan (hoepel een end op, is dan wel het ergste wat ik zeg) en dan ga ik als ik afgekoeld ben wel mopperen.
Ouders moeten niet ruzie maken met hun kind zoals ze dat met een andere volwassene zouden doen. Niemand hoort eigenlijk zulk soort woorden naar anderen te roepen, zelfs eigenlijk vind ik. En al helemaal niet tegen zijn kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |