abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:33:13 #51
236335 neen
schone schijn
pi_68366257
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige vent
Als hij het daadwerkelijk doet wel ja, als mijn vader tegen mij zou zeggen dat hij iets zou doen zou ik zeggen: "jaaaaaaaaaaa, doe maar" waarschijnlijk doet hij het toch niet.
het lijkt niet wat het is
pi_68366298
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja !

Je kent het spelletje ?
Ouders zien het als spelletje volgens mij maar ik noem het geen spelletje.

F8ck man dr is geen fluit te doen @ work
pi_68366307
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Wil je nu naar de stad?

Hm.. Het enige wat mijn vader wil doen is uit eten: Dan drinken we 2 flessen wijn en gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen. Dan ben ik al zo gestresst dat ik geen hap door mijn keel krijg en chagrijnig van de honger. En uiteraard alleen bij een ge-wel-dig restaurant.

M'n moeder wil wel samen winkelen, maar ik heb geen geld en geen tijd om een hele dag weg te gaan.. Maar een middagje zou wel kunnen.
Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bent . Als je nu niets te doen hebt tenminste .

Winkelen kan ook zonder iets te kopen, samen lekker rondlopen en passen (maar niets kopen). Zelf vind ik dat wel een wat lastigere activiteit: je bent heel duidelijk samen. Ik ging liever skaten/zwemmen: als je het praten zat bent kan je ook even je mond houden en concentreren op zwemmen/de natuur om je heen. Maar mijn moeder houdt ook van dat soort sporten .

En weer op kickboksen gaan . Hoe vaak ik frustraties niet uitgeleefd heb op een kussen weet ik niet, maar ik ben er irl een stuk rustiger en beheerster van geworden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68366315
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Wat vindt de BF dan zo leuk bij jou thuis PF? Als je ouders er nooit zijn?
Als hij er bij is doen ze poeslief. En we gaan meestal samen in het twee persoonsbubbelbad. Of chillen in de tuin met 3 terrassen dus op ieder moment van de dag zon. Of op een ligkleed en drinken de hele dag vodka.

En de BF vind de 50 inch ingebouwde plasma van mijn vader ge-wel-dig. En dat vind ik alleen maar irritant want dan gaan ze samen stomme films of voetbal kijken en dan ga ik maar op m'n kamer internetten of zo omdat ik mij daar nooit zo welkom voel

Of de BF gaat met mijn broertje praten over zijn/hun favoriete boeken of over fitness en eiwitshakes.

Of de BF gaat opeens mij moeder helpen met koken?? Zodat ze zijn lievelings eten gaat koken.

Of de BF gaat mijn vader uithoren over zijn ingenieuze netwerk systeem waar iets van >10 computers (in huis) op staan aangesloten.

Of de BF gaat mijn vader uithoren over zijn uber snelle motor die hij zelf heeft gemodificeerd

Offf de BF gaat amazed zijn over de ubergrote schuur met draaiplatau net als de batcave die mijn vader zelf heeft bedacht.

Of de BF gaat samen met m'n vader de zelfgebrande/gemalen/gezette koffie adoreren

En ik word altijd heel chago van de BF want als hij zo graag met iedereen wil praten dan met mij moet hij maar met hun afspreken en niet met mij !

[ Bericht 9% gewijzigd door P.F op 25-04-2009 14:41:39 ]
pi_68366340
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja hoor, gewoon uurtje ofzo, dat je even eruit bent . Als je nu niets te doen hebt tenminste .

Winkelen kan ook zonder iets te kopen, samen lekker rondlopen en passen (maar niets kopen). Zelf vind ik dat wel een wat lastigere activiteit: je bent heel duidelijk samen. Ik ging liever skaten/zwemmen: als je het praten zat bent kan je ook even je mond houden en concentreren op zwemmen/de natuur om je heen. Maar mijn moeder houdt ook van dat soort sporten .

En weer op kickboksen gaan . Hoe vaak ik frustraties niet uitgeleefd heb op een kussen weet ik niet, maar ik ben er irl een stuk rustiger en beheerster van geworden.
Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets ( ) Lijkt mij leuk! Offff ik neem al mijn jurkjes mee die ik niet meer draag en als je er een vet vindt mag je hem hebben
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:39:07 #56
163650 Greys
pi_68366351
PF, koop dan een oplader voor je telefoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366353
Oh ja, ik kon ook zo onbeschrijfelijk woedend worden op mijn ouders. Heb ik soms nu nog, als ik plannen heb voor het 1 of ander dat MOET en dat er dan van die dingen tussendoor komen fietsen, of dat we een afspraak hebben die dan heel gemakkelijk opzij geschoven wordt.

Ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop, ik had gezegd dat ik zou komen, "Oh wat leuk!" nog gebeld toen ik in de stad was " Dus je komt zo???" . Ben ik hier, zitten ze in de tuin om de overkapping af te maken en ondertussen mijn moeder maar zuchten dat ze eigenlijk moest poetsen enzo.

Nu had ik zelf totaal geen plannen, maar als dat wel zo was geweest was ik niet blij En ik ga niet helpen poetsen, ik moet m'n eigen huis ook altijd alleen doen EN ik ben volgende week vier hele dagen hier met de hond en dan poets ik altijd zodat ze terugkomen in een schoon huis.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68366377
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga vragen of iemand dan zo genegen is zijn fiets uit te lenen want ik heb geen fiets ( ) Lijkt mij leuk! Offff ik neem al mijn jurkjes mee die ik niet meer draag en als je er een vet vindt mag je hem hebben
Ghehe . Je kan ook hierheen komen om je stijltang uit te proberen . Dit keer geen broertjes die je niet binnen laten.
pi_68366387
Ik zit hier echt met mijn mond open van verbazing te lezen PF.....
*Knuffel* en
pi_68366399
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat voor telefoon heeft PF? Ik heb hier meerdere soorten laders (Samsung, Nokia, Sony ericson dacht ik) liggen die ik niet weg mag geven, maar die ze wel even kan gebruiken .
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:42:32 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68366408
Zucht, ouders ...
Herkenbare shit, totaal verschillende golflengtes, een mega afstand in beleving en totaal andere opvattingen.
Zo heb ik een keer vechtend in de gang gelegen met m´n pa omdat ik ´m so-called had geschopt bij het ophangen van een jas.
pi_68366429
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, ik kon ook zo onbeschrijfelijk woedend worden op mijn ouders. Heb ik soms nu nog, als ik plannen heb voor het 1 of ander dat MOET en dat er dan van die dingen tussendoor komen fietsen, of dat we een afspraak hebben die dan heel gemakkelijk opzij geschoven wordt.

Ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop, ik had gezegd dat ik zou komen, "Oh wat leuk!" nog gebeld toen ik in de stad was " Dus je komt zo???" . Ben ik hier, zitten ze in de tuin om de overkapping af te maken en ondertussen mijn moeder maar zuchten dat ze eigenlijk moest poetsen enzo.

Nu had ik zelf totaal geen plannen, maar als dat wel zo was geweest was ik niet blij En ik ga niet helpen poetsen, ik moet m'n eigen huis ook altijd alleen doen EN ik ben volgende week vier hele dagen hier met de hond en dan poets ik altijd zodat ze terugkomen in een schoon huis.
Hihi! Ja zo gaat het ongeveer

En ik "moet" altijd ook de keuken opeens helpen schoonmaken, natuurlijk vind ik het niet erg om te helpen maar niet als ik even 5 minuutjes langswip. Ik heb m'n eigen keuken (En een huisgenoot met semi smetvrees )
pi_68366439
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb twee laders! De gewone ligt thuis, de autolader heb ik hier maar ik mag niet in de auto ( )
pi_68366467
Voor diegene die trouwens Hollands got Talent kijken, vanavond komt mijn hiphoplerares met haar demoteam Pure Energy.
Ben benieuwd
pi_68366476
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ghehe . Je kan ook hierheen komen om je stijltang uit te proberen . Dit keer geen broertjes die je niet binnen laten.
Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.
pi_68366494
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Ik ga alleen nog even een laatste lijmpoging doen en dan vragen of ik een fiets mag lenen.
Ok .
pi_68366509
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit hier echt met mijn mond open van verbazing te lezen PF.....
*Knuffel* en
Dank je! Ja het klinkt echt wazig, heb de BF wel vanacht gebeld en hij kon het bijna niet geloven. Maar had wel heel veel begrip (Hij was stoned, dan kan ik altijd uren tegen hem aanlullen en dan luistert hij ademloos, kon ik wel even gebruiken Nuchter komt hij met oplossingen. Kerels komen altijd met oplossingen. En vrouwen willen begrip)
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:49:55 #68
331 Merel
Be here now.
pi_68366544
PF gaan we dinsdag nog afspreken of niet? Ik ga zo weekboodschappen doen dus ik moet even weten wat m'n plannen voor dinsdag worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68366547
Oh ik heb mijn " OMG ik ben VET"-dip die ik had na het zien van mijn ex ook al opgelost, ik heb thuis een grotere maat broek aangetrokken En bij de H&M had ik een rokje van de kinderafdeling aan Maat 170 en het paste best, alleen ging mijn onderbroek mee toen ik het weer uittrok dus ik heb het maar niet gekocht.

En nu verveel ik me. Mijn vader is motorracen aan het kijken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:05 #70
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68366612
Ik was net ook écht boos op mijn oudste zoon (nou is die natuurlijk 11 en niet 24 dus das anders maar ik was wel echt boos) maar dan ga ik echt niet schelden tegen hem, dan roep ik dat ie maar snel weg moet gaan (hoepel een end op, is dan wel het ergste wat ik zeg) en dan ga ik als ik afgekoeld ben wel mopperen.

Ouders moeten niet ruzie maken met hun kind zoals ze dat met een andere volwassene zouden doen. Niemand hoort eigenlijk zulk soort woorden naar anderen te roepen, zelfs eigenlijk vind ik. En al helemaal niet tegen zijn kind.
Prrrrr
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:55:18 #71
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68366622
Goed opgelost Syrena!
Prrrrr
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:56:48 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366641
ik ga nog even terug naar de hema, had een jurkje gekocht (zomerjurkje) maar hij is een beetje te groot
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68366649
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:55 schreef mspoez het volgende:
Ik was net ook écht boos op mijn oudste zoon (nou is die natuurlijk 11 en niet 24 dus das anders maar ik was wel echt boos) maar dan ga ik echt niet schelden tegen hem, dan roep ik dat ie maar snel weg moet gaan (hoepel een end op, is dan wel het ergste wat ik zeg) en dan ga ik als ik afgekoeld ben wel mopperen.

Ouders moeten niet ruzie maken met hun kind zoals ze dat met een andere volwassene zouden doen. Niemand hoort eigenlijk zulk soort woorden naar anderen te roepen, zelfs eigenlijk vind ik. En al helemaal niet tegen zijn kind.
Vind ik ook hoor, zo'n agressie moet je tegen niemand tonen maar al helemaal niet tegen je dochter natuurlijk.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:57:10 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68366653
oh en lijstje:

o- matze met plakje leverworst NOM! 10 uur
t- de hele stad doorgecrosst om een bankrekening te openen met de stichting en daarna boodschappen doen
l- tomatensoep met balletjes (homemade jeweets) en stokbrood 14 uur
t- een perenijsje, misschien wat uitjes en gurkjes
d- vissticks uit de oven, veel groentes 18 uur.
t- inhouden op een housewarming. een paar hapjes van iets als ik iets gheel erg lekkers zie. medium lekkere dingen komen er niet in.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68366662
Oh help, ik nodig PF uit, maar mn kamer is een bende . Ik ben even opruimen (ha! Dat moest ik toch sowieso doen dit weekend)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')