Oh ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je begint al drie keer over tieten. En daarna gebruik je de smilie
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
O en SecretSanta is geweest en heeft me een pakje gegeven!!Lekker hoor! Ik verheug me bijna (ik zeg wel bijna) op de 1e verkoudheid! Het is namelijk stoomolie! Dank u wel kerstman!!!
Zeker met dit weerquote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef mspoez het volgende:
Ik hou van bier. Vooral wit, met een citroentje.
Heb ik nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:26 schreef neen het volgende:
[..]
Zeker met dit weer
Alweer rose bier gekocht Vik?
Wowquote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
CrosspostjeOmdat ik zo trots ben op Tha Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een Hoegaarden Grand Cru op, en wij moeten nog eten dus nu ben ik ook een beetje zweverigquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me alsof ik dronken ben en ik heb alleen maar thee op.
die onderste foto!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow echt supermooie foto's Greyssie!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Borie z'n klauw is juist 'uit' als hij enórm relaxed is!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Borie![]()
Die klauw op die eerste foto!Hij kijkt zo poezelig, maar ondertussen
Dat is wel flink schrikken..........je moet er niet aan denken dat hij er niet van afspringt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
Sorry van de cliff hanger gister (mijn aanrijding)
1. Niemand gewond
2. Niet mijn schuld
3. Fiets van een jongentje (15-16) jaar total los.
Twee jongentjes op een fiets (50 km weg), bal valt, gooit fiets voor auto. P.F was al begonnen met remmen voor de bal viel, remde harder. Niet te hard/hard genoeg (want achter haar nog auto's).
Jongentje springt van fiets. P.F rijdt over fiets. Rijdt over bal.
Alleen heel veel schrik en een kapotte fiets.
Jou ook onder anderequote:
Fototoestel op macro zetten en als je kat slaapt in zijn neus drukken! Echt makkie!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow echt supermooie foto's Greyssie!Ben jaloers op die onderste, zo krijg ik het nooit voor elkaar.
Je maakt wel mooie foto's zeg (dat ligt niet alleen aan de katquote:Op donderdag 23 april 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Borie z'n klauw is juist 'uit' als hij enórm relaxed is!![]()
Maar hij ziet er idd soms best evil uit, al is het de grootste lieve sul die er is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/Boriespam
Ja dat snap ik wel, maar mijn kat gaat op donkere plekjes zitten en is zwart. Op foto's dus grijsquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Fototoestel op macro zetten en als je kat slaapt in zijn neus drukken! Echt makkie!
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een of ander nieuw meidendrankje, ik vind het eigenlijk gewoon naar bier smaken.
Wat zal je geschrokken zijn! En het jongetje ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
Sorry van de cliff hanger gister (mijn aanrijding)
1. Niemand gewond
2. Niet mijn schuld
3. Fiets van een jongentje (15-16) jaar total los.
Twee jongentjes op een fiets (50 km weg), bal valt, gooit fiets voor auto. P.F was al begonnen met remmen voor de bal viel, remde harder. Niet te hard/hard genoeg (want achter haar nog auto's).
Jongentje springt van fiets. P.F rijdt over fiets. Rijdt over bal.
Alleen heel veel schrik en een kapotte fiets.
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel flink schrikken..........je moet er niet aan denken dat hij er niet van afspringt.
Sindsdien wel weer gereden?
Heel goed van je, ben trots op je!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..
En daarna, uurtje later gelijk over de keizersgracht etc gereden, pfff dat was bijna nog enger!
Wel goed dat je meteen weer bent gaan rijden, de schrik zit er natuurlijk wel in maar zulke dingen kunnen altijd gebeuren, wil niet zeggen dat je niet goed kan rijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..
En daarna, uurtje later gelijk over de keizersgracht etc gereden, pfff dat was bijna nog enger!
Jazeker, hier is pas een fietser overleden. Zij had haaientanden maarja daar heb je op zo'n moment natuurlijk niets meer aan, volgens mij is de auto dan sowieso altijd fout toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Het was ook zeker niet mijn fout (ze hadden sowieso haaientanden, was heel onverwachts ze gooide zich echt voor mijn auto)
Maar toch denk ik dan van pfff nog beter opletten de volgende keer
Op zulke momenten is het dus duidelijk waarom alcohol in het verkeer heel onverstandig is.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Het was ook zeker niet mijn fout (ze hadden sowieso haaientanden, was heel onverwachts ze gooide zich echt voor mijn auto)
waar gehakt wordt vallen spaanders PF, je bent iig niet over die gastjes gereden een fiets is vervangbaarquote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Nou als iemand zich voor mijn auto stort is het niet opeens mijn schuld..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jazeker, hier is pas een fietser overleden. Zij had haaientanden maarja daar heb je op zo'n moment natuurlijk niets meer aan, volgens mij is de auto dan sowieso altijd fout toch?
Nee, dat bedoel ik ook niet. Vroeg me meer hard op af hoe zoiets bekeken wordt omdat fietsers toch altijd kwetsbaarder zijn dan autobestuurders.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou als iemand zich voor mijn auto stort is het niet opeens mijn schuld..
Het is geloof ik zo dat, ondanks dat het jouw schuld niet is, je toch de schade zelf moet betalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb me ook laatst voor een auto gestort en dat was ook mijn fout geloof ik, al wacht ik nog op bevestiging van de verzekeringsmaatschappijquote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
De TT misschien? (niet dat ik het dan begrijp)quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik zat ook al te zoeken wat Poez kan bedoelen met goedkoop?
Rosé?
"Officieel" wel volgensmij. Jij doet niets verkeerd natuurlijk, maar zo zit het wel in elkaar volgensmij. Heel scheef heb ik dat altijd gevonden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef P.F het volgende:
[..]
O wat vaag!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geloof ik zo dat, ondanks dat het jouw schuld niet is, je toch de schade zelf moet betalen.
Aan je eigen auto maar ook nog aan de fiets geloof ik!Dat is heel krom geregeld.
Volgens mij moet je daar zeker blij om zijn. Hij heeft verder ook geen telefoonnummer van jou? Lijkt me als ie thuis komt met zo'n verhaal dat zijn ouders niet echt blij zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
[..]
O wat vaag!
Ik stelde voor: Of we vullen nu het schadeformulier als jullie het er niet mee eens zijn dat het jullie schuld is.
Of het is jullie schuld maar ik heb geen schade en ik heb nog meer te doen dus ga ik nu weer verder.
En toen kozen ze voor optie 2. Waar ik nu eigenlijk blij om moet zijn?
Ik denk het wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
[..]
O wat vaag!
Ik stelde voor: Of we vullen nu het schadeformulier als jullie het er niet mee eens zijn dat het jullie schuld is.
Of het is jullie schuld maar ik heb geen schade en ik heb nog meer te doen dus ga ik nu weer verder.
En toen kozen ze voor optie 2. Waar ik nu eigenlijk blij om moet zijn?
Nee, heb ik niet gegeven. Ik wou of alles (dus schadeformulier, getuigen, etc) of niets.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar zeker blij om zijn. Hij heeft verder ook geen telefoonnummer van jou? Lijkt me als ie thuis komt met zo'n verhaal dat zijn ouders niet echt blij zijn.
Oké dat wist ik niet. Mijn vader stelde voor dat als ze het er mee eens waren dat het hun fout was dat ik maar beter gewoon weer verder kon gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel!![]()
Zal even zoeken, maar volgens mij is dat heel krom geregeld dat jij als automobilist bijna altijd voor de schade opdraait, zelfs als het niet je schuld is. Of je moet echt onomstotelijk kunnen bewijzen dat de fietser moedwillig voor je auto is gaan liggen o.i.d.
quote:De fietser is schuldig aan het ongeval
Als de fietser schuld heeft aan het ongeval lijkt de situatie simpel, maar is het niet. Als je als fietser letsel hebt opgelopen, wordt op basis van artikel 185 van de Wegenverkeerswet gekeken hoe het zit met de aansprakelijkheid. Is de fietser jonger dan 14 jaar, dan is de eigenaar van de auto volledig aansprakelijk voor de schade van de fietser. Dat is zelfs zo als het kind rare dingen deed op de fiets en het ongeval dus overduidelijk de schuld is van het kind. Een automobilist moet nu eenmaal rekening houden met het feit dat kinderen in het verkeer onverwachte dingen kunnen doen. Voor fietsers vanaf 14 jaar geldt dat de eigenaar van de auto altijd voor tenminste 50 % van de schade van de fietser aansprakelijk is. Alleen als er sprake is van 'overmacht' of 'aan opzet grenzende roekeloosheid', geldt dat 50 %-principe niet. Overmacht is: als er zoiets onverwacht gebeurt dat de automobilist daar nooit op had kunnen anticiperen. Bij aan opzet grenzende roekeloosheid gaat het om situaties waarin de fietser met doodsverachting het gevaar zoekt. Een fietser die door rood rijdt, valt niet in die categorie. Al hangt dat ook weer af van de omstandigheden. Een fietser die door rood reed op een Rotterdams kruispunt waar zeer hard werd gereden, viel volgens een rechter wel in de categorie 'bewust roekeloos'.
Ok....waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gegeven. Ik wou of alles (dus schadeformulier, getuigen, etc) of niets.
Ze waren net zo groot als ik, denk dat ze 15-16 waren?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
PF, hoe oud waren ze ongeveer?
Kijk: http://home.hetnet.nl/~dago-bert/aansprakelijk.html
Een stukje daaruit:
[..]
Ze kan het nu toch niet meer veranderenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok....waarom eigenlijk?
Lijkt me dat die fietser nogal geschrokken is en ook niet helemaal goed na kan denken meteen (zeker niet als ze jonger zijn).
We hebben er denk ik wel 10 minuutjes gestaan, en ze wilden het zelf ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok....waarom eigenlijk?
Lijkt me dat die fietser nogal geschrokken is en ook niet helemaal goed na kan denken meteen (zeker niet als ze jonger zijn).
Dan had je officieel misschien de schade aan de fiets moeten betalen, maar die valt dan zo te horen ook nog wel mee. Dat nieuwe wiel overleven ze welquote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze waren net zo groot als ik, denk dat ze 15-16 waren?
Ze hadden zelf geen letsel, alleen het achterwiel was krom.
Het kwam alleen beetje agressief over zoals ze het hier plaatste. En misschien is mijn mening nog beinvloed omdat inderdaad pas hier een 13jarige meisje doodgereden is.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan het nu toch niet meer veranderen
Ik denk idd dat die ouders niet blij gaan zijn als die fiets nu aan gruis ligt, maar PF heeft keurig haar vader gebeld om te vragen wat ze moest doen. Had ik ook gedaan als ik haar was en ik wist er verder niet veel vanaf als beginnend bestuurder.
Super netjes opgelost PFje!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
[..]
We hebben er denk ik wel 10 minuutjes gestaan, en ze wilden het zelf ook niet.
Die drie meisjes waren aan het gillen over schadeformulieren/telfoonnummers.
Die jongens keken alleen maar zo van oké het is duidelijk, het is onze schuld (zeiden ze ook 10x oid.)
Ik stelde nog voor om ze met de fiets naar huis te brengen, maar dat was niet nodig want ze woonden vlakbij.
zonder brood ga je doodquote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
Hihi, ik ga als huiswerk een voedingsadvies aan Co geven volgens de richtlijnen van het voedingcentrum. Zo van. Eet meer brood! Je moet 6 sneetjes per dag!
Dat is beter dan de 2500 p.p. die je verwachttequote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[egopost]
Mijn haar zit tof en de reisbeschrijving van Peru die we net binnen hebben is nog toffer. En gewoon een HELE maand weg
!
Alleen kost het 3000 euro totaal
[/egopost]
Ik ga naar 2 voor 12 kijken, samen met XM, hč?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ladies, niet vergeten dat The Notebook zo komt he?
Heer G ligt keihard te snurken in een stoel hier
In je schema opnemen dat je vaker in je schema moet kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Oooh en het schema van kwak werkt bij mij nog niet helemaal!
Om 21:50 vriendje zo: UH. Heb je eten in huis. Dus ik zo. Neen
Snel nog (2e) avond eten en ontbijt gehaald. Zal voortaan een memo in m'n telefoon zetten!
Per persoonquote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
3000 Euro voor samen? Of per persoon? Nee samen toch, als je 'totaal' zegt?
Voor een hele maand? Da's niet eens zo duur hoor in verhouding!Maar het is wel veel geld natuurlijk.
Foto van je haar pliez!
Jaaaaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga naar 2 voor 12 kijken, samen met XM, hč?.
Ja, als ik het schema in m'n telefoon zet werkt ie optimaalquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
In je schema opnemen dat je vaker in je schema moet kijken
@DML:
Tss! Je hebt wel een fobo, dus je kunt ook best even een foto van je nieuwe kapsel maken!quote:
Oh wel per persoon!quote:
PER PERSOON?!?!quote:
Whoops, maar wel ongelooflijk tof, zo'n reis! Schrale troost: zoals het er nu uitziet gaat 2-3 weken naar Japan ook zoiets kostenquote:
Peru én Bolivia. Rondreis. Inclusief div. boottochten en 2 binnenlandse vluchten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wel per persoon!![]()
Da's wel veul. Maar het is wel een hele maand natuurlijk....
Is een maand Peru niet erg lang by the way?
Hoe kom je daar nou bij????quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand het debat over de JSF aan het volgen? Cabaret op hoog niveau weer. PvdA draait weer enorm, doodmoe van die gasten.
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Romequote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PER PERSOON?!?!
Maargoed, Peru is wel heel gaaf natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Rome. Is dat veel?
.
Ik was voor het ticket 735 euro kwijt. En voor ALLE kosten in Thailand (eten, slapen, leuke dingen, binnenlandse vlucht) ook zoiets.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Rome. Is dat veel?
.
Volgens mij best wel jaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Oquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
'
JaDe laatste keer Parijs was ik eh.. voor 6 dagen 90 euro kwijt incl foodies?
Rome ben ik niet geweest maar voor Parijs vind ik dat erg duur. Dat is excl. eten etc toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sliep je op een bank in het park dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
'
JaDe laatste keer Parijs was ik eh.. voor 6 dagen 90 euro kwijt incl foodies?
(Heen reed ik mee, ik sliep bij een vriend, we reden zwart met het OV, we aten stokbroodjes van de supermarkt, terug ging ik 1e klas met de Thalys (60 euro)
Dan nog, dat kan ook wel voor de helft.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Nah tis wel inclusief vliegreis / busreis en excursies hč!
Zoiets waren wij volgens mij ook kwijt met een weekje Parijs of Londen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Welk gedeelte van ik sliep bij een vriend begrijp je nietquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sliep je op een bank in het park dan?
Oquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dan nog, dat kan ook wel voor de helft.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Stiekeme editterd!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ik sliep bij een vriend begrijp je niet?
Hoe kom jij aan al die vrienden en vriendinnen in het buitenland?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
London ben ik ook geweest.. Met vliegtuiggg... & sliep bij een vriendin.
Gewoon goed zoeken met boeken!
En alleen handbagage! Ik ga eind Mei nar m'n neef, lekker nintendo spelen en bapao etenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
Ik moet wel zeggen dat bij de kosten altijd OV kaartjes zaten voor de hele week en in parijs ook nog disney tickets en in London eerste rangs kaartjes voor the Lion King.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
+ nog avondeten, souveniers enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
De reis zelf is 2100 euro... Dat vinden we op zich dan nog wel te doen. Maar die vlucht. 900 euro.. Męn!
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die vrienden en vriendinnen in het buitenland?.
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
+ nog avondeten, souveniers enzo
ik heb zo'n toffe muts gekregen![]()
'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat bij de kosten altijd OV kaartjes zaten voor de hele week en in parijs ook nog disney tickets en in London eerste rangs kaartjes voor the Lion King.
En de trein en bootreis natuurlijk.
Het kan vast goedkoper, maar via het reisbureau vind ik het wel makkelijker om te boeken.
Mijn zus zit nu ook in het buitenlandquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoeken!
Ik haaaat mensen die in het buiteland gaan wonen. M'n vriendje wil volgend schooljaar? Of die daarna een jaar in Budapest gaan wonen!
Tja, zwartrijden voel ik dan weer niet zo heel veel voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
'
London is duur, vooral de trein.
In Parijs kun je makkelijk zwart rijden, er zijn 1 of 2 stations waar geen poortjes staan
Herinnert zich het verhaal van een collega van twee maanden geleden en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.
O maar dan zou ik meteen meegaan! Denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer wil voor altijd in Italië gaan wonen dus het kan altijd nog erger PF
Ben elf dagen in Hongarije in 2006 en wil dr ook ooit best wel wonen hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoeken!
Ik haaaat mensen die in het buiteland gaan wonen. M'n vriendje wil volgend schooljaar? Of die daarna een jaar in Budapest gaan wonen!
Stimmt, al hangt het er ook vanaf wat je wiltquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.
Nou zal best, maar als ik met een l'homo onder mn arm bij de tramhalte ga staan krijg ik zeer waarschijnlijk binnen no time een of andere nicht achter me aanquote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het terug lezen
- leuke jurkjes miss_s!
- en l'homo (blad van linda) de italianse vogeu/elle voor mannen heet heet lu'homo? Dus het is toch niet voor homo's maar gewoon voor mannen??? (ecco homo = mens oid?)
Wij hebben een redelijk luxe reis met veel transfers en voor Peruaanse begrippen luxe hotels. Het reisplan is geschreven op mijn brakke lijf. Dat is wel een hele grote pré moet ik zeggen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stimmt, al hangt het er ook vanaf wat je wilt![]()
Zuslief gaat deze vakantie voor de 3e keer naar Peru in relatief korte tijd (een jaartje of anderhalf?) Die is echt niet rijk, maar neemt goedkope vluchten en slaapt daar in goedkope hostels of bij vrienden. Als je ook ziet wat die allemaal mee terug neemt aan kadootjes en andere meuk (denk: vooral veel sieraden gemaakt door artesano-vrienden) dan kost dat écht bijna niks daaro.
Ik heb een pluizig lama-popje gehad van d'r
Ja leukquote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Over parfum: Ik spuit het ook altijd op m'n buik. ()
Chico: zullen we samen een keer gaan jurkjes passen?
&und nog een vraag van mij: Ik geef toe, ik ben slecht in cadeaus. Maar nu wil ik het vriendje/ons iets leuks geven. (zo iets als uit eten/chocolaatjes/iets liefs) Maar ik weet nietsAlles wat ik kan bedenken ik zo girly, of niet leuk.
XM, ik vind het absoluut niet onbeschoft duur. Denk dat wij met 4 weken ZA ook zoiets kwijt waren. 4 weken autohuur, binnenlandse vlucht, beetje leuke guesthouses, elke dag uit eten...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij hebben een redelijk luxe reis met veel transfers en voor Peruaanse begrippen luxe hotels. Het reisplan is geschreven op mijn brakke lijf. Dat is wel een hele grote pré moet ik zeggen...
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
Of een bonbon/vegetarisch koken workshop! Of of ... naar een toneel/muziek/cabaret-voorstelling. Dat is toch niet girly?Die bonbons?
Mijn vriend was er erg blij mee, maarja het is wel klefquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
Of een bonbon/vegetarisch koken workshop! Of of ... naar een toneel/muziek/cabaret-voorstelling. Dat is toch niet girly?Die bonbons?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.
ehh? Ik had het over de 11 friese steden. Die van de 11-steden tocht dus..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
- Wat zuur van de vakans van Merel
- En door de post van Nynke over de 11 steden toch en dat ze nog niet eens alle 11 heeft bezocht drong het tot mij door dat ze blijkbaar door 11 steden gingenSommige namen zijn te erg ingebakken..
[..]
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.
Ja, our thoughts exactly eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
XM, ik vind het absoluut niet onbeschoft duur. Denk dat wij met 4 weken ZA ook zoiets kwijt waren. 4 weken autohuur, binnenlandse vlucht, beetje leuke guesthouses, elke dag uit eten...
Wij hebben nog best wat bespaard door ongeveer de helft van de nachten bij familie en vrienden te slapen. Maar hee, als alles daar zo goedkoop is, ga je ook niet bij de KFC eten, maar bestel je lekker 'dure' wijn in een fancy restaurant
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik had in de winkel al bijna een foto gemaakt om hier te vragen of het leuk was enzo
. Zullen we dan meteen die stijltang uitproberen?
![]()
Kadootje ... tja das lastig. Ik heb mn vriend de laatste keer een game voor zn Wii gegeven. Samen naar een spa/verzorgingsoord? Lekkere massage/kruidenbaden etc. Ik zou willen dat mijn vriend dat zou willen.
Nu gaan we gewoon af en toe naar Artis (ook leuk!) of Duinrell...
Kudos to youuu!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, our thoughts exactly eigenlijk
31 april? Veel plezier dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.
O wacht.
Dan is het koninginnedag.
Is hij me weer voor. *pruilt*
God wat ben ik warrig. Ik ook! Ik had eindelijk door dat de toch door elf steden ging.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ehh? Ik had het over de 11 friese steden. Die van de 11-steden tocht dus..
Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.quote:
PF'je! Denk nou even nahaaaaa....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.
Maarrr ik kan hem wel na koninginnedag (dus 1 mei) meenemen naar artis. En dan daarna weer verder studeren
Doe jij die wijn eens wegzetten!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.
Maarrr ik kan hem wel na koninginnedag (dus 1 mei) meenemen naar artis. En dan daarna weer verder studeren
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef neen het volgende:
De tocht der tochten gaat maar door een stad hoor
en bedankt!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder beldequote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Neen!.
XM! Ga eens naar 2 voor 12 kijken!
Wat een slome sukkels vandaag(of lijkt dat maar zo door die 2 van vorige week?)
Wat een gemene moederquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder belde![]()
Ik zou dr aanklagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder belde![]()
Ze was ook niet enthousiast over Peru / Boliviaquote:
Hahahaha, dat had mijn moeder gezegd kunnen hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was ook niet enthousiast over Peru / Bolivia. "Daar worden meisjes ontvoerd, kijk maar uit!"
Maarja, zij vindt 2 weken in Noord-Duitsland al ver.
Ook inclusief het Drentse accent?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat had mijn moeder gezegd kunnen hebben.
Evelienquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef AKnynke het volgende:
vakantie gaan hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Dit weekend in Berlijn 100 euro uitgegeven, en dat vond ik eigenlijk toch wel heel veel. Maar, soms mag het.
Ben ik de enige trouwens die best geschokt is door het overlijden van Martin Bril? Ik vond z'n stukjes in de volkskrant altijd geweldig. Keek net met een brok in m'n keel naar het stukje op het journaal, en toen ik het vanmorgen in de krant las riep ik zo hard 'oh no', dat m'n vriend afvroeg wat voor slecht, persoonlijk nieuws ik te horen had gekregen....
ik hoorde het vanmorgen en was er ook even van ondersteboven.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef AKnynke het volgende:
vakantie gaan hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Dit weekend in Berlijn 100 euro uitgegeven, en dat vond ik eigenlijk toch wel heel veel. Maar, soms mag het.
Ben ik de enige trouwens die best geschokt is door het overlijden van Martin Bril? Ik vond z'n stukjes in de volkskrant altijd geweldig. Keek net met een brok in m'n keel naar het stukje op het journaal, en toen ik het vanmorgen in de krant las riep ik zo hard 'oh no', dat m'n vriend afvroeg wat voor slecht, persoonlijk nieuws ik te horen had gekregen....
Dat vond ik altijd een superleuke serie, maar volgens mij was ik een van de weinigenquote:
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.quote:
Maar dat ís ook heul eng!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.
Dat kan ik begrijpenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
1 mei kan wel! En ... als je student bent, kan je voor 2,50 naar binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.
O wacht.
Dan is het koninginnedag.
Is hij me weer voor. *pruilt*
quote:¤ 2,50 per persoon op vertoon van een collegekaart én geldig bewijs van inschrijving * Als één van deze delen niet kan worden getoond bij de kassa wordt het normale tarief van ¤ 18,50 gerekend.
* UVA 2 delen: op de collegekaart staat een foto, op het bewijs van inschrijving het studiejaar).
* VU 2 delen: op de collegekaart staat een foto, op het bewijs van inschrijving het studiejaar.
* HVA 1 deel: op de kaart staat zowel de foto als het jaar van inschrijving.
Let op! Dit tarief is niet geldig in het weekend, op feestdagen en tijdens de zomervakantie.
[..]
Ik zal de wekker zetten!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedtijd! Morgen om 7 uur richting Den Haag. Zal ff toeteren bij je durp Greys!
Ik ga 4 of 11 mei ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
ja die low budget was idd een van de redenen voor artis :p
Ja goedquote:
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef mspoez het volgende:
Fijn CC - tis je gegund! Niet die blauwe plekken natuurlijk, die liefde!
Kaas-approved!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!
Ik zeg morgen vét spierpijnquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja goedGaan zaterdag de Ronde van NH samen fietsen
![]()
Ik ben overigens vandaag van mijn racefiets gedonderd![]()
Reed te hard door een bocht waar ze van die bouwplaten/allemaal zand hadden neergelegd en toen ging ik onderuit
Fiets is inmiddels weer redelijk gefixt, moet alleen nog even naar het voorwiel kijken en ik heb een mooie pleister op mijn knie en een beurse kont, verder 2 minischrammetjes, maar men wat baalde ik vanmiddag
![]()
Thank youquote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cycle, hier staan de nieuwe kleren van Miss_S
Slank # 679 - Slank at work :(
Hier alles ok, dank je! Ik zit lekker The Notebook te kijken
Hihi, ja grappig is dat, dat jij gewoon weet wie het is. Hij is meer dan "wel een leuke vent" hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!
Ja! en Wat een SUPERMooie toffe foto;s ook Greys! Ik mis mijn eigen kat weer even als ik dat zo zie.. Lijkt me een topbeestquote:
Tss echt nietquote:
Ik vind juist die laatste de leukste!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thank you![]()
Erg leuk Miss S, alleen die laatste vind ik niet zo mooi, maar die anderen zijn superleuk, en staan je ook erg mooi! Goed decollete ook op die eerste![]()
En Poezzie, thanks, lief van jeBen ook very happy, het is best even wennen na zo lang vrij te zijn geweest, maar eerlijk gezegd geniet ik van elke minuut
Hoe is het bij jou in de liefde?
Maar wel met een kwaliteitspost!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
vier op 1 rijtje?
Neen, je verpest mijn 4 op 1 rij!![]()
Smaken verschillenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind juist die laatste de leukste!
En liefde? Kan je dat eten?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef neen het volgende:
[..]
Maar wel met een kwaliteitspost!
Morgen hardlopen (Evy 9) en dan wil ik zaterdagochtend eigenlijk fietsen dus vrijdagavond niet te raar doen. Morgenmiddag terras met een chickie
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
En Poezzie, thanks, lief van jeBen ook very happy, het is best even wennen na zo lang vrij te zijn geweest, maar eerlijk gezegd geniet ik van elke minuut
Hoe is het bij jou in de liefde?
Dat denk ik ook! Poezzie is een goede vangst!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je komt er vast binnenkort wel iemand tegen die om op te eten is![]()
![]()
Ik hoop ´t voor je, meestal als ik val denk ik ook vaak "valt wel mee" maar een of twee dagen later blijkt dan die muis toch nog een staartje te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tss echt nietmorgen voel ik er niks meer van, heb vanmiddag alweer gehockeyd en gevoetbald (dude, ik kan echt goed penaltys nemen! en buitenspelen en dan betaald krijgen rocks
)
Hoe is het met jouw rug? al verbetering?
leukquote:
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Goed bezig met je hardlopen Neentje, ik ben trots fier op u! (en op alle andere lopers)![]()
Chickie? vertel! vertel! Is ze 'n hottie? cutie? Mrs Neen in spe?
je zit niet 100 % vast he? je kun took alsnog morgen eten halen voor de rest van de week enzo...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Oooh en het schema van kwak werkt bij mij nog niet helemaal!
Om 21:50 vriendje zo: UH. Heb je eten in huis. Dus ik zo. Neen
Snel nog (2e) avond eten en ontbijt gehaald. Zal voortaan een memo in m'n telefoon zetten!
Ik denk dat echte liefde bij jou ook hop & gerst moet bevatten, ofniequote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzolaat dan maar, dat schiet natuurlijk niet op ik laad m'n mp3 speler wel even op.
Uiteraard is het een lekker stuk, maar een Mrs. Neen weet ik niet, échte liefde gaat door de maag natuurlijk.
Ja idd, als die piepers niet gaar zijn kan ze nog zo lekker zijn maarre..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzolaat dan maar, dat schiet natuurlijk niet op ik laad m'n mp3 speler wel even op.
Uiteraard is het een lekker stuk, maar een Mrs. Neen weet ik niet, échte liefde gaat door de maag natuurlijk.
Juist!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja idd, als die piepers niet gaar zijn kan ze nog zo lekker zijn maarre..
Hoge verwachtingen is toch goed? Platte verwachtingen is minder, hoewel niet geheel en al onoverkomelijk als ie een beetje lekker is óf als het gepaard gaat met de eerder genoemde hoge verwachtingen... denk ik dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
l[...]
krijg alleen een klein beetje kriebels dat ie misschien te hoge verwachtingen heeft van me ofzo... terwijl ik juist op zoek was naar een beetej serieuze jongen
[...]
ben tijdje geleden plat gegaanquote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef Clayton1 het volgende:
@ Moblo,
je rechterknipperlicht hangt op half 11.
Moter gevallen of ...........
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef mspoez het volgende:
Hoe cool Moblo!
[..]
Hoge verwachtingen is toch goed? Platte verwachtingen is minder, hoewel niet geheel en al onoverkomelijk als ie een beetje lekker is óf als het gepaard gaat met de eerder genoemde hoge verwachtingen... denk ik dan!
gewoon 's kijken! En als je hem niets vindt, dan wijs je hem gewoon (vriendelijk!) afquote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...
t is meer dat ie echt serieus is, over het leven en relaties in t algemeen, niet over mij ofzo, en ik dacht dat ik dat zocht, en nu ineens krijg ik er kriebels van - maar dat komt denk ik ook omdat we nog niet gemeet hebben, ik denk dat we dat binnenkort wel gaan doen misschien, meeten...
oh ja daar heb ik hier iets van gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben tijdje geleden plat gegaan![]()
kuip is rechts ook geductaped
maar heb een nieuwe topkuip gevonden die ik begin mei op kan halen
spannend, klinkt goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...
t is meer dat ie echt serieus is, over het leven en relaties in t algemeen, niet over mij ofzo, en ik dacht dat ik dat zocht, en nu ineens krijg ik er kriebels van - maar dat komt denk ik ook omdat we nog niet gemeet hebben, ik denk dat we dat binnenkort wel gaan doen misschien, meeten...
jullie zijn dus een goede combinatiequote:
ja goed hoor. Veel werk, weinig lolquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef cyclechick het volgende:
Ik zwaai nog even terug naar Greys en TJHooi! Hoe gaat het met jullie?
Jij bent vroeg op! En een mooi gewicht. Is dat met of zonder kat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:36 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen
63,8 schoon aan de haak hier.
En nu de kat op schoot en dus kan ik geen brinta maken.
Het geheim: buikspieroefeningen en opdrukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef cyclechick het volgende:
Tink, ik vind het altijd zo knap dat jij zoveel controle over je buik hebt. Als je even weer op je eten en bewegen let wordt het gelijk weer plat!
nou, het probleem was dat het heel mooi gerezen was voordat ik ging slapen. En toen volgde ik CF's advies op en gaf het een paar stompen om de lucht eruit te laten. En nu heb ik brood met m'n vuisten erin afgedrukt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hé aknynke, is het nog gelukt met je brood? Ik laat het soms ook weleens een nachtje staan en soms wordt het brood dan geweldig en soms ook helemaal niet. Geen idee waar het aan ligt.
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik heb de was al gedaan, al 5 km. hardgelopen, en zit nu te ontbijten met warm, vers brood en een gekookt eitje. En de zon schijnt, m'n thermoshirt was te warm met hardlopen!
Wat een goeie dag, tot nu toe..
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, was het warm genoeg? Die tweede rijs geeft hier altijd een enorm volume![]()
Ik laat het overigens rijzen bij de droger. Werkt prima, je moet alleen wel elke twee uur de theedoel bevochtigen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
En wil alleen maar jurkjes omdat ik mn figuur wel eens wil laten zíen ipv te verstoppen. Verder heb ik niet zoveel met jurkjes. Krijg ik nu ook op mn kop?
hihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
Zo las ik het ook niet hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
Ik heb het ook weleens een derde keer laten rijzen... Die gist gaat echt niet zomaar dood.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..
Ik had het in de badkamer laten rijzen, dat is echt de warmste plaats hier in huis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik laat mijn brood rijzen op de verwarming (in de winter), buiten in de zon (in de zomer) of in de oven op 35 graden (bij van dat "nietsweer")
Dankjewelquote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thank you![]()
Erg leuk Miss S, alleen die laatste vind ik niet zo mooi, maar die anderen zijn superleuk, en staan je ook erg mooi! Goed decollete ook op die eerste![]()
http://thetvbay.info/vide(...)on_5_Episode_20.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef cyclechick het volgende:
Grey's anatomy fans, weten jullie waar ik de laatste episode kan kijken? Als het goed is was die gister op tv, maar ik kan hem niet op mijn 'vaste site' vinden...?
Misschien wel ja. Ik doe even rustig aan omdat volgende week m'n ouders er zijn, maar misschien daarna wel ja. Ik vind het heerlijk rustgevend om dat deeg te kneden...dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je ook aan het werk met zuurdesem, Nynke?
Klopt, want ik moest om 6 uur een pilletje nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
het is nu al licht om half zes volgens mij chico
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Phaidra het volgende:
Vik, heb je dit bericht op NU.nl gelezen? http://www.nu.nl/overig/1(...)k-en-ongelukkig.html
en
. Wat je al niet onderzoeken kan...
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoquote:Zij stellen dat depressies en slapeloosheid vaker de kop opsteken bij lesbiennes dan bij hetero's. Ruim een op de drie lesbiennes wordt geregeld geconfronteerd met geroddel en pesterijen in familiekringen en op de werkvloer. Vooral jonge lesbiennes gaan daaronder gebukt.
Tussen je tenen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoMaar zelf heb ik hier (nog?) geen last van
Nu ben ik benieuwd of homo's ook ongelukkiger zijn dan heteromannen.
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
Ja, ok dat deel is wel logisch. Maar het klinkt allemaal zo vooroordelerig: kom laten we weer eens een onderzoek doen onder lesbiennes, kijken of zij net zo gelukkig kunnen zijn als 'normale' mensen... Dat bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoMaar zelf heb ik hier (nog?) geen last van
Nu ben ik benieuwd of homo's ook ongelukkiger zijn dan heteromannen.
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |