1 mei kan wel! En ... als je student bent, kan je voor 2,50 naar binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.
O wacht.
Dan is het koninginnedag.
Is hij me weer voor. *pruilt*
quote:¤ 2,50 per persoon op vertoon van een collegekaart én geldig bewijs van inschrijving * Als één van deze delen niet kan worden getoond bij de kassa wordt het normale tarief van ¤ 18,50 gerekend.
* UVA 2 delen: op de collegekaart staat een foto, op het bewijs van inschrijving het studiejaar).
* VU 2 delen: op de collegekaart staat een foto, op het bewijs van inschrijving het studiejaar.
* HVA 1 deel: op de kaart staat zowel de foto als het jaar van inschrijving.
Let op! Dit tarief is niet geldig in het weekend, op feestdagen en tijdens de zomervakantie.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.
Ik zal de wekker zetten!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bedtijd! Morgen om 7 uur richting Den Haag. Zal ff toeteren bij je durp Greys!
Ik ga 4 of 11 mei ookquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
ja die low budget was idd een van de redenen voor artis :p
Ja goedquote:
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef mspoez het volgende:
Fijn CC - tis je gegund! Niet die blauwe plekken natuurlijk, die liefde!
Kaas-approved!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!
Ik zeg morgen vét spierpijnquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja goedGaan zaterdag de Ronde van NH samen fietsen
![]()
Ik ben overigens vandaag van mijn racefiets gedonderd![]()
Reed te hard door een bocht waar ze van die bouwplaten/allemaal zand hadden neergelegd en toen ging ik onderuit
Fiets is inmiddels weer redelijk gefixt, moet alleen nog even naar het voorwiel kijken en ik heb een mooie pleister op mijn knie en een beurse kont, verder 2 minischrammetjes, maar men wat baalde ik vanmiddag
![]()
Thank youquote:Op donderdag 23 april 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Cycle, hier staan de nieuwe kleren van Miss_S
Slank # 679 - Slank at work :(
Hier alles ok, dank je! Ik zit lekker The Notebook te kijken
Hihi, ja grappig is dat, dat jij gewoon weet wie het is. Hij is meer dan "wel een leuke vent" hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en 't is wel een leuke vent! Ik heb m gezien!
Ja! en Wat een SUPERMooie toffe foto;s ook Greys! Ik mis mijn eigen kat weer even als ik dat zo zie.. Lijkt me een topbeestquote:
Tss echt nietquote:
Ik vind juist die laatste de leukste!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thank you![]()
Erg leuk Miss S, alleen die laatste vind ik niet zo mooi, maar die anderen zijn superleuk, en staan je ook erg mooi! Goed decollete ook op die eerste![]()
En Poezzie, thanks, lief van jeBen ook very happy, het is best even wennen na zo lang vrij te zijn geweest, maar eerlijk gezegd geniet ik van elke minuut
Hoe is het bij jou in de liefde?
Maar wel met een kwaliteitspost!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
vier op 1 rijtje?
Neen, je verpest mijn 4 op 1 rij!![]()
Smaken verschillenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind juist die laatste de leukste!
En liefde? Kan je dat eten?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef neen het volgende:
[..]
Maar wel met een kwaliteitspost!
Morgen hardlopen (Evy 9) en dan wil ik zaterdagochtend eigenlijk fietsen dus vrijdagavond niet te raar doen. Morgenmiddag terras met een chickie
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
En Poezzie, thanks, lief van jeBen ook very happy, het is best even wennen na zo lang vrij te zijn geweest, maar eerlijk gezegd geniet ik van elke minuut
Hoe is het bij jou in de liefde?
Dat denk ik ook! Poezzie is een goede vangst!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je komt er vast binnenkort wel iemand tegen die om op te eten is![]()
![]()
Ik hoop ´t voor je, meestal als ik val denk ik ook vaak "valt wel mee" maar een of twee dagen later blijkt dan die muis toch nog een staartje te hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Tss echt nietmorgen voel ik er niks meer van, heb vanmiddag alweer gehockeyd en gevoetbald (dude, ik kan echt goed penaltys nemen! en buitenspelen en dan betaald krijgen rocks
)
Hoe is het met jouw rug? al verbetering?
leukquote:
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Goed bezig met je hardlopen Neentje, ik ben trots fier op u! (en op alle andere lopers)![]()
Chickie? vertel! vertel! Is ze 'n hottie? cutie? Mrs Neen in spe?
je zit niet 100 % vast he? je kun took alsnog morgen eten halen voor de rest van de week enzo...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Oooh en het schema van kwak werkt bij mij nog niet helemaal!
Om 21:50 vriendje zo: UH. Heb je eten in huis. Dus ik zo. Neen
Snel nog (2e) avond eten en ontbijt gehaald. Zal voortaan een memo in m'n telefoon zetten!
Ik denk dat echte liefde bij jou ook hop & gerst moet bevatten, ofniequote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzolaat dan maar, dat schiet natuurlijk niet op ik laad m'n mp3 speler wel even op.
Uiteraard is het een lekker stuk, maar een Mrs. Neen weet ik niet, échte liefde gaat door de maag natuurlijk.
Ja idd, als die piepers niet gaar zijn kan ze nog zo lekker zijn maarre..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Met fietsen had ik al iemand om mee te fietsen maar die wilde naar een dorp 5 km verderop ofzolaat dan maar, dat schiet natuurlijk niet op ik laad m'n mp3 speler wel even op.
Uiteraard is het een lekker stuk, maar een Mrs. Neen weet ik niet, échte liefde gaat door de maag natuurlijk.
Juist!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja idd, als die piepers niet gaar zijn kan ze nog zo lekker zijn maarre..
Hoge verwachtingen is toch goed? Platte verwachtingen is minder, hoewel niet geheel en al onoverkomelijk als ie een beetje lekker is óf als het gepaard gaat met de eerder genoemde hoge verwachtingen... denk ik dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
l[...]
krijg alleen een klein beetje kriebels dat ie misschien te hoge verwachtingen heeft van me ofzo... terwijl ik juist op zoek was naar een beetej serieuze jongen
[...]
ben tijdje geleden plat gegaanquote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef Clayton1 het volgende:
@ Moblo,
je rechterknipperlicht hangt op half 11.
Moter gevallen of ...........
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef mspoez het volgende:
Hoe cool Moblo!
[..]
Hoge verwachtingen is toch goed? Platte verwachtingen is minder, hoewel niet geheel en al onoverkomelijk als ie een beetje lekker is óf als het gepaard gaat met de eerder genoemde hoge verwachtingen... denk ik dan!
gewoon 's kijken! En als je hem niets vindt, dan wijs je hem gewoon (vriendelijk!) afquote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...
t is meer dat ie echt serieus is, over het leven en relaties in t algemeen, niet over mij ofzo, en ik dacht dat ik dat zocht, en nu ineens krijg ik er kriebels van - maar dat komt denk ik ook omdat we nog niet gemeet hebben, ik denk dat we dat binnenkort wel gaan doen misschien, meeten...
oh ja daar heb ik hier iets van gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben tijdje geleden plat gegaan![]()
kuip is rechts ook geductaped
maar heb een nieuwe topkuip gevonden die ik begin mei op kan halen
spannend, klinkt goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij is niet überlekker, maar ook niet lelijk. ik denk dat ik daar pas een mening over heb als ik hem gezien heb, en dan nog maakt de rest van de persoon altijd nogal uit of ik t uiterlijk uberhaupt boeiend vind, een beetje charme maakt veel ged, of lieve oogjes...
t is meer dat ie echt serieus is, over het leven en relaties in t algemeen, niet over mij ofzo, en ik dacht dat ik dat zocht, en nu ineens krijg ik er kriebels van - maar dat komt denk ik ook omdat we nog niet gemeet hebben, ik denk dat we dat binnenkort wel gaan doen misschien, meeten...
jullie zijn dus een goede combinatiequote:
ja goed hoor. Veel werk, weinig lolquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef cyclechick het volgende:
Ik zwaai nog even terug naar Greys en TJHooi! Hoe gaat het met jullie?
Jij bent vroeg op! En een mooi gewicht. Is dat met of zonder kat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:36 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen
63,8 schoon aan de haak hier.
En nu de kat op schoot en dus kan ik geen brinta maken.
Het geheim: buikspieroefeningen en opdrukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef cyclechick het volgende:
Tink, ik vind het altijd zo knap dat jij zoveel controle over je buik hebt. Als je even weer op je eten en bewegen let wordt het gelijk weer plat!
nou, het probleem was dat het heel mooi gerezen was voordat ik ging slapen. En toen volgde ik CF's advies op en gaf het een paar stompen om de lucht eruit te laten. En nu heb ik brood met m'n vuisten erin afgedrukt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hé aknynke, is het nog gelukt met je brood? Ik laat het soms ook weleens een nachtje staan en soms wordt het brood dan geweldig en soms ook helemaal niet. Geen idee waar het aan ligt.
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik heb de was al gedaan, al 5 km. hardgelopen, en zit nu te ontbijten met warm, vers brood en een gekookt eitje. En de zon schijnt, m'n thermoshirt was te warm met hardlopen!
Wat een goeie dag, tot nu toe..
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, was het warm genoeg? Die tweede rijs geeft hier altijd een enorm volume![]()
Ik laat het overigens rijzen bij de droger. Werkt prima, je moet alleen wel elke twee uur de theedoel bevochtigen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
En wil alleen maar jurkjes omdat ik mn figuur wel eens wil laten zíen ipv te verstoppen. Verder heb ik niet zoveel met jurkjes. Krijg ik nu ook op mn kop?
hihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
Zo las ik het ook niet hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
Ik heb het ook weleens een derde keer laten rijzen... Die gist gaat echt niet zomaar dood.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..
Ik had het in de badkamer laten rijzen, dat is echt de warmste plaats hier in huis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik laat mijn brood rijzen op de verwarming (in de winter), buiten in de zon (in de zomer) of in de oven op 35 graden (bij van dat "nietsweer")
Dankjewelquote:Op donderdag 23 april 2009 22:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Thank you![]()
Erg leuk Miss S, alleen die laatste vind ik niet zo mooi, maar die anderen zijn superleuk, en staan je ook erg mooi! Goed decollete ook op die eerste![]()
http://thetvbay.info/vide(...)on_5_Episode_20.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef cyclechick het volgende:
Grey's anatomy fans, weten jullie waar ik de laatste episode kan kijken? Als het goed is was die gister op tv, maar ik kan hem niet op mijn 'vaste site' vinden...?
Misschien wel ja. Ik doe even rustig aan omdat volgende week m'n ouders er zijn, maar misschien daarna wel ja. Ik vind het heerlijk rustgevend om dat deeg te kneden...dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je ook aan het werk met zuurdesem, Nynke?
Klopt, want ik moest om 6 uur een pilletje nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef kwakveense het volgende:
het is nu al licht om half zes volgens mij chico
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Phaidra het volgende:
Vik, heb je dit bericht op NU.nl gelezen? http://www.nu.nl/overig/1(...)k-en-ongelukkig.html
en
. Wat je al niet onderzoeken kan...
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoquote:Zij stellen dat depressies en slapeloosheid vaker de kop opsteken bij lesbiennes dan bij hetero's. Ruim een op de drie lesbiennes wordt geregeld geconfronteerd met geroddel en pesterijen in familiekringen en op de werkvloer. Vooral jonge lesbiennes gaan daaronder gebukt.
Tussen je tenen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoMaar zelf heb ik hier (nog?) geen last van
Nu ben ik benieuwd of homo's ook ongelukkiger zijn dan heteromannen.
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
Ja, ok dat deel is wel logisch. Maar het klinkt allemaal zo vooroordelerig: kom laten we weer eens een onderzoek doen onder lesbiennes, kijken of zij net zo gelukkig kunnen zijn als 'normale' mensen... Dat bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Mja zo zinloos is het onderzoek niet. Het verbaast me niet zoMaar zelf heb ik hier (nog?) geen last van
Nu ben ik benieuwd of homo's ook ongelukkiger zijn dan heteromannen.
1 keer raden waar ik m'n parfum gesprietst heb!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |