ja goed hoor. Veel werk, weinig lolquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef cyclechick het volgende:
Ik zwaai nog even terug naar Greys en TJHooi! Hoe gaat het met jullie?
Jij bent vroeg op! En een mooi gewicht. Is dat met of zonder kat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:36 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen
63,8 schoon aan de haak hier.
En nu de kat op schoot en dus kan ik geen brinta maken.
Het geheim: buikspieroefeningen en opdrukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef cyclechick het volgende:
Tink, ik vind het altijd zo knap dat jij zoveel controle over je buik hebt. Als je even weer op je eten en bewegen let wordt het gelijk weer plat!
nou, het probleem was dat het heel mooi gerezen was voordat ik ging slapen. En toen volgde ik CF's advies op en gaf het een paar stompen om de lucht eruit te laten. En nu heb ik brood met m'n vuisten erin afgedrukt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hé aknynke, is het nog gelukt met je brood? Ik laat het soms ook weleens een nachtje staan en soms wordt het brood dan geweldig en soms ook helemaal niet. Geen idee waar het aan ligt.
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Ik heb de was al gedaan, al 5 km. hardgelopen, en zit nu te ontbijten met warm, vers brood en een gekookt eitje. En de zon schijnt, m'n thermoshirt was te warm met hardlopen!
Wat een goeie dag, tot nu toe..
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, was het warm genoeg? Die tweede rijs geeft hier altijd een enorm volume![]()
Ik laat het overigens rijzen bij de droger. Werkt prima, je moet alleen wel elke twee uur de theedoel bevochtigen
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
En wil alleen maar jurkjes omdat ik mn figuur wel eens wil laten zíen ipv te verstoppen. Verder heb ik niet zoveel met jurkjes. Krijg ik nu ook op mn kop?
hihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |