abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 23:22:34 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68322590
ik ga ook slapen. mn ogen kan ik haast niet meer open houden. de rest van de afwas komt morgen wel...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68325678
Goeiemorgen
63,8 schoon aan de haak hier.

En nu de kat op schoot en dus kan ik geen brinta maken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:46:13 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68326358
Al op m'n werk! Vrijdag met weinig files FTW Heb toettoet naar Greys gedaan.

Hoop dat herr director komt vandaag, dan kan ik gaan aankaarten of ik een maand vrij kan nemen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:57:58 #254
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68326476
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef cyclechick het volgende:
Ik zwaai nog even terug naar Greys en TJ Hooi! Hoe gaat het met jullie?
ja goed hoor. Veel werk, weinig lol
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:01:59 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68326515
Lijstje van gister:

O: 250 gr optimel kwark
T: eierkoek
L: 3 knackebrød met 1 plak milner en 1 met appelstroop
T: glaasje wijn + wat brood met aioli op het terras
D: groenten met light witte saus, vega-ding en wat aardappeltjes
T: -

Lijstje vandaag:
O: plak ontbijtkoek
T: appel
L: 1 krentenbol
T: 1 knackebrod met halvajam
D: maaltijdsalade tonijn
T: ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68326619
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 03:36 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen
63,8 schoon aan de haak hier.

En nu de kat op schoot en dus kan ik geen brinta maken.
Jij bent vroeg op! En een mooi gewicht. Is dat met of zonder kat?
pi_68326787
Gister:

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + water + 2 appels
L: 4 boterhammen + 2 x kipfilet + 1 keer dun chocopasta + 1 x vruchtenhagel + optimel
T: thee + water + banaan + 4 kleine dropjes
D: Loempia (zo'n lege van Mora ) + een hap bamischijf (niet te vreten) + 2 x sla met beetje honingmosterddressing, pijnboompitjes en ander soort pitten + klein bakje perzikyoghurt toe

Nwah, kon erger, maar het zal niet best geweest zijn. Vanochtend woog ik 73.3 tegenover 73.5 gisteren, dus misschien gaat het toch weer de goede kant op.

Vandaag:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + water + 2 appels
L: 4 bruine boterhammen + 2 x gekookt ei + beetje mayo + 2 x rosbief + optimel
T: thee + water + banaan + eventueel plakje ontbijtkoek/paasbrood zonder spijs
S: hardlopen
D: 1/3 stokbrood kipkerrie + toe bakje perzikyoghurt

Ik hoef niet zo lang te werken, ga dus lekker om ongeveer 2 uur naar huis (lang leve de te compenseren uren ) dus dan kan ik hardlopen. Als ik daarna thuis ben ga ik opruimen en lekker boekje lezen in de tuin Inpakken doe ik nog niet, dat ga ik morgen en zondag pas doen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:41:11 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68327006
Lijstje van gisteren ga ik niet posten, wel een korte samenvatting:
- harde broodjes met beleg, taart (3x), ijs, hotdog zonder broodje, sekt, krentenbol, yoghurt met honing, brinta en nog meer

Planning voor vandaag:
o. brinta
t. yoghurt met frambozen
l. 1 aardappel met 1 halve haring in roomsaus + 1 grote augurk + 2 plakken ham + tomatensoep
t. appel en peer + krentenbol
d. salade + ei + brood (denk ik)
s. 1,5 uur sport

Gewicht: 56,9 kg
Buikje: weer bijna plat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:52:24 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68327170
Hé aknynke, is het nog gelukt met je brood? Ik laat het soms ook weleens een nachtje staan en soms wordt het brood dan geweldig en soms ook helemaal niet. Geen idee waar het aan ligt.
pi_68327246
Goedemorgen!

Sigme, wat ben jij toch iedere keer vroeg op! Ik zou het niet volhouden, maar ik ben stiekem wel een beetje jaloers op mensen die 's ochtends snel wakker zijn en voor de middag al zoveel gedaan krijgen.

Ik heb gister na het eten nog 3 kwartier met meneer gewandeld over het strand en door de duinen . Heerlijk!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met hagelslag (daar had ik opeens zo'n zin in!)
T: fruitsalade met aarbeitjes en banaan
L: 2 boterhammen met biefstukworst en wat rauwkost
T: ?? ik ga vanavond met een aantal vrienden in de stad wat eten en drinken. Zal vast niet heel gezond zijn.
D: ??
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68327251
Goedemorgen!

gelukkig geen extra last van die val gister (maar was zelf ook niet zo hard gevallen) alleen een beetje een stijve knie..
Tink, ik vind het altijd zo knap dat jij zoveel controle over je buik hebt. Als je even weer op je eten en bewegen let wordt het gelijk weer plat!
Ik had gister een borrel in de kroeg en heb helemaal geen alcohol gedronken( 1 ice tea en water) en ben ook niet mee wezen eten, heb zelfs om half 10 nog wat pasta met spinazie staan koken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68327296
Ik zou ook graag eerder mijn bed uit willen komen, maar sinds het op mijn werk niet zo leuk meer is gaat dat steeds lastiger. Ben ook een beetje jaloers op de mensen die 's ochtends vroeg voor ze gaan werken gaan hardlopen. De discipline
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:02:11 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68327358
goeiemorgen!

Ik heb de was al gedaan, al 5 km. hardgelopen, en zit nu te ontbijten met warm, vers brood en een gekookt eitje. En de zon schijnt, m'n thermoshirt was te warm met hardlopen!

Wat een goeie dag, tot nu toe..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:03:33 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68327389
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef cyclechick het volgende:

Tink, ik vind het altijd zo knap dat jij zoveel controle over je buik hebt. Als je even weer op je eten en bewegen let wordt het gelijk weer plat!
Het geheim: buikspieroefeningen en opdrukken.

En fijn dat je niet zoveel last heb van die val
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:05:13 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68327435
Goedemorgen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:06:06 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68327455
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hé aknynke, is het nog gelukt met je brood? Ik laat het soms ook weleens een nachtje staan en soms wordt het brood dan geweldig en soms ook helemaal niet. Geen idee waar het aan ligt.
nou, het probleem was dat het heel mooi gerezen was voordat ik ging slapen. En toen volgde ik CF's advies op en gaf het een paar stompen om de lucht eruit te laten. En nu heb ik brood met m'n vuisten erin afgedrukt..

Maar, het smaakt wel lekker. Lekker compact. Zou het nog wel een beetje luchtiger willen, ik blijf experimenteren..
pi_68327461
Mogge popjes! Allemaal in voor een productieve dag? Ik ga eens kijken of ik me al in kan schrijven voor de spinning volgende week!
pi_68327497
Nynke, was het warm genoeg? Die tweede rijs geeft hier altijd een enorm volume
Ik laat het overigens rijzen bij de droger. Werkt prima, je moet alleen wel elke twee uur de theedoel bevochtigen
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:08:48 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68327518
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!

Ik heb de was al gedaan, al 5 km. hardgelopen, en zit nu te ontbijten met warm, vers brood en een gekookt eitje. En de zon schijnt, m'n thermoshirt was te warm met hardlopen!

Wat een goeie dag, tot nu toe..
en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:09:40 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68327535
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, was het warm genoeg? Die tweede rijs geeft hier altijd een enorm volume
Ik laat het overigens rijzen bij de droger. Werkt prima, je moet alleen wel elke twee uur de theedoel bevochtigen
Ja, ik denk wel dat het warm genoeg was. Maar, in feite was dit de 3e rijs...dus het zou kunnen dat de rijs eruit was..
pi_68327539
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:

En wil alleen maar jurkjes omdat ik mn figuur wel eens wil laten zíen ipv te verstoppen. Verder heb ik niet zoveel met jurkjes. Krijg ik nu ook op mn kop?

Helemaal niks mis mee.
Have no fear, have a beer
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:10:42 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68327560
Ik laat mijn brood rijzen op de verwarming (in de winter), buiten in de zon (in de zomer) of in de oven op 35 graden (bij van dat "nietsweer")
pi_68327563
Grey's anatomy fans, weten jullie waar ik de laatste episode kan kijken? Als het goed is was die gister op tv, maar ik kan hem niet op mijn 'vaste site' vinden...?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:11:56 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68327593
mogguh... ik heb medium geslapen. had een hele nare droom, waarvan ik niet weet of ik nou erin wakker werd of niet. ik lag op een palmenstrand (leuk denk je dan) te kijken naar een hele hoge heen en weer zwiepende palmboom waar kokosnoten in hingen, besefte me dat die dingen op mn hoofd konden vallen, en wilde verplaatsen maar ik kon me niet meer bewegen en niet ademen...ik wist niet meer hoe ik moest ademen. volgens mij werd ik toen ook wakker met mn adem ingehouden maar dat kan ik dus ook gedroomd hebben.

dat was allemaal vooor mijn wekker, want t was al licht maar dus nog geen half acht want nog geen wekker gehoord. maar daarna me dus verslapen

nu wel gedoucht, zo aankleden en als een malle een wasje draaien op kort programma, dan kan ik m na t ontbijt nog ophangen, want mn was kan alleen overdag in de zon drogen hier achter...

tralalaaaa het is lente mensen!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68327613
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en dat typte ik dus niet om complimentjes te vissen over het vroege opstaan...ik had de posts boven me nog niet gelezen!
hihi

Nou jouw discipline zou ik ook wel kunnen gebruiken.. Had trouwens helemaal niet het idee dat je complimentjes aan het vissen was hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')