Borie z'n klauw is juist 'uit' als hij enórm relaxed is!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Borie![]()
Die klauw op die eerste foto!Hij kijkt zo poezelig, maar ondertussen
Dat is wel flink schrikken..........je moet er niet aan denken dat hij er niet van afspringt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
Sorry van de cliff hanger gister (mijn aanrijding)
1. Niemand gewond
2. Niet mijn schuld
3. Fiets van een jongentje (15-16) jaar total los.
Twee jongentjes op een fiets (50 km weg), bal valt, gooit fiets voor auto. P.F was al begonnen met remmen voor de bal viel, remde harder. Niet te hard/hard genoeg (want achter haar nog auto's).
Jongentje springt van fiets. P.F rijdt over fiets. Rijdt over bal.
Alleen heel veel schrik en een kapotte fiets.
Jou ook onder anderequote:
Fototoestel op macro zetten en als je kat slaapt in zijn neus drukken! Echt makkie!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow echt supermooie foto's Greyssie!Ben jaloers op die onderste, zo krijg ik het nooit voor elkaar.
Je maakt wel mooie foto's zeg (dat ligt niet alleen aan de katquote:Op donderdag 23 april 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Borie z'n klauw is juist 'uit' als hij enórm relaxed is!![]()
Maar hij ziet er idd soms best evil uit, al is het de grootste lieve sul die er is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/Boriespam
Ja dat snap ik wel, maar mijn kat gaat op donkere plekjes zitten en is zwart. Op foto's dus grijsquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Fototoestel op macro zetten en als je kat slaapt in zijn neus drukken! Echt makkie!
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een of ander nieuw meidendrankje, ik vind het eigenlijk gewoon naar bier smaken.
Wat zal je geschrokken zijn! En het jongetje ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef P.F het volgende:
Sorry van de cliff hanger gister (mijn aanrijding)
1. Niemand gewond
2. Niet mijn schuld
3. Fiets van een jongentje (15-16) jaar total los.
Twee jongentjes op een fiets (50 km weg), bal valt, gooit fiets voor auto. P.F was al begonnen met remmen voor de bal viel, remde harder. Niet te hard/hard genoeg (want achter haar nog auto's).
Jongentje springt van fiets. P.F rijdt over fiets. Rijdt over bal.
Alleen heel veel schrik en een kapotte fiets.
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel flink schrikken..........je moet er niet aan denken dat hij er niet van afspringt.
Sindsdien wel weer gereden?
Heel goed van je, ben trots op je!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..
En daarna, uurtje later gelijk over de keizersgracht etc gereden, pfff dat was bijna nog enger!
Wel goed dat je meteen weer bent gaan rijden, de schrik zit er natuurlijk wel in maar zulke dingen kunnen altijd gebeuren, wil niet zeggen dat je niet goed kan rijden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, meteen weer. En schrok nog de eerste 10x van fietsers rechts naast mij..
En daarna, uurtje later gelijk over de keizersgracht etc gereden, pfff dat was bijna nog enger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |