We hebben er denk ik wel 10 minuutjes gestaan, en ze wilden het zelf ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok....waarom eigenlijk?
Lijkt me dat die fietser nogal geschrokken is en ook niet helemaal goed na kan denken meteen (zeker niet als ze jonger zijn).
Dan had je officieel misschien de schade aan de fiets moeten betalen, maar die valt dan zo te horen ook nog wel mee. Dat nieuwe wiel overleven ze welquote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze waren net zo groot als ik, denk dat ze 15-16 waren?
Ze hadden zelf geen letsel, alleen het achterwiel was krom.
Het kwam alleen beetje agressief over zoals ze het hier plaatste. En misschien is mijn mening nog beinvloed omdat inderdaad pas hier een 13jarige meisje doodgereden is.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan het nu toch niet meer veranderen
Ik denk idd dat die ouders niet blij gaan zijn als die fiets nu aan gruis ligt, maar PF heeft keurig haar vader gebeld om te vragen wat ze moest doen. Had ik ook gedaan als ik haar was en ik wist er verder niet veel vanaf als beginnend bestuurder.
Super netjes opgelost PFje!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
[..]
We hebben er denk ik wel 10 minuutjes gestaan, en ze wilden het zelf ook niet.
Die drie meisjes waren aan het gillen over schadeformulieren/telfoonnummers.
Die jongens keken alleen maar zo van oké het is duidelijk, het is onze schuld (zeiden ze ook 10x oid.)
Ik stelde nog voor om ze met de fiets naar huis te brengen, maar dat was niet nodig want ze woonden vlakbij.
zonder brood ga je doodquote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef P.F het volgende:
Hihi, ik ga als huiswerk een voedingsadvies aan Co geven volgens de richtlijnen van het voedingcentrum. Zo van. Eet meer brood! Je moet 6 sneetjes per dag!
Dat is beter dan de 2500 p.p. die je verwachttequote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[egopost]
Mijn haar zit tof en de reisbeschrijving van Peru die we net binnen hebben is nog toffer. En gewoon een HELE maand weg
!
Alleen kost het 3000 euro totaal
[/egopost]
Ik ga naar 2 voor 12 kijken, samen met XM, hč?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ladies, niet vergeten dat The Notebook zo komt he?
Heer G ligt keihard te snurken in een stoel hier
In je schema opnemen dat je vaker in je schema moet kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Oooh en het schema van kwak werkt bij mij nog niet helemaal!
Om 21:50 vriendje zo: UH. Heb je eten in huis. Dus ik zo. Neen
Snel nog (2e) avond eten en ontbijt gehaald. Zal voortaan een memo in m'n telefoon zetten!
Per persoonquote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
3000 Euro voor samen? Of per persoon? Nee samen toch, als je 'totaal' zegt?
Voor een hele maand? Da's niet eens zo duur hoor in verhouding!Maar het is wel veel geld natuurlijk.
Foto van je haar pliez!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |