Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.quote:
PF'je! Denk nou even nahaaaaa....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.
Maarrr ik kan hem wel na koninginnedag (dus 1 mei) meenemen naar artis. En dan daarna weer verder studeren
Doe jij die wijn eens wegzetten!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Nouhou.. we kregen op 31 mei verkerings. Maar eigenlijk was het al 1 juni. Dus vieren"" we het op de 31 of op de 1e.
Maarrr ik kan hem wel na koninginnedag (dus 1 mei) meenemen naar artis. En dan daarna weer verder studeren
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef neen het volgende:
De tocht der tochten gaat maar door een stad hoor
en bedankt!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoeken!
Ik haaaat mensen die in het buiteland gaan wonen. M'n vriendje wil volgend schooljaar? Of die daarna een jaar in Budapest gaan wonen!
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder beldequote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Neen!.
XM! Ga eens naar 2 voor 12 kijken!
Wat een slome sukkels vandaag(of lijkt dat maar zo door die 2 van vorige week?)
Wat een gemene moederquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder belde![]()
Ik zou dr aanklagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heel 2 voor 12 gemist doordat m'n moeder belde![]()
Ze was ook niet enthousiast over Peru / Boliviaquote:
Hahahaha, dat had mijn moeder gezegd kunnen hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was ook niet enthousiast over Peru / Bolivia. "Daar worden meisjes ontvoerd, kijk maar uit!"
Maarja, zij vindt 2 weken in Noord-Duitsland al ver.
Ook inclusief het Drentse accent?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat had mijn moeder gezegd kunnen hebben.
Evelienquote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef AKnynke het volgende:
vakantie gaan hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Dit weekend in Berlijn 100 euro uitgegeven, en dat vond ik eigenlijk toch wel heel veel. Maar, soms mag het.
Ben ik de enige trouwens die best geschokt is door het overlijden van Martin Bril? Ik vond z'n stukjes in de volkskrant altijd geweldig. Keek net met een brok in m'n keel naar het stukje op het journaal, en toen ik het vanmorgen in de krant las riep ik zo hard 'oh no', dat m'n vriend afvroeg wat voor slecht, persoonlijk nieuws ik te horen had gekregen....
ik hoorde het vanmorgen en was er ook even van ondersteboven.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef AKnynke het volgende:
vakantie gaan hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Dit weekend in Berlijn 100 euro uitgegeven, en dat vond ik eigenlijk toch wel heel veel. Maar, soms mag het.
Ben ik de enige trouwens die best geschokt is door het overlijden van Martin Bril? Ik vond z'n stukjes in de volkskrant altijd geweldig. Keek net met een brok in m'n keel naar het stukje op het journaal, en toen ik het vanmorgen in de krant las riep ik zo hard 'oh no', dat m'n vriend afvroeg wat voor slecht, persoonlijk nieuws ik te horen had gekregen....
Dat vond ik altijd een superleuke serie, maar volgens mij was ik een van de weinigenquote:
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.quote:
Maar dat ís ook heul eng!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.
Dat kan ik begrijpenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De mijne zou het zonder gezegd hebben. Die vond het al eng als ik naar Feyenoordwedstrijd ging.
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Rome. Is dat veel?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |