Wij hebben een redelijk luxe reis met veel transfers en voor Peruaanse begrippen luxe hotels. Het reisplan is geschreven op mijn brakke lijf. Dat is wel een hele grote pré moet ik zeggen...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stimmt, al hangt het er ook vanaf wat je wilt![]()
Zuslief gaat deze vakantie voor de 3e keer naar Peru in relatief korte tijd (een jaartje of anderhalf?) Die is echt niet rijk, maar neemt goedkope vluchten en slaapt daar in goedkope hostels of bij vrienden. Als je ook ziet wat die allemaal mee terug neemt aan kadootjes en andere meuk (denk: vooral veel sieraden gemaakt door artesano-vrienden) dan kost dat écht bijna niks daaro.
Ik heb een pluizig lama-popje gehad van d'r
Ja leukquote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef P.F het volgende:
Over parfum: Ik spuit het ook altijd op m'n buik. ()
Chico: zullen we samen een keer gaan jurkjes passen?
&und nog een vraag van mij: Ik geef toe, ik ben slecht in cadeaus. Maar nu wil ik het vriendje/ons iets leuks geven. (zo iets als uit eten/chocolaatjes/iets liefs) Maar ik weet nietsAlles wat ik kan bedenken ik zo girly, of niet leuk.
XM, ik vind het absoluut niet onbeschoft duur. Denk dat wij met 4 weken ZA ook zoiets kwijt waren. 4 weken autohuur, binnenlandse vlucht, beetje leuke guesthouses, elke dag uit eten...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij hebben een redelijk luxe reis met veel transfers en voor Peruaanse begrippen luxe hotels. Het reisplan is geschreven op mijn brakke lijf. Dat is wel een hele grote pré moet ik zeggen...
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
Of een bonbon/vegetarisch koken workshop! Of of ... naar een toneel/muziek/cabaret-voorstelling. Dat is toch niet girly?Die bonbons?
Mijn vriend was er erg blij mee, maarja het is wel klefquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Chicolate het volgende:
Of een bonbon/vegetarisch koken workshop! Of of ... naar een toneel/muziek/cabaret-voorstelling. Dat is toch niet girly?Die bonbons?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.
ehh? Ik had het over de 11 friese steden. Die van de 11-steden tocht dus..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
- Wat zuur van de vakans van Merel
- En door de post van Nynke over de 11 steden toch en dat ze nog niet eens alle 11 heeft bezocht drong het tot mij door dat ze blijkbaar door 11 steden gingenSommige namen zijn te erg ingebakken..
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik ook wel eens met m'n vrienden vinden we fantastisch lekker chocolade enzo en dan later met een goede film en opeten, heerlijk.
Ja, our thoughts exactly eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
XM, ik vind het absoluut niet onbeschoft duur. Denk dat wij met 4 weken ZA ook zoiets kwijt waren. 4 weken autohuur, binnenlandse vlucht, beetje leuke guesthouses, elke dag uit eten...
Wij hebben nog best wat bespaard door ongeveer de helft van de nachten bij familie en vrienden te slapen. Maar hee, als alles daar zo goedkoop is, ga je ook niet bij de KFC eten, maar bestel je lekker 'dure' wijn in een fancy restaurant
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik had in de winkel al bijna een foto gemaakt om hier te vragen of het leuk was enzo
. Zullen we dan meteen die stijltang uitproberen?
![]()
Kadootje ... tja das lastig. Ik heb mn vriend de laatste keer een game voor zn Wii gegeven. Samen naar een spa/verzorgingsoord? Lekkere massage/kruidenbaden etc. Ik zou willen dat mijn vriend dat zou willen.
Nu gaan we gewoon af en toe naar Artis (ook leuk!) of Duinrell...
Kudos to youuu!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, our thoughts exactly eigenlijk
31 april? Veel plezier dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooooh Artis! Vet goed idee! Ik ga hem 31 april of 1 mei meenemen naar artis.
O wacht.
Dan is het koninginnedag.
Is hij me weer voor. *pruilt*
God wat ben ik warrig. Ik ook! Ik had eindelijk door dat de toch door elf steden ging.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ehh? Ik had het over de 11 friese steden. Die van de 11-steden tocht dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |