Oquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dan nog, dat kan ook wel voor de helft.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Stiekeme editterd!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ik sliep bij een vriend begrijp je niet?
Hoe kom jij aan al die vrienden en vriendinnen in het buitenland?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
London ben ik ook geweest.. Met vliegtuiggg... & sliep bij een vriendin.
Gewoon goed zoeken met boeken!
En alleen handbagage! Ik ga eind Mei nar m'n neef, lekker nintendo spelen en bapao etenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
Ik moet wel zeggen dat bij de kosten altijd OV kaartjes zaten voor de hele week en in parijs ook nog disney tickets en in London eerste rangs kaartjes voor the Lion King.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
+ nog avondeten, souveniers enzoquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
De reis zelf is 2100 euro... Dat vinden we op zich dan nog wel te doen. Maar die vlucht. 900 euro.. Mên!
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die vrienden en vriendinnen in het buitenland?.
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef neen het volgende:
[..]
+ nog avondeten, souveniers enzo
ik heb zo'n toffe muts gekregen![]()
'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat bij de kosten altijd OV kaartjes zaten voor de hele week en in parijs ook nog disney tickets en in London eerste rangs kaartjes voor the Lion King.
En de trein en bootreis natuurlijk.
Het kan vast goedkoper, maar via het reisbureau vind ik het wel makkelijker om te boeken.
Mijn zus zit nu ook in het buitenlandquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoeken!
Ik haaaat mensen die in het buiteland gaan wonen. M'n vriendje wil volgend schooljaar? Of die daarna een jaar in Budapest gaan wonen!
Tja, zwartrijden voel ik dan weer niet zo heel veel voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
'
London is duur, vooral de trein.
In Parijs kun je makkelijk zwart rijden, er zijn 1 of 2 stations waar geen poortjes staan
Herinnert zich het verhaal van een collega van twee maanden geleden en ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.
O maar dan zou ik meteen meegaan! Denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn meneer wil voor altijd in Italië gaan wonen dus het kan altijd nog erger PF
Ben elf dagen in Hongarije in 2006 en wil dr ook ooit best wel wonen hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Die zeggen: Hoi ik ga even een halfjaar/jaar in het buiteland wonen. En dan zeg jij: hee wanneer ben je vrij? en dan noteer je die data's en ga je naar goedkope reizen zoeken!
Ik haaaat mensen die in het buiteland gaan wonen. M'n vriendje wil volgend schooljaar? Of die daarna een jaar in Budapest gaan wonen!
Stimmt, al hangt het er ook vanaf wat je wiltquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost weer geen drol, denk ik.
Nou zal best, maar als ik met een l'homo onder mn arm bij de tramhalte ga staan krijg ik zeer waarschijnlijk binnen no time een of andere nicht achter me aanquote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het terug lezen
- leuke jurkjes miss_s!
- en l'homo (blad van linda) de italianse vogeu/elle voor mannen heet heet lu'homo? Dus het is toch niet voor homo's maar gewoon voor mannen??? (ecco homo = mens oid?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |