Jaaaaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga naar 2 voor 12 kijken, samen met XM, hè?.
Ja, als ik het schema in m'n telefoon zet werkt ie optimaalquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
In je schema opnemen dat je vaker in je schema moet kijken
@DML:
Tss! Je hebt wel een fobo, dus je kunt ook best even een foto van je nieuwe kapsel maken!quote:
Oh wel per persoon!quote:
PER PERSOON?!?!quote:
Whoops, maar wel ongelooflijk tof, zo'n reis! Schrale troost: zoals het er nu uitziet gaat 2-3 weken naar Japan ook zoiets kostenquote:
Peru én Bolivia. Rondreis. Inclusief div. boottochten en 2 binnenlandse vluchten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wel per persoon!![]()
Da's wel veul. Maar het is wel een hele maand natuurlijk....
Is een maand Peru niet erg lang by the way?
Hoe kom je daar nou bij????quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand het debat over de JSF aan het volgen? Cabaret op hoog niveau weer. PvdA draait weer enorm, doodmoe van die gasten.
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Romequote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PER PERSOON?!?!
Maargoed, Peru is wel heel gaaf natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Rome. Is dat veel?
.
Ik was voor het ticket 735 euro kwijt. En voor ALLE kosten in Thailand (eten, slapen, leuke dingen, binnenlandse vlucht) ook zoiets.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kost Thailand dan? Ik ben 500-700 euro kwijt voor een weekje Parijs of Rome. Is dat veel?
.
Volgens mij best wel jaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Oquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
'
JaDe laatste keer Parijs was ik eh.. voor 6 dagen 90 euro kwijt incl foodies?
Rome ben ik niet geweest maar voor Parijs vind ik dat erg duur. Dat is excl. eten etc toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sliep je op een bank in het park dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
'
JaDe laatste keer Parijs was ik eh.. voor 6 dagen 90 euro kwijt incl foodies?
(Heen reed ik mee, ik sliep bij een vriend, we reden zwart met het OV, we aten stokbroodjes van de supermarkt, terug ging ik 1e klas met de Thalys (60 euro)
Dan nog, dat kan ook wel voor de helft.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Nah tis wel inclusief vliegreis / busreis en excursies hè!
Zoiets waren wij volgens mij ook kwijt met een weekje Parijs of Londen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Welk gedeelte van ik sliep bij een vriend begrijp je nietquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sliep je op een bank in het park dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |