abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 april 2009 @ 12:00:24 #1
163650 Greys
pi_68299422
Het vorige deel: Slank 678 Zwetend de zomer in!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 64% gewijzigd door Greys op 23-04-2009 14:10:00 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68299464
Geen zin in nog meer boterhammen dus nu een schaaltje optimel , kijk ik over 2 uur wel weer of ik zin heb in brood.
pi_68299560
at work it is
Ja doei.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:07:29 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68299634
At work at home it is
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68299660
Hier ook at work...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68299673
Kwakveense, nee, ik neem daar idd ook geen risico's mee Maar deze was echt glutenvrij. En superlekker
We hebben toen met z'n vieren het hele ding (200 g chocola, 100 g boter) in een keer opgegeten
pi_68299677
Effe de OP als TVP.
(Dan valt er niets te mopperen en hoeft Greys vanavond ook alleen maar te copy-pasten)

*knip*

[ Bericht 84% gewijzigd door vergeetmewelletje op 23-04-2009 14:24:52 ]
pi_68299703
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
At work at home it is
Ik ga om een uur of twee naar huis, laptoppie mee... Lekker een rondje hardlopen en daarna lunchen met spinazie en eitjes. In de zon. Op het balkon

Thuiswerken
  donderdag 23 april 2009 @ 12:11:53 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68299758
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
OP volgt vanmiddag als ik thuis ben
.

Tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_68299783
Even lunchen met left over Griekse salade. . Ik word de hele dag al zo raar aangekeken door mensen; ik hoop niet dat ik het hiermee nog erger maak in de kantine van de UB. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68299840
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef Greys het volgende:

Vakantie: een weekje naar het buitenland is mij momenteel lang zat. Mijn hondje is een oud guppie dus die laat ik geen weken achter elkaar alleen en ik zit door de kat ook vrij aan huis gebonden (altijd gedacht dat een kat makkelijker zou zijn dan een hond wat weg gaan betreft ).
Had je weer de lapo??

New York ga ik sws niet zo lang, hoogstens een week. Dan hoop ik dat het broertje van mijn vriendin op wil passen. Die is heel goed met honden. Ik ga het tot die tijd opbouwen. Dus eerst een middagje, dan eens een nachtje logeren. Zoiets.

Als ik langer op reis ga, dan weet ik het niet. Ik had ooit het romantische idee om met de Koek door Amerika te reizen per cabrio. Maar ik weet het toch niet......zie je hem al zitten naast me? Haartjes in de wind, zonnebril op het koppetje. Best leuk, maar ik heb dan toch liever een vent naast me. En niet alleen om de lekke banden te plakken.

Dus......ondernemend type gezocht. Niet ouder dan 40. Met een beetje looks. Geen kinderen of kinderwens. En intelligent. En hij moet me aan het lachen maken en mijn stomme grapjes ook leuk vinden........hij moet van sex houden, dat ook.

Ik vrees dat de Koek naast me zal zitten.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:14:27 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68299841
Hier is het helaas gaan bewolken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68299852

Ik zit nog thuis. Vanmiddag van 16:00-18:00 college (wat een tijdstip )
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68300072
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef conleche het volgende:

[..]
naw zeg

denk dat jij heel veel keus hebt....
Ja doei.
pi_68300205
quote:

[..]

Dus......ondernemend type gezocht. Niet ouder dan 40. Met een beetje looks. Geen kinderen of kinderwens. En intelligent. En hij moet me aan het lachen maken en mijn stomme grapjes ook leuk vinden........hij moet van sex houden, dat ook.

Niet zo pessimistisch, jij vindt heus wel een leuke man! Ze zijn schaars maar niet onvindbaar.
pi_68300293
Oja, ik las net een quote van Patrick Stewart, misschien vind ik hem gewoon leuk omdat ik trekkie ben (jaja ) en alles van die man geweldig vind, maar ik wou hem toch even met jullie delen.
quote:
I think my appearance in The Simpsons, and an appearance that I did on Sesame Street, in praise of the letter 'B', were perhaps the two most distinguished bits of work that I've done in the US.
In praise of the letter B...
pi_68300340
Mini, ken je dat filmpje van Norah Jones in Sesame Street niet, met de letter Y?
pi_68300406
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, ken je dat filmpje van Norah Jones in Sesame Street niet, met de letter Y?
Nee, ik ken eigenlijk helemaal geen filmpjes van Sesame Street.
pi_68300468
Ja, die is dus leuk. Moet je even op Youtube zoeken
  donderdag 23 april 2009 @ 12:36:56 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68300475
quote:

Denk jij werkelijk dat jij een probleem zal hebben een leuke vent te vinden?

alhoewel, kwak en merel lopen tegen hetzelfde probleem aan en dat snap ik ook niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68300493
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ga ik doen als ik thuis ben!
pi_68300653
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, ik las net een quote van Patrick Stewart, misschien vind ik hem gewoon leuk omdat ik trekkie ben (jaja ) en alles van die man geweldig vind, maar ik wou hem toch even met jullie delen.
[..]

In praise of the letter B...
Patrick Stewart

Ja doei.
pi_68300685
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:

Ja doei.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:48:57 #24
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68300829
Hallo .

Lijstje:
O: Dubbele boterham philadelphia
T: Boterham philadelphia
L: Waarschijnlijk cruesli
S: Softbal
D: Geen idee, meneer doet de boodschappen!
S: Taekwondo
T: Appel

.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:50:12 #25
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68300868
quote:

Ik val af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')