Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Dit valt nog wel mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik spot een drugsmeet in de planningalleen pas volgend jaar
ow en ldg wil handige nieuwe huisdingen voor dr verjaardaggamma bonnen ofzo
Prijzen verschillen per drug en per winkel en doseringen natuurlijk ook. Die Methylone was 22 euro voor een gram, gratis naar Nederland gestuurd, dosering ga ik stellen op 100-125 mg. voor de eerste keer. Dus reken maar uit: 2,20 tot 2,75 per dosis.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goedkope drugsmeet? Designerdrugs zijn per gram duurder dan wat dan ook![]()
(punt is dat je maar een tiende gram nodig hebt)
die kan sowieso wel icm met de bbq tochquote:Op donderdag 23 april 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
1 stem vóór een vette drugsmeet. Ik wil graag nog eens aan de paddo ofzo, maar dan wel in ervaren gezelschap
We kunnen mij ons trouwens ook wel een wietmiet houden, A. heeft een vuilniszak vol meegekregen van haar broertje![]()
ik weet nog net hoe zo'n ding eruit zietquote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee.Isegrim wilde een decoupeerzaag voor haar verjaardag.
![]()
![]()
Dat maakt al dat je meer vakkennis hebt dan ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet nog net hoe zo'n ding eruit zietdaar houd het ook echt op.
Waar zijn die wijven mee bezig? A. wilde al op kickboksen...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit valt nog wel mee.Isegrim wilde een decoupeerzaag voor haar verjaardag.
![]()
![]()
Zou ik ook doen, stel dat je een keer heftige ruzie krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waar zijn die wijven mee bezig? A. wilde al op kickboksen...![]()
(heb ik natuurlijk verboden)
Stonden twee tikfoutjes inquote:Op donderdag 23 april 2009 16:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, stel dat je een keer heftige ruzie krijgt.![]()
Ik heb zelf dan wel de zwemband van Chinees eten.
spellen we even meequote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waar zijn die wijven mee bezig? A. wilde al op kickboksen...![]()
(heb ik natuurlijk verboden)
dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Emancipatie, dat is dat jullie het vuilnis buiten zetten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
dat betekent dat jij een rok aan mag trekken ... right ...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spellen we even meee
m
a
n
c
i
p
a
t
i
e
gelijke rechten en zulksals jullie stomme sporten mogen doen en boormachines mogen vast houden , mogen wij het ook
dat recht laat ik graag aan me voorbijgaanquote:Op donderdag 23 april 2009 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dat betekent dat jij een rok aan mag trekken ... right ...
je komt wel uit zo'n dorp toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat recht laat ik graag aan me voorbijgaan
dan was ik wel gereformeerd geworden als ik dat had gewild
veelal katholiek bie ons in braboland geleuf ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je komt wel uit zo'n dorp toch?
owja ke hebt gelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veelal katholiek bie ons in braboland geleuf ik
* ebeaydojraes mist omhoogkijkend fluit smiley ...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat recht laat ik graag aan me voorbijgaan
dan was ik wel gereformeerd geworden als ik dat had gewild
Inclusief dagtekening.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag nóg een brief van Eneco dat ze nog steeds mijn meterstanden niet hebben.Die ze dus al wel hebben en al hadden voordat die brief verzonden werd. De brief is een kopie van de brief die ik eerder deze week ontving.
Wat is jouw voordeel daarmee?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Mocht je nog lekker rondkarren zonder rijbewijs: Ik hoop dat je dikke schade rijdt en 't niet vergoed word![]()
Want?quote:Tis gewoon vrij kansloos te gaan rijden (schijnbaar nog in je uppie ook) zonder rijbewijs...
Het eerste doe ik, het tweede niet.quote:Ga lekker lessen als je wil rijden, of leg je erbij neer dat je het niet mag.
Ik denk dat ik minder gevaarlijk rijd dan de gemiddelde persoon die net een rijbewijs heeft. Sowieso voegt een rijbewijs niets toe aan veiligheid.quote:Tis niet alleen gevaarlijk
Da's absoluut waar. Reden temeer om voorzichtig te zijn.quote:, het kan je ook nog bakken met geld kosten als je iets of iemand aanrijdt
Meestal liggen dat soort dingen echter niet aan het CBR.. Het CBR heeft een vrij rechtlijnige manier om vast te stellen of iemand kan rijden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn pakket was al iets van 1200 euro ofzo, dat waren 20 lessen met examen geloof ik. Nog een keer extra examen en dus wat extra lessen moeten nemen. Bij elkaar zo'n 1800 euro kwijt ofzo. Was trouwens wel regio Haaglanden!
Ken vrienden van me die in Drechtsteden afreden, waar het CBR echt een drakenclub is, een aantal gewoon 5/6x examen gedaan (dus BNOR), die waren echt >3000 euro kwijt, echt bizar
Het is een feit dat je minder sociale interactie hebt wanneer je auto rijdt. Dat maakt je op dat moment dus asocialer. Niet dat dat slecht is, maar wanneer je van sociale interactie met mensen houdt kan OV een pluspunt zijn.quote:[quote]Op donderdag 23 april 2009 11:45 schreef Metatron het volgende:
Ik heb tot mijn 36e nooit een auto gehad, en heb alles met het OV, benenwagen of fiets gedaan. Nu heb ik sinds een jaar een auto, en ik kom tot de voor mij zeer bewezen conclusie dat VOOR MIJ de auto een stuk efficienter is voor woon-werk verkeer. En dat maakt mij dan ineens 'asocialer'. Right.
Grappig. Bij ons weten ze nog steeds niet dat er bijna een jaar geleden een nieuwe meter is geplaatst en heb ik nog steeds geen definitieve nota voor mijn stroom gehad.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag nóg een brief van Eneco dat ze nog steeds mijn meterstanden niet hebben.Die ze dus al wel hebben en al hadden voordat die brief verzonden werd. De brief is een kopie van de brief die ik eerder deze week ontving.
* Alicey stemt mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
1 stem vóór een vette drugsmeet. Ik wil graag nog eens aan de paddo ofzo, maar dan wel in ervaren gezelschap
Dan wordt dat tenminste ook nog eens gebruikt. Wanneer je nu ons drugslaatje open doet komt de walm je meteen tegemoet, terwijl het nota bene is ingepakt in folie.quote:We kunnen mij ons trouwens ook wel een wietmiet houden, A. heeft een vuilniszak vol meegekregen van haar broertje![]()
wow! je hebt een kilt! stoer man! Die wil ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
* ebeaydojraes mist omhoogkijkend fluit smiley ...
[ afbeelding ]
Ik ben handig met sterkstroom en signaalbekabeling, maar daar houdt het bij op.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat maakt al dat je meer vakkennis hebt dan ik.![]()
Klussende vrouwen.![]()
Isegrim kan heel goed tegelen. En meer.
Het was natuurlijk maar een grapje dat ik op kickboksen wilde.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spellen we even meee
m
a
n
c
i
p
a
t
i
e
gelijke rechten en zulksals jullie stomme sporten mogen doen en boormachines mogen vast houden , mogen wij het ook
Tja, mannen zijn daar nu eenmaal veel meer geschikt voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik zeg maar 1 ding:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, mannen zijn daar nu eenmaal veel meer geschikt voor.
vandaar dat je die zakken altijd laat staan in de hal....quote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Da's nog niets vergeleken bij heiden6. Die laat ze gewoon in de vuilbak zitten. Hoe vol ze ook zijn. Al kan het deksel met geen mogelijkheid meer dicht.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaar dat je die zakken altijd laat staan in de hal....
Hoe amateuristisch, wij hebben gewoon een kistje.quote:
ik snap absoluut niet waar je nou weer een probleem van loopt te maken. Zolang je met enige aandrang de deksel nog dicht krijgt kan er nog meer bij, en zou het dus onzin zijn de zak te vervangen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's nog niets vergeleken bij heiden6. Die laat ze gewoon in de vuilbak zitten. Hoe vol ze ook zijn. Al kan het deksel met geen mogelijkheid meer dicht.
gééft 'ie je een kans te emanciperen, is het wéér niet goed!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaar dat je die zakken altijd laat staan in de hal....
Zoals je ziet gaat het bij ons dus hetzelfde.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik snap absoluut niet waar je nou weer een probleem van loopt te maken. Zolang je met enige aandrang de deksel nog dicht krijgt kan er nog meer bij, en zou het dus onzin zijn de zak te vervangen.
Je mag best wel wat zuiniger met het milieu omgaan hoor!
wie zegt dat dat hier niet gebeurdquote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's nog niets vergeleken bij heiden6. Die laat ze gewoon in de vuilbak zitten. Hoe vol ze ook zijn. Al kan het deksel met geen mogelijkheid meer dicht.
nog wel ja...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals je ziet gaat het bij ons dus hetzelfde.
De taakverdeling is daarom ongeveer dat ik ze uit de vuilbak haal en verwissel en mijnze vervolgens buiten zet als ik het een keer lief vraag.
Ik moet het achtenveertig keer lief vragen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals je ziet gaat het bij ons dus hetzelfde.
De taakverdeling is daarom ongeveer dat ik ze uit de vuilbak haal en verwissel en mijnze vervolgens buiten zet als ik het een keer lief vraag.
1 x vuilniszakken buiten zetten = 1 x neuken in het park. Lief vragen is sympatiek maar overbodig.quote:
Ik vind het prima heur.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef SingleCoil het volgende:
1 x vuilniszakken buiten zetten = 1 x neuken in het park. Lief vragen is sympatiek maar overbodig.
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?quote:Vrouwen produceren trouwens ook het grootste deel van de vuilnis in huis, het is dus redelijk dat ze dat ook zelf een beetje opruimen. Ik wil daar best mijn steentje aan bijdragen, ik ben tenslotte een moderne vent, maar het moet niet uit de hand gaan lopen hè?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Alicey het volgende:
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?
We kunnen hem gewoon nieuw leven in blazen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat ik de OV-rel heb gemist.![]()
- jongens zijn veel beter,quote:
Waar is je stiefma naartoe dan? Weggelopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds mn stiefma weg is moet ik het zelf doen, want mn pa doet het niet.
dat lijkt me logisch: jullie koken (veel afval), doen de was (lege zeepverpakkingen enzo), maken koffie en thee of schenken een biertje in (lege flessen en verpakkingen), doen de administratie (veel papierafval), verschonen de kattenbak (erg veel afval), lopen de hele dag je neus te snuiten (veel papiertjes afval) en doen nog andere vage dingen met papier, tissues en verband die we hier liever niet in detail bespreken (ook veel vies afval trouwens), stofzuigen (dus volle stofzakken) en vlooien de kat (nog meer rotzooi).quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Hoezo, wij produceren het grootste deel van het vuilnis in huis?
ja, maar dat is ook je werk. Het zou toch wel een beetje raar worden als ik zelf mijn eigen chipszak weg moest gaan gooienquote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Alicey het volgende:
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat lijkt me logisch: jullie koken (veel afval), doen de was (lege zeepverpakkingen enzo), maken koffie en thee of schenken een biertje in (lege flessen en verpakkingen), doen de administratie (veel papierafval), verschonen de kattenbak (erg veel afval), lopen de hele dag je neus te snuiten (veel papiertjes afval) en doen nog andere vage dingen met papier, tissues en verband die we hier liever niet in detail bespreken (ook veel vies afval trouwens), stofzuigen (dus volle stofzakken) en vlooien de kat (nog meer rotzooi).
Wij drinken bier (uit de fles, dus geen extra afval) en eten chips (ok, één chipszak dan).
verder nog iets?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook je werk. Het zou toch wel een beetje raar worden als ik zelf mijn eigen chipszak weg moest gaan gooien
Jups, wist je dat nog niet.....al weken terug.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is je stiefma naartoe dan? Weggelopen?
Niet meegekregen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jups, wist je dat nog niet.....al weken terug.
Iets met mn pa die werkloos is en dus minder geld heeft dan voorheen. Het precieze weet ik ook niet, weet alleen dat het bier goed smaakte.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet meegekregen.Waarom is ze weggelopen?
Dat laatste snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets met mn pa die werkloos is en dus minder geld heeft dan voorheen. Het precieze weet ik ook niet, weet alleen dat het bier goed smaakte.
Wordt dat voor jou niet in een bakje gedaan?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
en eten chips (ok, één chipszak dan).
dat ik feestje gevierd heb toen ze opgehoepeld was. Nee dat deed ze ook maar ze was bang dat ze nu meer moest betalen in het huishouden en minder overhield denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet helemaal.Maar was ze soms zelf te lui om te werken?
Was ze een boze stiefmoeder?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ik feestje gevierd heb toen ze opgehoepeld was.
Pff. Nou ja, als een stom wijf was, beter.quote:Nee dat deed ze ook maar ze was bang dat ze nu meer moest betalen in het huishouden en minder overhield denk ik.
Ik denk dat JJDJ het het best kan uitleggen wat voor trol het was/is.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was ze een boze stiefmoeder?
[ afbeelding ]
[..]
Pff. Nou ja, als een stom wijf was, beter.
nee, ik eet altijd uit de zak. Anders gaat A. mee zitten eten, hetgeen verschillende negatieve effecten heeft:quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wordt dat voor jou niet in een bakje gedaan?
zoietsquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Je vader heeft dus niet zo'n beste smaak?
Da's geen kilt, da's een rokjequote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wow! je hebt een kilt! stoer man! Die wil ik eigenlijk ook wel
Niet verkracht door tien negers?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben net heel eventjes op zuid geweest! Toen het al donker begon te worden!
Was het voor jou net zo goed als voor hun?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, dat wel. En m'n portemonnee is weg, maar daar had ik al op gerekend.
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat er morgenvanavond nog gebarbequed worden in hét park?
geloof van nietquote:
Ik heb zo vaak plannen in het weekend dat ik op het laatste moment pas weet of er tijd isquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook al plannen, alles moet altijd zo last minute, ik zit meestal niet de hele week te wachten tot er evt een meet is in het weekend
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardigquote:
Peter Breuls In de trein, 1e klas dus lui onderuit, zon schijnt door de ruiten, lekker muziekje op de iPod. Wat een contrast met de files van gisteren. (4 hours ago) - Comment - Unlike
?You like this.
omdat ie in de trein zit, of omdat ie met zn 1.50 beweert niet onderuit te kunnen zitten in de 2e klasquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardig
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt 'm even quote-waardig
dus ik mag het wel, mooi dat doe ik geregeld......quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
Dat is voor mij een acceptabele deal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is voor mij een acceptabele deal.
alsjeblieft niet ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rotterdamse Lijnbaan gaat plat
Lijnbaan plat klinkt als een topplan!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Isegrim het volgende:
De kans is wel behoorlijk aanwezig dat ik niet kom.Heiden6 komt iig wel, mét een voorraadje van de Reefer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kom je halen hoor. Ik heb speciaal allemaal propjes gemaakt om op de grond te gooien
Gezien je bijna-anagram username wil je vast niet in een buurt met minder dan 40 procent autochtoon wonen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Steengijl het volgende:
Hey, aankomend student in Rotterdam hier. Heb onlangs pas besloten om hier te gaan studeren, ik heb vorig jaar een verkeerde keus gemaakt en dat wilde ik niet nog eens doen. Ik ben dus ook redelijk laat met het zoeken naar een kamer. Hierbij nu aangekomen, is de vraag wat de buurten zijn waar je wél wilt wonen en waar niet? En waar kan ik als aankomend student het best op zoek gaan naar een kamer? Ik ken nu alleen stadswonen.nl, maar vraag me af of dit de beste keus is om op zoek te gaan naar een kamer.
Rotturdam laat van u horen aub.
Huh?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een turkse super/slager tussen Afrikaandermarkt en Maashaven heeft geen pinautomaat. Toen ik bij de lidl ging bij-pinnen vroeg Syl waarom niet. Liet die vrouw een brief zien waarin staat dat ze geen pinautomaat krijgen omdat ze ondernemer met dubbele nationaliteit zijn
Ja. Bedrijfspolicy. Alleen Ondernemers in Nederland gevestigd met enkel de Nederlandse nationaliteit mogen van die klojo's een pinautomaat.quote:
Het gaat waarschijnlijk niet om een dubbel paspoort, maar om een gebrek aan Nederlandse nationaliteit. In elk geval, toen ik bij KPN werkte mochten wij nooit abonnementen aansluiten zonder dat iemand een Nederlands paspoort/id-kaart had. Dat had te maken met fraude, als iemand met een buitenlands paspoort voor 800 euro belt en hij is ineens verdwenen, is het heel moeilijk daar iets aan te doen. Dat kan ook in dit geval wel de motivatie zijn met zo'n verbinding om te pinnen, die loopt doorgaans ook gewoon via KPN en is ook fraudegevoelig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Bedrijfspolicy. Alleen Ondernemers in Nederland gevestigd met enkel de Nederlandse nationaliteit mogen van die klojo's een pinautomaat.
Ik heb de brief zelf gelezen, echt te schandalig voor woorden. Er staat bijna: Gij allochtoon krijgt geen service van ons!
Weet niet precies hoe dat bij ADSL pinnen van KPN zit maar dat moet toch wel door iedere boerenlul aangevraagd kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk niet om een dubbel paspoort, maar om een gebrek aan Nederlandse nationaliteit. In elk geval, toen ik bij KPN werkte mochten wij nooit abonnementen aansluiten zonder dat iemand een Nederlands paspoort/id-kaart had. Dat had te maken met fraude, als iemand met een buitenlands paspoort voor 800 euro belt en hij is ineens verdwenen, is het heel moeilijk daar iets aan te doen. Dat kan ook in dit geval wel de motivatie zijn met zo'n verbinding om te pinnen, die loopt doorgaans ook gewoon via KPN en is ook fraudegevoelig.
quote:
Had je toen toch ook al gefeliciteerd. Nee ik heb met mn stomme kop afgesproken dat ik thuis zo helpen met kast versjouwen e.d. en zag vanmorgen pas dat het vandaag vandaag is zeg maarquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]kom je ook nog deze kant op vanavond?
( ow en ik was n halve maand terug al eens jarig)
jammer, mja niks aan te doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had je toen toch ook al gefeliciteerd. Nee ik heb met mn stomme kop afgesproken dat ik thuis zo helpen met kast versjouwen e.d. en zag vanmorgen pas dat het vandaag vandaag is zeg maar
prima, wel moeten we zsm meeten en bbqenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jammer, mja niks aan te doenwe drinken wel een drankje ( of zes
) voor je!
ik kom helpen, ik kom helpen! Ik heb echt waanzinnige dorst en er moet ook weer wat gerookt worden vanaaf denk ik. Ik denk dat ik mijn zakje superpolm maar meeneemquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jammer, mja niks aan te doenwe drinken wel een drankje ( of zes
) voor je!
Dat is wel suf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een turkse super/slager tussen Afrikaandermarkt en Maashaven heeft geen pinautomaat. Toen ik bij de lidl ging bij-pinnen vroeg Syl waarom niet. Liet die vrouw een brief zien waarin staat dat ze geen pinautomaat krijgen omdat ze ondernemer met dubbele nationaliteit zijn
Stadswonen is naar mijn idee wel de beste keus. Niet te duur en alles is hartstikke goed geregeld. Als er iets kapot is/vervangen moet worden, wordt er dezelfde dag nog een monteur geregeld. Ze hebben vaak mooie kamers op heel redelijke locaties.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Steengijl het volgende:
Hey, aankomend student in Rotterdam hier. Heb onlangs pas besloten om hier te gaan studeren, ik heb vorig jaar een verkeerde keus gemaakt en dat wilde ik niet nog eens doen. Ik ben dus ook redelijk laat met het zoeken naar een kamer. Hierbij nu aangekomen, is de vraag wat de buurten zijn waar je wél wilt wonen en waar niet? En waar kan ik als aankomend student het best op zoek gaan naar een kamer? Ik ken nu alleen stadswonen.nl, maar vraag me af of dit de beste keus is om op zoek te gaan naar een kamer.
Rotturdam laat van u horen aub.
Het liefst wel met een overheersend aantal autochtonen idd. Binnenstad zou natuurlijk helemáál mooi zijn. Ik weet echter niet hoe dit in R'dam is geregeld. Ik woon nu in Utrecht en daar is het, via de SSHU, zo geregeld dat je een wachtlijst opbouwd. Als je écht lang staat ingeschreven, kun je een stadspandkamer betrekken. Dit is een kamer ook nog in een studentenhuis, maar, zoals de naam al zegt, wel in de binnenstad. Ik denk dat R'dam dit ook zo heeft geregeld via stadswonen? Of zit ik er finaal naast?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezien je bijna-anagram username wil je vast niet in een buurt met minder dan 40 procent autochtoon wonen?
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Stadswonen is naar mijn idee wel de beste keus. Niet te duur en alles is hartstikke goed geregeld. Als er iets kapot is/vervangen moet worden, wordt er dezelfde dag nog een monteur geregeld. Ze hebben vaak mooie kamers op heel redelijke locaties.
En over de buurten waar je wel wil wonen.... Dat hangt van jou af. Wil je in een stille buurt wonen, in een studentenbuurt, heb je er problemen mee als je buren 2 nationaliteiten hebben?
Welkom in de grote stad, als je rustig wil wonen dan zal je toch echt buiten R'dam moeten blijven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.
dat je last hebt van studenten dusquote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.
Neuh, ze hebben internet.quote:
Daarom regel ik alles hier.quote:Op zondag 26 april 2009 14:05 schreef Metatron het volgende:
Cool Breuls. Curacao is mooi. Al zal het tempo van waarin zaken daar geregeld worden t.o.v. Rotterdam wel even wennen zijn.
we zijn net wakker jaquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
eerlijk gezegd.. ik zou er niet aan moeten denken ... maar da ben ik ..quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben internet.
[..]
Daarom regel ik alles hier.
ze houden hem als slaafquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
je kan hem toch je boodschappen laten doenquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
Hij is net aangekomen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
De witte wijn was een Bin65 van Lindemans (Chardonnay uit 2007). De dessertwijn was een Sauterne.quote:
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?quote:
Hij kan likken als een mallequote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?
Het is: "Hij kan likken als Lassie"quote:
Die was in 2001 al niet meer grappig, dus denk geef er ff m'n eigen draai aanquote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Het is: "Hij kan likken als Lassie"
Heiden6 heeft geen minpunten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is dan 1 pluspunt tegenover al die minpunten die je hier altijd plaatst
Heiden, geef Isegrim haar account eens terugquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heiden, geef Isegrim haar account eens terug.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Groeten terug van Maarten. Hij is zwaar teleurgesteld.
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sla ff overquote:Op maandag 27 april 2009 08:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wel.Maar douchen werkt nog het beste om even wakker te worden.
Het was geen uitnodiging.quote:Op maandag 27 april 2009 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sla ff over
Mijn bakje met Egyptische Mokka glijdt in ieder geval goed naar binnenquote:Op maandag 27 april 2009 07:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook, nog maar een bakkie koffie dan
Ik ben alweer aangekleed en ik buk niet voor propjes.quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald propje gooit
Tss ga een beetje die autofielen (of is het autofile?) Steunen...quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, zo'n trein. Vooral als 'ie niet rijdt.
Nou, ik doe er minimaal twee uur over hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee? Den Haag is maar uurtje op de fiets
Lees ik hier: ik ga lunchen met fokkers?quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben maar weer naar huis gegaan en heb de ochtend vrij genomen. Ik probeer het vanmiddag nog wel eens.Wilde even kaasplakken halen bij AH To Go om zo tosti's te bakken. Ik had mijn vouwfietsje bij me, werd ik uit de winkel gestuurd omdat je niet met de fiets daar naar binnen mag. Dus ik zei dat ik regelmatig daar met de fiets binnen kom, maar dat 'ie dan is opgevouwen en dat dan niemand er een probleem van maakt (hij was nu niet opgevouwen). Nou, dat was niet zo, want dan had ze me eerder heus ook wel aangesproken en ook een opgevouwen fiets mocht niet naar binnen.
Dus maar geen kaas gekocht. Als het nou druk is ofzo, vooruit, maar er was geen kip daar. Zeikwijf.
Eh, nee.quote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lees ik hier: ik ga lunchen met fokkers?
quote:
???? dat is ongeveer looppas tempo ....quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik doe er minimaal twee uur over hoor.
Tussen de tien en vijftien km per uur. Hard genoeg voor mij.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
???? dat is ongeveer looppas tempo ....
quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik loop vandaag niet onder jullie balkon door
Onze feestjes kosten gemiddeld zo'n 200 euro. Maar daar komen dan ook 20-30 mensen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Van het weekend vergeten brood te halen om mee te nemen. Dus ik moet nog wel iets halen in de loop van de dag![]()
Overigens mijn record verbroken, voor de verjaardagsinkopen bij de jumbo 50 euro uit gegeven![]()
(oude record stond, met moeite, op 30).
Sterke drank hebben ze niet bij de jumbo, en al het eten voor de mee-eters en de warme hapjes hadden we al eerder gehaald.quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Onze feestjes kosten gemiddeld zo'n 200 euro. Maar daar komen dan ook 20-30 mensen.
Je kunt ze beide naar je hoofd krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik doelde meer op vliegende stoelen, en niet op vliegende bloederige tampons
Dat die lui niet gewoon een overdosis nemen ofzo...quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef Isegrim het volgende:
Het was een springer, die de vertraging veroorzaakte. 'Aanrijding met een persoon'.
Was misschien niet beschikbaar ofzo.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat die lui niet gewoon een overdosis nemen ofzo...
Laat ze dan hun adem inhouden tot ze omvallen...quote:Op maandag 27 april 2009 11:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was misschien niet beschikbaar ofzo.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nog een poging doen om op mijn werk te geraken.
have funquote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga nog een poging doen om op mijn werk te geraken.
Gerechtigheidquote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh.. ben ik ook eens vrij, regent het
Hoi!quote:
Jij wóónt op een creepy plek om in je eentje heen te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vanavond hier eens kijken
http://sambalanco.nl/index.php
Ben wel benieuwd of het wat voor me isheb hiervoor al 11 jaar braaf gedrumd ( fanfare stijl
) dus dit is wel even wat anders. Maar het jeukt wel weer moet ik zeggen, dus ik ben op zoek naar iets leuks..
zit wel een beetje op een creepy plek om in je eentje heen te gaanmaar ach ik overleef het vast wel
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met jequote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond twee vergaderingen zonder aanwezigen.Ik ga naar huis!
Dat is altijd prettig.quote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met je.
Zie je wel dat er iets positiefs uit te halen is!quote:
Elk nadeel heb se voordeel.quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zie je wel dat er iets positiefs uit te halen is!
Ja, vonden we ook !quote:Op maandag 27 april 2009 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Overigens nog een dankjewel voor alle fokkerts die op syl dr verjaardag warenWas erg gezellig!!
Kan ik me iets bij voorstellen..quote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Pff, blij da'k thuis ben...
Dat ben je thuis niet gewend he Isequote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met je.
Dat iig niet nee.quote:Op maandag 27 april 2009 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat ben je thuis niet gewend he Ise
godfather 2quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Nee, die is druk met mensen overrijden en dingen in de fik steken.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een account aanmaken voor Miss_Billen.
Can imagine :pquote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef ebeaydojraes het volgende:tsja. Ik ga nie met me blotuh bast op een plankie liggen in de Noordzee ...
(buikje moet alleen nog wat minder)
en braaf weer thuis. Jeroen moet morgen wel werken nlquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij zijn even een uurtje in oshea
eehm er word dus niet in nekken gelebberd hè... da's echt te goor voor woordenquote:
Je weet niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm er word dus niet in nekken gelebberd hè... da's echt te goor voor woorden
eg welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eg welik mep gegarandeerd.. niemand komt daar in de buurt!
ik miste hem al een tijdje hier ja..quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veroordeelde Goeroe ontsnapt...
Gekker moet't toch niet worden![]()
Wist je dat Réunion de eerste plek was waar de euro werd ingevoerd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veroordeelde Goeroe ontsnapt...
Gekker moet't toch niet worden![]()
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine cquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wist je dat Réunion de eerste plek was waar de euro werd ingevoerd?
dit is ook meteen het enige zinloze feit dat ik ken.. en heb em zelfs niet eens bedachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine c
Vitmaine.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine c
fuck jou!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vitmaine.Ga slapen.
![]()
Nee, wie weet dat soort dingen nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |