supermarkt, het is een voorwasmiddel, inweekmiddel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef heiden6 het volgende:
Waar haal ik biotex? Markskramer, Hubo, DA?
kan nooit kwaad , 60 graden is okay.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef heiden6 het volgende:Morgen maar even langs de dreugisterij dan, ik laat wel even weten of het enigszins heeft geholpen. Houd deze maar open voor het geval dat niet zo is.
En die biotex is, neem ik aan, om de boel mee te bewerken voor het wassen?
Is het verstandig om heter te wassen dan normaal (60 i.p.v. 40)?
yepquote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Ossengal scoor ik ook bij de drogist?
erover heen plassen eerst dus, en dan in de wasmachinequote:Op maandag 18 juli 2005 20:52 schreef DarkElf het volgende:
Hardnekkige vlekken deppen met een oplossing van half water en half ammonia, uitspoelen en wassen met een wasmiddel.
Als je als vrouw aan een man raad geeft ivm vlekken is het gemeen er geen rekening mee te houden dat hij je waarschijnlijk serieus neemt.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
[..]
erover heen plassen eerst dus, en dan in de wasmachine
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef heiden6 het volgende:
Dit weekend heb ik op mijn lichblauwe spijkerbroek een paar enorme grasvlekken weten te veroorzaken (bij de knieën).![]()
Heeft iemand een goede tip om deze eruit te krijgen?![]()
Ik ga heus niet over m'n spijkerbroek heen zeiken hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:01 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Als je als vrouw aan een man raad geeft ivm vlekken is het gemeen er geen rekening mee te houden dat hij je waarschijnlijk serieus neemt.![]()
Voetbalquote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef ma_jojo het volgende:
Jezus, hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Jongens die over het gras kruipen; a definate no no
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef ma_jojo het volgende:
Jezus, hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Jongens die over het gras kruipen; a definate no no
Een witte badstof handdoek.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef nikky het volgende:
Drogisterijen.
Wat ook kan is bijvoorbeeld quick'n brite ( blokker ) dat op de vlek smeren. even inweken en dan in de wasmachine met wasmiddel.
Afgelopen week?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:17 schreef Yildiz het volgende:
Heb ik gelijk een volgende vraag:
ik kreeg het afgelopen week voor elkaar om zo hard een stuk rundervlees (je weet wel, dat wat uit die strookjes bestaat, wat bijna spontaan uit elkaar valt, hoe heet het ook weer, doet er niet toe) hard op mijn bord te deponeren, opdat er een vetvlek in mijn witte mooie shirt kwam, kan ik dat er ook uit halen met het spul?
Daar waar die vlek zit is de textiel gewoon wit, katoen. Kan ik het er gewoon opmikken, of krijg ik dan grote gore beige vlekken?
Heiden6 + sportief = onmogelijke combinatiequote:
Ja ehhh..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij hebt lef, om hier überhaupt te durven posten. Dat ding is pas drie weken oud ofzo.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |