Neuh, ze hebben internet.quote:
Daarom regel ik alles hier.quote:Op zondag 26 april 2009 14:05 schreef Metatron het volgende:
Cool Breuls. Curacao is mooi. Al zal het tempo van waarin zaken daar geregeld worden t.o.v. Rotterdam wel even wennen zijn.
we zijn net wakker jaquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
eerlijk gezegd.. ik zou er niet aan moeten denken ... maar da ben ik ..quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben internet.
[..]
Daarom regel ik alles hier.
ze houden hem als slaafquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaafquote:
je kan hem toch je boodschappen laten doenquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
Hij is net aangekomen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
De witte wijn was een Bin65 van Lindemans (Chardonnay uit 2007). De dessertwijn was een Sauterne.quote:
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?quote:
Hij kan likken als een mallequote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?
Het is: "Hij kan likken als Lassie"quote:
Die was in 2001 al niet meer grappig, dus denk geef er ff m'n eigen draai aanquote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Het is: "Hij kan likken als Lassie"
Heiden6 heeft geen minpunten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is dan 1 pluspunt tegenover al die minpunten die je hier altijd plaatst
Heiden, geef Isegrim haar account eens terugquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heiden, geef Isegrim haar account eens terug.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Groeten terug van Maarten. Hij is zwaar teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |