Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardigquote:
Peter Breuls In de trein, 1e klas dus lui onderuit, zon schijnt door de ruiten, lekker muziekje op de iPod. Wat een contrast met de files van gisteren. (4 hours ago) - Comment - Unlike
?You like this.
omdat ie in de trein zit, of omdat ie met zn 1.50 beweert niet onderuit te kunnen zitten in de 2e klasquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardig
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt 'm even quote-waardig
dus ik mag het wel, mooi dat doe ik geregeld......quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
Dat is voor mij een acceptabele deal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is voor mij een acceptabele deal.
alsjeblieft niet ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rotterdamse Lijnbaan gaat plat
Lijnbaan plat klinkt als een topplan!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:38 schreef Isegrim het volgende:
De kans is wel behoorlijk aanwezig dat ik niet kom.Heiden6 komt iig wel, mét een voorraadje van de Reefer.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kom je halen hoor. Ik heb speciaal allemaal propjes gemaakt om op de grond te gooien
Gezien je bijna-anagram username wil je vast niet in een buurt met minder dan 40 procent autochtoon wonen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Steengijl het volgende:
Hey, aankomend student in Rotterdam hier. Heb onlangs pas besloten om hier te gaan studeren, ik heb vorig jaar een verkeerde keus gemaakt en dat wilde ik niet nog eens doen. Ik ben dus ook redelijk laat met het zoeken naar een kamer. Hierbij nu aangekomen, is de vraag wat de buurten zijn waar je wél wilt wonen en waar niet? En waar kan ik als aankomend student het best op zoek gaan naar een kamer? Ik ken nu alleen stadswonen.nl, maar vraag me af of dit de beste keus is om op zoek te gaan naar een kamer.
Rotturdam laat van u horen aub.
Huh?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een turkse super/slager tussen Afrikaandermarkt en Maashaven heeft geen pinautomaat. Toen ik bij de lidl ging bij-pinnen vroeg Syl waarom niet. Liet die vrouw een brief zien waarin staat dat ze geen pinautomaat krijgen omdat ze ondernemer met dubbele nationaliteit zijn
Ja. Bedrijfspolicy. Alleen Ondernemers in Nederland gevestigd met enkel de Nederlandse nationaliteit mogen van die klojo's een pinautomaat.quote:
Het gaat waarschijnlijk niet om een dubbel paspoort, maar om een gebrek aan Nederlandse nationaliteit. In elk geval, toen ik bij KPN werkte mochten wij nooit abonnementen aansluiten zonder dat iemand een Nederlands paspoort/id-kaart had. Dat had te maken met fraude, als iemand met een buitenlands paspoort voor 800 euro belt en hij is ineens verdwenen, is het heel moeilijk daar iets aan te doen. Dat kan ook in dit geval wel de motivatie zijn met zo'n verbinding om te pinnen, die loopt doorgaans ook gewoon via KPN en is ook fraudegevoelig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Bedrijfspolicy. Alleen Ondernemers in Nederland gevestigd met enkel de Nederlandse nationaliteit mogen van die klojo's een pinautomaat.
Ik heb de brief zelf gelezen, echt te schandalig voor woorden. Er staat bijna: Gij allochtoon krijgt geen service van ons!
Weet niet precies hoe dat bij ADSL pinnen van KPN zit maar dat moet toch wel door iedere boerenlul aangevraagd kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk niet om een dubbel paspoort, maar om een gebrek aan Nederlandse nationaliteit. In elk geval, toen ik bij KPN werkte mochten wij nooit abonnementen aansluiten zonder dat iemand een Nederlands paspoort/id-kaart had. Dat had te maken met fraude, als iemand met een buitenlands paspoort voor 800 euro belt en hij is ineens verdwenen, is het heel moeilijk daar iets aan te doen. Dat kan ook in dit geval wel de motivatie zijn met zo'n verbinding om te pinnen, die loopt doorgaans ook gewoon via KPN en is ook fraudegevoelig.
quote:
Had je toen toch ook al gefeliciteerd. Nee ik heb met mn stomme kop afgesproken dat ik thuis zo helpen met kast versjouwen e.d. en zag vanmorgen pas dat het vandaag vandaag is zeg maarquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]kom je ook nog deze kant op vanavond?
( ow en ik was n halve maand terug al eens jarig)
jammer, mja niks aan te doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had je toen toch ook al gefeliciteerd. Nee ik heb met mn stomme kop afgesproken dat ik thuis zo helpen met kast versjouwen e.d. en zag vanmorgen pas dat het vandaag vandaag is zeg maar
prima, wel moeten we zsm meeten en bbqenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jammer, mja niks aan te doenwe drinken wel een drankje ( of zes
) voor je!
ik kom helpen, ik kom helpen! Ik heb echt waanzinnige dorst en er moet ook weer wat gerookt worden vanaaf denk ik. Ik denk dat ik mijn zakje superpolm maar meeneemquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jammer, mja niks aan te doenwe drinken wel een drankje ( of zes
) voor je!
Dat is wel suf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een turkse super/slager tussen Afrikaandermarkt en Maashaven heeft geen pinautomaat. Toen ik bij de lidl ging bij-pinnen vroeg Syl waarom niet. Liet die vrouw een brief zien waarin staat dat ze geen pinautomaat krijgen omdat ze ondernemer met dubbele nationaliteit zijn
Stadswonen is naar mijn idee wel de beste keus. Niet te duur en alles is hartstikke goed geregeld. Als er iets kapot is/vervangen moet worden, wordt er dezelfde dag nog een monteur geregeld. Ze hebben vaak mooie kamers op heel redelijke locaties.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:25 schreef Steengijl het volgende:
Hey, aankomend student in Rotterdam hier. Heb onlangs pas besloten om hier te gaan studeren, ik heb vorig jaar een verkeerde keus gemaakt en dat wilde ik niet nog eens doen. Ik ben dus ook redelijk laat met het zoeken naar een kamer. Hierbij nu aangekomen, is de vraag wat de buurten zijn waar je wél wilt wonen en waar niet? En waar kan ik als aankomend student het best op zoek gaan naar een kamer? Ik ken nu alleen stadswonen.nl, maar vraag me af of dit de beste keus is om op zoek te gaan naar een kamer.
Rotturdam laat van u horen aub.
Het liefst wel met een overheersend aantal autochtonen idd. Binnenstad zou natuurlijk helemáál mooi zijn. Ik weet echter niet hoe dit in R'dam is geregeld. Ik woon nu in Utrecht en daar is het, via de SSHU, zo geregeld dat je een wachtlijst opbouwd. Als je écht lang staat ingeschreven, kun je een stadspandkamer betrekken. Dit is een kamer ook nog in een studentenhuis, maar, zoals de naam al zegt, wel in de binnenstad. Ik denk dat R'dam dit ook zo heeft geregeld via stadswonen? Of zit ik er finaal naast?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezien je bijna-anagram username wil je vast niet in een buurt met minder dan 40 procent autochtoon wonen?
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Stadswonen is naar mijn idee wel de beste keus. Niet te duur en alles is hartstikke goed geregeld. Als er iets kapot is/vervangen moet worden, wordt er dezelfde dag nog een monteur geregeld. Ze hebben vaak mooie kamers op heel redelijke locaties.
En over de buurten waar je wel wil wonen.... Dat hangt van jou af. Wil je in een stille buurt wonen, in een studentenbuurt, heb je er problemen mee als je buren 2 nationaliteiten hebben?
Welkom in de grote stad, als je rustig wil wonen dan zal je toch echt buiten R'dam moeten blijven.quote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.
dat je last hebt van studenten dusquote:Op zondag 26 april 2009 11:27 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer problemen met verschillende nationaliteiten. Het gaat me erom dat ik niet in een buurt kom met veel overlast van hangjongeren etc.
Neuh, ze hebben internet.quote:
Daarom regel ik alles hier.quote:Op zondag 26 april 2009 14:05 schreef Metatron het volgende:
Cool Breuls. Curacao is mooi. Al zal het tempo van waarin zaken daar geregeld worden t.o.v. Rotterdam wel even wennen zijn.
we zijn net wakker jaquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
eerlijk gezegd.. ik zou er niet aan moeten denken ... maar da ben ik ..quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben internet.
[..]
Daarom regel ik alles hier.
ze houden hem als slaafquote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, LHO en ldg, wanneer laten jullie heiden6 gaan?
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaafquote:
je kan hem toch je boodschappen laten doenquote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
Hij is net aangekomen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou niet echt een doel weten voor deze slaaf
Hij is opweg terug naar heliport
De witte wijn was een Bin65 van Lindemans (Chardonnay uit 2007). De dessertwijn was een Sauterne.quote:
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?quote:
Hij kan likken als een mallequote:Op zondag 26 april 2009 17:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je zo blij bent dat die thuis is want verder doet die ook weinig toch?
Het is: "Hij kan likken als Lassie"quote:
Die was in 2001 al niet meer grappig, dus denk geef er ff m'n eigen draai aanquote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Het is: "Hij kan likken als Lassie"
Heiden6 heeft geen minpunten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat is dan 1 pluspunt tegenover al die minpunten die je hier altijd plaatst
Heiden, geef Isegrim haar account eens terugquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 18:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
Heiden, geef Isegrim haar account eens terug.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Groeten terug van Maarten. Hij is zwaar teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |