Niet verkracht door tien negers?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben net heel eventjes op zuid geweest! Toen het al donker begon te worden!
Was het voor jou net zo goed als voor hun?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, dat wel. En m'n portemonnee is weg, maar daar had ik al op gerekend.
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat er morgenvanavond nog gebarbequed worden in hét park?
geloof van nietquote:
Ik heb zo vaak plannen in het weekend dat ik op het laatste moment pas weet of er tijd isquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook al plannen, alles moet altijd zo last minute, ik zit meestal niet de hele week te wachten tot er evt een meet is in het weekend
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardigquote:
Peter Breuls In de trein, 1e klas dus lui onderuit, zon schijnt door de ruiten, lekker muziekje op de iPod. Wat een contrast met de files van gisteren. (4 hours ago) - Comment - Unlike
?You like this.
omdat ie in de trein zit, of omdat ie met zn 1.50 beweert niet onderuit te kunnen zitten in de 2e klasquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt'm even quote-waardig
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn eerste copy paste op de blackberry, maar vondt 'm even quote-waardig
dus ik mag het wel, mooi dat doe ik geregeld......quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lieve LHO, wil je alsjeblieft nóóit meer een verleden tijd met 'dt' schrijven? Het doet zo'n pijn aan mijn oogjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
Dat is voor mij een acceptabele deal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]alleen als jij wel (nog) een keer bukt als ik troep op de grond gooi
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is voor mij een acceptabele deal.
alsjeblieft niet ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rotterdamse Lijnbaan gaat plat
Lijnbaan plat klinkt als een topplan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |