1 x vuilniszakken buiten zetten = 1 x neuken in het park. Lief vragen is sympatiek maar overbodig.quote:
Ik vind het prima heur.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef SingleCoil het volgende:
1 x vuilniszakken buiten zetten = 1 x neuken in het park. Lief vragen is sympatiek maar overbodig.
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?quote:Vrouwen produceren trouwens ook het grootste deel van de vuilnis in huis, het is dus redelijk dat ze dat ook zelf een beetje opruimen. Ik wil daar best mijn steentje aan bijdragen, ik ben tenslotte een moderne vent, maar het moet niet uit de hand gaan lopen hè?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Alicey het volgende:
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?
We kunnen hem gewoon nieuw leven in blazen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat ik de OV-rel heb gemist.![]()
- jongens zijn veel beter,quote:
Waar is je stiefma naartoe dan? Weggelopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds mn stiefma weg is moet ik het zelf doen, want mn pa doet het niet.
dat lijkt me logisch: jullie koken (veel afval), doen de was (lege zeepverpakkingen enzo), maken koffie en thee of schenken een biertje in (lege flessen en verpakkingen), doen de administratie (veel papierafval), verschonen de kattenbak (erg veel afval), lopen de hele dag je neus te snuiten (veel papiertjes afval) en doen nog andere vage dingen met papier, tissues en verband die we hier liever niet in detail bespreken (ook veel vies afval trouwens), stofzuigen (dus volle stofzakken) en vlooien de kat (nog meer rotzooi).quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Hoezo, wij produceren het grootste deel van het vuilnis in huis?
ja, maar dat is ook je werk. Het zou toch wel een beetje raar worden als ik zelf mijn eigen chipszak weg moest gaan gooienquote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Alicey het volgende:
Je bedoelt dat ik altijd alles weggooi en jij alles laat liggen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat lijkt me logisch: jullie koken (veel afval), doen de was (lege zeepverpakkingen enzo), maken koffie en thee of schenken een biertje in (lege flessen en verpakkingen), doen de administratie (veel papierafval), verschonen de kattenbak (erg veel afval), lopen de hele dag je neus te snuiten (veel papiertjes afval) en doen nog andere vage dingen met papier, tissues en verband die we hier liever niet in detail bespreken (ook veel vies afval trouwens), stofzuigen (dus volle stofzakken) en vlooien de kat (nog meer rotzooi).
Wij drinken bier (uit de fles, dus geen extra afval) en eten chips (ok, één chipszak dan).
verder nog iets?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, maar dat is ook je werk. Het zou toch wel een beetje raar worden als ik zelf mijn eigen chipszak weg moest gaan gooien
Jups, wist je dat nog niet.....al weken terug.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar is je stiefma naartoe dan? Weggelopen?
Niet meegekregen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jups, wist je dat nog niet.....al weken terug.
Iets met mn pa die werkloos is en dus minder geld heeft dan voorheen. Het precieze weet ik ook niet, weet alleen dat het bier goed smaakte.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet meegekregen.Waarom is ze weggelopen?
Dat laatste snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets met mn pa die werkloos is en dus minder geld heeft dan voorheen. Het precieze weet ik ook niet, weet alleen dat het bier goed smaakte.
Wordt dat voor jou niet in een bakje gedaan?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef SingleCoil het volgende:
en eten chips (ok, één chipszak dan).
dat ik feestje gevierd heb toen ze opgehoepeld was. Nee dat deed ze ook maar ze was bang dat ze nu meer moest betalen in het huishouden en minder overhield denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik niet helemaal.Maar was ze soms zelf te lui om te werken?
Was ze een boze stiefmoeder?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ik feestje gevierd heb toen ze opgehoepeld was.
Pff. Nou ja, als een stom wijf was, beter.quote:Nee dat deed ze ook maar ze was bang dat ze nu meer moest betalen in het huishouden en minder overhield denk ik.
Ik denk dat JJDJ het het best kan uitleggen wat voor trol het was/is.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was ze een boze stiefmoeder?
[ afbeelding ]
[..]
Pff. Nou ja, als een stom wijf was, beter.
nee, ik eet altijd uit de zak. Anders gaat A. mee zitten eten, hetgeen verschillende negatieve effecten heeft:quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wordt dat voor jou niet in een bakje gedaan?
zoietsquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Je vader heeft dus niet zo'n beste smaak?
Da's geen kilt, da's een rokjequote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wow! je hebt een kilt! stoer man! Die wil ik eigenlijk ook wel
Niet verkracht door tien negers?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben net heel eventjes op zuid geweest! Toen het al donker begon te worden!
Was het voor jou net zo goed als voor hun?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, dat wel. En m'n portemonnee is weg, maar daar had ik al op gerekend.
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig zulke grote kelderboxen maakten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat er morgenvanavond nog gebarbequed worden in hét park?
geloof van nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |