Gerechtigheidquote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh.. ben ik ook eens vrij, regent het
Hoi!quote:
Jij wóónt op een creepy plek om in je eentje heen te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vanavond hier eens kijken
http://sambalanco.nl/index.php
Ben wel benieuwd of het wat voor me isheb hiervoor al 11 jaar braaf gedrumd ( fanfare stijl
) dus dit is wel even wat anders. Maar het jeukt wel weer moet ik zeggen, dus ik ben op zoek naar iets leuks..
zit wel een beetje op een creepy plek om in je eentje heen te gaanmaar ach ik overleef het vast wel
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met jequote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond twee vergaderingen zonder aanwezigen.Ik ga naar huis!
Dat is altijd prettig.quote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met je.
Zie je wel dat er iets positiefs uit te halen is!quote:
Elk nadeel heb se voordeel.quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zie je wel dat er iets positiefs uit te halen is!
Ja, vonden we ook !quote:Op maandag 27 april 2009 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Overigens nog een dankjewel voor alle fokkerts die op syl dr verjaardag warenWas erg gezellig!!
Kan ik me iets bij voorstellen..quote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Pff, blij da'k thuis ben...
Dat ben je thuis niet gewend he Isequote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou, dan is in ieder geval niemand het oneens met je.
Dat iig niet nee.quote:Op maandag 27 april 2009 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat ben je thuis niet gewend he Ise
godfather 2quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Nee, die is druk met mensen overrijden en dingen in de fik steken.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga een account aanmaken voor Miss_Billen.
Can imagine :pquote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef ebeaydojraes het volgende:tsja. Ik ga nie met me blotuh bast op een plankie liggen in de Noordzee ...
(buikje moet alleen nog wat minder)
en braaf weer thuis. Jeroen moet morgen wel werken nlquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij zijn even een uurtje in oshea
eehm er word dus niet in nekken gelebberd hè... da's echt te goor voor woordenquote:
Je weet niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm er word dus niet in nekken gelebberd hè... da's echt te goor voor woorden
eg welquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eg welik mep gegarandeerd.. niemand komt daar in de buurt!
ik miste hem al een tijdje hier ja..quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veroordeelde Goeroe ontsnapt...
Gekker moet't toch niet worden![]()
Wist je dat Réunion de eerste plek was waar de euro werd ingevoerd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veroordeelde Goeroe ontsnapt...
Gekker moet't toch niet worden![]()
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine cquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wist je dat Réunion de eerste plek was waar de euro werd ingevoerd?
dit is ook meteen het enige zinloze feit dat ik ken.. en heb em zelfs niet eens bedachtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine c
Vitmaine.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wist jij dat cavia's en mensen de enige levende wezens zijn die doodgaan zonder vitmaine c
fuck jou!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vitmaine.Ga slapen.
![]()
Nee, wie weet dat soort dingen nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |