ok, nu heb ik dus zin in pastaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen pasta niet, en pizza alleen met vlagen.
Italianen kouwen ook wel eens op een rauwe tomaat, er is niets zo lekker als rauwe tomaat met olijfolie en knoflook.
geboren op westersingel!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komop zeg jij woont in fucking IJsselmonde![]()
Daarnaast heb ik op mn werk een tofferder uitzicht dan jij
komt er ook weer eentje rellen hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 15:21 schreef heiden6 het volgende:
Wat voor culinaire barbaar houdt er nu weer niet van Italiaans eten?
Hij heeft wel gelijk. Italiaans is heerlijk!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt er ook weer eentje rellen hoor
Ik heb gewoon gelijk, zoals altijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt er ook weer eentje rellen hoor
Heb je wel eens een italiaan gezien? Van die schmudzige pooiermannetjes met veel te veel haarquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, zoals altijd.
de kift.quote:
En mensen uit IJsselmonde?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef heiden6 het volgende:
Laten we die discussie hier niet voeren, dit topic zit vol met nepRotterdammers uit Schiedam, Zuid, enzovoorts, en we vinden ze allemaal even liev.
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef heiden6 het volgende:
Laten we die discussie hier niet voeren, dit topic zit vol met nepRotterdammers uit Schiedam, Zuid, enzovoorts, en we vinden ze allemaal even liev.
Ha! Dat ben ik dus nietquote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op die persoon die tegen de meeste supermarkten is na.
Ben Woldring inderdaad. Hij heeft nog wel wat meer van dat soort sites.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Is dat trouwens niet die website van dat knaapje van bellen.com?
Angelo Bettiquote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is een leuk Italiaans restaurant in Rotterdam? Niet te posh?
Wat deze ongelovige zegt.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar heb ik goede dingen over gehoord.quote:
Naar ik heb begrepen hebben ze simpelweg hele lekkere pizza's.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:37 schreef Isegrim het volgende:
Angelo Betti is okee. Wel druk. Niet echt bijzonder qua eten wmb.
Ze zijn lekker en authentiek, maar die van Napoli zijn lekkerder.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen hebben ze simpelweg hele lekkere pizza's.
Maar maar maar ....quote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef DutchTrain het volgende:
En ik ben Randstedeling met zone 5300 als favo plek.
Voortaan maar een leenaars mee nemenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:38 schreef Isegrim het volgende:
En weer een vergadering zonder eigenaars.
Mjah, als je geen Eneco hebt heb ik niet de illusie dat andere energiebedrijven beter zijn..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
kijk... dat was nu zo mooi aan Schiedam... vroeger .. geen Eneco .. maar ja.. tegenwoordig ontkom je d'r niet meer aan hier ..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje d'r sauna (zie sig) heeft de Friese Duurzaamheidsprijs 2009 gewonnen.
Heb je al gekeken hoe de plaats heet waar je nu woont?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik kom nooit in Amersfoort. Maar als je daar geboren bent ben je dus iig géén rotterdammert.
Ik zeg: Rotterdam voor de rotterdammerts, van vreemde smetten vrij!
Als het niet per sé in het centrum hoeft te zijn San Antonio. Eenvoudig en klein, maar wel knus en erg lekker eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is een leuk Italiaans restaurant in Rotterdam? Niet te posh?
Ben je nou steeds aan het rondrijden zonder rijbewijs?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe de plaats heet waar je nu woont?(Hint : Het bordje staat ongeveer waar ik de auto gisteren geparkeerd heb).
Tarief 88 cent vanaf rtd danquote:
Mocht je nog lekker rondkarren zonder rijbewijs: Ik hoop dat je dikke schade rijdt en 't niet vergoed wordquote:Op woensdag 22 april 2009 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe de plaats heet waar je nu woont?(Hint : Het bordje staat ongeveer waar ik de auto gisteren geparkeerd heb).
Valt wel mee. 2 keer gedaan nu.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben je nou steeds aan het rondrijden zonder rijbewijs?
Ik heb nu ook wel een goede instructrice, al gaat in een keer halen hem niet meer worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Met de huidige concurrentie tussen de rijscholen en de nieuwe orgnisatie van het CBR heb je in een week of tien voor zo'n 700 euro je rijbewijs. Heb nog wel een telefoonnummer voor je van mijn enorm relaxte maar zeer goede surinaamse instructeur waar ik vorig jaar bij gereden heb (en in één keer gehaald heb).
Ik denk dat ik niet eens wil weten hoeveel ik al aan lessen heb uitgegeven. Tien weken.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Met de huidige concurrentie tussen de rijscholen en de nieuwe orgnisatie van het CBR heb je in een week of tien voor zo'n 700 euro je rijbewijs. Heb nog wel een telefoonnummer voor je van mijn enorm relaxte maar zeer goede surinaamse instructeur waar ik vorig jaar bij gereden heb (en in één keer gehaald heb).
Haha, nou ik heb net anderhalve maand mn rijbewijs ofzo, en kan je melden dat dit op z'n zachts gezegd een iets té rooskleurige weergave van de realiteit is. Voor examen ben je al tussen rond de 300 kwijt, dan hou je dus 400 euro over voor lessen? Die al snel 40 euro per uur kosten, dus jij denkt dat je er met 10 lesjes, geen TTT, en één examen wel bent?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ik had er ook niks mee, maar het is verdomde handig, zeker als je dan nog een lease auto krijgt van de baas. Dan wil je echt nooit meer terug de overvolle stinktreinen inquote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet eens wil weten hoeveel ik al aan lessen heb uitgegeven. Tien weken.Ik heb wel een jaar gelest en ik heb nog steeds geen rijbewijs. Hoeft nu ook niet meer wmb. Ik heb er niks mee, dus zolang ik het niet dringend nodig heb, vind ik het wel prima.
Ik ben grotendeels opgegroeid zonder auto. Ik mis het niet, een lease-auto interesseert me niet en ik zit nooit in een 'overvolle stinktrein'.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had er ook niks mee, maar het is verdomde handig, zeker als je dan nog een lease auto krijgt van de baas. Dan wil je echt nooit meer terug de overvolle stinktreinen in![]()
En lekker handig voor de boodschappen, uitjes, e.d.
Voor mij kost het vrij weinig meer, of ik nou met het OV naar mn vrienden en kennissen ga of ik betaal de bijtelling van mn auto. De benzine is op kosten van de baas (ook prive).quote:Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben grotendeels opgegroeid zonder auto. Ik mis het niet, een lease-auto interesseert me niet en ik zit nooit in een 'overvolle stinktrein'.
Ik snap sowieso niet waar mensen het geld vandaan halen. Het kost gewoon een paar honderd euro per maand. Dat vind ik echt eeuwig zonde.
Ik betaalde 26 euro voor een uur, 50 voor twee uur (waarbij je in het uur 50 minuten zelf rijdt) en iets van 165 voor m'n examen. Ik zie dat de prijzen wel iets gestegen zijn, maar 40 euro per uur voor lessen hier in de stad is echt veel te veel.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Haha, nou ik heb net anderhalve maand mn rijbewijs ofzo, en kan je melden dat dit op z'n zachts gezegd een iets té rooskleurige weergave van de realiteit is. Voor examen ben je al tussen rond de 300 kwijt, dan hou je dus 400 euro over voor lessen? Die al snel 40 euro per uur kosten, dus jij denkt dat je er met 10 lesjes, geen TTT, en één examen wel bent?
Hij zit bijna nooit overvol op de tijden dat ik reis. En ik heb zelden of nooit vertraging. Sinds 17 februari éénmaal een significante vertraging gehad door een brand in Delft.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij kost het vrij weinig meer, of ik nou met het OV naar mn vrienden en kennissen ga of ik betaal de bijtelling van mn auto. De benzine is op kosten van de baas (ook prive).
Mjah ik snap je instelling wel, maar het is meer zoiets van 'als je het hebt, wil je niet meer terug'.
En ik dacht dat je van en naar DH reisde? Dan zit je volgens mij regelmatig in overvolle treinen, dat kan je niet ontkennen. En als ze niet overvol zijn dan rijden ze niet of te laat.
Geen last van andere lui?quote:Auto is wat dat betreft heerlijk, nooit meer haasten voor de trein/bus/tram/metro. Gewoon weg wanneer je wil, eigen muziek op, geen last van andere lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |