Wat heb jij toch tegen tuinen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ging het nog over iets sigificants, of was het eigenlijk maar wat geneuzel over de kleur van de kozijnen of een niet aangeschoffeld tuintje?

Hahaha waarover maken ze dan ruzie?quote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, VvE-vergaderingen waarin mensen elkaar nog nét niet te lijf gaan en je als beheerder moet schreeuwen om de boel tot de orde te roepen.

Het werk dat je er aan hebt!quote:

Ik heb drie keer dat topic vluchtig doorgelezen, maar waar staat exact waar ze gaat wonen?quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Krijg je een FOK! ster als buurvrouw => Op mezelf wonen?? ?

Heel lang verhaal dat al jaren loopt in combinatie met een eigenaar die volgens mij compleet paranoïde is en allerlei verhalen ophangt en beweert dat de burgemeester en de staatssecretaris erbij betrokken zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ging het nog over iets sigificants, of was het eigenlijk maar wat geneuzel over de kleur van de kozijnen of een niet aangeschoffeld tuintje?

Dat herken je toch aan de foto'squote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb drie keer dat topic vluchtig doorgelezen, maar waar staat exact waar ze gaat wonen?

Ah, ik zie het, al had ik uit die foto's nooit de pretorialaan herkendquote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat herken je toch aan de foto's
En anders in post nr 22 (had je ook zelf kunnen vinden als je even op ctrl+f gedrukt had)
Vandaar dat ik ook wijs op de huisvestingsvergunning. Sindsdien is ze niet meer teruggekeerd in het topic, dus ze zal er nu wel illegaal wonen of toch maar ergens anders...

Zie politiebusje...quote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, ik zie het, al had ik uit die foto's nooit de pretorialaan herkend

Mompelt iets over West, Noord, en delen van het centrum ...quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zie politiebusje...
[ afbeelding ]
... die hebben we aan deze kant van de rivier niet nodig

Fantastische mensen zijn dat. TRU/BNW zit er vol meequote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heel lang verhaal dat al jaren loopt in combinatie met een eigenaar die volgens mij compleet paranoïde is en allerlei verhalen ophangt en beweert dat de burgemeester en de staatssecretaris erbij betrokken zijn.
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.

quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fantastische mensen zijn dat. TRU/BNW zit er vol mee.
een muur is wel slimmer dan de gemiddelde amsterdommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Fantastische mensen zijn dat. TRU/BNW zit er vol mee.
Deze man zou zich daar goed vermaken met zijn verhalen over gifdampen, opzettelijk in het dak gezaagde gaten en meer van dat soort onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Volgende keer een camera meequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Deze man zou zich daar goed vermaken met zijn verhalen over gifdampen, opzettelijk in het dak gezaagde gaten en meer van dat soort onzin.

Ja, leuk idee voor een realitysoap.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ise mag er ook publiek bij zijn? Dan kan je namelijk geld verdienen aan de kaart verkoop!

Doet me denken aan een psychiatrische instelling nabij allexander, waar camera's hingen. Schijnt dat parania mensen dat niet altijd even veel waarderenquote:

ah...de boerenzijquote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog wel in het goede deel. Zit tegenover Maassilo en 1 minuut van metrostation Rijnhaven. Zuid

Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?quote:

prachtige constructiequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?
Zuid is altijd nog dichterbij hofplein dan Schiedam...

ik jou ook hoor.
 ik jou ook hoor. 

even iets anders, heb jij eigenlijk nog wat gehoord van je aangifte?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar het water is nie zo breed
 waren er bruikbare camera beelden? Het is een toezichtsgebied toch?
 waren er bruikbare camera beelden? Het is een toezichtsgebied toch?

)
 )

Dan is het maar te hopen dat de gene die er achter zaten het iedere keer spaansbenauwd krijgen als ze een camera zien hangen in de stadquote:

Van Nellequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
11:43:57 21-04-09 VAN NELLEWEG 1 ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond BRAN PRIO TS401 Ontwerpfabriek Monument OMS-PRIO MELDING Vak: 5995372
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )

De dingen die ze hier in Rotterdam hebben hangen geven anders heel mooi beeld op een hoge resolutie en acceptabele frequentie..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah heel dat cameratoezicht is vooral preventief, de kwaliteit laat verder vaak te wensen over, zie maar als je iets als opsporing verzocht kijkt, vaak zijn de beelden niet scherp genoeg, of staan de camera's niet ged geplaatst oid.
Maar wel kut, hopen dat ze klootzakken nog vinden

is een automatische brandmelding...quote:

Gras op de zon?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
en van eige tijd geleden. nix ernstigs. zou uberzode zijn als het wel zo was geweest.
edit:
anyway. nu het gras op de zon opzoeken.

Historische vergissing. De stad is gebouwd aan de noordzijde van de maas. Alles aan de zuidzijde van de maas is boerenland en heet "de boerenzij".quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?
Zuid is altijd nog dichterbij hofplein dan Schiedam...

Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedamquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Historische vergissing. De stad is gebouwd aan de noordzijde van de maas. Alles aan de zuidzijde van de maas is boerenland en heet "de boerenzij".
Echte rotterdammers weten dit
edit: het grootste deel van schiedam ligt dichter bij het hofplein dan het grootste deel van zuid

haha mijn leuter is groter dan de jouwequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedam

komma tussen op en de ...quote:

http://www.theonion.com/c(...)ow_is_the_governmentquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doet me denken aan een psychiatrische instelling nabij allexander, waar camera's hingen. Schijnt dat parania mensen dat niet altijd even veel waarderen

quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/c(...)ow_is_the_government

toen is toch maar de politie er bij gehaald.
 toen is toch maar de politie er bij gehaald.

Ik heb al tweemaal via internet de meterstanden doorgegeven en nu sturen ze me een brief dat ze 'de standen tot op heden nog niet van mij hebben ontvangen'. Stelletje lijers, en ze zijn natuurlijk al dicht nu. Kutbedrijf.
 Ik heb al tweemaal via internet de meterstanden doorgegeven en nu sturen ze me een brief dat ze 'de standen tot op heden nog niet van mij hebben ontvangen'. Stelletje lijers, en ze zijn natuurlijk al dicht nu. Kutbedrijf.

Haha, Eneco.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Eneco.Ik heb al tweemaal via internet de meterstanden doorgegeven en nu sturen ze me een brief dat ze 'de standen tot op heden nog niet van mij hebben ontvangen'. Stelletje lijers, en ze zijn natuurlijk al dicht nu. Kutbedrijf.
 In Juni vorig jaar hebben ze een nieuwe meter geïnstalleerd. Dat is echter nog niet in het systeem verwerkt, zodat ik nog steeds geen correctie heb gehad op de nota van september vorig jaar die meldde dat omdat ik de standen niet had doorgegeven mijn verbruik geschat was op 0 kWh.
 In Juni vorig jaar hebben ze een nieuwe meter geïnstalleerd. Dat is echter nog niet in het systeem verwerkt, zodat ik nog steeds geen correctie heb gehad op de nota van september vorig jaar die meldde dat omdat ik de standen niet had doorgegeven mijn verbruik geschat was op 0 kWh.  

.
. .
. .
. 

Maakt mijn ouderwetse clickety-click ramplank ZOVEEL herrie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kon aan de heftigheid van de toetsaanslagen naast mij horen dat het over Eneco ging
 .
.

nee, dat komt omdat het centrum van zuid verder van het hofplein ligt dan het centrum van schiedam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedam

Voor je electriciteit toch wel? En daar kun je tegenwoordig net als met telefonie, internet en zorgverzekering leuk shoppen voor een nieuwe deal ieder jaar. Heb nu bijvoorbeeld 400 euro gekregen om een jaar lang stroom af te nemen bij Dong. Een goede deal als je geen grootverbruiker bent..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Tja, ik kan niet eens kiezen voor een ander bedrijf, want stadsverwarming...

Het schiet voor ons niet erg op, aangezien wij voor de verwarming geen keus hebben, en geen gas hebben. En op de stroom is de besparing natuurlijk zeer gering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor je electriciteit toch wel? En daar kun je tegenwoordig net als met telefonie, internet en zorgverzekering leuk shoppen voor een nieuwe deal ieder jaar. Heb nu bijvoorbeeld 400 euro gekregen om een jaar lang stroom af te nemen bij Dong. Een goede deal als je geen grootverbruiker bent..
Zie bijvoorbeeld: http://www.gaslicht.com

Sinds 14-02-2008quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, dat komt omdat het centrum van zuid verder van het hofplein ligt dan het centrum van schiedam.
Ben je eigenlijk wel een echte rotterdammert?

Same here.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Tja, ik kan niet eens kiezen voor een ander bedrijf, want stadsverwarming...
 .
. .
.

Op 0?quote:Op woensdag 22 april 2009 00:16 schreef Metatron het volgende:
[..]
Same here.
Ik zou een moord doen voor een reguliere gasaansluiting.
De hogedruk leidingen van de stadsverwarming lopen door m'n kruipruimte heen. En ik ben sowieso al geen koukleum, dus mijn verbruik zit voor de komma al 3 jaar achter elkaar op 0.
Maar ondertussen betaal je 250 Euro per jaar aan vastrecht.
 Wij zijn gemiddeld rond de zeventig euro per maand kwijt aan verwarming alleen. Ik ben duidelijk wél een koukleum. Kachel meestal op 21 of 22.
 Wij zijn gemiddeld rond de zeventig euro per maand kwijt aan verwarming alleen. Ik ben duidelijk wél een koukleum. Kachel meestal op 21 of 22.

Volgens mij mogen we ook niet weg gedurende de periode dat de tarieven vast staan. Dat is part of the deal dacht ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het schiet voor ons niet erg op, aangezien wij voor de verwarming geen keus hebben, en geen gas hebben. En op de stroom is de besparing natuurlijk zeer gering.
(Overigens hebben wij de stroom anderhalf jaar geleden voor drie jaar vastgezet, dus betalen we extreem lage tarieven.)

wtf? Een echte rotterdammert is iemand die in Rotterdam geboren is. Arbeidsmigranten en andere import rekenen we doorgaans niet onder "echte rotterdammerts"quote:

Feliquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje d'r sauna (zie sig) heeft de Friese Duurzaamheidsprijs 2009 gewonnen.

Ik ben een Rotterdammer die in het lichaam van een Fries geboren is. Wat kan ik daar nou aan doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wtf? Een echte rotterdammert is iemand die in Rotterdam geboren is. Arbeidsmigranten en andere import rekenen we doorgaans niet onder "echte rotterdammerts"
 Je ontkent mijn ware aard.
 Je ontkent mijn ware aard.  

Importmutsquote:Op woensdag 22 april 2009 08:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer die in het lichaam van een Fries geboren is. Wat kan ik daar nou aan doen?Je ontkent mijn ware aard.

Ja, op 0. Meter ging van X.2 naar X.4 naar X.6 naar X.9. Volgende keer zal ik ws 1 GJoule moeten afrekenenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op 0?Wij zijn gemiddeld rond de zeventig euro per maand kwijt aan verwarming alleen. Ik ben duidelijk wél een koukleum. Kachel meestal op 21 of 22.
 .
.

Jouw vastrecht is in zoverre dus wel eerlijk, dat je meelift op de warmte die toch al onder je woning zit :pquote:Op woensdag 22 april 2009 09:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ja, op 0. Meter ging van X.2 naar X.4 naar X.6 naar X.9. Volgende keer zal ik ws 1 GJoule moeten afrekenen.

een echte Fries heeft het niet koudquote:Op woensdag 22 april 2009 07:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op 0?Wij zijn gemiddeld rond de zeventig euro per maand kwijt aan verwarming alleen. Ik ben duidelijk wél een koukleum. Kachel meestal op 21 of 22.
 .
. .
.

.
. .
.

Sorry. het leven is nu eenmaal hard en onrechtvaardig, en aan het einde ga je dood. Wees blij dat je niet in Dafour geboren bent ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammer die in het lichaam van een Fries geboren is. Wat kan ik daar nou aan doen?Je ontkent mijn ware aard.

Volgens jou ben ik dus een keietrekker, terwijl ik nooit in Amersfoort gewoond hebquote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Sorry. het leven is nu eenmaal hard en onrechtvaardig, en aan het einde ga je dood. Wees blij dat je niet in Dafour geboren bent ofzo.
Hoe dan ook: rotterdammert kun je niet worden, je bent als rotterdammert geboren of niet. En of je dat bent blijkt uit wat er in je paspoort staat, bij "Geboorteplaats". Voor alle duidelijkheid: als daar dus geen "Rotterdam" staat ben je géén rotterdammert.
Lijkt me ondubbelzinnig.

Ik zou het niet weten, ik kom nooit in Amersfoort. Maar als je daar geboren bent ben je dus iig géén rotterdammert.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens jou ben ik dus een keietrekker, terwijl ik nooit in Amersfoort gewoond heb

Dat is wel een erg Amsterdamse houding. Moeten we nu mensen uit schiedam en Spijkenisse Provenciale noemen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik kom nooit in Amersfoort. Maar als je daar geboren bent ben je dus iig géén rotterdammert.
Ik zeg: Rotterdam voor de rotterdammerts, van vreemde smetten vrij!

Domino's?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is een leuk Italiaans restaurant in Rotterdam? Niet te posh?

Komop zeg jij woont in fucking IJsselmondequote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja dat moet LHO en je bent idd geen Rotterdammer!

Je weet zelf ook dat dit heel huilie klinkt hequote:Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Komop zeg jij woont in fucking IJsselmonde
Daarnaast heb ik op mn werk een tofferder uitzicht dan jij

Gusto! Zit op het rijtje bij Nazar, gezellige tentquote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:

Dit lijkt me wel een leuke tent idd! Dankquote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gusto! Zit op het rijtje bij Nazar, gezellige tent

Napoli, Meent.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
 Zaterdag weer naartoe.
 Zaterdag weer naartoe.  

Dus je ruikt naar knoflook op syl dr verjaardagquote:Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Napoli, Meent.Zaterdag weer naartoe.

dat hoeft helemaal nie heurquote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus je ruikt naar knoflook op syl dr verjaardag

Alleen pasta niet, en pizza alleen met vlagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal nie heur
dat jij nou geen ittaliaans eten lust

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |