Doet me denken aan een psychiatrische instelling nabij allexander, waar camera's hingen. Schijnt dat parania mensen dat niet altijd even veel waarderenquote:
ah...de boerenzijquote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog wel in het goede deel. Zit tegenover Maassilo en 1 minuut van metrostation Rijnhaven. Zuid
Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?quote:
prachtige constructiequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?
Zuid is altijd nog dichterbij hofplein dan Schiedam...
even iets anders, heb jij eigenlijk nog wat gehoord van je aangifte?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
maar het water is nie zo breed
Dan is het maar te hopen dat de gene die er achter zaten het iedere keer spaansbenauwd krijgen als ze een camera zien hangen in de stadquote:
Van Nellequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
11:43:57 21-04-09 VAN NELLEWEG 1 ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond BRAN PRIO TS401 Ontwerpfabriek Monument OMS-PRIO MELDING Vak: 5995372
1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400211 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Laanslootseweg )
De dingen die ze hier in Rotterdam hebben hangen geven anders heel mooi beeld op een hoge resolutie en acceptabele frequentie..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah heel dat cameratoezicht is vooral preventief, de kwaliteit laat verder vaak te wensen over, zie maar als je iets als opsporing verzocht kijkt, vaak zijn de beelden niet scherp genoeg, of staan de camera's niet ged geplaatst oid.
Maar wel kut, hopen dat ze klootzakken nog vinden
is een automatische brandmelding...quote:
Gras op de zon?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
en van eige tijd geleden. nix ernstigs. zou uberzode zijn als het wel zo was geweest.
edit:
anyway. nu het gras op de zon opzoeken.
Historische vergissing. De stad is gebouwd aan de noordzijde van de maas. Alles aan de zuidzijde van de maas is boerenland en heet "de boerenzij".quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe dichterbij hofplein, hoe minder boers toch?
Zuid is altijd nog dichterbij hofplein dan Schiedam...
Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedamquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Historische vergissing. De stad is gebouwd aan de noordzijde van de maas. Alles aan de zuidzijde van de maas is boerenland en heet "de boerenzij".
Echte rotterdammers weten dit
edit: het grootste deel van schiedam ligt dichter bij het hofplein dan het grootste deel van zuid
haha mijn leuter is groter dan de jouwequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedam
komma tussen op en de ...quote:
http://www.theonion.com/c(...)ow_is_the_governmentquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doet me denken aan een psychiatrische instelling nabij allexander, waar camera's hingen. Schijnt dat parania mensen dat niet altijd even veel waarderen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.theonion.com/c(...)ow_is_the_government
Haha, Eneco.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef Isegrim het volgende:
Eneco.Ik heb al tweemaal via internet de meterstanden doorgegeven en nu sturen ze me een brief dat ze 'de standen tot op heden nog niet van mij hebben ontvangen'. Stelletje lijers, en ze zijn natuurlijk al dicht nu. Kutbedrijf.
Maakt mijn ouderwetse clickety-click ramplank ZOVEEL herrie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kon aan de heftigheid van de toetsaanslagen naast mij horen dat het over Eneco ging
nee, dat komt omdat het centrum van zuid verder van het hofplein ligt dan het centrum van schiedam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt omdat zuid een factor 6 groter is als Schiedam
Voor je electriciteit toch wel? En daar kun je tegenwoordig net als met telefonie, internet en zorgverzekering leuk shoppen voor een nieuwe deal ieder jaar. Heb nu bijvoorbeeld 400 euro gekregen om een jaar lang stroom af te nemen bij Dong. Een goede deal als je geen grootverbruiker bent..quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Isegrim het volgende:
Tja, ik kan niet eens kiezen voor een ander bedrijf, want stadsverwarming...
Het schiet voor ons niet erg op, aangezien wij voor de verwarming geen keus hebben, en geen gas hebben. En op de stroom is de besparing natuurlijk zeer gering.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor je electriciteit toch wel? En daar kun je tegenwoordig net als met telefonie, internet en zorgverzekering leuk shoppen voor een nieuwe deal ieder jaar. Heb nu bijvoorbeeld 400 euro gekregen om een jaar lang stroom af te nemen bij Dong. Een goede deal als je geen grootverbruiker bent..
Zie bijvoorbeeld: http://www.gaslicht.com
Sinds 14-02-2008quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, dat komt omdat het centrum van zuid verder van het hofplein ligt dan het centrum van schiedam.![]()
Ben je eigenlijk wel een echte rotterdammert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |