doe eens lekker normaal joh. aan je reactie te zien is het met je sociale vaardigheden zo triest gesteld dat een verplichte opname in een tehuis wellicht wat is.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:33 schreef Gummibeer79 het volgende:
Op jezelf wonen, muts......
Op me eigen... triangeljosti..... Is begeleid wonen geen betere optie?
[img]url[/img]quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Miledy het volgende:
..Ben net nieuw hier!
Wie helpt me even een handje met hoe ik foto's kan plaatsen.
Zo zien jullie ook wat meer![]()
Want net kwamen er alleen maar kruisjes inplaats van afbeeldingen.
Sorryquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
[ [url=url]afbeelding[/url] ]
Maar je TT suckt wel erg
Maar even aangepast, voor het topic alleen nog maar over de TT gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar je TT suckt wel erg
Als de foto's op je computer staan moet je ze eerst even uploaden, dat kan je hier doen; http://tinypic.com/quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Miledy het volgende:
..Ben net nieuw hier!
Daar zag ik net een beter topic over hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar je TT suckt wel erg
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef Miledy het volgende:
..Ben net nieuw hier!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Rekkie het volgende:
Hebben ze het niet niet gewoon over de inschrijving op zich? En dus niet over de uiteindelijke bewoning?
Dan zou het begrijpelijk zijn iimo dat je maar met 1 persoon kan en hoeft in te schrijven.
Dan maak je ook maar 1 x kans op de woning.
Nog een goed argument.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:44 schreef Northside het volgende:
Waarschijnlijk omdat de gemeente in al haar wijsheid heeft bepaald dat dat type woning met dat grondoppervlak slechts bewoond mag worden door 1 persoon. Dat is net zoiets als inkomenseisen enzo, je moet aan bepaalde eisen voldoen om een woonvergunning te krijgen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
Een kamer vinden bij een makelaar wat bedoelt is voor 1 persoon. Wanneer de makelaar of omwonenden erachter komt, dat jij er met twee woont, heb je kans om uit de woning gezet te worden.
Ik neem aan dat jullie beide studeren. Omdat je dan je studie adres door moet geven aan IB groep, betekent het dus dat je beide ingeschreven zou moeten staan in deze woning.
En wie gaat er nu samenwonen op 50m2? Lijkt mij te klein en kun je relationele problemen van ondervinden.
Dan het andere stuk. Om beide stufi te krijgen zul je beide ingeschreven moeten staan op dat adres. Gemeente laat er maar 1 toe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:49 schreef Miledy het volgende:
[..]
De makelaar zelf vermeld dat je er met ze 2e mag wonen maar dat er maar 1 ingeschreven kan staan. Hieronder zie je de advertentie zelf;
Dit leuke appartement is te huur aan de Pretorialaan. Dichtbij metrostation Rijhaven, 3 minuutjes lopen, dus alles goed bereikbaar.
Het gaat om een appartement van 50m², net gerenoveerd dus alles in perfecte staat. Je heb een slaapkamer van 20 m², een woonkamer van ongeveer dezelfde grootte, een ruime badkamer en mooie nieuwe keuken. Het is de bovenwoning van een huis waaronder zich twee kamers bevinden. Hierdoor deel je wel het trapgat, maar hier heb je verder geen last van. Je kan er eventueel ook met z'n tweeen wonen maar helaas kan er maar één ingeschreven staan bij de gemeente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |