Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sla ff overquote:Op maandag 27 april 2009 08:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wel.Maar douchen werkt nog het beste om even wakker te worden.
Het was geen uitnodiging.quote:Op maandag 27 april 2009 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sla ff over
Mijn bakje met Egyptische Mokka glijdt in ieder geval goed naar binnenquote:Op maandag 27 april 2009 07:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hier ook, nog maar een bakkie koffie dan
Ik ben alweer aangekleed en ik buk niet voor propjes.quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald propje gooit
Tss ga een beetje die autofielen (of is het autofile?) Steunen...quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, zo'n trein. Vooral als 'ie niet rijdt.
Nou, ik doe er minimaal twee uur over hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee? Den Haag is maar uurtje op de fiets
Lees ik hier: ik ga lunchen met fokkers?quote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben maar weer naar huis gegaan en heb de ochtend vrij genomen. Ik probeer het vanmiddag nog wel eens.Wilde even kaasplakken halen bij AH To Go om zo tosti's te bakken. Ik had mijn vouwfietsje bij me, werd ik uit de winkel gestuurd omdat je niet met de fiets daar naar binnen mag. Dus ik zei dat ik regelmatig daar met de fiets binnen kom, maar dat 'ie dan is opgevouwen en dat dan niemand er een probleem van maakt (hij was nu niet opgevouwen). Nou, dat was niet zo, want dan had ze me eerder heus ook wel aangesproken en ook een opgevouwen fiets mocht niet naar binnen.
Dus maar geen kaas gekocht. Als het nou druk is ofzo, vooruit, maar er was geen kip daar. Zeikwijf.
Eh, nee.quote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lees ik hier: ik ga lunchen met fokkers?
quote:
???? dat is ongeveer looppas tempo ....quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik doe er minimaal twee uur over hoor.
Tussen de tien en vijftien km per uur. Hard genoeg voor mij.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
???? dat is ongeveer looppas tempo ....
quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik loop vandaag niet onder jullie balkon door
Onze feestjes kosten gemiddeld zo'n 200 euro. Maar daar komen dan ook 20-30 mensen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Van het weekend vergeten brood te halen om mee te nemen. Dus ik moet nog wel iets halen in de loop van de dag![]()
Overigens mijn record verbroken, voor de verjaardagsinkopen bij de jumbo 50 euro uit gegeven![]()
(oude record stond, met moeite, op 30).
Sterke drank hebben ze niet bij de jumbo, en al het eten voor de mee-eters en de warme hapjes hadden we al eerder gehaald.quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Onze feestjes kosten gemiddeld zo'n 200 euro. Maar daar komen dan ook 20-30 mensen.
Ik doelde meer op vliegende stoelen, en niet op vliegende bloederige tamponsquote:
Je kunt ze beide naar je hoofd krijgen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik doelde meer op vliegende stoelen, en niet op vliegende bloederige tampons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |