Niet zo'n grote mond tegen de grote mensen, ventje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik tracht de jeugd wat mores bij te brengen.
Een topic als dit bezoeken is in dat geval denk ik niet goed voor het trauma dat je te verwerken hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Om 22:47 was flikken maastricht net afgelopen. Helaas in deze smoes trap ik nietquote:foto Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Nou, de Turkse jongetjes rondom Dordtselaan zeggen wel standaard u tegen mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en Jules Deelder heb ik ook al zien lopen.<-
Telfort?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:47 schreef VanDread het volgende:
[..]
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen mee
V viert dat hij eindelijk thuis internet heeft.... nou nog de volle snelheid halen ipv 10mbit :/
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Fugie het volgende:
jullie gaan te hard
hoe is het met die schoonmakers ?
jammerlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen heb
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...
Niet zo triest doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop