Klinkt lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
M'n diner is gewijzigd. Het worden 2 pitabroodjes met biologisch shoarmavlees, rauwe thaise wokgroenten en een sausje van lightmayo, griekse yoghurt, bieslook, kruiden endezo. Geen knoflook helaas, want moet morgen werken........dit alles als tvp!!
Fles is nu leeg, dus het is voorlopig weer even gebeurd. Te duur om er een gewoonte van te maken gelukkig maarquote:
Morgen eens een nieuwe fles gaan halenquote:
Ik dacht dat jij die kilo kwijt wilde raken?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Morgen eens een nieuwe fles gaan halen
Ja? Maar ik blijf wel gewoon lekker eten en drinken (vooral drinkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kilo kwijt wilde raken?
Ik zou 1 kop soep doen en een omeletje op 1 boterham!!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel... Wat adviseren jullie me als D?
Een omelet met wat groenten op 2 boterhammen of 2 grote kommen kippensoep met een boterham?
Ik twijfelde nietquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik iedereen die nog van plan was vanavond te gaan sporten maar nu twijfelt even een schop onder zijn of haar hol geven?. KOMOP MENSEN! SPORTEN IS GOED EN LEKKER! Gewoon doen, voel je je daarna 100 keer beter!
Ik heb m'n sportkleren al aan. Laat even het eten bezinken en ga dan straks voor Evy 24!
Zeker, heerlijk spul.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Eten jullie (mensen hier in dit topic) ook wel eens kip-shoarma? Ik heb het nu een paar keer gehad en wow dat is lekker.
Ik miste nog fruit en iets meer groente in je lijstje! Want die 5 slierten kousebaaand die je doorgaans bij de roti krijgt zijn ook echt niet genoeg hè.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Eten jullie (mensen hier in dit topic) ook wel eens kip-shoarma? Ik heb het nu een paar keer gehad en wow dat is lekker.
Ik let meer op de variëteit van het voedsel dat ik binnen krijg en de voedingswaarde i.v.m een verhoging van de sportintensiviteit dan op het aantal kcal dat ik binnen krijg op een dag.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat voor etenspatroon is een beetje goed? Ik zit nu meestal op 4 boterhammen per dag, normaal avondeten (vis, vlees, pasta, rijst, aardappelen afwisselen) en dan tussendoortjes fruit. Maar kom dan altijd nog aan te weinig kcal.
Ja, het zullen ook niet altijd boterhammen zijn (kan ook crackers of cornflakes)quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik let meer op de variëteit van het voedsel dat ik binnen krijg en de voedingswaarde i.v.m een verhoging van de sportintensiviteit dan op het aantal kcal dat ik binnen krijg op een dag.
Heb dat een tijdje gedaan en werd gillend gek, overigens meer omdat ik het idee had dat ik of écht foute dingen moest gaan eten om aan dat totaal te komen óf dat ik bergen meer moest eten om hetzelfde te bereiken.
Luister gewoon naar je lijf, als het te weinig is geeft je lijf echt wel een signaal af (niet te verwarren met de gewenning als je ineens anders eet) naar mijn bescheiden mening.
Overigens kom ik rond de 6 boterhammen op een dag (indien ik in de ochtend brood eet) en eet ik tussendoor vooral fruit of wat crackers/iets in die trend.
Het was echt best veel! Ik heb de helft van zo'n bakje vlees op! En zit nu aan de griesmeelpudding met bessensap.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Co![]()
Waarom maar eentje? Als D lijkt me dat toch echt wat te weinig, ook al is hij iets groter dan normaal.
Hebben ze daar tegenwoordig ook echt lessen van? Dat lijkt me wel leukquote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Liefjes, ik ben terug van Zumba en het was in één woord: GEWELDIG!!!![]()
Echt helemaal mijn ding, lekker dansen op muziekkk, heupjes losschudden.
En doodmoe zijn nu.
jupquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel 200 gram ppquote:Op woensdag 22 april 2009 20:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik miste nog fruit en iets meer groente in je lijstje! Want die 5 slierten kousebaaand die je doorgaans bij de roti krijgt zijn ook echt niet genoeg hè.
Kip-shoarma lijkt me best goed als magere variant, maar ik eet nooit shoarma bij shoarmatenten. Wel falafel, köfte of kebab. Laatst wel kip-knakworsten geprobeerd ipv the real thing, dat vond ik al best gewaagd
Bij mij op de sportschool sinds kort! Het is echt superleuk!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook echt lessen van? Dat lijkt me wel leuk
Stoerquote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij op de sportschool sinds kort! Het is echt superleuk!Gelukkig waren er veel mensen voor het eerst, dus de pasjes werden goed uitgelegd.
0quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
Hoe maak je dat dan? Gewoon kipfilet in heel kleine reepjes snijden en dan kruiden?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jupzelfgemaakt van kipfilet met shoarmakruiden, en dan lekker met allerlei groenten en een yoghurt-knoflooksausje
Ja, ben ik zeker van plan!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
yup! easy as thatquote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Gewoon kipfilet in heel kleine reepjes snijden en dan kruiden?
Het klinkt wel heel verleidelijk, moet ik zeggenquote:
Hmmm waarom ben ik niet gewoon actiever van mezelf.....ik moet het echt van die uren sporten hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik sport 0 uur per week. Ik fiets wel veel en ik wandel regelmatig. En elke dag dans ik wel een half uur tot een uur, gewoon thuis swingen op muziek.
Wisseltquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]en hoevaak fiets je heel hard?
Want bij jou gaat het nu wel weer goed toch?
Nee, meer zo:quote:
Het scheelt wel dat de universiteit op fietsafstand is en bijna alles in A'dam is sneller te bereiken op de fiets dan met het OV. En het mooie weer werkt ook mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm waarom ben ik niet gewoon actiever van mezelf.....ik moet het echt van die uren sporten hebben.
Tof dat je het zo leuk vindtquote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, meer zo:
en zo: (dit is wel een heel dom filmpje)
Ik ben wel van plan met dit weer meer in het weekend te gaan fietsen samen met mijn vriend, vind het wel erg lekker.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WisseltMaandag heb ik bijv toch wel een uur op de fiets gezeten, in een flink tempo.
Ik val vooral af door op m'n eten te letten.
Zo leuk, die kinderstemmetjes.
Op dit moment 1 uur per week, maar wel zoveel mogelijk lopen en dat is al heel inspannend voor mij. Als ik weer 'echt' kan sporten: 5 uur per week. Soms meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof dat je het zo leuk vindt
Zou alleen echt helemaal niks voor mij zijn... Dat gehups en gespring is niet m'n ding geloof ik.
En iets anders van dansles volgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zumba lijkt mij ook heel tof! Ik vond vroeger op dansles ook altijd al de latin dansen het leukst.. Maar het wordt hier alleen op donderdagavond en zaterdag gegeven, en dan ben ik aan het werk.
.
ik gooi het dan met die lading groente ook nog 'in de grillpanquote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel verleidelijk, moet ik zeggenEn vast en zeker een stuk magerder en gezonder dan gewone shoarma. Ga ik wel een keer proberen, dank voor de tip.
Nou, mooi tochquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.
Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ookquote:Spinning lijkt mij bevoorbeeld weer echt killing. Op zich zou ik het een keer moeten proberen, maar ik heb het idee dat ik dacht ééécht niet volhoud.
Danslessen zijn duur.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En iets anders van dansles volgen?
Net zoals Goodbye vind ik het ook gewoon leuk en is het meegenomen dat het ook nog eens goed voor de lijn is.
Het zijn ook echt de aerobics passen in de basis, die vervolgens een beetje salsa worden gemaakt. Kan maar zo dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is maar met een ander naampjequote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
O dat zumba lijkt op mijn salsa-aerobics!!
Ja, dat is inderdaad wel het nadeelquote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Danslessen zijn duur.. Zolang het nog kan sport ik gewoon lekker goedkoop bij de uni!
Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les isquote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, mooi toch. Ieder z'n ding
.
[..]
Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ook.
Nou, dan vind je het misschien wel watquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les isIk vind dat ik het wel een keer moet proberen ja, want fietsen opzich vind ik juist weer heel leuk!
Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan vind je het misschien wel wat. En misschien ook niet, maar dan hoef je je dat niet langer af te vragen
. Ik heb een paar keer aerobics geprobeerd, maar stapjes en pasjes en gehups is echt niet aan mij besteed. Ik ben dan degene die net elke keer te laat draait of de verkeerde beweging maakt
.
Ik moest echt gelijk aan deze foto denkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallenM'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
Aaaah arme poesquote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallenM'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen!Ik moet zeggen dat ik de meeste dansjes redelijk snel oppak MITS de basis eerst goed uit wordt gelegd. Dus niet dat de danslerares het dansje op volle snelheid voordoet en verwacht dat je gelijk meedoet (op was basisdingetjes na).
Ik had mezelf gelijk al vooraan geparkeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.
Oooooh, wat een geweldig foto!!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest echt gelijk aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Dan zwem je niet hard genoegquote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Bewegen doe ik ook wel een halfuur per dag, maar dat vind ik niet tellen. Want dat doe ik toch altijd. Sporten is voor mij iets waarvoor je sportkleren aan moet trekken en van gaat zweten. Dus op de hometrainer/hardlopen/taekwondo/zwemmen. En zwemmen eigenlijk ook al niet. Want daarbij merk je niet dat je zweet en daar word ik niet echt moe van.
Awwwquote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je sport inderdaad heel goed! En ook lekker afwisselendquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sport:
Iedere ochtend en avond 5 minuten beenoefeningen en opdrukken = 70 minuten per week
Maandagavond: 60 minuten aerobics + grondoefeningen
Vrijdagavond: 90 minuten aerobics + grondoefeningen + steps
Gemiddeld gezien over een week: 60 minuten hardlopen/fietsen/crosstrainer
Totaal 280 minuten = 4,6 uur.
Geen wonder dat ik zoveel ben afgevallenVroeger sportte ik een uurtje per week.
![]()
@goodbye: Wat zielig voor poes! Wel knap dat het je vriend is gelukt haar onder de kraan te houden.
@loveli: beetje spuit-11 reactie,maar nu wil ik je haar (en jurk) ook zien natuurlijk!
Aaaawwwwwwwwquote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Kwam 'm een keer ergens tegen. Hij is echt prachtig. Die kop van dat beestquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, wat een geweldig foto!!![]()
Zie dat koppie: Saaaaaave me!
Wat had dit monster gedaan?
Oh, ik dacht dat het jouw kat was!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Kwam 'm een keer ergens tegen. Hij is echt prachtig. Die kop van dat beest.
Ik ben in Leeuwarden geboren! Laatste keer dat ik er was was de crematie van m'n oma, nu zij dood is zal ik er niet vaak meer komen denk ik........quote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef Laureline het volgende:
TerrasbootmeetIk kan onze bierkade aanbevelen
![]()
Leeuwarden ben ik wel benieuwd naar, het is toch heel mooi? Ik kan me trouwens niet herinneren ooit in Friesland te zijn geweest. Genant eigenlijk. Als ik onze nieuwe auto op gas heb gekocht is een goed voornemen veel meer tochtjes in eigen land te gaan maken
Hij is al bijna weg!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben in Leeuwarden geboren! Laatste keer dat ik er was was de crematie van m'n oma, nu zij dood is zal ik er niet vaak meer komen denk ik........
en weer verder bijlezen...
Heeft Neen al gelopen? Moet wel toch!
Ik kan niet sneller, omdat ik mn been niet kan buigen en de bejaarden in de weg liggenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zwem je niet hard genoegNa een zwemtraining was ik echt wel moe. Maar ik zwom dan ook altijd wel op vol vermogen. Per uur ongeveer 120 baantjes denk ik.
dan moet je nu al wel weer bijna terug zijn!quote:
Ja, die van de lidl is erg lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Ohhh, wat jammer Merel!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
He, balenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
Waar ga je precies heen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Ik ben nu terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je nu al wel weer bijna terug zijn!
Op dit moment loop ik alleen hard, en zwem ik sporadisch. Vroeger toen ik nog volleybalde was het heel anders, 3x in de week 2 uur training en op zaterdag wedstrijden van ook ongeveer 2 uur. Ik mis het wel een beetje!
Yay voor Neen!quote:
Tja, ik heb dat ook wel. Dat ik 's zomers eigenlijk het liefst in Den Haag blijf (De Willink-straten! Het strand! De stilte!), of desnoods naar ons hutje op de hei ga. Om me te verbazen over mensen en culturen kan ik ook naar Limburg te gaan, bijvoorbeeld. Of door het gereformeerde dorpje op de Veluwe bij ons hutje lopen. Of naar de Haagse Marktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef neen het volgende:
[..]
Eitje natuurlijk
nummer 8 pas maar allee
Ik kan het me wel voorstellen. Nederland is zo'n ontzettend mooi en tof land, en er is zoveel te zien. Ik schaam me soms dat ik nog maar 1x in Utrecht ben geweest, en vorige zomer voor de eerste keer in Delft. Middelburg heb ik nog nooit gezien, en ik heb volgens mij ook nog niet alle friese 11 steden gezien. In Assen ben ik nog nooit geweest, en ik heb nog nooit gefietst op de Utrechtse heuvelrug..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Ja, jij begon ook bij 8 hequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is er met Assen dan?
Wij zijn sinds onze vacanties verliefd op de hanzesteden in het Oosten: Zutphen, Deventer, etc. Zo mooi!
Laat me raden. Ze hebben je niet uitgenodigdquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef neen het volgende:
Mijn ouders gaan trouwens ook net als vorig jaar in Nederland op vakantie, ze pakken de fiets en gaan in b&b's slapen bij gewone mensen. Ze hebben zo'n boekje en krijgen korting omdat ze lid zijn van vrienden van de fietséeeeeeeeeeeenig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Warnsveldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.
nederland is voor jou toch buitenland?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Slaap lekker!quote:
Cute he?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Borie's oogjes zijn dezelfde kleur als je tas
Agossie die oogjes! Hij kijkt echt een beetje van uh-ohhhh!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat jammer, Merel!
Haha, die lolcat van Greys.
Ik heb ook een lolcat(gemaakt door iemand anders):
[ afbeelding ]
Nu gaat de laptop uit. Tot morgen!
O die is van mijn moeder van vroegerquote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef mspoez het volgende:
Maxi vind ik erg laag hangen? Maar goed, ik ben ook geen slankie, ik snap het niet denk ik
Ik vind Kwaks plaatje van het meisje met het oranje vestje wel PieFig. Met die riem? Kan je om dat onderste rode shirtje niet een grote riem hangen?
Zo iets heb ik ook, maar dan lijkt het meteen of ik naar een gala gaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model jurk of rok draag ik meestal... Wijduitlopend onderin, tot net op of net ietsjes onder de knie.
Dat is ook een aardig sportschemaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn sportschema is momenteel trouwens zoiets.
Maandag: spinnen
Dinsdag: zwemmen, pilates
Woensdag: spinnen
Donderdag: zwemmen, pilates
Vrijdag: hardlopen
Zaterdag: bodyshape
Zondag: hardlopen
Maar dat verandert regelmatig
En ik fiets naar m'n werk en probeer regelmatig koffie te halen (drie trappen) en we wonen driehoog (zes trappen).
Hmmm over ong 6 dagen ben je niet zo heel hip met oranje hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Die oranje vind ik veel te hip! Zo hip ben ik niet
Lopen, ik wist dat ik wat was vergeten vanmorgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben alweer klaar met hardlopen, de zon scheen en ik was gelijk klaarwakker.
Zo maar eens m'n ontbijt naar binnen gaan werken.
M'n vriendin zou zo ruilen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Brinta is op, zo even douchen en dan naar de UB. M'n vriend is echt irritant actief vanochtend, hij is het glas al naar de glasbak aan het brengen..
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
M'n vriendin zou zo ruilen.![]()
Die denkt dat ik nooit wat doe en hetgeen wat ik dan doe, dat is natuurlijk weer niet nuttig of van toegevoegde waarde in haar ogen.
Verder is ze wel lief hoor.quote:
Het gras is altijd groener aan de overkant he, totdat je aan die overkant zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop stiekem dat we op wereldreis een plek tegenkomen waar we wel willen blijven![]()
Ik heb opzich ook niets tegen Nederland, maar het boeit me gewoon niet. Het liefst zou ik dan net over de grens in een Duits dorp wonen ofzo.. kost je wat administratieve rompslompquote:Op donderdag 23 april 2009 08:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant he, totdat je aan die overkant zit.
Heb zelf ook weinig met Nederland, enkel met m'n geboortestad Rotterdam, misschien omdat de boel er net even wat anders is dan in de rest van het land.
Bij elkaar heb ik zo'n 9 maanden gewoond in Australië en toen had ik het ook wel weer gezien, terwijl ik er altijd van droomde om daar terecht te komen.
Dat klopt overigens echt. Zodra ik in de buurt van Arnhem kom wordt de stemming al wat rustiger. Direct over de grens merk je het verschil direct. Het leven is hier zo anders... beschouwender ofzo. Zaken waar ik me in Nederland druk over zou maken zijn hier helemaal niet meer relevant.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb opzich ook niets tegen Nederland, maar het boeit me gewoon niet. Het liefst zou ik dan net over de grens in een Duits dorp wonen ofzo.. kost je wat administratieve rompslompmaar zodra je de grens over bent is het zo ánders, zo veel rustiger, relaxter... vooral in de dorpen rondom Kleve en in de Eifel enzo. De omgeving stelt me zoveel meer gerust
![]()
oke! leuk!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:net gebeld door het KLPD
ze wilden me graag op intakegesprek hebben en vroegen me of ik daarvoor dan even nog naar een voorlichting wilde komen. Nu ga ik dus 14 mei naar voorlichting met aansluitend intake-gesprek! Spannend
wat gááfquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vandaag in afwachting voor een offerte voor een reis naar Peru en Bolivia, in september.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nederland is heel erg gejaagd. Merk al het verschil als ik bij m'n ouders in de Achterhoek ben.. Zoveel relaxter. Ik weet nog wel, en dat vond ik zeer tekenend, dat ik met mijn moeder in de auto zat. Waren op weg naar een dorpje in de buurt. Voor ons reed iemand 70 op een 80-weg. Ik als randstedeling (toen nog Rotterdam) zat me he-le-maal op te vreten. 'Rij nou eens door man!'. Mijn moeder keek me aan en zei; 'maar Mariek, hier gaat het allemaal wat relaxter! Hebben we haast? Nee. Dus, rustig aan!' Daar had ze echt zo gelijk in!
Mijn ouders hebben zo'n B&B.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef neen het volgende:
Mijn ouders gaan trouwens ook net als vorig jaar in Nederland op vakantie, ze pakken de fiets en gaan in b&b's slapen bij gewone mensen. Ze hebben zo'n boekje en krijgen korting omdat ze lid zijn van vrienden van de fietséeeeeeeeeeeenig
Ja, beats heb ik nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
Hey! Ik zit thuis met een rugblessureik had zaterdag een spiertje verrekt en nu zit alles muurvast
Beter ff uitrusten nu, vervanging op mn werk is geregeld.
@CC wat zoek je voor music?![]()
Ik kan je wel ff aan wat beats helpen
Wat goed!! Leuk zeg!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:net gebeld door het KLPD
ze wilden me graag op intakegesprek hebben en vroegen me of ik daarvoor dan even nog naar een voorlichting wilde komen. Nu ga ik dus 14 mei naar voorlichting met aansluitend intake-gesprek! Spannend
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, beats heb ik nodig![]()
Lekkere muziek waar je goed op kunt knallen en zweten (ehh op de spinningfiets welteverstaan..)
Kwamen ze nog wel thuis dan? Of heb je ze nooit meer teruggezien?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef Laureline het volgende:
Mijn oom en tante gingen vroeger ook met hun kinderen op fietsvacantie. Altijd met de wind mee
Waar wonen jouw ouders?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuk Moblo!![]()
Mjin ouders wonen in de achterhoek, zo'n 50m van Duitsland af.
En daar is het al een heel stuk relaxter en gemoedelijker dan Arnhem.
Maar ik hou van de stad en de drukte.
Dat klinkt ook wel heel bijzonder inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 09:26 schreef Phaidra het volgende:
XM, dat klinkt geweldig!
Mijn vriend is lid van de NKBV (ned. klim- en bergsport vereniging) en die bieden ook zogenoemde 'vreemde voettochten' aan. Dan ga je bijvoorbeeld twee weken te voet met een gids wandelen door de sahara en slapen bij bedoeinen. Of een tocht door madagaskar.De bestemmingen wisselen ieder jaar, want de gidsen mogen hun eigen reis bedenken. Lijkt me zo ontzettend leuk! Maar het is erg duur (zeg 2000 euro) en dan moet mijn conditie ook een stuk beter zijn.
Dat booka shade is wel errug lekker zeg!quote:
vrijdagquote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
Over vakanties gesproken, wanneer krijgen we weer stufi?
Mijn rekening is nog nooit zo leeg geweestniet handig als je op vakantie gaat.
Ik hoop morgen, de 24e zoals normaal? Hier hetzelfde probleem, ik stond vorige week al roodquote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Miss_S het volgende:
Over vakanties gesproken, wanneer krijgen we weer stufi?
Mijn rekening is nog nooit zo leeg geweestniet handig als je op vakantie gaat.
Mooizoquote:
Tsk, wat een gezeik altijd zeg, met opleidingen. Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt, ook al is dat onder je niveau! Als je dat tijdens dat intake-gesprek goed duidelijk weet te maken, dan komt het vast goedquote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik was bang dat ze me vanwege hogere vooropleiding af zouden wijzen (daar hadden ze het dinsdag ook wel een beetje overdat je niet 'onder je niveau moet gaan werken' enzo ) maar dit stelt alweer wat meer gerust
Die heeft haar activiteiten beperkt tot het SHE-forum, volgens mij. Net als progje.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef cyclechick het volgende:
Waar is K_i_M eigenlijk? die heb ik al heel lang niet gezien, of heb ik iets gemist?
Heerlijk nummer en die zanger is ook wel fijnquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik wist niet dat die clip van The Killers zó fout was![]()
het is wel een lekker nummer
Heel foutquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik wist niet dat die clip van The Killers zó fout was![]()
het is wel een lekker nummer
Morning! lekkere tijd hoor om wakker te wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Net pas wakker. Dat krijg je als je om 6 uur de wekker moet zetten voor je meds (en dan ben ik altijd een half uur van tevoren al wakker). Zo even douchen en dan m'n kamer opruimen, want Mark wil hier vanmiddag iemand ontvangen, omdat z'n eigen kamer te klein en te rommelig is
(nee geen date ofzo hoor
).
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat er voor mij niet meer dan een paar stedentripjes inzit dit jaar wegens weinig vakantiedagen. Stockholm, Barcelona, waarschijnlijk Madrid in het najaar en hopelijk nog Londen (of, als het budget het toelaat, New York). Zo'n reis als XM lijkt me super (is het niet voordeliger om losse onderdelen zelf te boeken, of is het taalprobleem daarvoor te groot?). Mijn collega is afgelopen kerst 4 weken naar Patagonie geweest. Ik heb de foto's gezien, en nu wil ik oooooook
Ik vind het te laat. Nu is m'n hele ontbijt- en lunchpatroon in de warquote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Morning! lekkere tijd hoor om wakker te worden
Oohhh daar wil ik ook heen, Patagonie! Een vriendin van mij woont nu voor twee jaar in chili en ik wil haar heel graag opzoeken, maar financieel en studietechnisch zit het er helaas niet in..quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat er voor mij niet meer dan een paar stedentripjes inzit dit jaar wegens weinig vakantiedagen. Stockholm, Barcelona, waarschijnlijk Madrid in het najaar en hopelijk nog Londen (of, als het budget het toelaat, New York). Zo'n reis als XM lijkt me super (is het niet voordeliger om losse onderdelen zelf te boeken, of is het taalprobleem daarvoor te groot?). Mijn collega is afgelopen kerst 4 weken naar Patagonie geweest. Ik heb de foto's gezien, en nu wil ik oooooook
Jij hebt wel iets meer vrije tijd dan ikquote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik zou een moord doen voor slechts één stedentrip
.
Ik vind het ook redelijk laat voor zo door de weeks, daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het te laat. Nu is m'n hele ontbijt- en lunchpatroon in de war. Zo maar eens douchen en dan een bakje yoghurt naar binnen werken
.
Nou.... dat is niet helemaal waar. Zo heb ik een tijd lang als secretaresse gewerkt, wat ik heel leuk werk vind, maar wat eigenlijk "onder mijn niveau" schijnt te zijn (klote uitdrukking trouwens, zo denigrerend). Gevolg was dat ik me op een gegeven moment mijn werk te snel klaar had, me begon te vervelen en me met zaken begon te bemoeien die geen onderdeel van mijn functie waren. Dat kan kwaad bloed zetten bij je collega's.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk, wat een gezeik altijd zeg, met opleidingen. Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt, ook al is dat onder je niveau! Als je dat tijdens dat intake-gesprek goed duidelijk weet te maken, dan komt het vast goed.
Ja iets meer vrije tijd, maar veel minder geld, dus ik schiet er alsnog niet veel mee opquote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets meer vrije tijd dan ikIk merk dat ik er af en toe even uit moet
Het burgerbestaan valt mij zwaar
Fijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:net gebeld door het KLPD
Vergeten te eten..... Dat heb ik dus echt nooitquote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik zou bijna vergeten te eten......dus maar weer een boterham in de broodrooster gedaan
Met pindakaas straks
welke van de 2?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat booka shade is wel errug lekker zeg!
Nou, je hebt 'onder je niveau' en 'onder je niveau', zeg maar...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk, wat een gezeik altijd zeg, met opleidingen. Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt, ook al is dat onder je niveau! Als je dat tijdens dat intake-gesprek goed duidelijk weet te maken, dan komt het vast goed.
Ja, als ik niet had opgelet dan had ik gewoon tot lunch niets gegeten. Ook niet goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vergeten te eten..... Dat heb ik dus echt nooitDie kater van laatst was wat dat betreft echt een openbaring.
Ah ok.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... dat is niet helemaal waar. Zo heb ik een tijd lang als secretaresse gewerkt, wat ik heel leuk werk vind, maar wat eigenlijk "onder mijn niveau" schijnt te zijn (klote uitdrukking trouwens, zo denigrerend). Gevolg was dat ik me op een gegeven moment mijn werk te snel klaar had, me begon te vervelen en me met zaken begon te bemoeien die geen onderdeel van mijn functie waren. Dat kan kwaad bloed zetten bij je collega's.
Het is voor een baas fijner als je werk goed bij je past en dus een uitdaging is en blijft, zonder dat je jezelf of je collega#s in de weg gaat zitten.
Dit herinnert me eraan dat ik secretaresse was vergeten op te nemen in mijn 12-banen-13-ongelukkenlijstje van gisteren.
da's altijd mijn 'probleem': ik kom altijd heel enthousiast en gemotiveerd overquote:Op donderdag 23 april 2009 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, met scannen over het berichtje van mo heen gelezen! Wat fijn, spannend en geweldig! Als ze zien hoe gemotiveerd je bent mag je vast meedoen met de selectie
Hou je het wat goedkoper? Brussel? Parijs? Antwerpen?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja iets meer vrije tijd, maar veel minder geld, dus ik schiet er alsnog niet veel mee op. Ik ken dat hoor, ik moet er, zeker in de zomervakantie, ook altijd even uit. Maar dat gaat dit jaar echt niet lukken. Tenzij jullie mij gaan sponsoren
.
Oftewel je betaalt extra zodat je je vakantie zelf in kunt delen? Net zoals wanneer je het niet met een organisatie doet?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
CF: ik heb bij peruonline.nl een aanvraag uitstaan. Vrienden van ons hebben daar zeer goede ervaringen mee en door middel van 'bouwstenen', kun je je eigen vakantie samenstellen. Dat is in mijn geval, een groot voordeel. Je bent niet aan een reisgezelschap gebonden, reist in je eigen tempo en bepaalt je eigen reisinhoud. Kost wat meer, maar biedt wel veel voordelen.
Maar in die yoghurt zitten wel veel eiwitjes toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef conleche het volgende:
Net ontbeten met 100 gram Griekse yoghurt, 30 gram All bran Fruit n fibre en een 2 gram honing. Dat is geen goed ontbijt voor me merk ik. Door al die suikers ben ik nu alweer moe. Dat klopt ook wel, want ik eet weleens dat F&F spul met melk, als ik 's nachts niet kan slapen en dan val ik na een half uurtje, als de suikerdip intreedt, toch in slaap. Beetje stom van me dus......
Helaas moet ik vandaag werken. Dus giet ik er nu nog wat koffie in!!
liefquote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja gefeli nog, moblo! Hoop echt dat het zo gaat lopen dat jij er gelukkig van wordt.
dat is inderdaad nog een optie die open staat: mochten ze zeggen "nou ja, je zit nu tussen wal en schip" als in te hoog voor 't ene, te laat voor 't andere, dan maak ik mn Bachelor af en ga ik daarna de Master of Criminal Investigation doen, omdat tegen die tijd wrsch de Informatiekunde Master voor mij niet meer beschikbaar is door het opheffen van de studiequote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
O ja Mo, als het toch onder je niveau blijkt te zijn, kan je altijd nog doorstromen naar de recherche. Dat zou mij wel interessant lijken. Dat gepuzzel en verbanden proberen te leggen en zo!!
hipheidquote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Woei, krijg net mail dat statistiek alsnog op m'n cijferlijst wordt opgenomen (omdat het een bijvak was, had ik toestemming moeten vragen aan de examencommissie, maar dat wist ik niet). Beetje lullig als ik straks niet aan het nageslacht kan bewijzen dat ik het gevreesde vak statistiek met een 8 afgerond heb.
anders probeer je een groepsreis met vrijheidquote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
En over vakanties: behalve in juni naar Frankrijk ga ik in oktober naar NY met een vriendin en ik wil eigenlijk ook wat langere reizen maken, maar denk niet dat zo'n georganiseerde reis iets voor me is, hoewel nog nooit gedaan. Dus misschien moet ik dat eerst een weekje proberen. Dan krijg ik vast een idee of dat groepsgedoe iets voor me is. (ik vrees het ergste though.)
Ik vind Nederland heel fijn om te wonen. Maar op vakantie ga ik liever naar het buitenland.
Wil jij eigenlijk kinderen? Of bedoel je het hypothetische nageslacht?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Woei, krijg net mail dat statistiek alsnog op m'n cijferlijst wordt opgenomen (omdat het een bijvak was, had ik toestemming moeten vragen aan de examencommissie, maar dat wist ik niet). Beetje lullig als ik straks niet aan het nageslacht kan bewijzen dat ik het gevreesde vak statistiek met een 8 afgerond heb.
Weg met de kilo's, hoe is het met de centimeters?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik was vanochtend trouwens gewoon wéér een halve kilo aangekomen terwijl ik echt onwijs mijn best doe om op mijn eten te letten. Ik ben nu inmiddels weer 3,5 kg van mijn streef verwijderd terwijl ik er in januari zo dichtbij zat - moest nog 4 onsjes..
*baalt*
Ja, ik denk dat ik wel kinderen wil ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk kinderen? Of bedoel je het hypothetische nageslacht?
De laatste keer dat ik gemeten heb (anderhalve week geleden dacht ik) was dat hetzelfde als in januariquote:Op donderdag 23 april 2009 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Weg met de kilo's, hoe is het met de centimeters?
Idd. Mark en deden slechts een enkele excursie met de groep en de rest deden we zelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders probeer je een groepsreis met vrijheidje hebt 100% georganiseede reizen, maar ook reizen die alleen een excursie aanbieden die niet verplicht is en verder alleen je reis en accomodatie verzorgen. Dan heb je de mogelijkheid, mocht de groep bevallen, om in de groep te gaan, en als niet, dan kun je lekker zelf op pad
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gemeten heb (anderhalve week geleden dacht ik) was dat hetzelfde als in januariDat vond ik ook al vreemd, als ik 3 kg aankom zou je toch zeggen dat de cm's veranderen
Zal vanavond nog eens meten, maar mijn broeken zitten niet losser ofzo (gelukkig ook niet strakker)
dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Deze foto kwam ik tegen in het kattentopic, ik smolt meteen.
Even tussen spoilertags voor de kattenhaters![]()
:
Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vakantie: wij zitten al een hele tijd te plannen want we willen een soort rondreis maken, Duitsland-Zwitserland-Italië-Frankrijk. Er zijn zoveel mooie gebieden waar vriendje nog nooit is geweest die ik hem wil laten zien, en we konden niet kiezen, dus dan maar overal heen. We kunnen alleen nog niks vastleggen want ik heb nog niet aan mijn stagebegeleider gevraagd hoe het eigenlijk zit met vakantie als je stage loopt.
Overigens vind ik vakanties in Nederland ook altijd wel weer leuk, vooral in bungalowparks, beetje nostalgie. Vroeger gingen we ook vaak in een huisje op de Veluwe met opa en oma en dat soort dingen.
Are you pondering what I'm pondering?
Hmm, dat zou op zich wel kunnen. Vind het alleen zo raar, want ik sport echt niet meer dan eerst maar toch kom ik aan.. Mja laat ik maar hopen dat het spieren zijn, dat is niet zo ergquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Deze foto kwam ik tegen in het kattentopic, ik smolt meteen.
Even tussen spoilertags voor de kattenhaters![]()
:
AaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig jaar zat ik een weekend met familie in een groot huis. Had er na 1 dag al genoeg vanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet eens of ik dit jaar wel wegga. Ik wil iig wel even eruit, en we gaan sowieso met de schoonfamilie in Friesland in een huisje zitten, maar na een paar dagen heb ik daar wel genoeg van
Ik heb best een leuke schoonfamilie hoor, maar je hebt er vrijwel geen privacy en daar kan ik heeeeel slecht tegenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik een weekend met familie in een groot huis. Had er na 1 dag al genoeg van.
Oh god... dat hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan, een huisje in Friesland. Heel gezellig.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet eens of ik dit jaar wel wegga. Ik wil iig wel even eruit, en we gaan sowieso met de schoonfamilie in Friesland in een huisje zitten, maar na een paar dagen heb ik daar wel genoeg van
Dat klinkt wel weer bekendquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh god... dat hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan, een huisje in Friesland. Heel gezellig.
Bedenk vooral van tevoren wat je wilt gaan doen, want wij zaten elke dag zo van "waar kunnen we nu nog eens heen" en uiteindelijk duurde was het zo laat voordat we iets beslisten (ook omdat iedereen daarna opeens nog ging douchen enzo) dat we alweer moesten lunchen voordat we vertrokken en we eigenlijk al geen tijd meer hadden voor allerlei activiteiten. Dat is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
Mja, als het nou in Europa was, zou ik dat zelf nog wel aandurven, maar in dit soort landen vind ik dat gewoon te eng. Ik wil gewoon op vakantie gaan met in mijn achterhoofd het idee dat alles grotendeels gewoon geregeld is. Onzekerheden zorgen bij mij voor veel onrust en dan heb ik geen leuke vakantie.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oftewel je betaalt extra zodat je je vakantie zelf in kunt delen? Net zoals wanneer je het niet met een organisatie doet?
Nou, we hebben sowieso een activiteit... zeilen. Wie mee wil, gaat mee, en wie niet wil, gaat nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh god... dat hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan, een huisje in Friesland. Heel gezellig.
Bedenk vooral van tevoren wat je wilt gaan doen, want wij zaten elke dag zo van "waar kunnen we nu nog eens heen" en uiteindelijk was het zo laat voordat we iets beslisten (ook omdat iedereen daarna opeens nog ging douchen enzo) dat we alweer moesten lunchen voordat we vertrokken en we eigenlijk al geen tijd meer hadden voor allerlei activiteiten. Dat is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.
Ik heb ook best een leuke familie hoor, maar op een gegeven moment ben je een beetje uitgepraat.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb best een leuke schoonfamilie hoor, maar je hebt er vrijwel geen privacy en daar kan ik heeeeel slecht tegen
Oh jee... sterkte dan maar! Dat heb je wel nodig zo te horen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:12 schreef Ewelina het volgende:
Mijn schoonfamilie is vooral erg eigenwijs. Iedereen denkt het beter te weten. En dan lekker gaan zeilen.
4 kapiteins op 1 schip (valkje) werkt niet
Kan me voorstellen dat het in Latijns-Amerika ook wel wat lastiger is om even online B&B's te zoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, als het nou in Europa was, zou ik dat zelf nog wel aandurven, maar in dit soort landen vind ik dat gewoon te eng. Ik wil gewoon op vakantie gaan met in mijn achterhoofd het idee dat alles grotendeels gewoon geregeld is. Onzekerheden zorgen bij mij voor veel onrust en dan heb ik geen leuke vakantie.
euhm volgens mij heb ik het laatst gekopieerd vanuit dit topic, kan dat? chocola, suiker, boter, gesplitste eieren.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, welk recept gebruik jij voor baked chocolate mousse?
Ik had laatst trouwens een ander bijna glutenvrijrecept (is wel glutenvrij te maken) voor chocolade-amandeltaart. Nog machtiger
Hij was ook bij DWDD gisteren (of eergisteren?). Best een aardige manquote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, puf. Interview met Komrij woordelijk uitgeschreven. Het ligt nu bij de directeur die even zijn ei erover mag leggen. Tot ik die terugkoppeling heb, heb ik even pauze.
Oh, het recept van James Martin, dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm volgens mij heb ik het laatst gekopieerd vanuit dit topic, kan dat? chocola, suiker, boter, gesplitste eieren.
ik zou m zelf nog kunnen veranderen door er wat amandelmeel door te scheppen maar ik kijk eerst maar eens hoe dit recept wordt...
Hij was heel vriendelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij was ook bij DWDD gisteren (of eergisteren?). Best een aardige man.
Hmmmquote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die BSM is echt heel lekker.. Wel enorm machtig inderdaad. Ik ga morgen eerst weer eens een poging wagen om een (simpele) cheesecake te maken, m'n vriend vroeg erom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |