Oooooh, wat een geweldig foto!!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest echt gelijk aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Dan zwem je niet hard genoegquote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Bewegen doe ik ook wel een halfuur per dag, maar dat vind ik niet tellen. Want dat doe ik toch altijd. Sporten is voor mij iets waarvoor je sportkleren aan moet trekken en van gaat zweten. Dus op de hometrainer/hardlopen/taekwondo/zwemmen. En zwemmen eigenlijk ook al niet. Want daarbij merk je niet dat je zweet en daar word ik niet echt moe van.
Awwwquote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je sport inderdaad heel goed! En ook lekker afwisselendquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sport:
Iedere ochtend en avond 5 minuten beenoefeningen en opdrukken = 70 minuten per week
Maandagavond: 60 minuten aerobics + grondoefeningen
Vrijdagavond: 90 minuten aerobics + grondoefeningen + steps
Gemiddeld gezien over een week: 60 minuten hardlopen/fietsen/crosstrainer
Totaal 280 minuten = 4,6 uur.
Geen wonder dat ik zoveel ben afgevallenVroeger sportte ik een uurtje per week.
![]()
@goodbye: Wat zielig voor poes! Wel knap dat het je vriend is gelukt haar onder de kraan te houden.
@loveli: beetje spuit-11 reactie,maar nu wil ik je haar (en jurk) ook zien natuurlijk!
Aaaawwwwwwwwquote:Op woensdag 22 april 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Kwam 'm een keer ergens tegen. Hij is echt prachtig. Die kop van dat beestquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, wat een geweldig foto!!![]()
Zie dat koppie: Saaaaaave me!
Wat had dit monster gedaan?
Oh, ik dacht dat het jouw kat was!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Kwam 'm een keer ergens tegen. Hij is echt prachtig. Die kop van dat beest.
Ik ben in Leeuwarden geboren! Laatste keer dat ik er was was de crematie van m'n oma, nu zij dood is zal ik er niet vaak meer komen denk ik........quote:Op woensdag 22 april 2009 18:26 schreef Laureline het volgende:
TerrasbootmeetIk kan onze bierkade aanbevelen
![]()
Leeuwarden ben ik wel benieuwd naar, het is toch heel mooi? Ik kan me trouwens niet herinneren ooit in Friesland te zijn geweest. Genant eigenlijk. Als ik onze nieuwe auto op gas heb gekocht is een goed voornemen veel meer tochtjes in eigen land te gaan maken
Hij is al bijna weg!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben in Leeuwarden geboren! Laatste keer dat ik er was was de crematie van m'n oma, nu zij dood is zal ik er niet vaak meer komen denk ik........
en weer verder bijlezen...
Heeft Neen al gelopen? Moet wel toch!
Ik kan niet sneller, omdat ik mn been niet kan buigen en de bejaarden in de weg liggenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zwem je niet hard genoegNa een zwemtraining was ik echt wel moe. Maar ik zwom dan ook altijd wel op vol vermogen. Per uur ongeveer 120 baantjes denk ik.
dan moet je nu al wel weer bijna terug zijn!quote:
Ja, die van de lidl is erg lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Eten jullie (mensen hier in dit topic) ook wel eens kip-shoarma? Ik heb het nu een paar keer gehad en wow dat is lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |