Ik ben wel van plan met dit weer meer in het weekend te gaan fietsen samen met mijn vriend, vind het wel erg lekker.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WisseltMaandag heb ik bijv toch wel een uur op de fiets gezeten, in een flink tempo.
Ik val vooral af door op m'n eten te letten.
Zo leuk, die kinderstemmetjes.
Op dit moment 1 uur per week, maar wel zoveel mogelijk lopen en dat is al heel inspannend voor mij. Als ik weer 'echt' kan sporten: 5 uur per week. Soms meer.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof dat je het zo leuk vindt
Zou alleen echt helemaal niks voor mij zijn... Dat gehups en gespring is niet m'n ding geloof ik.
En iets anders van dansles volgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zumba lijkt mij ook heel tof! Ik vond vroeger op dansles ook altijd al de latin dansen het leukst.. Maar het wordt hier alleen op donderdagavond en zaterdag gegeven, en dan ben ik aan het werk.
.
ik gooi het dan met die lading groente ook nog 'in de grillpanquote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel verleidelijk, moet ik zeggenEn vast en zeker een stuk magerder en gezonder dan gewone shoarma. Ga ik wel een keer proberen, dank voor de tip.
Nou, mooi tochquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.
Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ookquote:Spinning lijkt mij bevoorbeeld weer echt killing. Op zich zou ik het een keer moeten proberen, maar ik heb het idee dat ik dacht ééécht niet volhoud.
Danslessen zijn duur.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En iets anders van dansles volgen?
Net zoals Goodbye vind ik het ook gewoon leuk en is het meegenomen dat het ook nog eens goed voor de lijn is.
Het zijn ook echt de aerobics passen in de basis, die vervolgens een beetje salsa worden gemaakt. Kan maar zo dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is maar met een ander naampjequote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
O dat zumba lijkt op mijn salsa-aerobics!!
Ja, dat is inderdaad wel het nadeelquote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Danslessen zijn duur.. Zolang het nog kan sport ik gewoon lekker goedkoop bij de uni!
Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les isquote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, mooi toch. Ieder z'n ding
.
[..]
Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ook.
Nou, dan vind je het misschien wel watquote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les isIk vind dat ik het wel een keer moet proberen ja, want fietsen opzich vind ik juist weer heel leuk!
Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan vind je het misschien wel wat. En misschien ook niet, maar dan hoef je je dat niet langer af te vragen
. Ik heb een paar keer aerobics geprobeerd, maar stapjes en pasjes en gehups is echt niet aan mij besteed. Ik ben dan degene die net elke keer te laat draait of de verkeerde beweging maakt
.
Ik moest echt gelijk aan deze foto denkenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallenM'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
Aaaah arme poesquote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallenM'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen!Ik moet zeggen dat ik de meeste dansjes redelijk snel oppak MITS de basis eerst goed uit wordt gelegd. Dus niet dat de danslerares het dansje op volle snelheid voordoet en verwacht dat je gelijk meedoet (op was basisdingetjes na).
Ik had mezelf gelijk al vooraan geparkeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |