abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68282191
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wisselt Maandag heb ik bijv toch wel een uur op de fiets gezeten, in een flink tempo.
Ik val vooral af door op m'n eten te letten.

Zo leuk, die kinderstemmetjes .
Ik ben wel van plan met dit weer meer in het weekend te gaan fietsen samen met mijn vriend, vind het wel erg lekker.
En ik wil toch gaan afvallen door meer te sporten, mijn eten kan ik niet zo heel veel meer veranderen wil ik het vol kunnen blijven houden.
pi_68282219
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Stoer ga je nu vaker?

Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
Op dit moment 1 uur per week, maar wel zoveel mogelijk lopen en dat is al heel inspannend voor mij. Als ik weer 'echt' kan sporten: 5 uur per week. Soms meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68282270
Zumba lijkt mij ook heel tof! Ik vond vroeger op dansles ook altijd al de latin dansen het leukst. . Maar het wordt hier alleen op donderdagavond en zaterdag gegeven, en dan ben ik aan het werk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:28:54 #54
236335 neen
schone schijn
pi_68282285
Ik op dit moment misschien 2 uur sport in de week. Verder wel iedere dag een half uurtje fietsen en nogal wat trappen op dit moment op m'n werk
het lijkt niet wat het is
pi_68282304
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof dat je het zo leuk vindt

Zou alleen echt helemaal niks voor mij zijn... Dat gehups en gespring is niet m'n ding geloof ik .
Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.

Spinning lijkt mij bevoorbeeld weer echt killing. Opzich zou ik het een keer moeten proberen, maar ik heb het idee dat ik dacht ééécht niet volhoud.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68282341
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zumba lijkt mij ook heel tof! Ik vond vroeger op dansles ook altijd al de latin dansen het leukst. . Maar het wordt hier alleen op donderdagavond en zaterdag gegeven, en dan ben ik aan het werk. .
En iets anders van dansles volgen?
Net zoals Goodbye vind ik het ook gewoon leuk en is het meegenomen dat het ook nog eens goed voor de lijn is.
pi_68282379
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het klinkt wel heel verleidelijk, moet ik zeggen En vast en zeker een stuk magerder en gezonder dan gewone shoarma. Ga ik wel een keer proberen, dank voor de tip.
ik gooi het dan met die lading groente ook nog 'in de grillpan mager indeed
Ja doei.
pi_68282388
O dat zumba lijkt op mijn salsa-aerobics!!
pi_68282417
Spinnen lijkt me op zich best leuk, maar ik denk dat ik dan vergeet om te ademen . En dat mn knieen het niet aankunnen.

Wow, ik krijg zowaar zin om iets van sport te doen. Terwijl ik last van mn rug heb (zware rugzak vandaag), hoofdpijn (boven de ethanoldampen gehangen, soort mini-kater) en ik eigenlijk toch ook geen zin heb omdat het tijd kost. Pffff.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:33:05 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68282426
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik doe zulke dansdingen juist echt voor mijn lol (vroegah ook), dat het goed is voor mijn lijf is mooi meegenomen. Ik had van Zumba verwacht dat het minder danserig was, maar dat was het juist wel gelukkig. Maakt het wel makkelijker om trouw te gaan.
Nou, mooi toch . Ieder z'n ding .
quote:
Spinning lijkt mij bevoorbeeld weer echt killing. Op zich zou ik het een keer moeten proberen, maar ik heb het idee dat ik dacht ééécht niet volhoud.
Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ook .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68282433
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En iets anders van dansles volgen?
Net zoals Goodbye vind ik het ook gewoon leuk en is het meegenomen dat het ook nog eens goed voor de lijn is.
Danslessen zijn duur. . Zolang het nog kan sport ik gewoon lekker goedkoop bij de uni!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68282434
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef conleche het volgende:
O dat zumba lijkt op mijn salsa-aerobics!!
Het zijn ook echt de aerobics passen in de basis, die vervolgens een beetje salsa worden gemaakt. Kan maar zo dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is maar met een ander naampje
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68282473
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Danslessen zijn duur. . Zolang het nog kan sport ik gewoon lekker goedkoop bij de uni!
Ja, dat is inderdaad wel het nadeel
Nou genoeg gepraat over sport ik ben naar mijn hiphopdansles
pi_68282475
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, mooi toch . Ieder z'n ding .
[..]

Dat dacht ik ook, maar doordat je zelf die weerstand bepaalt, maak je het zo zwaar als je zelf wilt. Zo kreeg ik bij het 3e nummer zijsteken. Toen heb ik de weerstand gewoon ff iets teruggedraaid en op een iets lager tempo gefietst tot het weggetrokken was. En als ik het kan met mijn krakkemikkerige body, kan jij het zeker ook .
Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les is Ik vind dat ik het wel een keer moet proberen ja, want fietsen opzich vind ik juist weer heel leuk!
pi_68282477
Sporten: hangt er vanaf wat je als sporten ziet. Bewegen (fietsen, lopen) doe ik zeker een half uur per dag, maar dat noem ik geen sport. Echt sporten (rennen of crosstrainer) ook een half uur per dag. Dus 7 uren activiteit per week
pi_68282515
Ik beweeg in het dagelijks leven heel weinig. Fietste ik vroeger 10 km heen en 10 km terug naar school en liep ik heel einden, rijd ik nu met een collega mee naar mijn werk en loop ik alleen naar de printer. Ik heb die extra beweging dus wel nodig!
  woensdag 22 april 2009 @ 20:37:01 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68282542
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort wel even op die lijsten kijken wanneer er een beetje een rustige les is Ik vind dat ik het wel een keer moet proberen ja, want fietsen opzich vind ik juist weer heel leuk!
Nou, dan vind je het misschien wel wat . En misschien ook niet, maar dan hoef je je dat niet langer af te vragen . Ik heb een paar keer aerobics geprobeerd, maar stapjes en pasjes en gehups is echt niet aan mij besteed. Ik ben dan degene die net elke keer te laat draait of de verkeerde beweging maakt .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68282548
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallen M'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
pi_68282586
Bewegen doe ik ook wel een halfuur per dag, maar dat vind ik niet tellen. Want dat doe ik toch altijd. Sporten is voor mij iets waarvoor je sportkleren aan moet trekken en van gaat zweten. Dus op de hometrainer/hardlopen/taekwondo/zwemmen. En zwemmen eigenlijk ook al niet. Want daarbij merk je niet dat je zweet en daar word ik niet echt moe van .
pi_68282597
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, dan vind je het misschien wel wat . En misschien ook niet, maar dan hoef je je dat niet langer af te vragen . Ik heb een paar keer aerobics geprobeerd, maar stapjes en pasjes en gehups is echt niet aan mij besteed. Ik ben dan degene die net elke keer te laat draait of de verkeerde beweging maakt .
Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen! Ik moet zeggen dat ik de meeste dansjes redelijk snel oppak MITS de basis eerst goed uit wordt gelegd. Dus niet dat de danslerares het dansje op volle snelheid voordoet en verwacht dat je gelijk meedoet (op was basisdingetjes na).
  woensdag 22 april 2009 @ 20:40:46 #71
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68282667
Ik sport nu zo'n 1 a 2 uur per dag met uitschieters (voetbal) naar boven, zonder dag rust trouwens.
Vooral hardlopen en als ik weer eens meegesleurd wordt richting de fitness door m'n vriendin sla ik daar de cardio eigenlijk praktisch over (km of 3 op de loopband en 10 op de fiets) en besteed ik een uurtje ofzo aan de apparaten voor de spieren op verschillende plaatsen .. heerlijke spierpijn gegarandeerd!
  woensdag 22 april 2009 @ 20:40:55 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68282672
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend was vandaag thuis en had de achterdeur opengezet zodat de Poes lekker in de tuin kon. Komt ze op een gegeven moment ineens naar binnen gesjeest, helemaal onder de zwarte troep! Was ze in de baggersloot vlak achter ons huis gevallen M'n vriend heeft haar zowat 5 minuten onder de kraan moeten houden en ze is nu redelijk schoon. Maar dat kraangebeuren vond ze niet fijn
Ik moest echt gelijk aan deze foto denken :

pi_68282690
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Aaaah arme poes .

Ik was vandaag in de boekhandel (brief posten, ene Co kan over een paar dagen op de mat gaan liggen voor een pakje van mij) en toen stond daar een boek dat ik al wilde lezen (de man die zijn vrouw voor een hoed hield van oliver sacks) en dat was afgeprijsd voor maar 5 euro. Dus nu heb ik dat boek . Ik voel me nu net Viking , blij omdat ik een boek heb.
pi_68282713
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Inderdaad, eerst proberen, dan oordelen! Ik moet zeggen dat ik de meeste dansjes redelijk snel oppak MITS de basis eerst goed uit wordt gelegd. Dus niet dat de danslerares het dansje op volle snelheid voordoet en verwacht dat je gelijk meedoet (op was basisdingetjes na).
Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.
pi_68282738
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij helpt het altijd wel als ik niet teveel van de leraar verwijderd sta. Zodat ik precies kan zien wat hij doet. Als ik het van opzij zie, met bovendien allemaal andere mensen die het uitzicht blokkeren, dan is het moeilijker om nieuwe pasjes te doorzien. Vooral als er draaien zijn involved.
Ik had mezelf gelijk al vooraan geparkeerd Heb ik inderdaad ook. Met Pilates ook, ga altijd zo dichtbij mogelijk staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')