Klinkt lekkerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
M'n diner is gewijzigd. Het worden 2 pitabroodjes met biologisch shoarmavlees, rauwe thaise wokgroenten en een sausje van lightmayo, griekse yoghurt, bieslook, kruiden endezo. Geen knoflook helaas, want moet morgen werken........dit alles als tvp!!
Fles is nu leeg, dus het is voorlopig weer even gebeurd. Te duur om er een gewoonte van te maken gelukkig maarquote:
Morgen eens een nieuwe fles gaan halenquote:
Ik dacht dat jij die kilo kwijt wilde raken?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Morgen eens een nieuwe fles gaan halen
Ja? Maar ik blijf wel gewoon lekker eten en drinken (vooral drinkenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kilo kwijt wilde raken?
Ik zou 1 kop soep doen en een omeletje op 1 boterham!!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfel... Wat adviseren jullie me als D?
Een omelet met wat groenten op 2 boterhammen of 2 grote kommen kippensoep met een boterham?
Ik twijfelde nietquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag ik iedereen die nog van plan was vanavond te gaan sporten maar nu twijfelt even een schop onder zijn of haar hol geven?. KOMOP MENSEN! SPORTEN IS GOED EN LEKKER! Gewoon doen, voel je je daarna 100 keer beter!
Ik heb m'n sportkleren al aan. Laat even het eten bezinken en ga dan straks voor Evy 24!
Zeker, heerlijk spul.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Eten jullie (mensen hier in dit topic) ook wel eens kip-shoarma? Ik heb het nu een paar keer gehad en wow dat is lekker.
Ik miste nog fruit en iets meer groente in je lijstje! Want die 5 slierten kousebaaand die je doorgaans bij de roti krijgt zijn ook echt niet genoeg hè.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Eten jullie (mensen hier in dit topic) ook wel eens kip-shoarma? Ik heb het nu een paar keer gehad en wow dat is lekker.
Ik let meer op de variëteit van het voedsel dat ik binnen krijg en de voedingswaarde i.v.m een verhoging van de sportintensiviteit dan op het aantal kcal dat ik binnen krijg op een dag.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat voor etenspatroon is een beetje goed? Ik zit nu meestal op 4 boterhammen per dag, normaal avondeten (vis, vlees, pasta, rijst, aardappelen afwisselen) en dan tussendoortjes fruit. Maar kom dan altijd nog aan te weinig kcal.
Ja, het zullen ook niet altijd boterhammen zijn (kan ook crackers of cornflakes)quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik let meer op de variëteit van het voedsel dat ik binnen krijg en de voedingswaarde i.v.m een verhoging van de sportintensiviteit dan op het aantal kcal dat ik binnen krijg op een dag.
Heb dat een tijdje gedaan en werd gillend gek, overigens meer omdat ik het idee had dat ik of écht foute dingen moest gaan eten om aan dat totaal te komen óf dat ik bergen meer moest eten om hetzelfde te bereiken.
Luister gewoon naar je lijf, als het te weinig is geeft je lijf echt wel een signaal af (niet te verwarren met de gewenning als je ineens anders eet) naar mijn bescheiden mening.
Overigens kom ik rond de 6 boterhammen op een dag (indien ik in de ochtend brood eet) en eet ik tussendoor vooral fruit of wat crackers/iets in die trend.
Het was echt best veel! Ik heb de helft van zo'n bakje vlees op! En zit nu aan de griesmeelpudding met bessensap.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Co![]()
Waarom maar eentje? Als D lijkt me dat toch echt wat te weinig, ook al is hij iets groter dan normaal.
Hebben ze daar tegenwoordig ook echt lessen van? Dat lijkt me wel leukquote:Op woensdag 22 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Liefjes, ik ben terug van Zumba en het was in één woord: GEWELDIG!!!![]()
Echt helemaal mijn ding, lekker dansen op muziekkk, heupjes losschudden.
En doodmoe zijn nu.
jupquote:Op woensdag 22 april 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel 200 gram ppquote:Op woensdag 22 april 2009 20:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik miste nog fruit en iets meer groente in je lijstje! Want die 5 slierten kousebaaand die je doorgaans bij de roti krijgt zijn ook echt niet genoeg hè.
Kip-shoarma lijkt me best goed als magere variant, maar ik eet nooit shoarma bij shoarmatenten. Wel falafel, köfte of kebab. Laatst wel kip-knakworsten geprobeerd ipv the real thing, dat vond ik al best gewaagd
Bij mij op de sportschool sinds kort! Het is echt superleuk!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook echt lessen van? Dat lijkt me wel leuk
Stoerquote:Op woensdag 22 april 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij op de sportschool sinds kort! Het is echt superleuk!Gelukkig waren er veel mensen voor het eerst, dus de pasjes werden goed uitgelegd.
0quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
Hoe maak je dat dan? Gewoon kipfilet in heel kleine reepjes snijden en dan kruiden?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jupzelfgemaakt van kipfilet met shoarmakruiden, en dan lekker met allerlei groenten en een yoghurt-knoflooksausje
Ja, ben ik zeker van plan!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Stoerga je nu vaker?
Hoeveel uur sporten jullie trouwens allemaal per week? Ik kom nu aan 3 uur maar dat is kennelijk niet genoeg dus wil rond de 5/6 uur proberen.
yup! easy as thatquote:Op woensdag 22 april 2009 20:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan? Gewoon kipfilet in heel kleine reepjes snijden en dan kruiden?
Het klinkt wel heel verleidelijk, moet ik zeggenquote:
Hmmm waarom ben ik niet gewoon actiever van mezelf.....ik moet het echt van die uren sporten hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik sport 0 uur per week. Ik fiets wel veel en ik wandel regelmatig. En elke dag dans ik wel een half uur tot een uur, gewoon thuis swingen op muziek.
Wisseltquote:Op woensdag 22 april 2009 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]en hoevaak fiets je heel hard?
Want bij jou gaat het nu wel weer goed toch?
Nee, meer zo:quote:
Het scheelt wel dat de universiteit op fietsafstand is en bijna alles in A'dam is sneller te bereiken op de fiets dan met het OV. En het mooie weer werkt ook mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm waarom ben ik niet gewoon actiever van mezelf.....ik moet het echt van die uren sporten hebben.
Tof dat je het zo leuk vindtquote:Op woensdag 22 april 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, meer zo:
en zo: (dit is wel een heel dom filmpje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |