Ohhh, wat jammer Merel!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
He, balenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
Waar ga je precies heen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Ik ben nu terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je nu al wel weer bijna terug zijn!
Op dit moment loop ik alleen hard, en zwem ik sporadisch. Vroeger toen ik nog volleybalde was het heel anders, 3x in de week 2 uur training en op zaterdag wedstrijden van ook ongeveer 2 uur. Ik mis het wel een beetje!
Yay voor Neen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |