Tja, ik heb dat ook wel. Dat ik 's zomers eigenlijk het liefst in Den Haag blijf (De Willink-straten! Het strand! De stilte!), of desnoods naar ons hutje op de hei ga. Om me te verbazen over mensen en culturen kan ik ook naar Limburg te gaan, bijvoorbeeld. Of door het gereformeerde dorpje op de Veluwe bij ons hutje lopen. Of naar de Haagse Marktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef neen het volgende:
[..]
Eitje natuurlijk
nummer 8 pas maar allee
Ik kan het me wel voorstellen. Nederland is zo'n ontzettend mooi en tof land, en er is zoveel te zien. Ik schaam me soms dat ik nog maar 1x in Utrecht ben geweest, en vorige zomer voor de eerste keer in Delft. Middelburg heb ik nog nooit gezien, en ik heb volgens mij ook nog niet alle friese 11 steden gezien. In Assen ben ik nog nooit geweest, en ik heb nog nooit gefietst op de Utrechtse heuvelrug..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Ja, jij begon ook bij 8 hequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is er met Assen dan?
Wij zijn sinds onze vacanties verliefd op de hanzesteden in het Oosten: Zutphen, Deventer, etc. Zo mooi!
Laat me raden. Ze hebben je niet uitgenodigdquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef neen het volgende:
Mijn ouders gaan trouwens ook net als vorig jaar in Nederland op vakantie, ze pakken de fiets en gaan in b&b's slapen bij gewone mensen. Ze hebben zo'n boekje en krijgen korting omdat ze lid zijn van vrienden van de fietséeeeeeeeeeeenig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Warnsveldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.
nederland is voor jou toch buitenland?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Slaap lekker!quote:
Cute he?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Borie's oogjes zijn dezelfde kleur als je tas
Agossie die oogjes! Hij kijkt echt een beetje van uh-ohhhh!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat jammer, Merel!
Haha, die lolcat van Greys.
Ik heb ook een lolcat(gemaakt door iemand anders):
[ afbeelding ]
Nu gaat de laptop uit. Tot morgen!
O die is van mijn moeder van vroegerquote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef mspoez het volgende:
Maxi vind ik erg laag hangen? Maar goed, ik ben ook geen slankie, ik snap het niet denk ik
Ik vind Kwaks plaatje van het meisje met het oranje vestje wel PieFig. Met die riem? Kan je om dat onderste rode shirtje niet een grote riem hangen?
Zo iets heb ik ook, maar dan lijkt het meteen of ik naar een gala gaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model jurk of rok draag ik meestal... Wijduitlopend onderin, tot net op of net ietsjes onder de knie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |