Ohhh, wat jammer Merel!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat jammer Merel. Maar wel heel verstandig dat je geen geld uitgeeft dat je niet hebt.
Dat zouden meer mensen moeten doen
Borie
[ afbeelding ]
He, balenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch maar niet op duikvakantie ga, komt financieel niet uit, verdorie
Waar ga je precies heen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Ik ben nu terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet je nu al wel weer bijna terug zijn!
Op dit moment loop ik alleen hard, en zwem ik sporadisch. Vroeger toen ik nog volleybalde was het heel anders, 3x in de week 2 uur training en op zaterdag wedstrijden van ook ongeveer 2 uur. Ik mis het wel een beetje!
Yay voor Neen!quote:
Tja, ik heb dat ook wel. Dat ik 's zomers eigenlijk het liefst in Den Haag blijf (De Willink-straten! Het strand! De stilte!), of desnoods naar ons hutje op de hei ga. Om me te verbazen over mensen en culturen kan ik ook naar Limburg te gaan, bijvoorbeeld. Of door het gereformeerde dorpje op de Veluwe bij ons hutje lopen. Of naar de Haagse Marktquote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*quote:Op woensdag 22 april 2009 21:41 schreef neen het volgende:
[..]
Eitje natuurlijk
nummer 8 pas maar allee
Ik kan het me wel voorstellen. Nederland is zo'n ontzettend mooi en tof land, en er is zoveel te zien. Ik schaam me soms dat ik nog maar 1x in Utrecht ben geweest, en vorige zomer voor de eerste keer in Delft. Middelburg heb ik nog nooit gezien, en ik heb volgens mij ook nog niet alle friese 11 steden gezien. In Assen ben ik nog nooit geweest, en ik heb nog nooit gefietst op de Utrechtse heuvelrug..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus totaal niet voorstellen. Dat je geen behoefte hebt elke vakantie naar een ver land te gaan, oke. Maar dat niet iedereen het liefste de meest geweldige natuur en culturen ter wereld wil ontdekken... Dat is zo totaal bij mij ingebakken dat ik niet snap hoe mensen dat niet kunnen willen
. No offence verder natuurlijk!
Ja, jij begon ook bij 8 hequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heujjj goed zo! Ik vond les 8 heul zwaar! *trots op Neen*
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Laureline het volgende:
Wat is er met Assen dan?
Wij zijn sinds onze vacanties verliefd op de hanzesteden in het Oosten: Zutphen, Deventer, etc. Zo mooi!
Laat me raden. Ze hebben je niet uitgenodigdquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef neen het volgende:
Mijn ouders gaan trouwens ook net als vorig jaar in Nederland op vakantie, ze pakken de fiets en gaan in b&b's slapen bij gewone mensen. Ze hebben zo'n boekje en krijgen korting omdat ze lid zijn van vrienden van de fietséeeeeeeeeeeenig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Warnsveldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen idee Het lijkt me zo'n vreselijke stad. Zutphen en Deventer daarentegen zijn erg tof. En rond Zutphen liggen geweldige dorpen die ook zo mooi zijn.
nederland is voor jou toch buitenland?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's klote Merel!
Ik hou van Nederland
Vind het buitenland echt niet zoveel aan
Welterusten
Slaap lekker!quote:
Cute he?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Borie's oogjes zijn dezelfde kleur als je tas
Agossie die oogjes! Hij kijkt echt een beetje van uh-ohhhh!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat jammer, Merel!
Haha, die lolcat van Greys.
Ik heb ook een lolcat(gemaakt door iemand anders):
[ afbeelding ]
Nu gaat de laptop uit. Tot morgen!
O die is van mijn moeder van vroegerquote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef mspoez het volgende:
Maxi vind ik erg laag hangen? Maar goed, ik ben ook geen slankie, ik snap het niet denk ik
Ik vind Kwaks plaatje van het meisje met het oranje vestje wel PieFig. Met die riem? Kan je om dat onderste rode shirtje niet een grote riem hangen?
Zo iets heb ik ook, maar dan lijkt het meteen of ik naar een gala gaquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit model jurk of rok draag ik meestal... Wijduitlopend onderin, tot net op of net ietsjes onder de knie.
Dat is ook een aardig sportschemaquote:Op woensdag 22 april 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn sportschema is momenteel trouwens zoiets.
Maandag: spinnen
Dinsdag: zwemmen, pilates
Woensdag: spinnen
Donderdag: zwemmen, pilates
Vrijdag: hardlopen
Zaterdag: bodyshape
Zondag: hardlopen
Maar dat verandert regelmatig
En ik fiets naar m'n werk en probeer regelmatig koffie te halen (drie trappen) en we wonen driehoog (zes trappen).
Hmmm over ong 6 dagen ben je niet zo heel hip met oranje hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Die oranje vind ik veel te hip! Zo hip ben ik niet
Lopen, ik wist dat ik wat was vergeten vanmorgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:38 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben alweer klaar met hardlopen, de zon scheen en ik was gelijk klaarwakker.
Zo maar eens m'n ontbijt naar binnen gaan werken.
M'n vriendin zou zo ruilen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Brinta is op, zo even douchen en dan naar de UB. M'n vriend is echt irritant actief vanochtend, hij is het glas al naar de glasbak aan het brengen..
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
M'n vriendin zou zo ruilen.![]()
Die denkt dat ik nooit wat doe en hetgeen wat ik dan doe, dat is natuurlijk weer niet nuttig of van toegevoegde waarde in haar ogen.
Verder is ze wel lief hoor.quote:
Het gras is altijd groener aan de overkant he, totdat je aan die overkant zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop stiekem dat we op wereldreis een plek tegenkomen waar we wel willen blijven![]()
Ik heb opzich ook niets tegen Nederland, maar het boeit me gewoon niet. Het liefst zou ik dan net over de grens in een Duits dorp wonen ofzo.. kost je wat administratieve rompslompquote:Op donderdag 23 april 2009 08:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant he, totdat je aan die overkant zit.
Heb zelf ook weinig met Nederland, enkel met m'n geboortestad Rotterdam, misschien omdat de boel er net even wat anders is dan in de rest van het land.
Bij elkaar heb ik zo'n 9 maanden gewoond in Australië en toen had ik het ook wel weer gezien, terwijl ik er altijd van droomde om daar terecht te komen.
Dat klopt overigens echt. Zodra ik in de buurt van Arnhem kom wordt de stemming al wat rustiger. Direct over de grens merk je het verschil direct. Het leven is hier zo anders... beschouwender ofzo. Zaken waar ik me in Nederland druk over zou maken zijn hier helemaal niet meer relevant.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb opzich ook niets tegen Nederland, maar het boeit me gewoon niet. Het liefst zou ik dan net over de grens in een Duits dorp wonen ofzo.. kost je wat administratieve rompslompmaar zodra je de grens over bent is het zo ánders, zo veel rustiger, relaxter... vooral in de dorpen rondom Kleve en in de Eifel enzo. De omgeving stelt me zoveel meer gerust
![]()
oke! leuk!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:net gebeld door het KLPD
ze wilden me graag op intakegesprek hebben en vroegen me of ik daarvoor dan even nog naar een voorlichting wilde komen. Nu ga ik dus 14 mei naar voorlichting met aansluitend intake-gesprek! Spannend
wat gááfquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vandaag in afwachting voor een offerte voor een reis naar Peru en Bolivia, in september.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nederland is heel erg gejaagd. Merk al het verschil als ik bij m'n ouders in de Achterhoek ben.. Zoveel relaxter. Ik weet nog wel, en dat vond ik zeer tekenend, dat ik met mijn moeder in de auto zat. Waren op weg naar een dorpje in de buurt. Voor ons reed iemand 70 op een 80-weg. Ik als randstedeling (toen nog Rotterdam) zat me he-le-maal op te vreten. 'Rij nou eens door man!'. Mijn moeder keek me aan en zei; 'maar Mariek, hier gaat het allemaal wat relaxter! Hebben we haast? Nee. Dus, rustig aan!' Daar had ze echt zo gelijk in!
Mijn ouders hebben zo'n B&B.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef neen het volgende:
Mijn ouders gaan trouwens ook net als vorig jaar in Nederland op vakantie, ze pakken de fiets en gaan in b&b's slapen bij gewone mensen. Ze hebben zo'n boekje en krijgen korting omdat ze lid zijn van vrienden van de fietséeeeeeeeeeeenig
Ja, beats heb ik nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
Hey! Ik zit thuis met een rugblessureik had zaterdag een spiertje verrekt en nu zit alles muurvast
Beter ff uitrusten nu, vervanging op mn werk is geregeld.
@CC wat zoek je voor music?![]()
Ik kan je wel ff aan wat beats helpen
Wat goed!! Leuk zeg!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:net gebeld door het KLPD
ze wilden me graag op intakegesprek hebben en vroegen me of ik daarvoor dan even nog naar een voorlichting wilde komen. Nu ga ik dus 14 mei naar voorlichting met aansluitend intake-gesprek! Spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |