liefquote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja gefeli nog, moblo! Hoop echt dat het zo gaat lopen dat jij er gelukkig van wordt.
dat is inderdaad nog een optie die open staat: mochten ze zeggen "nou ja, je zit nu tussen wal en schip" als in te hoog voor 't ene, te laat voor 't andere, dan maak ik mn Bachelor af en ga ik daarna de Master of Criminal Investigation doen, omdat tegen die tijd wrsch de Informatiekunde Master voor mij niet meer beschikbaar is door het opheffen van de studiequote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
O ja Mo, als het toch onder je niveau blijkt te zijn, kan je altijd nog doorstromen naar de recherche. Dat zou mij wel interessant lijken. Dat gepuzzel en verbanden proberen te leggen en zo!!
hipheidquote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Woei, krijg net mail dat statistiek alsnog op m'n cijferlijst wordt opgenomen (omdat het een bijvak was, had ik toestemming moeten vragen aan de examencommissie, maar dat wist ik niet). Beetje lullig als ik straks niet aan het nageslacht kan bewijzen dat ik het gevreesde vak statistiek met een 8 afgerond heb.
anders probeer je een groepsreis met vrijheidquote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
En over vakanties: behalve in juni naar Frankrijk ga ik in oktober naar NY met een vriendin en ik wil eigenlijk ook wat langere reizen maken, maar denk niet dat zo'n georganiseerde reis iets voor me is, hoewel nog nooit gedaan. Dus misschien moet ik dat eerst een weekje proberen. Dan krijg ik vast een idee of dat groepsgedoe iets voor me is. (ik vrees het ergste though.)
Ik vind Nederland heel fijn om te wonen. Maar op vakantie ga ik liever naar het buitenland.
Wil jij eigenlijk kinderen? Of bedoel je het hypothetische nageslacht?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Woei, krijg net mail dat statistiek alsnog op m'n cijferlijst wordt opgenomen (omdat het een bijvak was, had ik toestemming moeten vragen aan de examencommissie, maar dat wist ik niet). Beetje lullig als ik straks niet aan het nageslacht kan bewijzen dat ik het gevreesde vak statistiek met een 8 afgerond heb.
Weg met de kilo's, hoe is het met de centimeters?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik was vanochtend trouwens gewoon wéér een halve kilo aangekomen terwijl ik echt onwijs mijn best doe om op mijn eten te letten. Ik ben nu inmiddels weer 3,5 kg van mijn streef verwijderd terwijl ik er in januari zo dichtbij zat - moest nog 4 onsjes..
*baalt*
Ja, ik denk dat ik wel kinderen wil ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wil jij eigenlijk kinderen? Of bedoel je het hypothetische nageslacht?
De laatste keer dat ik gemeten heb (anderhalve week geleden dacht ik) was dat hetzelfde als in januariquote:Op donderdag 23 april 2009 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Weg met de kilo's, hoe is het met de centimeters?
Idd. Mark en deden slechts een enkele excursie met de groep en de rest deden we zelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders probeer je een groepsreis met vrijheidje hebt 100% georganiseede reizen, maar ook reizen die alleen een excursie aanbieden die niet verplicht is en verder alleen je reis en accomodatie verzorgen. Dan heb je de mogelijkheid, mocht de groep bevallen, om in de groep te gaan, en als niet, dan kun je lekker zelf op pad
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gemeten heb (anderhalve week geleden dacht ik) was dat hetzelfde als in januariDat vond ik ook al vreemd, als ik 3 kg aankom zou je toch zeggen dat de cm's veranderen
Zal vanavond nog eens meten, maar mijn broeken zitten niet losser ofzo (gelukkig ook niet strakker)
dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Deze foto kwam ik tegen in het kattentopic, ik smolt meteen.
Even tussen spoilertags voor de kattenhaters![]()
:
Aww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vakantie: wij zitten al een hele tijd te plannen want we willen een soort rondreis maken, Duitsland-Zwitserland-Italië-Frankrijk. Er zijn zoveel mooie gebieden waar vriendje nog nooit is geweest die ik hem wil laten zien, en we konden niet kiezen, dus dan maar overal heen. We kunnen alleen nog niks vastleggen want ik heb nog niet aan mijn stagebegeleider gevraagd hoe het eigenlijk zit met vakantie als je stage loopt.
Overigens vind ik vakanties in Nederland ook altijd wel weer leuk, vooral in bungalowparks, beetje nostalgie. Vroeger gingen we ook vaak in een huisje op de Veluwe met opa en oma en dat soort dingen.
Are you pondering what I'm pondering?
Hmm, dat zou op zich wel kunnen. Vind het alleen zo raar, want ik sport echt niet meer dan eerst maar toch kom ik aan.. Mja laat ik maar hopen dat het spieren zijn, dat is niet zo ergquote:Op donderdag 23 april 2009 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ben je nu niet dunner, maar wel strakker (meer spier)
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Deze foto kwam ik tegen in het kattentopic, ik smolt meteen.
Even tussen spoilertags voor de kattenhaters![]()
:
AaaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |