Tnxquote:Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef seilram het volgende:
Rocka, wat een mooie echo! Leuk zeg!
Baal nu een klein beetje dat ik dit toch niet heb gedaan... maar ja.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:24 schreef seilram het volgende:
Nog 5 werkdagen met vandaag erbijBen er ook echt aan toe... Ging gisterenavond even onder de douche, zet ik beneden de kraan aan, ga ik naar boven. Dus na 2 minuten roept manlief waarom de kraan aan staat beneden. Ja... daar vraag je wat
![]()
ik had geen idee waarom ik dat had gedaan hahaha.
haha, het is dat het op een doordeweekse dag is,anders zou ik het nog overwegen ookquote:Op woensdag 22 april 2009 14:04 schreef RockabeIIa het volgende:
zeker geen zin om een stukje te rijden?
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, het is dat het op een doordeweekse dag is,anders zou ik het nog overwegen ook
Ik vrees dat we er pas tegen sluitingstijd zouden zijn.
mefke, ik neem ook schaap mee. En indien moeilijk doen, zeg ik wel dat hij mijn homo-vriendinnetje is
Nee, ik ben nu aan het werk in Hoofddorp en wip hier straks even langs bij de plaatselijke winkel. Die is recentelijk volledig vernieuwd.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Kersjes het volgende:
Oei, straks na het werk maar even door naar de Prenatal! Korting rules![]()
Rocka, nu baal je zeker nog meer dat je het geslacht nog niet weet
Maar vanavond is er een extra koopavondquote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef McLaura het volgende:
De Prénatal Mazzeldagen zijn vanaf morgen!
klopt maar vanaf vanavond is er een speciale mama mazzeldag koopavond ofzoiets waarbij nog meer activiteiten worden georganiseerd binnen prenatal. (oa fotoshoots en make-up en dat soort dingen.) Dat is op de andere kortingsdagen niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:21 schreef McLaura het volgende:
De Prénatal Mazzeldagen zijn vanaf morgen!
Je moet je echoscopiste wel laten weten dat je 19 wkn bent anders kloppen zn metingen niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Sjeemp, wat gaan jullie snel!
Ik kom er net achter dat ik de afspraak voor de 20-weken-echo aanstaande maandag al heb staan. En dan ben ik heul nog geen 20 weken. 19 nog maar... Foutje in m'n berekening...![]()
Morgen maar ff bellen. Wat denken jullie, zouden ze de afspraak laten staan? Kan de 20-weken-echo al bij 19 weken, of luistert dat heel nauw..?
Ze hebben best wat kamertjes staan, maar niet zoveel als bij bijvoobeeld Baby-dump in Hoofddorp.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:28 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly, heeft de prenatal bij de Arena veel kamertjes? Wij willen daar vrijdagavond heen om uit te zoeken met 20 % korting. (morgen 25% maar dan kunnen we niet) maar dan moet er natuurlijk wel wat keus zijn.
Ohja, de echo voor geslachtsbepaling is gemaakt! Vanaf zaterdag nog 2 weken wachten en dan....!!
Ssserpente, de echoscopiste die wij laatst hadden zei dat de echo ook met 19 weken kon, dus lijkt me geen probleem.
In de arbeidstijdenwet staat ook alleen maar:quote:Als je een verzoek indient voor meer pauze kan de werkgever je vragen om de zwangerschapsverklaring (dat is de verklaring die je kan krijgen bij je verloskundige). Voor de werkgever geldt dat hij binnen een redelijke termijn aan je verzoek moet voldoen.
Het lijkt me dat ik het zo goed gedaan heb, toch? (wordt beetje onzeker door het gedoe van mijn baas)quote:De werkgever voldoet, met inachtneming van het tweede tot en met vijfde lid, aan de voor hem uit de eerste volzin voortvloeiende verplichting binnen een redelijke termijn nadat een verzoek daartoe door de zwangere werknemer is gedaan. Bij dit verzoek wordt desgevraagd een schriftelijke verklaring overgelegd van een geneeskundige of een verloskundige waaruit blijkt, dat de betrokken werknemer zwanger is.
Memmelquote:
Ik heb Beclometason (neusspray) en Clemastine (pilletjes) en het gaat stukken beter.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:57 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, zijn er ook hooikoortsmiddelen die echt totaal niet schadelijk zijn voor de baby? Ben het gesnotter en de jeuk-ogen inmiddels meer dan zatSlaap er ook heel slecht door. Mss vandaag even langs de apotheek om na te vragen, anders HA toch maar bellen. Ik wilde eik geen medicatie maar me zo ziekig voelen en slecht slapen begint me op te breken zo.
De graspollen zijn al gemeten in zuid-NL, dus maak je borst maar natquote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef Nijna het volgende:
Chan, als minder werken raadzaam is ... je moet nog wel eventjes hoor....
Duchess, ik weet het niet. Ik zou even de apotheek vragen en anders de huisarts.
Bij de zwangerschap van Mirte heb ik vrij weinig last gehad... tot nu toe valt het hier ook redelijk mee, maar ik ben allergisch voor graspollen en die komen nog... meestal pas mei-augustus.
Als je de 7de maand ingaat! Voor ons beide geldt dus : volgende week (ik dinsdag, jij vrijdag)quote:Op donderdag 23 april 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd Twinkly met deze mijlpaal![]()
Wanneer begint trouwens het derde trimester?
Op het naast de bak piesen na (die staat bij ons toch buiten dus daar merken wij sowieso niets van) is het bij ons tussen 2 katten sinds ongeveer begin zwangerschap ook strijd. Eens met DuchessX over hebben wat zij van het idee denkt mbt strijd omdat er een kindje aan zit te komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:07 schreef Stiemie het volgende:
Duchess onze katten voelen ook aan dat ik zwanger ben hoor. Er wordt weer naast de bak geplast en er is een echte strijd bezig over wie nou de baas is![]()
Bij m ijn vorige zwangerschap was het ook raak. Nu is de ene poes die de baas was ouder geworden en beginnen ze gewoon weer opnieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 11:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op het naast de bak piesen na (die staat bij ons toch buiten dus daar merken wij sowieso niets van) is het bij ons tussen 2 katten sinds ongeveer begin zwangerschap ook strijd. Eens met DuchessX over hebben wat zij van het idee denkt mbt strijd omdat er een kindje aan zit te komen.
Interessant. Het valt wel op dat de jonge kat hier idd sinds een paar maanden flink de oudere kat aan het overtroeven is. Het gaat er sinds 2 dagen soms echt zo heftig aan toe dat het is alsof ze elkaar afmaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bij m ijn vorige zwangerschap was het ook raak. Nu is de ene poes die de baas was ouder geworden en beginnen ze gewoon weer opnieuwVolgens de dierenarts kon het ook nog komen omdat Linde steeds ouder wordt en dat die nu ook een plekje in onze 'roedel' opschuift
Vorige keer was het uitgevochten voordat de baby er was, dus daar hopen we nu ook gewoon maar op. We moesten nu in ieder geval de kattenbak verplaatsen om het piesen te laten stoppen (leuk zo'n bak midden in je huiskamer) en dat heeft geholpen. O ja je kunt ook nog een feliway stekker gebruiken. Daar zit iets rustgevends inquote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Interessant. Het valt wel op dat de jonge kat hier idd sinds een paar maanden flink de oudere kat aan het overtroeven is. Het gaat er sinds 2 dagen soms echt zo heftig aan toe dat het is alsof ze elkaar afmaken.
Ben benieuwd hoe dat zal zijn als de kleine er is. De tijd zal het leren
Dat begin ik ook steeds meer te krijgen. Net als dat ik steeds nieuwsgieriger word naar wie dit meisje isquote:Op donderdag 23 april 2009 11:39 schreef Juup© het volgende:
Ik merk dat ik bijna niet kan wachten tot de beeb ons leven komt verrijken (en misschien vermoeien)
Nou, ik plaats ook net elders dat ik zo benieuwd naar hem ben.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te krijgen. Net als dat ik steeds nieuwsgieriger word naar wie dit meisje is
Ik heb schaap gebeld, en die komt me onderweg naar huis halen. Duurt nog wel een dik uur, maar kan ik mooi nog wat werk afmaken en straks even lekker rusten en slapen.
Hey miss_sly misschien wat laat maar gewoon doen! Ik ben zelf ook maandag en dinsdag gegaan na de lunch omdat ik gewoon ff plat moest liggen. Helaas pindakaas. Ik voelde me dan wel bezwaard ofzo.... Maar goed, je lichaam geeft het aan en je moet luisteren naar je zwangere lichaam, anders wordt het toch erger (is mijn ervaring iig)....quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag wat last van mijn buik, doet wel een beetje pijn. En ik vind het heel lastig, maar ik denk dat ik toch maar straks naar huis ga, zodat ik even kan liggen. Zou de eerste keer zijn tijdens mijn zwangerschap, volgens mij...is niet stom toch?
Ow dat is goed om te weten... ik had dat nl van de week ook een keer na het stofzuigen, echt ineens helemaal niet lekker. Toen ben ik even gaan zitten en toen ging het weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef mikoxx het volgende:
Seilram, ik heb dat ook al een paar keer gehad, kan ook met je bloeddruk te maken hebben (ineens heel laag oid). Het kan ook zijn dat je kindje net even op een bloedvat oid ligt en dat dichtdrukt, waardoor jij je zo voelt. Op zich niets ernstigs (zeiden ze tegen mij), alleen maar lastig.
Mefke
Tuurlijk is dat een mijlpaal! Je bent nu precies 111 dagen zwangerquote:Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal!
Ik wil ook een mijlpaal vandaag. Ben toe aan een mijlpaal. Maar wat valt er bij 15 weken en 6 dagen te verzinnen? Iemand ideeën?![]()
En wil iedereen ophouden over tompoezen? Nog even en ze moeten me aan mijn bureaustoel vastketenen anders overval ik de hema.![]()
Oke, sorry niet goed opgeletquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Chan het volgende:
Omdat het kindje te klein is voor de termijn bleek met de 20 weken echo, een week later hadden we nog een echo en toen was het kindje nog steeds te klein, maar wel voldoende gegroeid in 1 week tijd. Nu gaan ze dus met 30 weken kijken of het inderdaad gewoon goed op zijn eigen lijn doorgegroeid is.Als extra zekerheid dus
Wat leuk, morgen de pretecho, alvast heeeel veel plezier
En ik heb er nogsteeds geen gehadquote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Noli. het volgende:
Oh ja, door Guuz' tompouce-bericht gisteravond heb ik bij gebrek aan tompoucen maar een Cornetto naar binnen gewerkt.
(en nu heb ik wéér zin in een tompouce..)
Ja, de meesten hier zijn zwangerquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef seilram het volgende:
Lekker uitrusten miss_sly, je hebt het gewoon nodig en je meisje al helemaal!
Zou het in de lucht zitten. Veel van de dames hier zijn moe en niet helemaal fit lijkt het wel.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef seilram het volgende:
Hahahaha ja, maar vandaag zijn lijkt iedereen wel moe, valt normaal wel mee, tenminste, dan wordt het niet zo vaak gezegd bedoel ik.
Nou dat is het hem nou juist ik sta ook onder controle voor mijn bloeddruk, tijdens mijn eerste zwangerschap werd die echt torenhoog en slikte ik uiteindelijk 12 pillen op een dag. Deze was ik nog aan het afbouwen en toen bleek ik weer zwanger te zijn van de tweeling.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah gelukkig Menicole!! echt goed nieuws!
Mamanik, hopelijk valt de hoeveelheid aan eiwit in je urine mee.
Maar goed dat ze het in de gaten houden, kan toch wijzen op evt zwangerschapsvergiftiging.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook regelmatig een spoortje eiwit in de urine, dat was niet erg.
Pas toen de bloeddruk daarbij opliep tot 99 (onderdruk) gingen ze Meike halen.
Was jouw bloeddruk wel goed?
Jeetje Seilram! Dat is wel even schrikken, wel fijn dat je zo snel een CTG krijgt en dat je man mee kan! Hoop dat er gewoon niets aan de hand is en je lekker zonder zorgen verder kan!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:10 schreef seilram het volgende:
-knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook nog een schattig lakentje voor op het bedje![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Bah Seilram wat een schrikfijn dat je zo snel terecht kunt, succes morgen!
Okay, het heeft een zak katjang pedis gekost maar uiteindelijk lief toch meegesleept gekregen![]()
De prenatal is hier alleen niet zo heel groot dus heb ik niet zo veel gekocht. Wel dit,HUUUUUUUUUUP! Dat jasje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook nog een schattig lakentje voor op het bedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ook behoorlijk wat kleding alquote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef miss_sly het volgende:
Dat jasje![]()
Ik was zo bezig met mijn wiegje met toebehoren dat ik niet eens echt naar kleertje gekeken heb. Maar ik heb dan ook wel al 2 dozen en een kratje met kleding staan
Alleen als het klein valt, anders zwemt ze er in en dat staat niet zo leuk vind ikquote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, er staat op het kaartje dat ze hem van maat 56 t/m 68 hebben (mijne is 56), de capuchon kan eraf en hij is van een beetje voorjaars/zomer spul. Dun maar niet extreem dun en wel gevoerd zeg maar. Kan Mila al 56 aan?
Ik ga maandag duimen voor een meewerkende mini-ssserpente!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, spannend Nijna! Duurt wel nog lang zeg. Aan de andere kant, voor je het weet is het zover!![]()
Lijkt me echt zo frustrerend, als ze het niet kunnen zien. Maar ja, dat risico loop je natuurlijk.
Wat mij betreft mag iedereen het weten, met naam en al! Maar dat vindt N. dan net weer iets te ver gaan. Het geslacht maken we sowieso bekend.
Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheelquote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef innepin het volgende:
Miss sly, ik moest het juist hier kwijt omdat het inderdaad volgens de boekjes zo "hoort", maar ik daar tot vandaag niks van gemerkt hadHeb me ook vooral héél moe gevoeld.
SsserpenteDacht ik dat ik raar droomde...!
Huup, ,dat jasje![]()
![]()
Juup, 98 euro bespaard, dat zijn flinke inkopen geweest dan
Jeeeeemig ik lees net in het andere topic van Duchess wat jullie allemaal gekocht hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Reken maar uit, die ¤98,- was 20% korting op het geheel
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb een tompouce, ik ga hem nu oppeuzelen
![]()
![]()
![]()
Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Juuuuup doe es vertellen wat je allemaal gekocht hebt dan?
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bopati box massief beukenhout (is besteld en moet nog geleverd worden)
Mix and Wash wiegje (zelfde als Miss_Sly heeft)
Doomoo seat
Box kleed
Wippertje
Boxtas om aan de box te hangen
3 x molton voor de wieg
3 x hoeslaken voor de wieg
3 x lakentjes voor de wieg
2 x zachte dekentjes voor de wieg
1 x matraszeil o.i.d. voor de wieg
En een jurkje of tuniek voor DuchessX
Ja echt schandalig hé?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
*met kin op knieen zit*
wooooow
Kwam wel goed uit dan die kortingsactie voor jullie!
Tof dat jullie zo goed geslaagd zijn.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIEalleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt
shopzequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef marlieske het volgende:
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!
Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.
Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
Oke, dan wacht ik nog maar even af.... je bent wel iets voor mij natuurlijk! Ben er nl wel nieuwsgierig naar! Shopze!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
En ik heb nog niks gehoordquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
Komt dat van Prenatal zelf of van abyinfo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Euj!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, 26 weken is een half jaarniet eens bij stil gestaan
Jahoeeeequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Vandaag de 30 weken mijlpaal hier!Het wordt steeds spannender....!!
Wat een rare bedoening in dat ziekenhuisquote:
hihi wat een enthousiasmequote:
Zo nou als er 1 benieuwd is naar de uitslag maandag ben ik het wel, ik kan s'middags bellen. Maar eigenlijk maak ik me geen zorgen heb geen klachten, bij mijn zoontje was dat toen wel anders toen had ik constant hoofdpijn en hoge bloeddruk toen maakte ik me meer zorgen toen ze eiwit vonden in mijn urine.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, ik voel me goed, zo lang ik rustig aan doe. Wanneer ik te veel doe wordt ik gestraft met harde buiken, dus dat is niet zo leuk. Vorig weekend had ik vrij veel last, maar heb sinds maandag geen harde buik meer gehad![]()
Ik ben sinds week 26 gestopt met werken en sindsdien ben ik niet meer zo ontzettend moe. Dat is heel fijn! Al ga ik sommige middagen toch nog wel even liggen hoor, maar meer omdat ik mn banden dan begin te voelen. Ik mag me 4 mei weer melden bij de gyn. dan ben ik bijna 32 weken..![]()
Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen maandag. Hoe voel je je verder? Lukt het je om het een beetje van je af te zetten? Wat je zegt, strakjes met die 2 hummels erbij zal je het druk genoeg krijgen, de rust die je nu kan pakken......![]()
doe maar lekker rustig aan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Troel het volgende:
Hier na veel gedoe weer thuis.
Lang verhaal kort: wisten jullie dat je een sonde ook uit kan spugen? (En het was al niet makkelijk en pijnloos om dat ding erin te krijgen, heb een verkeerde neus voor dat soort dingen)
In ieder geval: sonde is einde verhaal, is geen optie meer, dus toch maar andere dingen proberen. Ik ben het ziekenhuis voorlopig wel weer even zat. Wachten op artsen en dietistes die maar niet op komen dagen en dagen later komen dat dat ze zouden moeten komen en mij voor Jan met de korte achternaam tot 4 uur laten wachten om te vertellen dat ik toch naar huis mag
Weet niet wat ik hier gemist heb (op kleertjes van Moonah na dan), heb ook geen fut om bij te lezen. In ieder geval wil ik nog even wat meiden bedanken voor de lieve kaartjesKaartjes die nu nog aankomen worden overigens gewoon doorgestuurd hoor
Volgende week weer naar de gyn en over twee weken naar de MDL-arts. Maar voorzichtig weer gaan werken mag
Dank jequote:
mocht je het nu nog eens krijgen, probeer dan eens in een zakje of een kommetje van je handen te maken en daarin rustig voor zover het gaat in en uit te blazen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
Bar, zou kunnen.. ik krijg het best benauwd van die hartkloppingen.. loop dan te hijgen als een postpaard. Daarnaast had ik het ook onwijs warm..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
Met het eerste 2010 kindje in *mijn* buik![]()
02-01-2010!
Jaaaaa! Zie je wel, krampjes in je buik kunnen best uitgroeien tot lopende kindjes!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur komt ook maar eens om het hoekje kijken![]()
02-01-2010!
Wow, het eerste 2010 kindjequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur komt ook maar eens om het hoekje kijken![]()
02-01-2010!
quote:
het komt me herkenbaar voor hoor, hier ging het ook allemaal net niet meer, heb het hier rustig aan afgebouwd, maar een hele avond bedienen trok ik net niet meer, en lag ik gewoon bij te komen thuis.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur ook hier nog een keer![]()
![]()
En Troel, welkom terug! Doe je rustig aan?
Pff, ik begin langzaam door te krijgen dat de bedrijfsarts misschien gelijk heeft. Ik ben weer zo moe en zo blij dat het weekend is. Helaas weinig bijtanken met morgenochtend een begrafenis en een morgennacht alleen. Bar, normaal kan ik dat ook goed handelen, maar nou..pff zie er als een berg tegenop. En ook ineens zenuwachtig voor woensdag, vk bezoek en 20 weken echo. En ik weet eigenlijk zeker dat het gewoon vermoeidheid is die me nu parten speelt en dat met een mixje aan hormonen. Ik vermoed dat ik vroeg op bed lig.
Die zijn wel heel mooi duidelijk zeg! Leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even inbreken zonder te hebben bijgelezen.
De pretecho was super!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Moooooie echo'sheel schattig koppie!
Gelukkig ben je weer thuis Troelhoe hebben ze je nu weer opgepept terwijl de sonde niet werkte?
Gefeliciteerd Vlindur!!!![]()
![]()
2010!! Nu moet je kindje wel goed mikken en mag niet meer dan 2 dagen te vroeg komen
Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet
Ze hadden gehoopt mij op te peppen tot mijn gewone gewicht met die sondevoeding en het dan bij te houden, maar dat is dus geen optie. Nu wordt het dus zaak om de schade zoveel mogelijk beperkt te houden
Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Hier trouwens vanmiddag geinformeerd naar het erkennen, hier opzich geen afspraak maken, maar ze preferen het wel ivm je word appart genomen, en er word even tijd voor je genomen, volgens de mevrouw aan de bali zou zo'n gesprekje ongeveer 5 min duren.
en hier mogen we er ook voor betalen, 11,50
12 mei hebben we weer een afspraak bij de vlos en daarvoor maar gelijk de erkenning regelen
Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?
Ja, dat jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboortequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalen
De erkenning van de ongeboren vrucht ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
11,50 voor een papiertje? Een papiertje dat in andere gemeentes gewoon gratis is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |