Hoi!
Nou, we zijn echt net terug uit het ziekenhuis zeg! AE, ik ben idd 35 weken (tenminste, dit weekend

).
Het was best wazig allemaal. Eerst een verloskundige daar gezien, die zet de doptone erop en we horen het hartje een slag overslaan. Toen echo, hij ligt in een stuit, dus bij die verloskundige in het ziekenhuis afspraak voor 1-5 om weer te kijken hoe hij ligt.
Toen terug naar de balie om afspraken te maken. Ik lieg niet... we waren ruim een uur verder! Pas op 12-5 mei de echo van een uur om naar het hartje te kijken. Maar dit was normaal. Toen naar boven voor de ctg scan. Meneer was eigenwijs en het duurde even, want telkens als ze die band om had gedaan, dan ging hij weer anders liggen en hoorde we niets

Funny pants! Eindelijk zat dat ding goed en toen heb ik daar zeker een uur aangelegen, want hij was zooooo druk ineens, hij zat de hele tijd tegen die banden aan te rellen. Maar goed, in dat uur hebben we wel een paar keer (stuk of 4 of 5 keer geloof ik) die onregelmatigheid gehoord. Hij slaat dan een slag over. Na een half uur kwam er een co. DIe kwam kletsen geloof ik?? Ze zei: ik kom luisteren, maar ze ging allemaal vragen stellen of de kamer al af was en of we wisten wat het werd? Dus manlief en ik hadden echt zoiets van: eeuuuhm zitten we hier in de kroeg of kwamen we om naar het hartje van onze zoon te luisteren? Dus ik heb wat weg gekeken en koraf gedaan en toen was ze uiteindelijk wel stil. Nou op het laatst kwam de gyn zelf, die hebben we echt 3 minuten gezien. Ja hallo, ja een onregelmatigheid, nou dat is in 90% onrijpheid, niets om je druk over te maken. Soms hoor je het nog bij de geboorte en dan moet je naar de kinderarts, maar die kan dan niets ontdekken. Toen ging haar telefoon en weg was ze...

Wij zaten dus daar echt zo van: ja en nu? Ja niets dus, weer naar huis en 12 mei een uitgebreide hart echo. Vraag ik nog aan die co en die oudere mevrouw: dus we hoeven ons geen zorgen te maken? het is niets ernstigs. En toen keken ze elkaar aan en 1 ,2, 3 ... toen kwam de nee. Net iets te lang. Maar goed, mijn man en ik zeiden ook, tenslotte is de gyn degene met ervaring en die deed erg luchtig. Bovendien zal het wel echt niets ernstigs zijn anders zouden ze wel nu actie ondernemen. Maar kortom, het was een hele rare ochtend. Mijn man heeft er ook barstende koppijn van gekregen. Gelukkig is zoonlief lekker aktief en dat stelt me meer gerust dan wat dan ook.