quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIEalleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt
shopzequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef marlieske het volgende:
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!
Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.
Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
Oke, dan wacht ik nog maar even af.... je bent wel iets voor mij natuurlijk! Ben er nl wel nieuwsgierig naar! Shopze!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
En ik heb nog niks gehoordquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef MamaNik het volgende:
[..]
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
Komt dat van Prenatal zelf of van abyinfo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Euj!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |