abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:02:23 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68327365
Woei tessie, genieten dus! Veel plezier!

Fta & Seilram, succes met de echo's!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68328675
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIE alleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:50:41 #203
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68328716
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan sinds gisteren DANKZIJ JULLIE alleen nog maar aan een tompouce denken. En bedankt

Ik heb er heel erg van genoten gisteravond, vlak voor het avondeten .

pi_68328827
De kinderen van mijn man zijn er dit weekend. Die zijn vanavond vast ook wel te porren voor een tompouce! Maar dan wel NA het avondeten, anders sta ik voor de kat z'n viool te koken.

Goed dat je er van genoten hebt
pi_68328839
Ooooh of een moorkop!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:03:41 #206
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68329112
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!

Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.

Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
Mama van Isa en Ties
pi_68329899
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef marlieske het volgende:
Seilram succes vandaag ik hoop voor jullie op een mooie ctg! Kom op baby maak je moeder trots!

Dames met echo's veel plezier enuuh we willen wel foto's zien hé.

Hier vandaag maar eens ouderwets naar de winkel flink inslaan vast, voor als het dadelijk zo ver is, ga mijn eerste pakje New Born Luiertjes kopen en maar vast eens een pak voeding inslaan kan het maar vast in huis hebben zegt manlief. (jaja dan hoeft hij niet straks want hij zegt dan toch met het verkeerde thuis te komen)
Verder doe ik het lekker rustig aan als Isa mee werkt.
shopze

ik heb geloof ik 5 pakken luiers liggen maatje 1.. lang leven kopende schoonmoeder en gratis luiers op de beurs
Ga zo mijn doos halen bij de Prenatal.. als ze 'm hebben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:35:30 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330105
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
pi_68330227
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, kreeg jij bericht dat je je blije doos op mag komen halen? Via e-mail ofzo?
in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:40:58 #210
190853 RockabeIIa
pi_68330301
Hazelnootschuimgebak dat maken ze bij de bakker toch met extra light boter?
Mijn collega's wilden ook tompoucen dus ik heb lekker een rondje bakker gelopen (en mezelf op een hazelino getrakteerd).
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:43:30 #211
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68330386
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

in eerste instantie niet. Ik vond het zo raar dat er aardig wat meiden waren die de doos op miochten halen en ik niet. Dus ik had gebeld, bleek dat ze de mail om de doos te halen in februari gestuur dhadden maar ik had niets gehad. Heb uiteindelijk een nieuwe mail gekregen.
En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:43:51 #212
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330396
quote:

[..]

Oke, dan wacht ik nog maar even af.... je bent wel iets voor mij natuurlijk! Ben er nl wel nieuwsgierig naar! Shopze!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:44:28 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330418
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef MamaNik het volgende:

[..]

En ik had hem weer per post gekregen bij het tijdschrift. Maar ook al een aantal weken geleden.
En ik heb nog niks gehoord
pi_68330614
Ik had vanmorgen een bolfbuik..
Mijn meisje had de hik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 10:53:10 #215
5428 crew  miss_sly
pi_68330679
quote:

[..]

Komt dat van Prenatal zelf of van abyinfo?
Ik wil ook een doos
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:53:10 #216
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330680
Ik krijg een error Vicky....
pi_68330720
Hij moet nog verder inladen zo te zien Mikoxx

miss, ik kreeg het mailtje van consumentenservice@wij.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 10:56:22 #218
5428 crew  miss_sly
pi_68330769
Mooi Vicky

Mijn meisje vertikt het dus te bewegen als ik kijk. Ze beweegt alleen als ik onder de deken lig of iets aan heb. Als ik haar dan voel bewegen en de deken wegsla of mijn shirt omhoog doe ofzo, dan stopt ze ermee. Ze zal wel van warmte houden, dus misschien een keer in de zon proberen!
pi_68330808

Hahaha Vicky je buik!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:57:55 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68330816
hihi, lollig vicky!
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:58:36 #221
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68330832
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ooooh of een moorkop!!
Euj!

*meldt*

Gisteren zoonlief ook maar eens op de hoogte gesteld dát het wel eens kon gebeuren dat de baby idd ook op zijn verjaardag zou kunnen komen.. Misschien had ik het beter niet kunnen doen. DRAAAAAAMA..

De dag ervoor of een dag erna vond ie prima maar NIET op ZIJN verjaardag!

Ik heb gezegd dat ík ook liever niet heb dat de baby op zíjn verjaardag komt maar dát het wel kan en dat we daar dan niks tegen kunnen doen. Na lang praten en de mededeling dat er meer mensen op zijn verjaardag jarig zijn en dat dat ook niet erg is leek hij wat bij te trekken. Toevallig is onze buurman op dezelfde dag jarig als hij en H is tegelijk jarig met de vader van hun vriendjes (tevens goede vriend van ons). Nu is een jarig brusje op je verjaardag natuurlijk wel iets anders dan je buurman of iemand anders maar toch.

We hebben hem nu beloofd dat áls de baby daadwerkelijk op ZIJN verjaardag komt hij een extra cadeautje van ons krijgt (en nee dan bedoelen we niet zijn brusje )
Goh, toen vond hij het ineens niet zo heel erg meer als de baby op zijn verjaardag zou komen..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68331023
Aaaahw Noli, arme W.
Mja dat was ook wel te voorzien natuurlijk dat ie het niet leuk zou vinden. Wel weer typisch dat het goed is zodra ze maar extra kadootjes krijgen
hopelijk voor jou (en hem) beval je gewoon een paar daagjes eerder (of later maar ik hoop eerder voor je ) scheelt jullie allemaal een hoop gedoe lijkt me.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68331319
Kan het me goed voorstellen Wilyan! ik heb ook zulke goede timing gehad. Hier Kim van 6 dec en Tyler 8 dec

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 24-04-2009 11:22:38 ]
pi_68331478
Ach Noli, arme W Goed gelukte chantage in elk geval

Vicky, wat een grappig gezicht Mijn buik beweegt ook af en toe, vind het zo leuk om te zien

Juup, Duchess, woah, goed geslaagd zeg Slim gebruik gemaakt van de korting

Morgen alweer 27 weken.... Wat betekent dat Miss Sly en Nijna vandaag hun half-jaar-zwanger mijlpalen hebben, dus gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 11:26:13 #225
5428 crew  miss_sly
pi_68331576
ow ja, 26 weken is een half jaar niet eens bij stil gestaan
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:32:26 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68331758
Vandaag de 30 weken mijlpaal hier! Het wordt steeds spannender....!!
pi_68332071
Vandaag al weer 3 dagen na de uitgerekende datum. Is nog niks te melden, de kleine zal het nog goed naar de zin hebben in moeders buik.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:44:21 #228
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68332150
Hoe zou het nu bij de ctg van Seilram zijn? Ik hoop dat het idd onrijpheid en verder niet zorgwekkend is.

W heeft vaak wat meer voorbereiding nodig. Hij heeft meestal wat meer moeite met dingen waarvan hij niet weet wat er gaat komen of van plotselinge veranderingen.
Gelukkig is hij idd wel heeeeel makkelijk om te kopen!
Maxi, Midi & Mini
pi_68332595
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, 26 weken is een half jaar niet eens bij stil gestaan
Véél al he?
pi_68332766
vandaag werd er getrakteerd op t werk, en jullie raden het wel........ tompoesen .

Seilram, hopelijk is alles goed met je kleintje

Vicky

Heb al sinds gister avond last van over actieve darmen, gisteravond zeker een uur op de wc gezeten ,
en nu nog steeds pijn in mn buik en last van rommelige darmen. Iemand tips? Ik wordt hier gek van
pi_68332875
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:04 schreef martine1984 het volgende:
Iemand tips? Ik wordt hier gek van
Neem een Tompouce!

16 weken
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:20:39 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68333256
Seilram hopelijk is er verder niks aan de hand

Noli en Wyliian komt vast goed en anders dubbelfeest

leuk filmpje vicky

hier kan mijn buikje ook zo heerlijk alle kanten op bewegen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:33:37 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68333633
Hoi!
Nou, we zijn echt net terug uit het ziekenhuis zeg! AE, ik ben idd 35 weken (tenminste, dit weekend ).
Het was best wazig allemaal. Eerst een verloskundige daar gezien, die zet de doptone erop en we horen het hartje een slag overslaan. Toen echo, hij ligt in een stuit, dus bij die verloskundige in het ziekenhuis afspraak voor 1-5 om weer te kijken hoe hij ligt.
Toen terug naar de balie om afspraken te maken. Ik lieg niet... we waren ruim een uur verder! Pas op 12-5 mei de echo van een uur om naar het hartje te kijken. Maar dit was normaal. Toen naar boven voor de ctg scan. Meneer was eigenwijs en het duurde even, want telkens als ze die band om had gedaan, dan ging hij weer anders liggen en hoorde we niets Funny pants! Eindelijk zat dat ding goed en toen heb ik daar zeker een uur aangelegen, want hij was zooooo druk ineens, hij zat de hele tijd tegen die banden aan te rellen. Maar goed, in dat uur hebben we wel een paar keer (stuk of 4 of 5 keer geloof ik) die onregelmatigheid gehoord. Hij slaat dan een slag over. Na een half uur kwam er een co. DIe kwam kletsen geloof ik?? Ze zei: ik kom luisteren, maar ze ging allemaal vragen stellen of de kamer al af was en of we wisten wat het werd? Dus manlief en ik hadden echt zoiets van: eeuuuhm zitten we hier in de kroeg of kwamen we om naar het hartje van onze zoon te luisteren? Dus ik heb wat weg gekeken en koraf gedaan en toen was ze uiteindelijk wel stil. Nou op het laatst kwam de gyn zelf, die hebben we echt 3 minuten gezien. Ja hallo, ja een onregelmatigheid, nou dat is in 90% onrijpheid, niets om je druk over te maken. Soms hoor je het nog bij de geboorte en dan moet je naar de kinderarts, maar die kan dan niets ontdekken. Toen ging haar telefoon en weg was ze... Wij zaten dus daar echt zo van: ja en nu? Ja niets dus, weer naar huis en 12 mei een uitgebreide hart echo. Vraag ik nog aan die co en die oudere mevrouw: dus we hoeven ons geen zorgen te maken? het is niets ernstigs. En toen keken ze elkaar aan en 1 ,2, 3 ... toen kwam de nee. Net iets te lang. Maar goed, mijn man en ik zeiden ook, tenslotte is de gyn degene met ervaring en die deed erg luchtig. Bovendien zal het wel echt niets ernstigs zijn anders zouden ze wel nu actie ondernemen. Maar kortom, het was een hele rare ochtend. Mijn man heeft er ook barstende koppijn van gekregen. Gelukkig is zoonlief lekker aktief en dat stelt me meer gerust dan wat dan ook.
Niet mieten! Door gieten!
pi_68334523
Seilram, wat een raar verhaal Niet bepaald de duidelijke opluchting waar je op gehoopt had
Als ik het goed begrijp krijg je op 12 mei een nieuwe poging, ik hoop dat ze dan wat beter met je omgaan en dat je duidelijkheid krijgt
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:14:20 #235
190853 RockabeIIa
pi_68334716
Lekkere service dan, seilram...
pi_68335541
Tjongejonge lekker duidelijk... en 12 mei klinkt wel erg ver weg. Maar als de gynaecologe zo luchtig doet zal de kans dat het onschuldig is heel groot zijn. Hopelijk brengt de uitgebreide echo meer duidelijkheid en is er niets aan de hand!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:45:01 #237
248986 MamaNik
pi_68335767
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef mikoxx het volgende:
Vandaag de 30 weken mijlpaal hier! Het wordt steeds spannender....!!
Jahoeeee voor alle mijlpalen en Mikoxx het wordt inderdaad steeds spannender voor ons.
Voel je je nog goed??? Wanneer mag je weer naar de gyn???
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:55:55 #238
248986 MamaNik
pi_68336130
Vandaag mijn eerste dag home alone, zoonlief naar het KDV en ik voor het eerst vandaag niet werken.
Best een raar idee, nu lijkt het ineens allemaal wel heel hard te gaan. Al ben ik natuurlijk 3 weken eerder gestopt dan de 34 weken grens.

Moet wel even wennen aan de rust in huis. Vanmorgen beetje lopen rommelen in huis, daarna een serie zitten kijken die mijn man had gedownload en net even heerlijk geslapen.

Straks nog even naar het ziekenhuis om mijn gespaarde urine weg te brengen en dan kan het grote duimen beginnen!!

Maar goed het nieuwe ritme zal snel genoeg wennen, en ik moet er maar van genieten want over een aantal weken met 2 hummels erbij en een zoontje die volgende week 2 wordt, zal ik het nog best gezellig druk krijgen.

Net ook nog gebeld door babydump, 12 mei komen eindelijk onze wiegen (voor de kerst besteld!!)

Seilram raar altijd dat ze je in een ziekenhuis zo in het ongewisse kunnen laten. Vind dat altijd zo erg, lijkt wel alsof de mensen daar soms niet begrijpen dat dit een mega belangrijke gebeurtenis voor je in je leven is. Soms lijk je echt een nummer daar vind ik. Ik ga duimen voor je op een goede afloop.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:11:12 #239
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68336625
Seilram, dat is inderdaad een raar verhaal. Als je je zorgen blijft maken, gewoon weer aan de bel trekken hoor!

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de vk. Alles in orde. Omdat ze niet zeker weet (ze weet het 90% zeker, maar ik twijfel zelf nog...) of de kleine goed ligt, mag ik voor een echo. Even dubbelcheck hoe onze man ervoor ligt. Ze zei: echo is een kleine moeite en voor jullie ook nog een extra pleziertje! Nou idd.
Verder heb ik het over pijnbestrijding gehad en hebben ze genoteerd dat ik aan de pijnpomp mag indien ik dat wil. "Tenzij hij er natuurlijk gelijk uitvalt he, dan doen we het niet". Ja, ehhh, met een bevalling van 36 uur achter de rug is dat nou niet direct hetgeen ik verwacht....maar je weet maar nooit!.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:13:21 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_68336713
Mamanik, ik voel me goed, zo lang ik rustig aan doe. Wanneer ik te veel doe wordt ik gestraft met harde buiken, dus dat is niet zo leuk. Vorig weekend had ik vrij veel last, maar heb sinds maandag geen harde buik meer gehad
Ik ben sinds week 26 gestopt met werken en sindsdien ben ik niet meer zo ontzettend moe. Dat is heel fijn! Al ga ik sommige middagen toch nog wel even liggen hoor, maar meer omdat ik mn banden dan begin te voelen. Ik mag me 4 mei weer melden bij de gyn. dan ben ik bijna 32 weken..
Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen maandag. Hoe voel je je verder? Lukt het je om het een beetje van je af te zetten? Wat je zegt, strakjes met die 2 hummels erbij zal je het druk genoeg krijgen, de rust die je nu kan pakken......

Seilram, wat een gek verhaal zeg! Gelukkig leek de gyn niet erg onder de indruk, dat stelt wel gerust lijkt me. 12 mei duurt nog wel lang.... bah! Fijn dat jullie wondertje lekker beweeglijk is, dat is iig een goed teken!
pi_68337368
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef seilram het volgende:
[...lang verhaal...]
Wat een rare bedoening in dat ziekenhuis Als ons dat zou overkomen denk ik dat ik in de stress schiet en wel eens heel ongeduldig c.q. boos kan worden. Ik denk niet dat onze gynaecoloog zo zal handelen want het is werkelijk een topvent, maar goed anderen kunnen wel zo dom doen blijkbaar.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:33:58 #242
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68337433
Seilram, ik denk inderdaad dat het dus wel meevalt, maar desondanks vind ik dat ze zo echt niet hadden mogen handelen.
Is het een idee om je verloskundige te bellen, zodat die nog navraag kan gaan doen? Ze zal het ook fijn vinden denk ik om van jou te horen hoe het gegaan is, dan dat ze een rapportje doorgebeld krijgt.

Dat je kleintje zo beweeglijk is, vind ik inderdaad dan wel een geruststellend idee. Maar voor de rest vind ik het echt een slechte zaak van het personeel daar!

Ow en over mezelf
Vandaag 36 weken! Gister bij de verloskundige goed gegaan, 2e meting was bloeddruk net op de grens, maar daardoor niet naar het ziekehuis. Kleine groeit goed, ze noemen het een jogging foetus, omdat het zo beweeglijk is (krijg daar dan beeld bij hè ) En de kleine is ook al bezig met indalen

[ Bericht 19% gewijzigd door Angel-Eyez op 24-04-2009 17:21:23 ]
No more games, no more drama...
pi_68338084
Yay AE al bijna meldplicht!

seilraM wat een raar gedoe!? vervelend dat je daar dan toch een beetje met een onzeker gevoel weggaat. Misschien kun je je eigen vk nog eens rustig spreken en vragen stellen ofzo? Heel veel succes de 12e. dan is mn lief jarig! sterkte met het nare afwachten. Gelukkig beweegt jullie mannetje goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:11:21 #244
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68338744
seilram appart iets idd
pi_68339977
seilram, dan ga je ook niet lekker weg... Wij hebben inderdaad ook later nog een hart-echo gehad (schiet me nu ineens te binnen). Zag er allemaal prima uit.
Hopelijk is dat bij jullie ook zo de 12e. Wel een beetje raar hoe dat allemaal gaat zo zeg... klinkt zo rommelig.
Fake it till you make it...
pi_68340133
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:33 schreef seilram het volgende:
-knip-
Jeetje, ze hadden wel iets beter hun best kunnen doen om je gerust te stellen zeg!
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:53:35 #247
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68341929
Ik durf het bijna niet te typen maar ik ben dat wel gewend hoor in de ziekenhuizen.

Ik heb toen met Hanne ook een dag(!) aan het ctg gelegen vanwege bloedverlies (ik was toen iets van 8 maanden zwanger geloof ik) en eigenlijk precies hetzelfde verhaal.

Zo'n co komt dan wel langs om te 'luisteren' maar doet dat voornamelijk door even naar de ctg-uitdraai te kijken (later kijken ze die vaak nog een keer echt goed door) maar ook om juist even met jullie te kletsen. Als er niemand komt of er komt iemand die kortaf is of helemaal geen bek vol zegt dan is het vaak ook niet goed. En de gyn heeft helaas vaak idd niet meer tijd dan een paar minuten..

Jammer dat jullie het zo naar hebben ervaren..
Zoals AE ook zegt bel met je vk en doe daar je verhaal ook even. Zij vind het vast ook fijn om van je te horen ipv een verslagje van het ziekenhuis en zij zou eventueel ook even aan kunnen kaarten hoe jullie het allemaal hebben ervaren.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:23:28 #248
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68342720
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Yay AE al bijna meldplicht!
hihi wat een enthousiasme

ik moet zeggen dat ik zo van mijn zwangerschap aan het genieten ben nu sinds mijn verlof, dat de kleine van mij best langer dan de uitgerekende datum mag blijven zitten (zo denk ik er nu over in elk geval )
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 17:34:51 #249
5428 crew  miss_sly
pi_68342971
seilram, wat jammer dat het een nare ervaring was en je bovendien niet de volledige geruststelling hebt gekregen die je wilde. Ik vind het advies om met de vk te praten en het nog even door te spreken wel een goede! En fijn dat hij zo beweegt, dat is toch wel erg fijn om te voelen
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:13:09 #250
248986 MamaNik
pi_68343847
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, ik voel me goed, zo lang ik rustig aan doe. Wanneer ik te veel doe wordt ik gestraft met harde buiken, dus dat is niet zo leuk. Vorig weekend had ik vrij veel last, maar heb sinds maandag geen harde buik meer gehad
Ik ben sinds week 26 gestopt met werken en sindsdien ben ik niet meer zo ontzettend moe. Dat is heel fijn! Al ga ik sommige middagen toch nog wel even liggen hoor, maar meer omdat ik mn banden dan begin te voelen. Ik mag me 4 mei weer melden bij de gyn. dan ben ik bijna 32 weken..
Ik ben heel benieuwd naar de uitslagen maandag. Hoe voel je je verder? Lukt het je om het een beetje van je af te zetten? Wat je zegt, strakjes met die 2 hummels erbij zal je het druk genoeg krijgen, de rust die je nu kan pakken......
Zo nou als er 1 benieuwd is naar de uitslag maandag ben ik het wel, ik kan s'middags bellen. Maar eigenlijk maak ik me geen zorgen heb geen klachten, bij mijn zoontje was dat toen wel anders toen had ik constant hoofdpijn en hoge bloeddruk toen maakte ik me meer zorgen toen ze eiwit vonden in mijn urine.
Ik voel me goed, ga wel elke middag even naar bed of met mijn zoontje of zoals vandaag alleen, maar val dan ook echt in een coma dus zal het wel nodig hebben. Maar als ik een dagje niet ga omdat het toevallig zo uitkomt dan ben ik s'avonds niet mega moe of zo meestal ga ik dan een half uurtje eerder.
Ik moet volgende week vrijdag weer naar de gyn, dan 32 weken en 2 dgn. Daarna gaat die op vakantie t/m 20 mei dus ben benieuwd of ik dan tussendoor een keer bij een ander moet of dat ik dan zolang wordt 'losgelaten' Wel leuk dat ik volgende week vrijdag moet dan heeft mijn man een verplichte vrije dag en zoontje zit op de creche dus kunnen we gezellig een keer weer samen, hij gaat niet elke keer mee, anders moet die elke week vrij nemen haha.
Heb je nog wat gehoord van Wennie of heb je bijgelezen op haar weblog. Ze heeft het behoorlijk pittig, dus we kunnen onze borst nat maken.
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:47:23 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_68344676
Hier na veel gedoe weer thuis.

Lang verhaal kort: wisten jullie dat je een sonde ook uit kan spugen? (En het was al niet makkelijk en pijnloos om dat ding erin te krijgen, heb een verkeerde neus voor dat soort dingen )

In ieder geval: sonde is einde verhaal, is geen optie meer, dus toch maar andere dingen proberen. Ik ben het ziekenhuis voorlopig wel weer even zat. Wachten op artsen en dietistes die maar niet op komen dagen en dagen later komen dat dat ze zouden moeten komen en mij voor Jan met de korte achternaam tot 4 uur laten wachten om te vertellen dat ik toch naar huis mag

Weet niet wat ik hier gemist heb (op kleertjes van Moonah na dan), heb ook geen fut om bij te lezen. In ieder geval wil ik nog even wat meiden bedanken voor de lieve kaartjes Kaartjes die nu nog aankomen worden overigens gewoon doorgestuurd hoor

Volgende week weer naar de gyn en over twee weken naar de MDL-arts. Maar voorzichtig weer gaan werken mag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68344702
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Troel het volgende:
Hier na veel gedoe weer thuis.

Lang verhaal kort: wisten jullie dat je een sonde ook uit kan spugen? (En het was al niet makkelijk en pijnloos om dat ding erin te krijgen, heb een verkeerde neus voor dat soort dingen )

In ieder geval: sonde is einde verhaal, is geen optie meer, dus toch maar andere dingen proberen. Ik ben het ziekenhuis voorlopig wel weer even zat. Wachten op artsen en dietistes die maar niet op komen dagen en dagen later komen dat dat ze zouden moeten komen en mij voor Jan met de korte achternaam tot 4 uur laten wachten om te vertellen dat ik toch naar huis mag

Weet niet wat ik hier gemist heb (op kleertjes van Moonah na dan), heb ook geen fut om bij te lezen. In ieder geval wil ik nog even wat meiden bedanken voor de lieve kaartjes Kaartjes die nu nog aankomen worden overigens gewoon doorgestuurd hoor

Volgende week weer naar de gyn en over twee weken naar de MDL-arts. Maar voorzichtig weer gaan werken mag
doe maar lekker rustig aan!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:01:18 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68344989
welkom terug Troel
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:02:15 #254
5428 crew  miss_sly
pi_68345014
Fijn dat je weer thuis bent Troel!
Kun je echt alweer werken, joh? In iedere geval hoop ik dat je gauw aansterkt
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:03:58 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68345049
rot hormonen ook, ben 1 nachtje en heel misschien het hele weekend alleen, normaal nooit echt moeite mee gehad, maar nu vind ik het echt verschrikkelijk...
pi_68345719
Troel, lekker weer thuis! Pas goed op jezelf he

Bar, succes
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:31:21 #257
190853 RockabeIIa
pi_68345921
* RockabeIIa gaat zo uit eten
pi_68346023
Lekker Rocka, geniet ervan

WB Troel doe je wel rustig aan? Beterschap
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68346026
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker! Veel plezier!
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:34:19 #260
5428 crew  miss_sly
pi_68346031
Bar, dat zijn inderdaad hormonen. Geeft niet, het is niet anders. Lief zijn voor jezelf

Ow, lekker Rocka Smakelijk en veel plezier!
pi_68346193
Lekker Rocka, veel plezier!
Ik geniet van ijs

vanmiddag had ik weer hartkloppingen maar werd ook ff helemaal raar in mijn hoofd.. nadat ik gelegen had was het gelukkig weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:40:21 #262
5428 crew  miss_sly
pi_68346243
hartkloppingen, dat had ik ook, terwijl ik gewoon lag, ik was juist een dutje aan het doen...zo'n raar gevoel vind ik dat.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:47:04 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68346466
gelukkig helpen aardbeitjes tegen dit soort momenten, moet alleen niet opbellen om te vragen of ik het allemaal beetje trek, ik nog heel stoer ja hoor, en gelijk daarna de tranen...
komt ook allemaal wel weer goed

Vicky kan het geen combi met hyperventilatie zijn, het komt mij zo hoe jij het omschrijft bekend voor.
sterkte ermee!
jij ook Miss_Sly
Rocka eet smakelijk
pi_68346578
* Vlindur komt ook maar eens om het hoekje kijken

Met het eerste 2010 kindje in *mijn* buik

02-01-2010!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:51:18 #265
5428 crew  miss_sly
pi_68346623
Welkom Vlindurtje
pi_68346659
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Welkom Vlindurtje
Dank je

* Vlindur gaat nu de papa even goed aandacht geven, dat gefok ook steeds

Tot morgen!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68346668
Bar, zou kunnen.. ik krijg het best benauwd van die hartkloppingen.. loop dan te hijgen als een postpaard. Daarnaast had ik het ook onwijs warm..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68346684
Welkom Vlindur!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68346685
Rock, eet smakelijk!

Bar, lekker aardbeitjes, die zet ik gauw erbij op mn boodschappenlijst!

Vlindur, een 2010 kindje . Op een voorspoedige zwangerschap
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:55:39 #270
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68346769
Wow Vlindur!!! Wat goed!!!! Gefeliciteerd

En Troel fijn dat je weer thuis bent
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:04:49 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68347060
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
Bar, zou kunnen.. ik krijg het best benauwd van die hartkloppingen.. loop dan te hijgen als een postpaard. Daarnaast had ik het ook onwijs warm..
mocht je het nu nog eens krijgen, probeer dan eens in een zakje of een kommetje van je handen te maken en daarin rustig voor zover het gaat in en uit te blazen.
pi_68347421
Vlindur!! Wow! Wat gaaf, wat ontzettend heerljk voor jullie!! Ongelooflijk gefeliciteerd en een hele goeie zwangerschap toegwenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:16:00 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68347514
Welkom Vlindur
pi_68347605
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Vlindur het volgende:

02-01-2010!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:22:54 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68347804
quote:

02-01-2010!
Jaaaaa! Zie je wel, krampjes in je buik kunnen best uitgroeien tot lopende kindjes!
Wat ongelofelijk fijn voor je! Gefeliciteerd!
pi_68348132
Vlindur!!!

yaaaaaaaaaaaaay wat ontzettend geweldig! Gefeliciteerd meid en vlindurman ook gefeli!
oeh ik ben zo blij voor jullie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68348410
Vlindur! Je bent gewoon zwanger! Wat onwijs leuk voor je!

Heel, heel, heel hartelijk gefeliciteerd!

Hoe voel je je?
pi_68348500
quote:

02-01-2010!
Wow, het eerste 2010 kindje
Gefeliciteerd!!
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker hoor! Eet smakelijk!
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:42:40 #279
100412 mefke79
komt goed!
pi_68348564
Vlindur ook hier nog een keer
En Troel, welkom terug! Doe je rustig aan?
Pff, ik begin langzaam door te krijgen dat de bedrijfsarts misschien gelijk heeft. Ik ben weer zo moe en zo blij dat het weekend is. Helaas weinig bijtanken met morgenochtend een begrafenis en een morgennacht alleen. Bar, normaal kan ik dat ook goed handelen, maar nou..pff zie er als een berg tegenop. En ook ineens zenuwachtig voor woensdag, vk bezoek en 20 weken echo. En ik weet eigenlijk zeker dat het gewoon vermoeidheid is die me nu parten speelt en dat met een mixje aan hormonen. Ik vermoed dat ik vroeg op bed lig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:43:37 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68348608
Welkom thuis Troel trouwens, ik lees nu pas verder terug na het nieuws Vlindur.
Hopelijk knap je snel op.
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:44:38 #281
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_68348660
Welkom terug troel.
En vlindur welkom in het topic!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:53:08 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68349057
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur ook hier nog een keer
En Troel, welkom terug! Doe je rustig aan?
Pff, ik begin langzaam door te krijgen dat de bedrijfsarts misschien gelijk heeft. Ik ben weer zo moe en zo blij dat het weekend is. Helaas weinig bijtanken met morgenochtend een begrafenis en een morgennacht alleen. Bar, normaal kan ik dat ook goed handelen, maar nou..pff zie er als een berg tegenop. En ook ineens zenuwachtig voor woensdag, vk bezoek en 20 weken echo. En ik weet eigenlijk zeker dat het gewoon vermoeidheid is die me nu parten speelt en dat met een mixje aan hormonen. Ik vermoed dat ik vroeg op bed lig.
het komt me herkenbaar voor hoor, hier ging het ook allemaal net niet meer, heb het hier rustig aan afgebouwd, maar een hele avond bedienen trok ik net niet meer, en lag ik gewoon bij te komen thuis.

sterkte ermee, en s6 morgen en morgennacht
pi_68349228
Even inbreken zonder te hebben bijgelezen.

De pretecho was super!

pi_68349316
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Even inbreken zonder te hebben bijgelezen.

De pretecho was super!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn wel heel mooi duidelijk zeg! Leuk!
pi_68349360
Flower ti Amo, WOW!!! wat een geweldig duidelijke echo! Heel heel mooi!!!

En Vlindur, wat geweldig!!!! hartelijk gefeliciteerd!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 21:09:31 #286
5428 crew  miss_sly
pi_68349705
FTA wat een mooie echo's
  Jubileum moderator vrijdag 24 april 2009 @ 21:15:18 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68349929
Prachtig FTA, echt schitterend!

Vlindurtje wat heb je een mooie datum
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68350262
Seilram niet echt fijn dat ze geen tijd voor jullie maakten, maar van het goede uitgaan dat het er bij hoort!

Vilndur gefeliciteerd

Troel fijn dat je weer thuis bent, rustig aan doen he!

Ik ben zo blij met de echo's In het begin had de baby helemaal geen zin om mee te werken en bleef maar met de handjes voor het gezicht liggen, maar nadat ik op mijn zij was gaan liggen kwam er wat beweging.
Wat betreft groei van het bovenbeentje zaten we op 27 weken, maar wel nog netjes binnen de marge zei ze.
Ik zou het echt iedereen aanraden zo'n 3-d echo!!
pi_68352491
Moooooie echo's heel schattig koppie!

Gelukkig ben je weer thuis Troel hoe hebben ze je nu weer opgepept terwijl de sonde niet werkte?

Gefeliciteerd Vlindur!!! 2010!! Nu moet je kindje wel goed mikken en mag niet meer dan 2 dagen te vroeg komen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:25:17 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68352805
Hier trouwens vanmiddag geinformeerd naar het erkennen, hier opzich geen afspraak maken, maar ze preferen het wel ivm je word appart genomen, en er word even tijd voor je genomen, volgens de mevrouw aan de bali zou zo'n gesprekje ongeveer 5 min duren.
en hier mogen we er ook voor betalen, 11,50

12 mei hebben we weer een afspraak bij de vlos en daarvoor maar gelijk de erkenning regelen
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:27:33 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_68352895
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:17 schreef Twinkly het volgende:
Moooooie echo's heel schattig koppie!

Gelukkig ben je weer thuis Troel hoe hebben ze je nu weer opgepept terwijl de sonde niet werkte?

Gefeliciteerd Vlindur!!! 2010!! Nu moet je kindje wel goed mikken en mag niet meer dan 2 dagen te vroeg komen
Niet

Ze hadden gehoopt mij op te peppen tot mijn gewone gewicht met die sondevoeding en het dan bij te houden, maar dat is dus geen optie. Nu wordt het dus zaak om de schade zoveel mogelijk beperkt te houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68353034
FTA wat een mooie foto's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68353047
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Niet

Ze hadden gehoopt mij op te peppen tot mijn gewone gewicht met die sondevoeding en het dan bij te houden, maar dat is dus geen optie. Nu wordt het dus zaak om de schade zoveel mogelijk beperkt te houden
Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?
pi_68353077
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Hier trouwens vanmiddag geinformeerd naar het erkennen, hier opzich geen afspraak maken, maar ze preferen het wel ivm je word appart genomen, en er word even tijd voor je genomen, volgens de mevrouw aan de bali zou zo'n gesprekje ongeveer 5 min duren.
en hier mogen we er ook voor betalen, 11,50

12 mei hebben we weer een afspraak bij de vlos en daarvoor maar gelijk de erkenning regelen
Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalen
pi_68353091
Vlindur, wow, gefeliciteerd! En wat een primeur, de eerste 2010 baby

FTA, jeuj voor echo's leuk dat ie mooi ging poseren utieindelijk Vind de foto's goed gelukt hoor!

Troel, fijn dat je weer thuis bent! Klinkt best zwaar zo... rustig aan doen hoor spuit elf

Ik heb een drummer in wording in mijn buik, zo gezellig Vanmorgen waren het geen plopjes of korte schopjes meer, maar echt geduw Ik had mijn hand op mijn buik en voelde gewoon een voet ineens uitsteken, wtf
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:38:08 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_68353273
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb eventjes van dat astronautenvoer gehad (in van die pakjes), zou dat misschien helpen?
Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68353332
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat soort dingen mag ik nu inderdaad gaan gebruiken, maar dan ook nog eens met extra energie en extra eiwitten.
Ja, dat ja Hoop voor je dat het helpt! (bij mij viel het zo zwaar dat ik maar 3 slokjes op een dag weg kreeg )
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:40:25 #298
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68353352
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat stom dat je er bij jullie voor moet betalen
zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
pi_68353391
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

zijn de kosten voor het pappiertje wat de vader dan weer mee moet nemen tijdens het aangeven van de geboorte
De erkenning van de ongeboren vrucht ofzo?
pi_68353441
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

11,50 voor een papiertje? Een papiertje dat in andere gemeentes gewoon gratis is?
Wat raar toch, dat ze overal maar hun eigen regeltjes mogen bedenken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')